5+5 Πράγματα που Πρέπει να Προσέξεις Όταν Αναζητάς Ένα Digital Marketing Συνεργάτη

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Digital Marketing Συνεργάτης
Πινακας Περιεχομενων

Στη σημερινή εποχή, το μάρκετινγκ έχει αλλάξει, εντελώς, τον τρόπο λειτουργίας του. Η ψηφιοποίηση, οι αλλαγές στο πώς αλληλεπιδρούν οι καταναλωτές με τις επιχειρήσεις, ο τρόπος με τον οποίο αγοράζουν και, φυσικά, η εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελούν τις πιο σημαντικές αιτίες γι’ αυτό το νέο κύμα αλλαγής. Σε αυτό συνέβαλε, βέβαια, και η παγκόσμια πανδημία, η οποία επέσπευσε την ψηφιοποίηση των καταναλωτικών συνηθειών.

Τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε ότι αναπτύσσονται διάφορα ψηφιακά κανάλια και μέσα, τα οποία χρησιμοποιούνται ως “οχήματα ανάπτυξης” για τις εταιρείες, ανεξαρτήτως μεγέθους τους. Και, φυσικά, είναι σημαντικό να αναφερθεί η μετατόπιση του μάρκετινγκ από υπολογιστές και tablets σε κινητές συσκευές και applications.

Ως επιχείρηση, λοιπόν, πρέπει να επωφεληθείς από αυτό και να αξιοποιήσεις, στο έπακρο, τη δυναμική του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Πώς, όμως, θα επιλέξεις τον κατάλληλο συνεργάτη, ο οποίος μεθοδικά θα σε κατευθύνει προς την επίτευξη αυτού του στόχου; Η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη είναι τόσο σημαντική, όσο και ένα business plan για μια επιχείρηση! Υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει να εξετάσεις, τόσο από τη δική σου πλευρά (π.χ. ανάγκες της επιχείρησης, προτιμώμενος τρόπος συνεργασίας), όσο και από την πλευρά του συνεργάτη). 

Και επειδή οι μακροχρόνιες συνεργασίες είναι αυτές που οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα, παρακάτω σου παρουσιάζουμε 5+5 πράγματα που πρέπει να εξετάσεις, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός συνεργάτη που παρέχει υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

5 πράγματα που πρέπει να εξετάσεις για την επιχείρησή σου

Η εσωτερική προετοιμασία μιας επιχείρησης πριν από την αναζήτηση συνεργάτη για την ψηφιακή διαφήμισή της είναι ένα βήμα που, συχνά, παραλείπεται. Ας δούμε, λοιπόν, κάποια στοιχεία που πρέπει να εξετάσεις, πριν προχωρήσεις στην αναζήτηση αυτού του συνεργάτη.

Επένδυση και διαθέσιμοι πόροι

Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί μια επένδυση για μια επιχείρηση. Είναι βασικό να γνωρίζεις ποιο είναι το διαθέσιμο budget που μπορείς να διαθέσεις, προκειμένου να πετύχεις τους βασικούς σου στόχους. Σε αυτόν τον παράγοντα σημαντικό ρόλο παίζει η αναμενόμενη κερδοφορία, αλλά και η προετοιμασία για μια ενδεχόμενη αύξηση των πωλήσεων (π.χ. αποθηκευτικοί χώροι, εργατικό δυναμικό κ.ά.).

Καθορισμός στόχων

Τι σε ενδιαφέρει; Η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων; Η αύξηση των πωλήσεων σε φυσικό περιβάλλον; Η έξοδος σε μια ξένη χώρα; Η εγγραφή σε κάποιο event; Κάτι άλλο; Κάθε στόχος απαιτεί μία διαφορετική προσέγγιση στον ψηφιακό κόσμο! Όσο πιο ακριβείς είναι οι στόχοι σου, τόσο πιο εύκολα θα καταφέρεις να λάβεις μια προσφορά συνεργασίας που θα επικεντρώνεται στα επιθυμητά αποτελέσματα.

Τρόπος συνεργασίας και επικοινωνίας

Υπάρχουν διάφορα μοντέλα συνεργασίας στην αγορά, τα οποία μπορείς να ακολουθήσεις. Για παράδειγμα, μπορείς να αναθέσεις τα πάντα σε ένα συνεργάτη, ώστε εσύ να εστιάσεις στη βασική σου επιχείρηση. Εναλλακτικά, μπορείς να αξιοποιήσεις ένα συνεργάτη ως προέκταση του δικού σου τμήματος μάρκετινγκ, ώστε να έχεις πρόσβαση στην εξειδίκευση που απαιτούν κάποιες ενέργειες. Όλα εξαρτώνται από το πόσο χρόνο μπορείτε να διαθέσετε εσύ και η ομάδα σου.

Μπορείς, επίσης, να συνεργαστείς με μια μεγάλη εταιρεία που να σου παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών -όπως ο Χρυσός Οδηγός, ή να επιλέξεις ένα συνεργάτη εξειδικευμένο σε ένα συγκεκριμένο τύπο μάρκετινγκ, με βαθιά εμπειρία στον τομέα αυτό.

Προετοίμασε τις σωστές ερωτήσεις

Ξεκινώντας να βλέπεις υποψήφιους συνεργάτες, είναι σημαντικό να έχεις ετοιμάσει ένα ερωτηματολόγιο πάνω στο οποίο θα βασιστούν οι πρώτες συζητήσεις. Ερωτήσεις, όπως “θα λάβω κάποια πρόβλεψη με βάση την επένδυση” ή “θα έχω κάποιο σύμβουλο με τον οποίο θα έχω επικοινωνία καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας” είναι βασικές και θα πρέπει να απαντηθούν. Επίσης, αν δεν έχεις ξεκάθαρο πλάνο ως προς το ποιες υπηρεσίες θα χρησιμοποιήσεις, χρειάζεται να γνωρίζεις, αν μπορεί ο υπό εξέταση συνεργάτης να αναλύσει τις ανάγκες της επιχείρησής σου και να σου προτείνει, ο ίδιος, ένα στρατηγικό πλάνο.

Τρόποι χρέωσης

Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά μοντέλα χρέωσης, στην αγορά, όσον αφορά στις υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ. Χρέωση με την εργατοώρα, χρέωση με βάση τις υπηρεσίες, χρέωση με βάση την επίτευξη στόχων, bonus και σταθερή χρέωση ανά μήνα ή έτος είναι κάποια από τα πιο συνηθισμένα μοντέλα. Ωστόσο, κάποια από τα μοντέλα χρέωσης ίσως να μην ταιριάζουν σε όλες τις επιχειρήσεις. Θα πρέπει, με βάση τον τύπο και τη χαρακτήρα της επιχείρησής σου και βάσει κάποιων δεικτών, όπως το cash flow και οι οικονομικές υποχρεώσεις προς τρίτους, να σκεφτείς ποιο μοντέλο χρέωσης θα είναι το ασφαλέστερο για σένα!

5 πράγματα που πρέπει να εξετάσεις για το συνεργάτη σου

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί εξαιρετικοί συνεργάτες στην αγορά, αλλά και άλλοι οι οποίοι, αντί για βήματα μπροστά, μπορεί να πάνε την επιχείρησή σου βήματα πίσω. Ποια είναι, λοιπόν, τα κύρια πράγματα που πρέπει να εξετάσεις, όταν θα έρθει η στιγμή να επιλέξεις συνεργάτη;

Πελατολόγιο και ιστορίες επιτυχίας

Θες, σίγουρα, να επιλέξεις ένα συνεργάτη που να έχει χρόνια παρουσίας στην αγορά και να μπορεί να επιδείξει ένα ευρύ πελατολόγιο από επιχειρήσεις. Είναι σημαντικό να γνωρίζεις, αν ο συνεργάτης έχει εμπειρία πάνω στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρησή σου. Για παράδειγμα, ο Χρυσός Οδηγός έχει συνεργαστεί με επιχειρήσεις σε περισσότερους από 350 κλάδους στην Ελλάδα, προσφέροντας μια ποικιλία υπηρεσιών, όπως online διαφήμιση και κατασκευή ιστοσελίδας.

Παράλληλα, έχει αξία να γνωρίζεις τις επιτυχίες που έχει δημιουργήσει ο υπό εξέταση συνεργάτης με τους πελάτες του, όσον αφορά στην επίτευξη των στόχων που μαζί είχαν θέσει. Ο συνδυασμός των δύο παραπάνω ονομάζεται portfolio και είναι κάτι που πρέπει να εξετάσεις, πριν επιλέξεις ένα συνεργάτη.

Δες ιστορίες επιτυχίας πελατών μας.

Έμπειρα και εξειδικευμένα στελέχη

Το digital marketing φαντάζει απλό και εύκολο για τον οποιονδήποτε να το κάνει, εφόσον αποκτήσει κάποιες βασικές γνώσεις. Δεν είναι, όμως, έτσι. Είναι σαν να υποθέτουμε ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει χρηματιστής, λογιστής ή οικονομολόγος, απλώς, με κάποιες ώρες διαβάσματος.

Αφενός, το digital marketing είναι ένας κλάδος που εξελίσσεται συνεχώς, έχοντας έντονα τα στοιχεία της τεχνολογίας, της στατιστικής, των δεδομένων και του μάρκετινγκ. Αφετέρου, επειδή μιλάμε για επένδυση χρημάτων, είναι σημαντικό να υπάρχει εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του συνεργάτη.

Έτσι, απαιτείται μια πρώτη γνωριμία με την ομάδα του συνεργάτη ή το contact person, πριν κλειδώσει μια συνεργασία. Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να δημιουργήσεις ερωτήσεις και απορίες και να συζητήσεις, αναλυτικά, το πώς ο υπό εξέταση συνεργάτης μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σου, ώστε να εξελιχθεί και να ξεχωρίσει!

Κριτικές συνεργατών και θέση στην αγορά

Η αναζήτηση αποδείξεων (social proof), ότι ο υπό εξέταση συνεργάτης παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες του, είναι κάτι που πρέπει να διερευνηθεί.

Πλέον, το διαδίκτυο παρέχει πολλά εργαλεία αναζήτησης κριτικών για οποιαδήποτε επιχείρηση στον κόσμο. Ακόμη, πολλές επιχειρήσεις και επαγγελματίες που παρέχουν υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ φιλοξενούν κριτικές από τους πελάτες τους στην ιστοσελίδα τους.

Μια ακόμη πρακτική που συνηθίζεται στο εξωτερικό είναι τα λεγόμενα predeal interviews”, δηλαδή η επικοινωνία με κάποιον υφιστάμενο πελάτη μιας εταιρείας ή ενός επαγγελματία και η συζήτηση μαζί του, ως προς το κατά πόσο είναι ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες που λαμβάνει. Πολλές φορές, αυτή τη δυνατότητα την παρέχουν οι ίδιες οι επιχειρήσεις, όταν βρίσκονται σε διαπραγμάτευση συμφωνίας με κάποιο δυνητικό πελάτη τους.

Ευκολία στην επικοινωνία

Οι καλύτεροι πάροχοι υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγορά προσφέρουν, πολύ εύκολα, τη δυνατότητα επικοινωνίας σε επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν μαζί τους. Και αυτή η ευκολία στην επικοινωνία είναι πολύ σημαντική.

Πάνω σε αυτήν την αρχή, έχουμε δημιουργήσει τη δυνατότητα για αίτηση προσφοράς στο δικό μας adsolutions.xo.gr. Πολύ εύκολα και γρήγορα, οι μελλοντικοί μας συνεργάτες μπορούν να συμπληρώσουν μια φόρμα με τα στοιχεία τους και ένας εξειδικευμένος σύμβουλος διαφήμισης θα επικοινωνήσει μαζί τους, για να συζητήσουν, μαζί, τις ανάγκες τους.

Ευπαρουσίαστη ιστοσελίδα και social media

Για τις επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ και κατασκευής ιστοσελίδων, η δική τους ιστοσελίδα και τα social media τους είναι, στην πραγματικότητα, η βιτρίνα τους! Κανείς δεν θέλει να επισκεφτεί ένα lux ξενοδοχείο, του οποίου η εξωτερική πρόσοψη είναι κατεστραμμένη.

Το να μπορείς πολύ εύκολα και γρήγορα να περιηγηθείς στον ιστότοπο του υπό εξέταση συνεργάτη, να εντοπίσεις τις πληροφορίες που θες και να αιτηθείς -όπως είδαμε παραπάνω- μια πρώτη επικοινωνία για προσφορά είναι, σίγουρα, πολύ σημαντικά στοιχεία για να καταλάβεις το υπόβαθρό του.

Συνοψίζοντας

Όταν αναζητάς συνεργάτη για να του εμπιστευτείς μια επένδυση, μακροχρόνια ή μη, είναι σημαντικό να είσαι και εσύ προετοιμασμένος, ως προς το ποιες είναι οι ανάγκες σου και ποια τα σημεία στα οποία θες να εστιάσεις. Ο κατάλληλος συνεργάτης θα συζητήσει μαζί σου και θα σε βοηθήσει να εντοπίσεις αυτά τα σημεία, αν δεν το έχεις ήδη κάνει. 

Παράλληλα, είναι καλό να εστιάσεις στην αξιοπιστία και στο προφίλ των συνεργατών που αναζητάς, για να βεβαιωθείς ότι θα έχεις μια εύρυθμη συνεργασία, η οποία θα οδεύει, συνεχώς, προς την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί.

Στο Χρυσό Οδηγό, έχοντας συνεργαστεί με περισσότερους από 75.000 πελάτες σε μια διαδρομή που μετράει περισσότερα από 50 χρόνια, έχουμε εργαστεί πάνω σε αυτά τα στοιχεία, προκειμένου να είμαστε δίπλα στο συνεργάτη μας και να μπορούμε να καλύψουμε όλες τις ανάγκες του όσον αφορά στην ψηφιακή διαφήμιση και παρουσία του!

Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!