SEO Στρατηγική: Τι Πρέπει να Προσέξεις και Γιατί;

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
seo στρατηγικη - τι πρεπει να προσεχεις και γιατι
Πινακας Περιεχομενων

Η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης SEO στρατηγικής είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνεις όταν ξεκινάς να κατασκευάζεις το website σου. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Τι έχεις να κερδίσεις από μια τέτοια προσέγγιση;

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και υποσχόμαστε πως στο τέλος θα έχεις όλες τις απαντήσεις!

Είναι γεγονός ότι ο καθένας μπορεί να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα μέσα σε λίγες μόνο ώρες.

Ανεξάρτητα από το επίπεδο των γνώσεών σου, υπάρχουν διαθέσιμα αμέτρητα «εργαλεία», τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν να αναπτύξεις το δικό σου website.

Και για να γίνουν τα πράγματα ακόμα πιο εύκολα, με τη χρήση templates δεν χρειάζεται να ασχοληθείς ούτε με το εικαστικό κομμάτι, καθώς μπορείς πολύ εύκολα να προσαρμόσεις το υλικό σου σε ένα ήδη «έτοιμο website».

Μέχρι εδώ όλα καλά. Κατάφερες και δημιούργησες μια ελκυστική ιστοσελίδα.

Το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι πώς θα γίνει γνωστή ή πώς θα φτάσει στο ευρύ κοινό.

Η απάντηση είναι απλή: Μέσω της χρήσης των μηχανών αναζήτησης.

Η δύναμη των μηχανών αναζήτησης

Μια γρήγορη λύση αποτελεί η χρήση των πληρωμένων διαφημίσεων Google Adwords.

Αν και οι διαφημίσεις αυτές μπορεί να έχουν πολύ καλά αποτελέσματα, είναι γεγονός ότι, για διάφορους λόγους, ένας αριθμός χρηστών επιλέγει να επισκεφθεί ιστοσελίδες που εμφανίζονται στα οργανικά αποτελέσματα, αποφεύγοντας τις «διαφημίσεις» ή απλά να κάνει κλικ σε διαφημίσεις ανταγωνιστών σου.

Επιπλέον, οι πληρωμένες διαφημίσεις μπορεί να μην έχουν την αναμενόμενη απόδοση για μία επιχείρηση, αν ο διαφημιζόμενος ή οι συνεργάτες του δεν έχουν την εμπειρία να τις διαχειριστούν με σωστό τρόπο.

Εδώ λοιπόν, έρχεται η δημιουργία της μιας ποιοτικής SEO στρατηγικής.

Η χρήση δηλαδή των κατάλληλων τακτικών με τις οποίες μπορείς να «ενθαρρύνεις» τις μηχανές αναζήτησης να «δουν» και κατατάξουν την ιστοσελίδα σου, ανάλογα με το αντικείμενο αναζήτησης του κάθε ατόμου.

Με άλλα λόγια, με το SEO έρχεσαι να βοηθήσεις τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και το αντικείμενο της κάθε σελίδας του site σου. Έτσι, έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης οι σελίδες αυτές, σε όσους αναζητούν σχετικές έννοιες.

Στη πράξη, οι μηχανές χρησιμοποιούν πολύπλοκους αλγόριθμους για να ορίσουν το περιεχόμενο της σελίδας σου και να την κατατάξουν βάσει της συνάφειας του περιεχομένου της με τη φράση αναζήτησης του κάθε χρήστη.

SEO friendly website

10 βασικά στοιχεία μιας «φιλικής» στις μηχανές αναζήτησης ιστοσελίδας

Σχετικότητα περιεχομένου

Δημιούργησε κάθε σελίδα ξεχωριστά, δίνοντας από τη πρώτη στιγμή μια ξεκάθαρη εικόνα στον επισκέπτη σχετικά με το αντικείμενό της.

Ποιότητα περιεχομένου

Κάθε SEO στρατηγική θα πρέπει να ξεκινάει έχοντας ως επίκεντρο το χρήστη και την ποιότητα του website. Επομένως, δώσε έμφαση στο περιεχόμενο της κάθε σελίδας, το οποίο θα πρέπει να είναι μοναδικό (όχι αντιγραφή από άλλα websites), σαφές και περιεκτικό.

Προσπάθησε, μέσω του περιεχομένου κάθε σελίδας, να απαντήσεις στο τι ακριβώς θα ήθελαν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι σε αυτήν.

Συχνή ανανέωση περιεχομένου

Δώσε στους χρήστες λόγους για να επισκέπτονται συχνά τη σελίδα σου.

User Experience

Κάνε την πλοήγηση στην ιστοσελίδα σου εύκολη, ώστε να μπορεί οποιοσδήποτε χρήστης να μεταφέρεται σε κάθε εσωτερική σελίδα εύκολα και γρήγορα, από οποιοδήποτε μέσο (κινητό, Η/Υ, tablet κ.λπ.).

Επομένως, θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει την ιστοσελίδα σου με τέτοιο τρόπο, ούτως ώστε να λειτουργεί τόσο σαν «αλυσίδα» -δηλαδή να μπορεί κάποιος να περιηγείται διαδοχικά σε όλες τις εσωτερικές ιστοσελίδες-, όσο και με χρήση του menu.

Ταχύτητα φόρτωσης

Η ταχύτητα «φόρτωσης» αποτελεί πλέον σημαντικό κομμάτι αξιολόγησης από τις μηχανές αναζήτησης και αφορά το πόσο γρήγορα εμφανίζεται η ιστοσελίδα στο χρήστη.

Όσο καλή και να είναι η ιστοσελίδα μας, αν καθυστερεί υπερβολικά να φορτώσει, μπορεί να αποθαρρύνει ή ακόμα και να κουράσει τον ενδιαφερόμενο, με αποτέλεσμα αυτός να φύγει πριν καν δει το περιεχόμενο.

Συμβατότητα με τους γνωστούς browsers

Ανάλογα με τη συσκευή που χρησιμοποιεί, κάθε ενδιαφερόμενος χρήστης μπορεί να περιηγείται στο website σου μέσω διαφορετικού browser.

Αύξηση του κύρους

Προσπάθησε να αυξήσεις τη δυναμική της ιστοσελίδας σου, προσελκύοντας επισκέπτες από ιστοσελίδες που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου, του χώρου στον οποίο ανήκουν, των μηχανών αναζήτησης, αλλά και των αντίστοιχων με την κατηγορία σου ιστοσελίδων.

Σωστή χρήση των meta

Είμαι σίγουρος ότι λίγο πολύ, έχεις ακούσει την ορολογία meta tags. Συμπλήρωσε, λοιπόν, τουλάχιστον τα πιο βασικά meta tags, όπως είναι τα description και title με ένα περιεκτικό περιεχόμενο, στοχεύοντας σε τοπικές κοινότητες.

Διαδραστικότητα

Χρησιμοποίησε κάποιο σύστημα σχολίων, δώσε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να μοιραστούν το περιεχόμενό σου στα social media και αν δεν έχεις ακόμα, δημιούργησε όσες περισσότερες σελίδες social μπορείς.

Υποβολή sitemap

Το sitemap αποτελεί το «χάρτη» της ιστοσελίδας σου. Δημιούργησε το αντίστοιχο xml αρχείο και κάνε το υποβολή στις μηχανές αναζήτησης.

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

Τι να λάβεις υπόψη σου πριν δημιουργήσεις την SEO στρατηγική σου

1. Κάνε μια έρευνα γύρω από τις αναζητήσεις των επισκεπτών και εντόπισε τις πιο συνηθισμένες λέξεις ή φράσεις αναζήτησης, με τις οποίες θα ήθελες να σε βρίσκουν. Δεν έχει νόημα να εμφανίζεσαι ψηλά μόνο χρησιμοποιώντας το όνομα της επιχείρησης, αφού αυτή πιθανόν να μην έχει γίνει ακόμα γνωστή.

2. Μη στοχεύεις γενικά, αλλά χρησιμοποίησε, όσο αυτό είναι εφικτό, κάποιο τοπωνύμιο. Με αυτόν τον τρόπο περιορίζεις τις αναζητήσεις, αλλά αυξάνεις τη πιθανότητα να εμφανιστείς ψηλά σε πιο σχετικές αναζητήσεις.

3. Κάνε μια έρευνα του ανταγωνισμού και προσάρμοσε ανάλογα τη στόχευση της ιστοσελίδας σου.

4. Μην περιμένεις άμεση «αναγνώριση» από τις μηχανές αναζήτησης, καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη προτού «πλασαριστείς» σε κάποια θέση.

5. Το SEO απαιτεί συνεχή ενασχόληση, γι’ αυτό μην επαναπαύεσαι, ακόμα και αν κατέχεις ήδη μια καλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα.

6. Έλεγξε αν το domain που χρησιμοποιείς έχει «κακό» παρελθόν.

Τι να αποφύγεις

Προσπάθησε να αποφύγεις οτιδήποτε «μισούν» οι μηχανές αναζήτησης, όπως:

  • Διπλό περιεχόμενο (προϊόν αντιγραφής)
  • Υπερβολική χρήση των λέξεων κλειδιών στο κείμενο, καθιστώντας το περιεχόμενο δυσανάγνωστο
  • Ενοχλητικές διαφημίσεις
  • Κρυμμένα κείμενα, στοιχεία και συνδέσεις

Συνοψίζοντας

Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι ακόμα και αν έχεις εφαρμόσει όλα τα παραπάνω, τίποτα δεν σου εξασφαλίζει ότι θα εμφανιστείς ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα.

Μια ολοκληρωμένη SEO στρατηγική δεν αποτελείται από εφάπαξ ενέργειες, αλλά από μια διαρκή και επαναλαμβανόμενη προσπάθεια, που έχει ως στόχο όχι μόνο τη βελτίωση, αλλά και την ενίσχυση της ιστοσελίδας σου.

Εμείς στο Χρυσό Οδηγό, πέραν των SEO ενεργειών που περιλαμβάνονται εξ ορισμού στα πακέτα ανάπτυξης νέων ιστοσελίδων, αναλαμβάνουμε, ακόμα και αν έχεις ήδη ιστοσελίδα, να προβούμε σε SEO ανάλυση και να επανέλθουμε με προτάσεις βελτίωσης.

Φτιάξε ένα Σύγχρονο Website

Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης
και μάθε πώς πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σου,
για να προσελκύει περισσότερους πελάτες!









Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!