10+2 Συμβουλές SEO για καλύτερη κατάταξη το 2024!

seo tips 2024
Πινακας Περιεχομενων

Το SEO, γνωστό και ως το σύνολο των ενεργειών που έχουν ως στόχο να βελτιώσουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης για σχετικές λέξεις-κλειδιά, παραμένει ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσελκύσεις επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου και να ενισχύσεις τις πωλήσεις σου.

Αλλά, ίσως, αναρωτιέσαι πώς να ξεχωρίσεις από το πλήθος, τώρα που ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις με ψηφιακή παρουσία καταλαβαίνουν την αξία του SEO και, έτσι, επενδύουν σε αυτό, δημιουργώντας ένα πολύ ανταγωνιστικό πεδίο.

Επιπροσθέτως, εκτός από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό, η ίδια η Google με τις συνεχείς ενημερώσεις των αλγορίθμων της δυσκολεύει την παρακολούθηση και εφαρμογή των καλύτερων τακτικών-στρατηγικών SEO. Σε πολλές περιπτώσεις οι ενημερώσεις αυτές καταργούν παλιές τεχνικές και φέρνουν στο προσκήνιο νέες!

Αφού, λοιπόν, το SEO είναι αναπόσπαστο μέρος της επιτυχίας σου στον ψηφιακό τομέα, ας δούμε 10+2 βέλτιστες και state-of-art πρακτικές που ακολουθούν οι ψηφιακοί leaders, σε κάθε κλάδο, για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής SEO.

Ξεκινάμε!

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

1. To υψηλής ποιότητας περιεχόμενο

Το περιεχόμενο είναι το θεμέλιο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής για τη βελτίωση της κατάταξης μιας ιστοσελίδας και αποτελεί την καρδιά του onsite SEO.

Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι μπορείς, απλώς, να δημιουργείς περιεχόμενο ή να επανεμφανίζεις οποιοδήποτε παλιό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σου και να περιμένεις να αποδώσει. Θα πρέπει να δουλέψεις ως προς αυτό και, μάλιστα, αρκετά.

Δεδομένης της αφθονίας του περιεχομένου στον ψηφιακό κόσμο, πρέπει να δώσεις προτεραιότητα σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που να παρέχει πραγματική αξία στους χρήστες που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες. Το περιεχόμενο που δεν πληροί αυτό το πρότυπο, να ξέρεις πως δεν θα κερδίσει μερίδιο εμφάνισης στις μηχανές αναζήτησης!

Τι εννοούμε, όταν λέμε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας;

Σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες της Google -ως προς τα “Search Quality Guidelines”, το περιεχόμενο που χαρακτηρίζεται ως υψηλής ποιότητας έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Experience (Εμπειρία): Ο συγγραφέας/δημιουργός του περιεχομένου έχει εμπειρία από πρώτο χέρι στο σχετικό πεδίο αναφοράς που θίγει.
  • Expertise (Εξειδίκευση): Το περιεχόμενο καταδεικνύει την εκτεταμένη γνώση του συγγραφέα/δημιουργού για το θέμα που θίγεται.
  • Authoritativeness (Εγκυρότητα): To περιεχόμενο δημοσιεύεται σε ιστότοπο που θεωρείται αξιόπιστη πηγή για το θέμα.
  • Trustworthiness (Αξιοπιστία): Το περιεχόμενο προέρχεται από αξιόπιστη πηγή, με ιστορικό παροχής πληροφοριών που χαρακτηρίζεται από διαφάνεια και αλήθεια.

Με άλλα λόγια, με τη συνεχή παραγωγή χρήσιμου και ενημερωμένου περιεχομένου, σχετικού με τις αναζητήσεις του κοινού σου, θα αυξήσεις σημαντικά τις πιθανότητες να κατατάξεις υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης την ιστοσελίδα σου!

Το πόσο «φρέσκο» είναι το περιεχόμενό σου είναι πολύ σημαντική παράμετρος. Είναι καλή ιδέα να ανανεώνεις, περιοδικά, το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου, για να διασφαλίζεις ότι παραμένει ενημερωμένο! Βεβαιώσου, όμως, ότι ενημερώνεις και δεν επαναλαμβάνεις. Η Google μισεί το περιεχόμενο που είναι διπλότυπο!

2. Στόχευση σε λέξεις-κλειδιά που, πραγματικά, αναζητούν οι χρήστες

Όταν κάνεις ψηφιακό μάρκετινγκ, πρέπει να κατανοείς το πώς σκέφτεται και κάνει αναζητήσεις το κοινό που, ενδεχομένως, θα προβεί σε online αγορές.

Μόλις καταλάβεις, λοιπόν, τι αναζητούν οι χρήστες, μπορείς να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου για συγκεκριμένους όρους (λέξεις-κλειδιά).

Υπάρχουν εργαλεία, όπως το Keyword Planner της Google, που θα σου εμφανίσουν μια λίστα με ένα μεγάλο όγκο αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες.

Μη ξεχνάς, όμως, ότι η βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών δεν σχετίζεται με το να ενσωματώσεις όσο περισσότερες σχετικές λέξεις-κλειδιά μπορείς στο περιεχόμενό σου. Αντίθετα, θα πρέπει να καταβάλλεις προσπάθειες για να διασφαλίσεις ότι το περιεχόμενό σου καλύπτει, πλήρως, την πρόθεση αναζήτησης πίσω από τις λέξεις-κλειδιά και να ενσωματώσεις αυτούς τους όρους με έναν τρόπο, απόλυτα, φυσικό!

3. Η σημασία της εμπειρίας χρήστη

Η εμπειρία χρήστη είναι πολύ σημαντική, όταν προσπαθείς να κατατάξεις την ιστοσελίδα σου στις υψηλές θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Σκέψου το, απλώς, ως εξής. Η Google είναι μία από τις πιο αξιόπιστες, γνωστές και σεβαστές εταιρείες στον πλανήτη. Όταν πληκτρολογείς μια αναζήτηση στη μηχανή αναζήτησης της Google, λαμβάνεις μια σειρά από προτάσεις.

Εάν η νούμερο ένα σύσταση της Google είναι μια ιστοσελίδα με «αδύναμο περιεχόμενο» και κακή εμπειρία χρήστη, η φήμη της δέχεται… ένα μικρό χτύπημα! Αυτός είναι ο λόγος, λοιπόν, για τον οποίο η Google ελέγχει τόσο διεξοδικά τις ιστοσελίδες που προτείνει -πράγμα που περιλαμβάνει τη σημασία της εμπειρίας χρήστη.

Πώς μπορείς, λοιπόν, να βελτιώσεις την εμπειρία χρήστη, για να εντυπωσιάσεις τόσο την Google όσο και τους επισκέπτες σου;

  • Χρησιμοποίησε σύντομες και ευανάγνωστες παραγράφους στο περιεχόμενό σου.
  • Κάνε χρήση σύντομων κεφαλίδων σε όλο το περιεχόμενο, για να διευκολύνεις την πλοήγηση.
  • Χρησιμοποίησε εικόνες ως οπτική αναπαράσταση του περιεχομένου σου.
  • Βελτίωσε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σου! Όσο πιο γρήγορα φορτώνει, τόσο χαμηλότερο θα είναι το ποσοστό εγκατάλειψής της από τους χρήστες.

4. Βεβαιώσου ότι η ιστοσελίδα σου είναι φιλική προς κινητές συσκευές

Είμαστε στο 2024. Αναμφισβήτητα, κάθε ιστοσελίδα οφείλει να είναι φιλική προς κινητές συσκευές και να προσαρμόζεται σε αυτές απρόσκοπτα.

Έρευνες φέρνουν, διαρκώς, την πληροφορία ότι η επισκεψιμότητα από κινητές συσκευές ξεπερνάει το 80% στην πλειοψηφία των ιστοσελίδων, παγκοσμίως! Αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος των αναζητήσεων στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο γίνεται από κινητά τηλέφωνα και tablets.

Επιπλέον, οι κινητές συσκευές αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 60% όλων των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ως εκ τούτου, πρέπει να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου για κινητές συσκευές. Εάν αυτό δεν πραγματοποιηθεί, θα βλάψεις σοβαρά την ικανότητα της ιστοσελίδας σου να κατατάσσεται στα αποτελέσματα αναζήτησης και, κατ’ επέκταση, την κερδοφορία της επιχείρησής σου.

5. Βελτίωση των clickthroughrates

Θέλεις να διασφαλίσεις ότι οι χρήστες θα κάνουν κλικ στα URLs σου, όταν τα συναντούν στα αποτελέσματα αναζήτησης;

Εκτός από τη βελτίωση της κατάταξης, υπάρχουν μερικές απλές μέθοδοι για τη βελτίωση του οργανικού σου CTR.

  • Δημιούργησε ελκυστικά title tags. Οι τίτλοι των σελίδων που περιγράφουν, με ακρίβεια, το περιεχόμενο και περιέχουν τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες στοχεύεις έχουν, σίγουρα, περισσότερες πιθανότητες να λάβουν κλικ από τους χρήστες.
  • Χρησιμοποίησε rich snippets. Εφάρμοσε τα κατάλληλα schema markup, για να βελτιώσεις τα URLs σου με πρόσθετες πληροφορίες, όπως αξιολογήσεις, τιμές ή πληροφορίες συντάκτη.
  • Βελτιστοποίηση για featured snippets. Μορφοποίησε το περιεχόμενό σου, ώστε να απαντάς απευθείας σε ερωτήσεις και να αυξήσεις, έτσι, τις πιθανότητες να διεκδικήσεις ένα featured snippet στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων.

6. Βελτιστοποίηση των εικόνων και άλλων media υλικών

Οι εικόνες είναι σημαντικές για το SEO και κάνουν πιο ελκυστικό το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου στους χρήστες. Ας το θέσουμε κι ως εξής: στην Google αρέσει πολύ να συμπεριλαμβάνονται εικόνες στο περιεχόμενο των ιστοσελίδων! Ωστόσο, η Google δεν μπορεί να διαβάσει το περιεχόμενο μίας εικόνας.

Τα bots (ή crawlers) μπορούν να δουν ότι υπάρχει μια εικόνα, αλλά δεν μπορούν να δουν μια φωτογραφία ενός πυροσβεστικού οχήματος και να πουν “Αυτή είναι μια φωτογραφία ενός πυροσβεστικού οχήματος”.

Επομένως, είναι στο χέρι σου να πεις στην Google τι ακριβώς υπάρχει στη σελίδα σου. Αυτό σημαίνει ότι κάθε εικόνα πρέπει να περιέχει μια ετικέτα τίτλου (title tag) και μια alt ετικέτα (alt tag). Έτσι, μπορείς να γράψεις μια σύντομη περιγραφή κάθε εικόνας με μια λέξη-κλειδί!

7. Η παρακολούθηση και διόρθωση των broken links

Η Google δεν συμπαθεί τους κατεστραμμένους συνδέσμους -ή αλλιώς broken links, καθώς επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία του χρήστη. Οι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι υποδεικνύουν, επίσης, ότι το περιεχόμενό σου είναι ξεπερασμένο και ανεπαρκώς ενημερωμένο, γεγονός που βλάπτει την αξιοπιστία της ιστοσελίδας σου.

Ένας τρόπος για να αποφύγεις αυτό το πρόβλημα είναι να συνδέεσαι, μόνο, με αξιόπιστες πηγές που δεν αλλάζουν, συχνά, τις διευθύνσεις των URLs τους. Θα πρέπει, επίσης, να διεξάγεις τακτικούς ελέγχους, για να βεβαιώνεσαι ότι όλοι οι σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα σου είναι «ζωντανοί». Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να το κάνεις χειροκίνητα! Αντίθετα, ένα εργαλείο όπως το Dead Link Checker σού επιτρέπει να κάνεις έλεγχο για κατεστραμμένους συνδέσμους στην ιστοσελίδα σου! Και το καλύτερo; Είναι, εντελώς, δωρεάν.

Παρακολουθώντας, λοιπόν, τους συνδέσμους σου και βεβαιώνοντας ότι όλοι είναι σε κατάσταση λειτουργίας, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και, έτσι, θα αποφύγεις μια δυνητικά καταστροφική παγίδα στο SEO!

8. Ενθάρρυνε τους πελάτες σου να μοιράζονται το περιεχόμενό σου

Ο διαμοιρασμός του περιεχομένου είναι πάντα σημαντική διαδικασία, ειδικά, όταν πρόκειται για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου. Τι εννοούμε;

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται στην ιδέα της κοινής χρήσης περιεχομένου και αποτελούν, πλέον, έναν από πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης SEO. Εάν οι χρήστες, λοιπόν, μοιράζονται συνδέσμους προς την ιστοσελίδα σου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων -όπως το Facebook, το Instagram και το LinkedIn, η οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης και η κατάταξή σου μπορούν, επίσης, να ενισχυθούν!

Προφανώς, έχεις μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έτσι δεν είναι;

Συνεπώς, όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύεις -είτε πρόκειται για infographic είτε για blog post- θα πρέπει να περιλαμβάνει κάποιο είδος εικονιδίου κοινής χρήσης κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορείς, επίσης, να σκεφτείς τρόπους, για να ενθαρρύνεις την κοινή χρήση περιεχομένου. Για παράδειγμα, θα μπορούσες να εκτελέσεις κάποιο είδος διαγωνισμού, όπου η συμμετοχή να «απαιτεί» από τους διαγωνιζόμενους να μοιραστούν ένα σύνδεσμο στις σελίδες τους, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Διάβασε επίσης: Η σημασία των backlinks για την κατάταξη του website μας στα SERPs

9. Ενσωμάτωση περισσότερων media formats

Θα χρειαστείς κάτι περισσότερο από… φανταχτερές εικόνες, εάν θέλεις να βελτιώσεις την κατάταξή σου στο SEO.

Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από καταπληκτικά media formats που μπορείς να ενσωματώσεις στην ιστοσελίδα σου. Και η Google θα σε ανταμείψει για αυτό!

Ας δούμε το περιεχόμενο με βάση το βίντεο. Ένα 96% των επαγγελματιών στον κλάδο του μάρκετινγκ λέει ότι «το περιεχόμενο με βάση το βίντεο είναι σημαντικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ». Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς οι άνθρωποι ξοδεύουν, κατά μέσο όρο, 17 ώρες την εβδομάδα, παρακολουθώντας βίντεο στο διαδίκτυο!

Η Google έχει το YouTube, τη δημοφιλέστερη υπηρεσία κοινής χρήσης βίντεο στον κόσμο. Αυτό καθιστά πολύ εύκολη την ενσωμάτωση βίντεο YouTube στην ιστοσελίδα σου.

Υπάρχει, επίσης, ηχητικό περιεχόμενο, το οποίο συνεχώς κερδίζει έδαφος και ακροατές. Εξέτασε, λοιπόν, το ενδεχόμενο να ξεκινήσεις ένα podcast και να το εμφανίσεις στην ιστοσελίδα σου! Το Podcasting είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές μέσο, με 163 εκατομμύρια ακροατές podcast μόνο στις Η.Π.Α, ενώ παράλληλα ενισχύεται, συνεχώς, στην Ευρώπη και, τώρα, στην Ελλάδα.

10. Δημιουργία μιας Google My Business καταχώρισης

Εάν προσπαθείς να βελτιώσεις το Local SEO, είναι σημαντικό να δημιουργήσεις ένα Google My Business προφίλ. Αυτό ισχύει, ιδιαίτερα, για επιχειρήσεις που λειτουργούν και με φυσική τοποθεσία.

Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για τη ρύθμιση. Προσθέτεις πληροφορίες για την επιχείρησή σας, όπως στοιχεία επικοινωνίας, ώρες λειτουργίας και εικόνες. Οι χρήστες, επίσης, μπορούν να αφήσουν, εκεί, κριτικές για την επιχείρησή σου!

Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με online ευρετήρια, όπως το www.xo.gr (Χρυσός Οδηγός), όπου, καθημερινά, εκατομμύρια χρήστες επισκέπτονται τις επιχειρήσεις που διαθέτουν καταχώριση, για να βρουν πληροφορίες.

Διάβασε επίσης: 7+1 Google Business Profile Tips που θα βελτιώσουν την κατάταξή σου

11. [Bonus] AI, καταλύτης για την επιτάχυνση των SEO ενεργειών

Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του SEO, η τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει μια μεταμορφωτική δύναμη. Από την αποκάλυψη σημαντικών πληροφοριών σε τεράστιους όγκους δεδομένων μέχρι την αυτοματοποίηση εργασιών ρουτίνας και τη βελτιστοποίηση περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο, τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης σού δίνουν τη δυνατότητα να αποκτήσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα! Δεν πρόκειται για την αντικατάσταση της ανθρώπινης τεχνογνωσίας, αλλά για την ενίσχυσή της, με στόχο την επίτευξη βαθύτερης κατανόησης, μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας και, εν τέλει, βελτιωμένων αποτελεσμάτων SEO.

Μερικά εργαλεία που χρησιμοποιούν τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για SEO, είναι:

  • #1 Surfer SEO: Αναλύει τον ανταγωνισμό και δημιουργεί βέλτιστο περιεχόμενο SEO με βάση λέξεις-κλειδιά, δομή και technical SEO.
  • #2 Semrush: Ένα ολοκληρωμένο πακέτο SEO που περιλαμβάνει εργαλεία για έρευνα λέξεων-κλειδιών, ανάλυση ανταγωνισμού, technical SEO και παρακολούθηση κατάταξης.
  • #3 MarketMuse: Χρησιμοποιεί AI για να βρει κενά στο περιεχόμενο και να δημιουργήσει στρατηγική περιεχομένου βασισμένη στις κορυφαίες αναζητήσεις, που είναι σχετικές με τον κάθε κλάδο (fashion, retail κ.α.).
  • #4 Frase: Βελτιστοποιεί το περιεχόμενό σου σε πραγματικό χρόνο για καλύτερη κατάταξη, χρησιμοποιώντας δεδομένα αναζήτησης και τεχνητή νοημοσύνη.
  • #5 Ryte: Ένα ισχυρό εργαλείο για technical SEO, που εντοπίζει σφάλματα και προβλήματα που επηρεάζουν την κατάταξη σου.

12. [Bonus] Η Golden List για SEO βελτιώσεις σε WordPress CMS

Το περιεχόμενο παραμένει σε πρωταγωνιστικό ρόλο:

  • Εστίασε στο ποιοτικό περιεχόμενο: Πήγαινε πέρα από τη βασική χρήση λέξεων-κλειδιών. Πρόσφερε πολύτιμες πληροφορίες και εμπειρία χρήστη που ευθυγραμμίζονται με αυτό που αναζητούν οι επισκέπτες σου.
  • Στόχευσε στα λεγόμενα long tail keywords: Ανάλυσε πώς αναζητούν οι χρήστες και απόφυγε υψηλό ανταγωνισμό για γενικούς όρους (π.χ. «Τα καλύτερα παπούτσια Nike» έναντι του γενικού «Nike»).
  • Δούλεψε σε πυλώνες περιεχομένου: Ενίσχυσε το brand power, αναπτύσσοντας περιεχόμενο σε βασικούς πυλώνες γύρω από την επιχείρησή σου (π.χ., ένας επαγγελματίας οδοντίατρος μπορεί να επεκταθεί σε πυλώνες περιεχομένου όπως υγεία δοντιών, βραδινές συνήθειες που κάνουν κακό στο σμάλτο, τροφές που δεν δημιουργούν πρόβλημα στα δόντια και άλλα).

Τεχνική βελτιστοποίηση:

  • Βελτιστοποίηση της ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων: Η αργή φόρτωση βλάπτει την κατάταξη των ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση των εικόνων και η χρήση των σωστών plugins μπορούν να συνεισφέρουν, σημαντικά, στους χρόνους φόρτωσης.
  • Mobilefirst mentality: Η ιστοσελίδα πρέπει να λειτουργεί άψογα σε όλες τις κινητές συσκευές και τα tablets. Το responsive design είναι θεμελιώδης αρχή, για να εξασφαλιστεί αυτή η βέλτιστη λειτουργία.
  • Ασφάλεια και εμπιστοσύνη: Το HTTPS είναι απαραίτητο για την ασφάλεια του ιστοτόπου και δημιουργεί ένα αίσθημα εμπιστοσύνης στους χρήστες.

Onsite βελτιστοποίηση:

  • Βελτιστοποίηση των meta titles & meta descriptions: Δημιούργησε ελκυστικά κείμενα, τα οποία αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια το περιεχόμενό σου και, φυσικά, περιλαμβάνει τις βασικές λέξεις-κλειδιά.
  • Επικεφαλίδες και internal linking: Χρησιμοποίησε τους κατάλληλους τίτλους και επικεφαλίδες στις σχετικές σελίδες, για να ενισχύσεις τη δομή και τη ροή του περιεχομένου.
  • Βελτιστοποίηση εικόνων: Μη ξεχνάς τη χρήση του alt text σε κάθε εικόνα, καθώς και τη βελτιστοποίηση για ελαχιστοποίηση του όγκου των εικόνων και βίντεο περιεχομένου.

Διάβασε επίσης: SEO: Τι είναι το Meta Description και γιατί το χρειάζεσαι

Οι μηχανές αναζήτησης είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις. Αλλά πρέπει να βεβαιωθείς ότι, όντως, εφαρμόζεις τις θεμελιώδεις τακτικές που θέτουν τις βάσεις για την επιτυχία του SEO.

Ακολουθώντας τις συμβουλές και στρατηγικές που περιγράφονται παραπάνω, θα μπορέσεις να ανταγωνιστείς, πιο αποτελεσματικά, στα αποτελέσματα αναζήτησης και να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου!

Προτού όμως εφαρμόσεις αυτές τις τακτικές, σου προτείνουμε να πραγματοποιήσεις έναν ενδελεχή έλεγχο SEO, για να κατανοήσεις την τρέχουσα κατάσταση της ιστοσελίδας σου.

Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου

Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!