7+1 Google Business Profile Tips που θα βελτιώσουν την κατάταξή σου

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
google my business
Πινακας Περιεχομενων

To Google Business Profile είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε επαγγελματία. Έχοντας αυτό κατά νου, ας ξεκινήσουμε απαντώντας σε κάποιες ερωτήσεις που θα κάνουν ξεκάθαρο γιατί το χρειάζεσαι εσύ και η επιχείρησή σου.

Το Google Business Profile (aka Google My Business) είναι μια δωρεάν καταχώρηση που σου παρέχει η Google και σου επιτρέπει να εισάγεις πληροφορίες για την επιχείρησή σου.

Δημιουργώντας αυτό το προφίλ αυξάνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να σε «ανακαλύψει» ένας υποψήφιος πελάτης, αλλά και διευκολύνεις έναν ήδη πελάτη σου να βρει περισσότερες λεπτομέρειες για τις υπηρεσίες/προϊόντα σου.

Λαμβάνοντας υπόψιν ότι η μηχανή αναζήτησης της Google είναι ο leader της αγοράς και πως επίσης κατέχει το 92% του μεριδίου των αναζητήσεων των χρηστών, είναι προφανές πως το να δημιουργήσεις ένα Google Business Profile αποτελεί μια εξαιρετική ιδέα.

Πώς φτιάχνω ένα Google Business Profile;

Η πρώτη κίνηση που θα πρέπει να κάνεις είναι να επισκεφθείς την πλατφόρμα της Google και να δημιουργήσεις το Profile σου, ενώ στη συνέχεια θα χρειαστεί να το επαληθεύσεις. Αν είσαι τυχερός αυτό θα γίνει μέσω τηλεφωνικής κλήσης.

Αν όχι, τότε θα χρειαστεί να περιμένεις 14 μέρες και η επαλήθευση να γίνει μέσω μιας κάρτας που θα λάβεις ταχυδρομικά από την Google στη διεύθυνση που έχεις δηλώσει ότι εδρεύει η επιχείρησή σου. Να σημειώσουμε, πως τελευταία έχουμε παρατηρήσει ότι σε μερικές περιπτώσεις η επαλήθευση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω βιντεοκλήσης.

Αν έχεις ήδη φτιάξει Google Business Profile στο παρελθόν, τότε θα έχεις ακολουθήσει τη διαδικασία επαλήθευσης και το προφίλ της επιχείρησης σου θα είναι ορατό στην αναζήτηση και στους χάρτες της Google.

Τι να προσέξω;

Για καθεμία από τις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να διασφαλίσεις τα εξής:

  • Να έχεις σωστά συμπληρωμένα όλα τα απαραίτητα στοιχεία της επιχείρησης, όπως: στοιχεία επικοινωνίας, επαγγελματική κατηγορία, υπηρεσίες, προϊόντα, ωράριο και το link για το site σου.
  • Ένα κείμενο περιγραφής της επιχείρησης θεωρείται μια πολύ σημαντική προσθήκη γιατί δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να πάρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσα από λίγες γραμμές. Άλλωστε, γνωρίζουμε πως η Google λατρεύει το κείμενο.
  • Τέλος, θα πρέπει να προσθέσεις φωτογραφίες. Μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον του Google Business Profile θα έχεις τη δυνατότητα να ανεβάσεις πολλές φωτογραφίες, αλλά και να προσθέσεις και το λογότυπο σου, που είναι εξίσου σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα μιας επιχείρησης.

Και κάπως έτσι, το Google Business Profile ή αλλιώς Google My Business της επιχείρησής σου είναι πανέτοιμο να υποδεχτεί όλους αυτούς που ψάχνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου στο διαδίκτυο και να τους «σερβίρει» όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να επιλέξουν την εταιρεία σου και να «φτάσουν» στην πόρτα σου ή να σε καλέσουν.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την εμφάνιση και την κατάταξη των Google Business Profiles;

Συνάφεια: Η συνάφεια έχει να κάνει με το πόσο καλά ταιριάζει (ή πιστεύει η Google πως ταιριάζει) η αναζήτηση του χρήστη με την επιχείρησή σου και τις πληροφορίες που έχεις προσθέσει στο Google Business Profile σου.

Απόσταση: Έχει να κάνει με το πόσο κοντά στην επιχείρησή σου βρίσκεται ο χρήστης τη στιγμή που κάνει την αναζήτηση. Άλλωστε, το Google Business Profile έχει να κάνει με την τοπικότητα.

Σημαντικότητα: Έχει να κάνει με το πόσο σημαντική είναι η επιχείρησή σου. Δηλαδή πόσο αξιόπιστη θεωρεί η Google την επιχείρησή σου, ένας δείκτης που βασίζεται στις αξιολογήσεις, στον αριθμό των απευθείας αναζητήσεων της επωνυμίας σου στην Google και γενικά στο πόσο δημοφιλής είναι η εταιρεία σου στο διαδίκτυο.

Ο καλύτερος συνδυασμός αυτών των τριών παραγόντων, με βάση την αναζήτηση που θα κάνει ένας χρήστης στην Google, βοηθάει τον αλγόριθμο να αποφασίσει ποια θα είναι τα αποτελέσματα που θα του δείξει για να βρει αυτό που θέλει.

1.Όλες οι πληροφορίες που υπάρχουν στο Google Business Profile να είναι σωστές

Βασικές πληροφορίες, όπως τηλέφωνο και διεύθυνση θα πρέπει να είναι τριπλά τσεκαρισμένες ότι λειτουργούν σωστά. Επιπλέον, πολλοί παραπονιούνται ότι το στίγμα της επιχείρησής τους στο χάρτη δεν ανταποκρίνεται ακριβώς στη φυσική τοποθεσία της. Αυτό είναι πολύ εύκολο να διορθωθεί απλά μετακινώντας την πινέζα στο χάρτη μέσα από το διαχειριστικό του Google Business Profile.

2.Επαλήθευσε το Google Business Profile σου

Η επαλήθευση της επιχείρησης είναι βασική για να μπορεί να εμφανίζεται το Google Business Profile στην αναζήτηση και στους χάρτες της Google.

3.Κράτα όλες τις πληροφορίες για την επιχείρησή σου ενημερωμένες

Το ωράριο είναι μια πληροφορία που κατά τη διάρκεια του χρόνου αλλάζει ανάλογα με τις γιορτές και τις αργίες. Καλό θα είναι να ενημερώνεις το Google Business Profile σου για τις ώρες που η επιχείρησή σου είναι ανοιχτή ή για τις μέρες που είναι κλειστή.

4.Χτίσε σχέση εμπιστοσύνης με τους χρήστες μέσω των αξιολογήσεων (reviews)

Ενθάρρυνε τους πελάτες σου να αφήσουν μια αξιολόγηση – κριτική για τα προϊόντα που αγόρασαν ή για τις υπηρεσίες που τους πρόσφερες και απάντησε σε όλες τις κριτικές ανεξαιρέτως.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάποιον που κάνει έρευνα αγοράς να μπορεί να πάρει μια πρώτη εικόνα για την ποιότητα των υπηρεσιών ή των προϊόντων μιας επιχείρησης πριν προβεί σε αγορά.

Είναι εξίσου σημαντικό για μια επιχείρηση να «διαφημίσει» την άψογη εξυπηρέτηση που παρέχει στους πελάτες της. Όλα αυτά επιτυγχάνονται μέσω των αξιολογήσεων – κριτικών.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα σχετικά με τις αξιολογήσεις διάβασε το άρθρο μας Google Αξιολογήσεις: Πως να αυξήσω τις κριτικές στην επιχείρηση μου;

5.Πρόσθεσε τις σωστές επαγγελματικές κατηγορίες

Δημιουργώντας ένα Google Business Profile θα πρέπει απαραίτητα να διαλέξεις μια επαγγελματική κατηγορία. Επίλεξε αυτή που περιγράφει καλύτερα την επιχείρησή σου στο σύνολό της. Αν δεν βρεις ακριβώς την κατηγορία, επίλεξε μια πιο γενική που πιστεύεις ότι ταιριάζει καλύτερα. Η Google σου δίνει τη δυνατότητα να προσθέσεις παραπάνω από μια επαγγελματική κατηγορία. Μην το παρακάνεις.

6.Πρόσθεσε υπηρεσίες και προϊόντα

Πρόσθεσε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχεις, ώστε να δώσεις όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο χρήστης τη στιγμή που αναζητά κάτι.

7.Βάλε φωτογραφίες

Δείχνοντας φωτογραφίες από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου σε κάποιο χρήστη που ψάχνει την επιχείρησή σου, αυξάνεις την πιθανότητα να τον μετατρέψεις από απλό χρήστη σε πελάτη.

Προσοχή: Οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι πραγματικές και να ανταποκρίνονται στην υπάρχουσα επιχείρηση. Κανείς δεν θα ήθελε, όταν επισκεφθεί ένα κατάστημα, να αντιληφθεί ότι η επιχείρηση είχε ανεβάσει ψεύτικες φωτογραφίες στο Google Business Profile της.

(Bonus Tip)

Όταν θα δημιουργείς το Google Business Profile της επιχείρησης σου «σκέψου όπως ο πελάτης σου». Προσπάθησε να μπεις στη θέση ενός υποψήφιου πελάτη και να σκεφτείς τι θα ήθελε να δει εκείνος για να αποφασίσει αν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα της επιχείρησής σου ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. Δημιούργησε ένα ελκυστικό και αληθινό Google Business Profile που δίνει στους χρήστες όλη την πληροφορία και τα ανταγωνιστικά σου πλεονεκτήματα, για να τον βοηθήσεις να σε επιλέξει!

Συνοψίζοντας

Το Google Business Profile είναι ένα κανάλι από το οποίο μπορείς να φέρεις πελατολόγιο (νέο ή υπάρχον) στην επιχείρησή σου. Για να ολοκληρωθεί με τον καλύτερο τρόπο αυτή η ενέργεια, θα πρέπει να την ενισχύσεις με την ιστοσελίδα της. Έρευνες δείχνουν πως οι επιχειρήσεις που διαθέτουν δική τους ιστοσελίδα είναι πιο αρεστές και δημοφιλείς στους χρήστες, από εκείνες που δεν έχουν site.

Σκέψου σαν υποψήφιος πελάτης μιας επιχείρησης. Δεν θα ήθελες να περιηγηθείς σε μια ιστοσελίδα για να πάρεις ακόμα περισσότερη πληροφορία για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα πριν αποφασίσεις να αγοράσεις κάτι από τα δύο; Για να κάνεις μια ηλεκτρονική αγορά δεν θα ήθελες να «μπεις» σε ένα άρτιο και ασφαλές e-shop;

Λίγο πριν το 2023 είναι αδιανόητο για μια επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, να μην διαθέτει μια σωστή ιστοσελίδα.

Αν θέλεις και εσύ να χτίσεις την ψηφιακή σου παρουσία ή αλλιώς να ενισχύσεις την digital εμφάνιση της επιχείρησής σου έλα σε επαφή μαζί μας.

Θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί όλες τις ιδέες μας σχετικά με την digital εμφάνιση της δικής σου επιχείρησης!

Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

eshop
8+1 SEO Συμβουλές για Eshop: Νέος Οδηγός 2022

Οι SEO πρακτικές χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, όμως μπορούν να αυξήσουν σταθερά την επισκεψιμότητα του website σου. Διάβασε τις SEO συμβουλές για κάθε Eshop και δες το site να «σκαρφαλώνει» στα αποτελέσματα της Google.

Μαθε Περισσότερα »
first-party-data-cookies-ti-einai
 Τί είναι τα First Party Data; Η σημαντικότερη Τάση της χρονιάς!

Έχεις ακούσει για τα First Part Data ή αλλιώς Cookies; Έρχεται το τέλος των Third Party Data και αυτό θα φέρει πρωτοφανείς αλλαγές στην συλλογή δεδομένων. Ενημερώσου για το πως λειτουργούν και πως θα προετοιμαστείς για έναν Cookieless κόσμο!

Μαθε Περισσότερα »
Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!