Το Αλφαβητάρι των Digital Services [Infographic]: Facebook

Η ενημέρωσή σου για θέματα που αφορούν στη ψηφιακή προβολή σου και τα Digital Trends, προφανώς, προϋποθέτει το να είσαι εξοικειωμένος με βασικούς όρους του Marketing και των Digital Services του Facebook.
Για την εξοικείωσή σου αυτή, μπορείς να συμβουλευθείς το γλωσσάρι με την επεξήγηση των όρων που ακολουθεί. Το γλωσσάρι αναφέρεται, συνοπτικά, σε βασική ορολογία που χρησιμοποιούμε στα άρθρα μας και χωρίζεται στις εξής κατηγορίες: Website, PPC, Facebook, Email marketing.
Χρήσιμο θα ήταν, βέβαια, να συμβουλευθείς όλες τις κατηγορίες, για μια ολοκληρωμένη εικόνα της βασικής ορολογίας του Digital Marketing.
Στο συγκεκριμένο άρθρο, θα επικεντρωθούμε στους βασικούς όρους της κατηγορίας του Facebook.
Digital Services: Facebook
Μετά το Infographic, ακολουθεί ένα text version με όλους τους όρους του Facebook που υπάρχουν σε αυτό, σε περίπτωση που το χρειαστείς.
Hashtag: Είναι το σύμβολο # το οποίο ακολουθείται από μία ή περισσότερες λέξεις χωρίς κενό μεταξύ τους. Χρησιμοποιείται σε όλα τα social media με σκοπό την κατηγοριοποίηση του περιεχομένου του κειμένου, καθώς οι χρήστες ψάχνοντας με το συγκεκριμένο hashtag μπορούν να βρουν posts σχετικού περιεχομένου.
Custom Audience: Είναι η μέθοδος διαφήμισης μέσω της οποίας στοχεύονται διαφημιστικά οι χρήστες που έχουν κάποια αλληλεπίδραση με το διαφημιζόμενο (για παράδειγμα έχουν επισκεφτεί το website του ή έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους και υπάρχει λίστα με τα emails τους κλπ.).
Audience: Το κοινό στο οποίο στοχεύει μία διαφήμιση.
Frequency: Η συχνότητα εμφάνισης μίας διαφήμισης στον ίδιο χρήστη, μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πολλές φορές στις διαφημίσεις ορίζεται ένα frequency cap, μέσω του οποίου δηλώνεται ο ανώτερος αριθμός στον οποίο θα εκτεθεί ο χρήστης στη διαφήμιση.
Impressions: Είναι ο αριθμός που δείχνει πόσες φορές μία διαφήμιση εμφανίστηκε στο κοινό-στόχος (είτε ο χρήστης κλίκαρε ή δεν κλίκαρε πάνω σε αυτή).
Call to Action (CTA): Μία φράση ή κάποιο γραφιστικό στοιχείο μαζί με μία φράση, τα οποία προτρέπουν το χρήστη να προχωρήσει σε κάποια ενέργεια π.χ. αγορά, κλικάρισμα κλπ.
Engagement rate: Είναι το ποσοστό των αλληλεπιδράσεων με ένα Post. Πιο συγκεκριμένα προκύπτει από το άθροισμα των likes, comments, shares, clicks διαιρώντας το με το Reach.
Reach: Ο αριθμός των ατόμων που εκτέθηκαν σε ένα post/ μήνυμα. Το Reach διακρίνεται στο Οργανικό (Organic Reach) και στο Πληρωμένο (Paid Reach), όπου το μεν δεύτερο προκύπτει μέσω πληρωμένης διαφήμισης (προώθησης ενός post) ενώ το Οργανικό είναι το Reach που προκύπτει χωρίς καμία διαφημιστική ενέργεια.
Conversion (Μετατροπή): Είναι ο ολοκληρωμένος στόχος που προκύπτει μέσω της αλληλεπίδρασης με μία διαφήμιση (για παράδειγμα η αγορά σε ένα eshop η οποία προήλθε από το κλικάρισμα σε μία διαφήμιση). Conversions μπορούν να είναι: η αγορά σε ένα eshop, η συμπλήρωση κάποιας φόρμας, η κράτηση σε ένα website ξενοδοχείου, το «κατέβασμα» ενός αρχείου, η εγγραφή σε ένα newsletter κλπ.
Lead: Είναι ο πιθανός πελάτης ο οποίος έχει δώσει στοιχεία επικοινωνίας μέσω μίας εγγραφής ή μίας συμπλήρωσης σχετικής φόρμας.
Retargeting: Είναι η διαφημιστική μέθοδος μέσω της οποίας στοχεύονται χρήστες οι οποίοι έχουν ήδη επισκεφτεί το website.
Conversion Rate: Είναι το ποσοστό των μοναδικών χρηστών που ολοκληρώνουν ένα conversion (μία μετατροπή). Αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μετρήσιμο στοιχείο της απόδοσης ενός website (ποσοστό των στόχων που έχουν τεθεί, έναντι της συνολικής επισκεψιμότητας ενός site ή μίας συγκεκριμένης web σελίδας) καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το συγκεκριμένο ποσοστό τόσο πιο πετυχημένο είναι το website και εν γένει οι ενέργειες προβολής του.
Δες περισσότερα Digital Services Glossaries.
Επικοινώνησε με ένα Σύμβουλο του Χρυσού Οδηγού, για να μάθεις πώς μπορεί να αξιοποιηθούν τα παραπάνω εργαλεία, με στόχο τη βελτίωση της εικόνας της επιχείρησής σου στο διαδίκτυο.
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Facebook Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και να προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
- June 12, 2017
- , Digital Marketing, Facebook Ads, Infographics
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:

5 βήματα για ένα επιτυχημένο video στα social media
Δες 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να δημιουργήσεις ένα πετυχημένο video για τα social media και να βοηθήσεις τον λογαριασμό σου να ανέβει level.

Rakuten Viber: 4.000 Ευρώ Χρηματικό Έπαθλο για Μικρές Επιχειρήσεις
Δες πως μπορείς να επωφεληθείς απο τον διαγωνισμό Viber Rakuten για μικρές επιχειρήσεις και λάβε τώρα μέρος

SEO Tips 2025: Αυτά είναι τα best practices στο SEO που πρέπει να γνωρίζεις
Δείτε νέες SEO Τάσεις για το 2025 που θα υπερεσχίσουν και ποιές είναι καλές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση

6+1 κομβικές αλλαγές στο Instagram που πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες
Δες 7 σημαντικές αλλαγές που έγιναν στο Instagram και θα επηρεάσουν τον επαγγελματικό σου λογαριασμό.