5 Tips για να Δημιουργήσεις Περιγραφές Προϊόντων που Αυξάνουν τις Πωλήσεις

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Άρθρο: 5 Tips για τη Σύνταξη Περιγραφής Προϊόντων που Αυξάνουν τις Πωλήσεις φωτογραφία fb
Πινακας Περιεχομενων

 

Στον κόσμο των διαδικτυακών πωλήσεων, οι καταναλωτές δεν είναι σε θέση να δουν ή να αγγίξουν τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν. Έτσι, η εξαιρετική οπτική (και σε ορισμένες περιπτώσεις ακουστική) παρουσίαση των προϊόντων είναι ένα στοιχείο που κάνει… τη διαφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο!

Οι περιγραφές, λοιπόν, των προϊόντων είναι ένα βασικό συστατικό ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτές δίνουν στον καταναλωτή τις πληροφορίες που χρειάζεται για να γνωρίσει καλύτερα το προϊόν (δυνατότητες, πλεονεκτήματα, χαρακτηριστικά, οδηγίες χρήσης, χρήσιμα tips), καθιστώντας πιο εύκολη την τελική αγοραστική απόφαση. Δεν είναι τυχαίο, ότι στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου κυριαρχεί μια έκφραση, μεταξύ των experts, αναφορικά με τις προϊοντικές περιγραφές: “προϊόν χωρίς περιγραφή δεν πουλιέται.”

Εκτός όμως από την παροχή βοήθειας στους δυνητικούς πελάτες, οι προϊοντικές περιγραφές ωφελούν και το Search Engine Optimization, βοηθώντας στην καλύτερη κατάταξη του ηλεκτρονικού καταστήματος στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό συμβαίνει γιατί η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης αγαπούν το ποιοτικό περιεχόμενο και θέλουν να προσφέρουν στους χρήστες τους τη βέλτιστη εμπειρία. Έτσι, όταν ένα προϊόν έχει μια πλούσια και δημιουργική περιγραφή -με πληροφορίες που λύνουν κάθε απορία του καταναλωτή- αυτό έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, για τις σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Παρακάτω θα βρεις 5 tips για να δημιουργήσεις περιγραφές προϊόντων που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, ικανοποιώντας τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού καταναλωτή!

 

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

 

Μάθε ποιοι είναι οι δυνητικοί πελάτες σου

Το πρώτο βήμα για τη σύνταξη περιγραφών προϊόντων είναι να ορίσεις το κοινό-στόχο σου, τους ανθρώπους δηλαδή στους οποίους απευθύνεται η επιχείρησή σου.

Έτσι, μπορείς να ορίσεις και ποια είναι τα προϊόντικά χαρακτηριστικά που ενδιαφέρουν, περισσότερο, το κοινό σου.

Ξεκίνησε με την κατανόηση της προσωπικότητας του μέσου αγοραστή σου, την ανάλυση, δηλαδή, των χαρακτηριστικών των δυνητικών πελατών σου. Αυτή η σκιαγράφηση θα σε βοηθήσει να καταλάβεις όλα εκείνα τα στοιχεία των προϊόντων που είναι πιο πολύτιμα για τους πελάτες σου!

Καθώς θα συντάσσεις τις περιγραφές των προϊόντων σου, λάβε υπόψη μερικές σημαντικές ερωτήσεις, όπως:

  • Πώς έφτασε αυτός ο χρήστης στη σελίδα σου;
  • Ποια είναι τα γενικά ενδιαφέροντά του;
  • Γιατί αυτός ο χρήστης ενδιαφέρεται για το κατάστημά σου;
  • Πώς θα περιέγραφε αυτός ο χρήστης το προϊόν σε ένα φίλο του;
  • Για ποια χαρακτηριστικά ή δυνατότητες θα ενδιαφερόταν, περισσότερο, ο χρήστης;

Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις ερωτήσεις κατά τη δημιουργία των περιγραφών των προϊόντων σου, θα καταφέρεις τελικά να δημιουργήσεις εκείνες που θα «μιλούν» στο ενδιαφέρον του πελάτη!  

 

Δώσε βάση στην ανατομία της προϊοντικής περιγραφής

Ιδανικά, μια προϊοντική περιγραφή αποτελείται από κάποια στοιχεία που, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ονομάζονται «βάση». Όλα αυτά τα στοιχεία, συνολικά, διαμορφώνουν μια πλήρη προϊοντική περιγραφή, η οποία αυξάνει τις πιθανότητες της πώλησης του προϊόντος.

Τέτοια στοιχεία είναι:

  • Ο τίτλος και η τιμή
  • Το call-to-action
  • Οι προϊοντικές φωτογραφίες
  • Η περιγραφή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά
  • Το μέγεθος & οι διαστάσεις
  • Τα παρόμοια προϊόντα
  • Οι παράγοντες εμπιστοσύνης, όπως οι κριτικές
  • Τα προϊοντικά βίντεο
  • Οι λεπτομέρειες αποστολής/παραλαβής του προϊόντος

Βεβαιώσου, ότι όλα τα παραπάνω είναι ευδιάκριτα και εύκολα εντοπίσιμα σε μια προϊοντική σελίδα. 

 

Checklist: H ανατομία της προϊοντικής περιγραφής

 

Χρυσός Οδηγός: checklist με την ανατομία της αποτελεσματικής προϊοντικής περιγραφής

Ανάδειξε τα κορυφαία χαρακτηριστικά και οφέλη των προϊόντων

Κάθε προϊόν, ανάλογα με την κατηγορία του, έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και δυνατά σημεία, τα οποία τραβούν την προσοχή του καταναλωτή. Σκέψου ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά των δικών σου προϊόντων, που θα τα κάνουν να πουληθούν! Ορισμένα προϊόντα δεν χρειάζονται μια μακροσκελή περιγραφή, άλλα όμως τη χρειάζονται. Σκέψου π.χ. ένα τεχνολογικά προηγμένο laptop αξίας 2,000€ και 1 ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Χρειάζονται την ίδια προϊοντική περιγραφή;

Ας πάρουμε, ως παράδειγμα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αθλητικών ειδών που εξειδικεύεται στην πώληση παπουτσιών για τρέξιμο. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των παπουτσιών που πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρονται, ώστε να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών; Τέτοια χαρακτηριστικά είναι: το βάρος του παπουτσιού, αν ενδείκνυται για άσφαλτο ή ανώμαλο δρόμο, η τεχνολογία της σόλας, η αντοχή σε καιρικές συνθήκες και το πώς κρατάει σταθερό το πόδι καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης. Αυτά τα χαρακτηριστικά θα εγγυηθούν ότι τα προϊόντα έχουν ό,τι χρειάζεται για να πουληθούν!

Το REI.com, ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα προϊόντων γύρω από τρέξιμο, camping και ορειβασία, θεωρείται ως το τέλειο παράδειγμα αξιοποίησης της προϊοντικής περιγραφής από τους χρήστες του.

παράδειγμα αξιοποίησης της προϊοντικής περιγραφής από τους χρήστες του rei.com

Πηγή: https://www.rei.com/product/184467/altra-lone-peak-5-trail-running-shoes-mens

Πρόσθεσε μια δημιουργική πινελιά του brand σου

Από μια προϊοντική περιγραφή δεν πρέπει να απουσιάζει ο χαρακτήρας και το ύφος του brand. Δηλαδή, όλα εκείνα τα στοιχεία του ύφους της επιχείρησής σου, που την καθιστούν μοναδική και την κάνουν να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες! Αν αυτά τα συστατικά απουσιάζουν, τότε η περιγραφή θα αποτελεί, απλώς, μια κοινή προϊοντική περιγραφή, όπως όλες οι άλλες.

Ως εκ τούτου, κατά τη δημιουργία των περιγραφών σου, βεβαιώσου ότι αυτές δεν ακούγονται ως ψεύτικες. Το περιεχόμενό τους θα πρέπει να ακολουθεί όλη τη φιλοσοφία, το σχεδιασμό και το στυλ της επωνυμίας σου. Έτσι, οι πελάτες θα σε αναγνωρίσουν και θα δεθούν με το brand σου.

Το Asos, ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα στον κόσμο, πετυχαίνει να βάζει τη δική του πινελιά στις προϊοντικές περιγραφές του:

παράδειγμα αξιοποίησης της προϊοντικής περιγραφής από asos

Πηγή: asos.com

Αξιοποίησε κριτικές προϊόντων και social proofing

Η κοινωνική απόδειξη ή αλλιώς social proof είναι ένα φαινόμενο που βασίζεται στην τάση των ανθρώπων να συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο. Η λογική λέει ότι, αν περισσότεροι άνθρωποι αγοράσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, τότε αυτό είναι μάλλον καλό!

Αυτή την πρακτική εκτελεί με μεγάλη επιτυχία η Amazon, η οποία θεωρείται ως ο βασιλιάς της κοινωνικής απόδειξης. Χρησιμοποιεί συχνά λέξεις-κλειδιά, όπως Bestsellers”, “Popular productsκαιPeople who bought this also bought…” καταφέρνοντας να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της (συμπληρωματικές και μη).

παράδειγμα αξιοποίησης της της κοινωνικής απόδειξης στην προϊοντικής περιγραφή απο την amazon

Πηγή: amazon.com

Οι κοινωνικές αποδείξεις και οι προϊοντικές κριτικές είναι τα σημάδια που δείχνουν ότι άλλα άτομα έχουν αγοράσει τα προϊόντα σου (ή τα αγοράζουν την ίδια στιγμή με εσένα). Τα σημάδια αυτά δημιουργούν εμπιστοσύνη στους πελάτες σου και αποδεικνύουν ότι τα προϊόντα σου αξίζουν τα χρήματά τους!

Οι προϊοντικές κριτικές είναι το πιο τρανό παράδειγμα social proof. Αν οι πελάτες σου μοιράζονται, με τον υπόλοιπο κόσμο, τη δική τους εμπειρία σχετικά με τα προϊόντα σου, έχεις την τέλεια ευκαιρία να αποδείξεις ότι… αξίζει και άλλοι άνθρωποι να τα δοκιμάσουν!

 τρανό παράδειγμα social proof στις προϊοντικές περιγραφές απο το plaisio

Πηγή: plaisio.gr

Συνοψίζοντας

Όπως μπορείς να διαπιστώσεις, οι προϊοντικές περιγραφές είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι πληροφορίες και το περιεχόμενο των προϊόντων είναι ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο οι online χρήστες μπορούν να μάθουν για τα προϊόντα σου. Ένας συνδυασμός δημιουργικών υλικών υψηλής ποιότητας -εικόνες και βίντεο- και αναλυτικών περιγραφών μπορεί να κάνει θαύματα και να επηρεάσει, σε πολύ μεγάλο βαθμό, τις πωλήσεις σου!

Το μυστικό είναι να έχεις, πάντα, κατά νου το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι και τους λόγους που κάνουν τους χρήστες να απευθύνονται στο κατάστημά σου και να αγοράζουν προϊόντα σου. Δώσε στους καταναλωτές απαντήσεις με έξυπνους και δημιουργικούς τρόπους, δημιουργώντας τους τις καλύτερες εντυπώσεις!

Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

eshop
8+1 SEO Συμβουλές για Eshop: Νέος Οδηγός 2022

Οι SEO πρακτικές χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, όμως μπορούν να αυξήσουν σταθερά την επισκεψιμότητα του website σου. Διάβασε τις SEO συμβουλές για κάθε Eshop και δες το site να «σκαρφαλώνει» στα αποτελέσματα της Google.

Μαθε Περισσότερα »
first-party-data-cookies-ti-einai
 Τί είναι τα First Party Data; Η σημαντικότερη Τάση της χρονιάς!

Έχεις ακούσει για τα First Part Data ή αλλιώς Cookies; Έρχεται το τέλος των Third Party Data και αυτό θα φέρει πρωτοφανείς αλλαγές στην συλλογή δεδομένων. Ενημερώσου για το πως λειτουργούν και πως θα προετοιμαστείς για έναν Cookieless κόσμο!

Μαθε Περισσότερα »
Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!