All-Things Performance 2017: Τι είδαμε, Τι ακούσαμε, Τι μας άρεσε!

Πινακας Περιεχομενων

Την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2017 διεξήχθη με επιτυχία το All-Things Performance, το ελληνικό συνέδριο για το Performance Marketing, με συμμετοχή διακεκριμένων και καταξιωμένων ομιλητών.

Τα κυριότερα σημεία από τις ομιλίες διεθνών και εγχώριων στελεχών από το χώρο του μάρκετινγκ:

All-Things Performance 2017: The Growth Hacking Edition

# Britney Muller (MOZ)

H υπεύθυνη SEO και περιεχομένου της εταιρείας MOZ μίλησε για την ανάγκη να ακούσουμε πρώτα το κοινό (καταναλωτές) που γνωρίζει, ψάχνει και θέλει να αγοράσει το προϊόν μας και μετά να το στοχεύσουμε, μέσα από τη διαμόρφωση του περιεχομένου του site μας.

Πώς θα το κάνουμε αυτό, χωρίζοντας την όλη διαδικασία σε 3 απλά στάδια:

Ερεύνησε (Research), Ανάλυσε (Analyze) και, τέλος, Εκτέλεσε (Execute)

> Το πρώτο στάδιο θα σου δείξει τι θέλουν και πώς το αναζητούν οι χρήστες. Αναφέρεται στην παρακολούθηση του τρόπου αναζήτησης των χρηστών, χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Google Suggest, τον Moz keyword explorer και την ενσωματωμένη μηχανή αναζήτησης του site σου (εσωτερικά δεδομένα). Επίσης, μπορείς να ρωτήσεις έμμεσα το κοινό σου με polls, βάζοντας τιμές κ.λπ.

> Το δεύτερο στάδιο εστιάζει στην έρευνα των θεμάτων που απασχολούν το κοινό και σχετίζονται με το προϊόν σου και τα keywords που χρησιμοποιούνται στις μηχανές αναζήτησης. Σε αυτό το στάδιο, για την έρευνά σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις εργαλεία, όπως τα: Google keyword planner, Moz keyword explorer, Google search console, Buzz sumo, Haro, Google trends. Aναλύοντας τα αποτελέσματα στη SERP, θα πάρεις ιδέες για το πιο δημοφιλές περιεχόμενο σε ένα site και, κυρίως, για το πώς απαντούν στις αναζητήσεις των χρηστών οι ανταγωνιστές σου.

Τρίτο και τελευταίο στάδιο είναι η εφαρμογή όλων όσων έμαθες από τα προηγούμενα στάδια και η εκτέλεση των κατάλληλων ενεργειών για τη διαμόρφωση του περιεχομένου του site σου.

# Marta Siekierska (Facebook)

Οι Έλληνες δαπανούν κατά μέσο όρο 17 λεπτά σκρολάροντας το feed

Με αυτό το στατιστικό στοιχείο ξεκίνησε την ομιλία της η Marta, θέλοντας έτσι να τονίσει τη σημασία που δίνει το Facebook στο newsfeed και, κατ’ επέκταση, στο περιεχόμενο αυτού.

Στο προσεχές διάστημα, η στρατηγική της δημοφιλέστερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης βασίζεται στην παροχή εργαλείων και διαφημίσεων που θα βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να προωθήσουν περισσότερο το brand τους, μέσα από τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου. Το Facebook σχεδιάζει να λανσάρει νέου τύπου διαφημίσεις, που θα δώσουν την ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιούν εικόνες και video με διαδραστικό περιεχόμενο.

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

# Jordie van Rijn

“I Would Spend 55 Minutes Defining the Problem and then Five Minutes Solving It”

Ο γκουρού του email marketing, χρησιμοποιώντας τη γνωστή φράση του Einstein, επικεντρώθηκε στην ανάγκη συνεχούς testing (πειράματος) των emails.

Η συμβουλή που έδωσε είναι να έχουμε πάντα ένα ξεχωριστό δείγμα κοινού, στο οποίο θα δοκιμάζουμε τις διαφορετικές εκδοχές μιας email καμπάνιας -διατηρώντας παράλληλα όλους τους υπόλοιπους παράγοντες σταθερούς (ημερομηνία αποστολής, ώρα κ.τ.λ.)-, ώστε να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά της.

# Daniel Meck (Moosend)

Ο εκπρόσωπος της δημοφιλούς πλατφόρμας του Moosend τόνισε τη σημασία του να γνωρίζεις το κοινό σου, ώστε να μπορείς να κάνεις segmentation και, έπειτα, να το στοχεύεις με προσωποποιημένα μηνύματα (Personalization).

Τόνισε, επίσης, τη σημασία του συνεχούς πειραματισμού σε όλα τα στοιχεία που εμπλέκονται σε μια email marketing στρατηγική, με στόχο το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Αποκάλυψε, τέλος, ότι προετοιμάζεται το λανσάρισμα μιας καινούριας λειτουργίας, που θα περιλαμβάνει και machine learning.

# Γιώργος Μοιρώτσος (ContactPigeon)

“Ο μέσος χρήστης χρειάζεται 8 δευτερόλεπτα για να προσέξει και να αποτυπώσει στη μνήμη του πράγματα”

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της ContactPigeon, της βραβευμένης πλατφόρμας marketing automation για e-commerce, μοιράστηκε με το κοινό πολύτιμες πληροφορίες, δίνοντας παράλληλα σημαντικές συμβουλές. H ομιλία του κινήθηκε γύρω από την ανάγκη σχεδιασμού προσωποποιημένου περιεχομένου σε ένα website, ώστε να κρατήσει την προσοχή του επισκέπτη.

# Ivan Imhoff (House of Kaizen)

Έχοντας εκπαιδεύσει περισσότερα από 300 στελέχη και 75 εταιρείες παγκοσμίως, ο Ivan μοιράστηκε με το κοινό την εμπειρία του σε σχέση με το Conversion Rate Optimization. Τόνισε τη σημασία του σχολαστικού σχεδιασμού και της ακριβούς υλοποίησης σε όλες τις digital marketing ενέργειες. Η βελτιστοποίηση του Conversion Rate Optimization είναι καθήκον των digital marketers, ωστόσο πολλές φορές οι τελευταίοι λειτουργούν περισσότερο με το συναίσθημα, παρά βάσει στρατηγικής σκέψης.

Ο Ivan παρουσίασε ένα μοντέλο αναλυτικής σκέψης το οποίο δίνει έμφαση στο «γιατί», αναλύοντας διεξοδικά ένα πρόβλημα, ώστε να οδηγηθείς στην τελική λύση του.

# Ignacio Gallegos (TrendWatching)

«Το κόστος απόκτησης νέων πελάτων είναι 7 φορές μεγαλύτερο από εκείνο της διατήρησης του ήδη υπάρχοντος πελατολογίου»

Ο Ignacio επεσήμανε την ανάγκη σχεδιασμού τακτικών διατήρησης των υφιστάμενων πελατών, ακόμα και αν η στρατηγική μας στοχεύει στην ανάπτυξη νέων. Θα πρέπει, λοιπόν, να μας ενδιαφέρει το retention σε μια Growth Marketing Strategy, γιατί αν αφοσιωνόμαστε μόνο στην προσέλκυση νέων πελατών, μακροπρόθεσμα, το πελατολόγιό μας μειώνεται. Παρουσίασε τεχνικές που αξιοποιούν τα δεδομένα υφιστάμενων πελατών, παρέχοντας δυναμικά προσωποποιημένο περιεχόμενο.


Διάβασε επίσης: Η Σημασία του Remarketing στην Online Διαφήμιση


# Josh fechter (BAMF)

«Το μυστικό στο Growth Hacking είναι να δοκιμάζεις συνεχώς νέες τεχνικές, χωρίς να φοβάσαι τι θα χάσεις»

O Josh Fechter ανακηρύχθηκε ως ο κορυφαίος Growth Hacker για το 2017, σύμφωνα με το Quora.

Ο Josh μοιράστηκε τα μυστικά του γύρω από το πώς κατάφερε να γίνει ο Top Write του Quora, με περισσότερα από 10 εκατομμύρια views, καθώς και το πώς ξεπέρασε τα 40 εκατομμύρια views στο LinkedIn μέσα σε τέσσερις μήνες.

Τόνισε ότι τα budgets δεν έχουν καμία σημασία όταν κάποιος θέλει να δημιουργήσει virality στα social media. Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να αξιοποιήσει αποτελεσματικά διάφορες μεθόδους και εργαλεία, για να πετύχει το στόχο του.

# Θεόδωρος Μουλός

Ο CEO του ελληνικού Growth Hacking Agency αναφέρθηκε στο ρόλο του mindset που πρέπει να έχει ένας growth hacker, αλλά και στα εργαλεία που καλείται να αξιοποιήσει, για να πετύχει το στόχο του. Το growth hacking είναι μια συνεχής διαδικασία πειραματισμού και απαιτεί την υιοθέτηση συγκεκριμένης αναλυτικής σκέψης από τον growth hacker.

Αναφέρθηκε, επίσης, στα χαρακτηριστικά που φωτογραφίζουν έναν growth hacker, αλλά και στο πόσο σημαντικός θα είναι ο ρόλος του στο μέλλον.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!