Το Αλφαβητάρι των Digital Services [Infographic]: Email Marketing
Η ανάγκη για εξοικείωση με τους βασικούς digital όρους είναι σημαντική, αν θέλεις να ενημερώνεσαι, διαρκώς, για τα digital trends και για όλα τα θέματα που αφορούν στη digital προβολή σου. Για το λόγο αυτό, παραθέτουμε στη συνέχεια ένα συνοπτικό γλωσσάρι με τους βασικότερους όρους των θεμάτων στα οποία, συνήθως, αναφέρονται τα άρθρα μας, χωρισμένο στις εξής κατηγορίες: Website, PPC, Facebook, Email marketing. Αρκετοί όροι που υπάρχουν σε μία ενότητα μπορεί να είναι χρήσιμοι και για μία άλλη, γι’ αυτό συνιστούμε να ανατρέξεις σε όλες τις κατηγορίες.
Ας δούμε τους βασικούς όρους του Email Marketing.
Digital Services: Email Marketing
Μετά το Infographic, ακολουθεί ένα text version με όλους τους όρους του Email Marketing που υπάρχουν σε αυτό, σε περίπτωση που το χρειαστείς.
Bounced email: Είναι το email το οποίο δε μπορεί να παραδοθεί (να φτάσει στον παραλήπτη). Υπάρχουν 2 βασικά είδη bounced: το hard και το soft bounced.
Click rate: Στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο link μέσα στο email το οποίο μπορεί να παρακολουθηθεί, το click rate αντιστοιχεί στον αριθμό κλικαρίσματος του link διαιρώντας το με τον αριθμό παραδοθέντων emails.
Email blacklist: Είναι μία λίστα βάσει της οποίας κατηγοριοποιούνται τα emails σε spam. Ουσιαστικά μέσω της συγκεκριμένης λίστας φιλτράρονται τα emails και ανάλογα με το αν είναι καταχωρημένες οι email διευθύνσεις αποστολής σε αυτή τη λίστα, τα emails λαμβάνονται ή δε φτάνουν ποτέ στον τελικό χρήστη (παραλήπτη).
Email open rate: Είναι ο αριθμός των emails/newsletters που έχουν ανοιχτεί (διαβαστεί) από τους παραλήπτες στα πλαίσια μίας email καμπάνιας διαιρούμενο από τον αριθμό των παραληπτών που έχουν λάβει το email.
Hard bounce: Θεωρείται ένα email το οποίο απέτυχε να φτάσει στον παραλήπτη για μόνιμους λόγους (όπως όταν είναι λάθος η διεύθυνση του παραλήπτη) αντίθετα από το Soft bounce όπου οι λόγοι μη παραλαβής του email θεωρούνται προσωρινοί.
Multivariate testing: Είναι η μέθοδος τεσταρίσματος εναλλακτικών συνδυασμών κειμένου και γραφικών σε ένα email/newsletter, προκειμένου να βρεθεί ο αποδοτικότερος συνδυασμός. Η διαφορά του από το A/B Testing είναι ότι σε αυτή τη μεθοδολογία δεν αλλάζει μόνο ένα, αλλά περισσότερα του ενός στοιχεία.
Newsletter: Είναι μια αποστολή ενημερωτικού email σε μία λίστα εγγεγραμμένων παραληπτών.
Soft bounce: Όταν ένα email δε φτάνει στον παραλήπτη εξαιτίας παραμέτρων που μπορεί να αλλάξουν π.χ. το email είναι πολύ μεγάλο και ο χρόνος διάρκειας της αποστολής μεγάλος ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του παραλήπτη είναι γεμάτο. Σε αυτές τις περιπτώσεις η πλατφόρμα αποστολής των emails προσπαθεί εκ νέου να στείλει το email μέσα στις επόμενες ώρες ή ημέρες.
Spam: Γνωστό και ως junk, είναι το email το οποίο χαρακτηρίζεται ως ανεπιθύμητο είτε μέσω μίας blacklist είτε μέσω χαρακτηρισμού του ως τέτοιου λόγω μαζικής αποστολής τους σε ένα πολύ μεγάλο αριθμό παραληπτών.
Transactional email: Είναι το email το οποίο στέλνεται αυτόματα σε συνέχεια μίας συγκεκριμένης ενέργειας του χρήστη (για παράδειγμα με την ολοκλήρωση μίας αγοράς ή με τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου με ένα ευχαριστήριο email κλπ.).
Unsubscribe: Είναι η ενέργεια διαγραφής ενός παραλήπτη newsletter από τη λίστα αποστολής.
Ρίξε μια ματιά σε περισσότερα Digital Services Glossaries.
Επικοινώνησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο και μάθε πώς ο Χρυσός Οδηγός αξιοποιεί τα παραπάνω εργαλεία για να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησής σου διαδίκτυο.
Πρόβαλε την επιχείρησή σου στο xo.gr
Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης
και μάθε πώς μπορείς να προβληθείς στο xo.gr,
για να προσελκύεις περισσότερους πελάτες!
Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης και μάθε πώς μπορείς να προβληθείς στο xo.gr, για να προσελκύεις περισσότερους πελάτες!
- June 12, 2017
- , Digital Marketing, Email Marketing, Infographics
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Tik Tok
Δες πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Tik Tok και μάθες 6 βασικά tips για να συμπεριλάβεις στη στρατηγική των αναρτήσεών σου.
5+1 Tips για να φτιάξεις Social Media Content Calendar
Δες πως μπορείς να χτισεις την digital στρατηγική σου και να οργανώσεις τα posts σου στα Social Media μέσω ενός Content Calendar
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.