Black Friday Infographic: Ποια είναι τα 7 Σημαντικότερα Trends σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Πινακας Περιεχομενων

Ο θεσμός της Black Friday ήρθε στην Ελλάδα το 2016 και, όπως φαίνεται, ήρθε για να μείνει.

Κάθε χρόνο, όλο και περισσότερα εμπορικά καταστήματα συμμετέχουν στη Black Friday, με προσφορές και ειδικές τιμές, ενώ αρκετές αλυσίδες καταστημάτων έχουν ένα σημαντικά αυξημένο τζίρο κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών.

Πώς, όμως, συμπεριφέρονται οι Έλληνες καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ημερών του συγκεκριμένου εμπορικού θεσμού;

Καταρχάς, οι online αναζητήσεις για τη Black Friday1 ξεπερνούν το 1.000.000 κάθε χρόνο, με τις branded αναζητήσεις να κυριαρχούν.

Αυτό, ουσιαστικά, σημαίνει ότι οι καταναλωτές περιμένουν τη συγκεκριμένη περίοδο εκπτώσεων για να βρουν σημαντικές εκπτώσεις σε συγκεκριμένα brands και προϊόντα που τους ενδιαφέρουν πραγματικά, αναζητώντας την καλύτερη προσφορά για τα προϊόντα αυτά και όχι, γενικά, μεγάλες προσφορές για προϊόντα που δεν τους ενδιαφέρουν απαραίτητα.

Ενδιαφέρον έχουν και οι κατηγορίες των προϊόντων που αναζητούνται online.

Με δημοφιλέστερη κατηγορία1 τα κινητά τηλέφωνα, τα ρούχα, οι τηλεοράσεις, τα laptops, τα tablets, αλλά και τα παπούτσια είναι οι υπόλοιπες κατηγορίες για τις οποίες ψάχνουν περισσότερο οι Έλληνες χρήστες, συνδυαστικά με τη Black Friday.

Και καθώς η χρήση των mobile συσκευών έχει σταθερά ανοδική πορεία και στην Ελλάδα, αντίστοιχα λοιπόν και για τις εν λόγω αναζητήσεις ισχύει το εξής: περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις1 γίνονται από κινητό τηλέφωνο, ενώ ακολουθούν οι αναζητήσεις από desktop υπολογιστή1 και, τέλος, από tablets1 (με πολύ μικρότερο ποσοστό).

Την αύξηση του ενδιαφέροντος για τη Black Friday επιβεβαιώνει και το γεγονός ότι, κάθε χρόνο, αυξάνεται το σύνολο των ημερών κατά τη διάρκεια των οποίων γίνονται αναζητήσεις γι’ αυτό το θεσμό1.

Πιο συγκεκριμένα, ενώ βλέπουμε το 2015 οι online χρήστες να κάνουν σχετικές αναζητήσεις κατά τη διάρκεια 2 εβδομάδων, τις επόμενες χρονιές βλέπουμε, κάθε χρόνο, να προστίθενται κατά μέσο όρο 6 ημέρες στη διάρκεια του συνολικού χρονικού διαστήματος online αναζητήσεων που αφορούν την συγκεκριμένη ημέρα. Με τον κύριο όγκο των ημερών να είναι πριν τον ερχομό της black Friday.

Αν και, όπως είπαμε παραπάνω, οι mobile αναζητήσεις υπερτερούν (με τις γυναίκες να ψωνίζουν μέσω του κινητού 2 φορές περισσότερο από ό,τι οι άντρες2), τα αποτελέσματα της Black Friday δεν υπάρχουν μόνο online.

Η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα, επίσης, αυξάνεται σε πολύ σημαντικό βαθμό (σε όσες χώρες εφαρμόζεται αυτός ο θεσμός).

Σύμφωνα με το Think with Google, η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα αυξάνεται κατά 65% τις ημέρες της Black Friday, σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο Σαββατοκύριακο του Νοεμβρίου. Οπότε, είτε online είτε offline, η Black Friday αυξάνει και στην Ελλάδα τις πωλήσεις των καταναλωτικών προϊόντων.

Ας δούμε αναλυτικότερα τα παραπάνω, στο ακόλουθο infographic.

Black Friday Infographic

Βρες μετά το infographic ένα text version όλων των στατιστικών plus update για το 2018!

 width=

1 Google adwords/Keyword Planner

2 Think with Google: What Google data reveals about Black Friday shoppers

Black Friday Infographic Free Text (plus update)

Πάρε από εδώ το κείμενο του Infographic σε περίπτωση που το χρειαστείς!

1. Πόσες online αναζητήσεις έγιναν για τη Black Friday

  • 2016: πάνω από 1.400.000
  • 2017: πάνω από 1.000.000
  • 2018: πάνω από 1.000.000

Πηγή: Google Adwords/keywordplanner

2. Ποιες κατηγορίες λέξεων-κλειδιών χρησιμοποιούνται περισσότερο για τις αναζητήσεις σχετικά με τη Black Friday

  • Black Friday + brand: 83%
  • Black Friday + προϊόντα: 7%
  • Black Friday + προσφορές: 6%
  • Black Friday + καταστήματα: 4%

Πηγή: Google Adwords/keywordplanner

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

3. Ποιες είναι οι 5 δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων που αναζητήθηκαν συνδυαστικά με τη Black Friday

  1. Κινητά τηλέφωνα
  2. Ρούχα
  3. Τηλεοράσεις
  4. Laptops/Tablets
  5. Παπούτσια

Πηγή: Google Adwords/keywordplanner

4. Μέσω ποιας συσκευής έγιναν οι περισσότερες αναζητήσεις

  • Mobile συσκευές 64%
  • Computers 32%
  • Tablets 4%

Πηγή: Google Adwords/keywordplanner

5. Πόσο διαρκεί το ενδιαφέρον των online χρηστών για τη Black Friday

  • 2015: 14 ημέρες
  • 2016: 21 ημέρες
  • 2017: 28 ημέρες
  • 2018: 32 ημέρες

Πηγή: Google Adwords/keywordplanner

6. Ποιοι ψωνίζουν περισσότερο από mobile συσκευές

Για τις αγορές που λόγω Black Friday γίνονται μέσω mobile συσκευών, οι γυναίκες ψωνίζουν 2 φορές περισσότερο από ό,τι οι άντρες

Πηγή: Think with Google – What Google data reveals about Black Friday shoppers

7. Πόσο αυξάνεται η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα

Η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα αυξάνεται κατά 65% τις ημέρες της Black Friday

Πηγή: Think with Google -Shoppers gobble up in-store Black Friday deals on mobile


Διάβασε Επίσης: 5 + 1 Λάθη που Επηρεάζουν την Κερδοφορία του E-Shop σου


Αν χρειαστείς οποιαδήποτε βοήθεια, ο Χρυσός Οδηγός μπορεί να σε βοηθήσει και να υλοποιήσει για χάρη της επιχείρησής σου αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες , με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και κατ΄ επέκταση την ανάπτυξη της επιχείρησής σου!

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!