Γιατί Πρέπει να Έχεις ένα Facebook Business Page
Το Facebook είναι ο βασιλιάς των social media. Είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης και αριθμεί περίπου 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, ενώ στην Ελλάδα έχει 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους, δεν νομίζεις? Μήπως θα έπρεπε να δημιουργήσεις ένα Facebook Business Page (Επαγγεμλατική Σελίδα) για την επιχείρηση σου;
Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook όχι μόνο για να επικοινωνούν με τους φίλους τους, αλλά και για να ακολουθούν και να ανακαλύπτουν ενδιαφέροντα brand, προϊόντα και υπηρεσίες, όπως πιθανόν να προσφέρει και η δική σου επιχείρηση.
Μέσω ενός Facebook Business Page μπορείς να αλληλοεπιδράς με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες σου, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου, αλλά και τις πωλήσεις σου!
Το Facebook είναι ένα κανάλι του διαδικτυακού μάρκετινγκ το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει να επεκτείνεις την εμβέλεια που στοχεύει η επιχείρησή σου. Θα σου επιτρέψει να συνδεθείς και να επικοινωνήσεις με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες σου, να επωφεληθείς από το Word–of–mouth, αλλά και να στοχεύσεις στο κατάλληλο κοινό μέσω των Facebook Ads. Εσύ, λοιπόν έχεις Facebook Page?
Η δημιουργία μίας Facebook Επαγγελματικής Σελίδας θα προσφέρει αρκετά στην επιχείρησή σου. Διάβασε παρακάτω πως θα ωφελήσει την επιχείρησή σου η δημιουργία ενός Facebook Business Page και κάνε τις σωστές κινήσεις, ώστε να βγεις μπροστά από τους ανταγωνιστές σου.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Πώς θα ωφεληθείς από το Facebook Business Page σου
Διαφημίσου με χαμηλό κόστος
Αντί να ξοδεύεις υπέρογκα ποσά για να διαφημίσεις την επιχείρησή σου σε άλλα διαφημιστικά κανάλια, μπορείς να δημιουργήσεις καμπάνιες διαφήμισης στο Facebook έναντι ενός μικρού ποσού που θα καθορίσεις εσύ ο ίδιος, στοχεύοντας το κατάλληλο κοινό. Οι διαφημιστικές σου καμπάνιες θα εμφανίζονται στο feed χιλιάδων χρηστών, ενώ εσύ θα πληρώνεις μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.
Επέτρεψε στους followers σου να σε γνωρίσουν
Συμπλήρωσε τις βασικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου, όπως την επωνυμία, τη διεύθυνση, τα στοιχεία επικοινωνίας κ.ά. Πρόσθεσε μία εικόνα προφίλ, κατά προτίμηση το λογότυπο της εταιρείας σου και μία header image που να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σου. Κάνε το brand σου φιλικό και προσβάσιμο στους χρήστες και προσπάθησε να τους τραβήξεις το ενδιαφέρον, έναντι των ανταγωνιστών με αντίστοιχες επαγγελματικές σελίδες στο Facebook.
Αύξησε το traffic της ιστοσελίδας σου
Το Facebook μπορεί να κατευθύνει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου. Ένας απλός τρόπος είναι να προσθέσεις το σύνδεσμο του ιστότοπού σου στις πληροφορίες της επιχείρησής σου, καθώς επίσης και να κοινοποιείς τακτικά στη σελίδα σου, το πλούσιο περιεχόμενο που δημοσιεύεις στο blog του website σου. Προσπάθησε να μετατρέψεις τους followers σου σε πολύτιμο traffic για την ιστοσελίδα σου.
Επικοινώνησε με τους followers σου
Προσπάθησε να αλληλοεπιδράς με τους followers σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις απλά, απαντώντας στα σχόλια που κάνουν όταν ποστάρεις μια δημοσίευση ή στα μηνύματα που πιθανόν να σου στέλνουν. Προσπάθησε να είσαι φιλικός και να μην τους αγνοείς.
Σημαντικό είναι στις δημοσιεύσεις που κάνεις στην επαγγελματική σου σελίδα στο Facebook, να μην προσπαθείς να πουλήσεις ψυχρά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, αλλά να προσφέρεις χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Χτίσε το δικό σου Brand Awareness
Κάνε γνωστό το brand σου στο ευρύ κοινό. Προσπάθησε να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου δημοσιεύοντας πλούσιο και πρωτότυπο περιεχόμενο, αποκτώντας έτσι, πιστούς followers. Πες το δικό σου μοναδικό storytelling. Η χρήση ενός Facebook Page είναι ένα καλό μέσο, ώστε να το πετύχεις αυτό. Καθώς αυξάνονται τα likes στην ιστοσελίδα σου, αυξάνεται και η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου.
Προσπάθησε να μαζέψεις κριτικές και βαθμολογήσεις
Ενθάρρυνε τους followers σου να σου αφήσουν κριτικές και βαθμολογίες για την επιχείρησή σου, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρεις. Οι κριτικές είναι πολύ σημαντικές για τη διαδικτυακή και όχι μόνο παρουσία σου και μπορούν να συνεισφέρουν στη διεύρυνση του πελατολογίου σου. Επιπλέον, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις καλύτερες κριτικές που θα λάβεις, ώστε να τις εμφανίσεις και στο website σου.
Επέκτεινε το customer support σου
Μπορείς να παρέχεις εύκολα και γρήγορα υποστήριξη στους πελάτες σου, μέσω του Facebook Business Page σου. Βελτίωσε την ικανοποίηση των πελάτων σου απαντώντας στα ερωτήματά τους ή σε πιθανά προβλήματα που τους προκύπτουν. Κάνε το brand σου εύκολα προσβάσιμο προς τους πελάτες σου και ενίσχυσε τους δεσμούς τους με την επιχείρησή σου.
Το Facebook και γενικά τα social media χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή, στρατηγική και επιμονή έτσι ώστε, να επιτευχθεί η αναγνωρισιμότητα ενός brand και η αφοσίωση των καταναλωτών σε αυτό. Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού, μπορούν να σε βοηθήσουν σε αυτή σου την προσπάθεια μέσω της δημιουργίας Facebook Ads, που αποσκοπούν στη μέγιστη δυνατή απόδοση της επένδυσής σου και κατ΄ επέκταση της επιχείρησής σου.
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Facebook Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και να προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
- September 7, 2017
- , Digital Marketing, Facebook Ads, Social Media
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!
Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Μάθε όλες τις αλλαγές, προσθήκες και αναβαθμίσεις, για τις Performance Max καμπάνιες του 2024 και μεγιστοποίησε τις μετατροπές και τις πωλήσεις σου.