Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Εισαγωγή
Το είδος των «υπερ-καμπανιών» των Google Ads, που ακούν στο όνομα Performance Max, σηματοδοτούν μια νέα εποχή στο digital marketing, προσφέροντας μια ισχυρή και αυτοματοποιημένη προσέγγιση για τη μεγιστοποίηση των μετατροπών (conversions) και των πωλήσεων.
Αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, αυτές οι καμπάνιες ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σου σε όλο το φάσμα των Google Ads, από το Google Search και το Display, μέχρι το YouTube και το Google Discover.
Εάν θες να μάθεις περισσότερες αναλυτικές πληροφορίες για το τι είναι οι Performance Max καμπάνιες, σου προτείνουμε να διαβάσεις το προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο Google Performance Max: Ένας Πλήρης Οδηγός, όπου περιγράφουμε τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του τύπου καμπανιών.
Σε αυτό το άρθρο, θα επικεντρωθούμε σε όλες εκείνες τις προσθήκες και αναβαθμίσεις που λάνσαρε η Google το 2024 και που έχουν καταστήσει ακόμα πιο “Max” τις Performance Max καμπάνιες, ανοίγοντας έτσι νέους ορίζοντες και δυνατότητες στους διαφημιζόμενους που θα αξιοποιήσουν τα νέα αυτά χαρακτηριστικά.
Πριν όμως «βουτήξουμε» στην αναβαθμισμένη έκδοση των Performance Max καμπανιών, και σε περίπτωση που δεν θέλεις να αλλάξεις σελίδα, αλλά χρειάζεσαι ένα φρεσκάρισμα για το τι είναι οι Performance Max (ή PMAX) καμπάνιες, ας κάνουμε μια σύντομη αναδρομή.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Ένα φρεσκάρισμα για το τι είναι οι Performance Max καμπάνιες
Οι καμπάνιες Google Performance Max αποτελούν μια καινοτόμο προσέγγιση στο digital marketing, η οποία αξιοποιεί τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για να μεγιστοποιήσει τις μετατροπές (conversions) σε όλο το φάσμα των Google Ads.
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές καμπάνιες που επικεντρώνονται σε συγκεκριμένα κανάλια (όπως το Google Search ή Display), οι καμπάνιες Performance Max συνδυάζουν αρμονικά τα καλύτερα στοιχεία των καμπανιών Search, Shopping, YouTube, Display, Discover και Gmail.
Ο κύριος στόχος των καμπανιών Performance Max είναι να απλοποιήσουν τη διαδικασία ψηφιακής διαφήμισης και να βελτιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσης (ROI). Με τη χρήση ενός ενιαίου συνόλου πόρων (feed, assets), οι διαφημιστές μπορούν να δημιουργήσουν διαφημίσεις που προσαρμόζονται αυτόματα στις διαφορετικές πλατφόρμες και formats.
Παράλληλα, η τεχνολογία machine learning αναλύει τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και βελτιστοποιεί συνεχώς τις διαφημίσεις για να επιτύχει τους επιθυμητούς στόχους.
Τι άλλαξε το 2024 και τι πρέπει να γνωρίζεις
Οι καμπάνιες Performance Max έχουν γνωρίσει σημαντικές εξελίξεις το 2024, προσφέροντας στους διαφημιστές νέα εργαλεία και πληροφορίες για ακόμα πιο αποτελεσματική διαδικασία βελτιστοποίησης.
Ακολουθούν τα κύρια σημεία που πρέπει να γνωρίζεις:
- Οι Google Performance Max καμπάνιες επιτρέπουν τη μαζική παραγωγή δημιουργικών μέσω AI τεχνολογίας:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν πλέον να παράγουν δημιουργικά στοιχεία (κείμενα, εικόνες κ.λπ.) υψηλής ποιότητας και σε γρήγορους χρόνους ώστε να τα χρησιμοποιήσουν στις Performance Max καμπάνιες τους. Με την τεχνολογία Generative AI, θα μπορούν να δημιουργούν διαφημίσεις σε ελάχιστο χρόνο, με σεβασμό στα brand guidelines, αλλά και με προχωρημένες τεχνικές επεξεργασίας και εξατομίκευσης. Ταυτόχρονα, νέες δυνατότητες reporting έχουν λανσαριστεί από την Google για το YouTube και το Display, με σκοπό οι διαφημιζόμενοι να παρακολουθούν την απόδοση των δημιουργικών τους.
- Νέα καθηλωτικά Shopping Ads με νέους τύπους διαφήμισης:
Η Google εξοπλίζει τις Performance Max καμπάνιες με νέους τύπους δημιουργικών, όπως video και διαφημίσεις εικονικής πραγματικότητας. Οι retailers, για παράδειγμα, μπορούν να ενσωματώσουν video προϊόντων στις διαφημίσεις τους, να επιτρέψουν virtual try on σε όσους χρήστες θέλουν να δοκιμάσουν ψηφιακά ένα προϊόν (όπως π.χ. μία μπλούζα) και δυνατότητα για 3D απεικόνιση. Αυτές οι νέες λειτουργίες θα επιτρέψουν στους καταναλωτές να αλληλοεπιδράσουν με τα δημιουργικά και τα προϊόντα των διαφημιζόμενων, πριν οδηγηθούν στον ιστότοπό τους.
- Το storytelling πιο εύκολο από ποτέ, σε YouTube, Discover και Gmail:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν, πλέον, να στοχεύσουν τους δυνητικούς πελάτες τους με κάθετα videos, stickers και animations. Αυτές οι video διαφημίσεις είναι ήδη διαθέσιμες σε 3 δισεκατομμύρια χρήστες στο YouTube, το Discover και το Gmail, μέσω των καμπανιών “Demand Gen”. Αυτό προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία δυνατοτήτων για τον συγκεκριμένο τύπο καμπανιών.
- Η Google θα επιτρέπει Performance Max διαφημίσεις στα AI Overviews:
Τα AI Overviews είναι ένας νέος χώρος στα αποτελέσματα αναζήτησης, πάνω από τα πρώτα οργανικά αποτελέσματα, όπου η Google θα παρέχει σύντομες πληροφορίες μέσω AI στους χρήστες. Στο εξής, η Google θα δίνει τη δυνατότητα για προβολή διαφημίσεων Search και Shopping στα AI Overviews, όπως επίσης και για διαφημίσεις Performance Max.
- Νέος τύπος στόχου για τις Performance Max καμπάνιες:
Από δω και στο εξής, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να επιλέγουν το νέο στόχο “New Customer Acquisition” για τις Performance Max καμπάνιες τους. Αυτός ο στόχος έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν νέους πελάτες, με επίκεντρο τους χρήστες που είναι λιγότερο πιθανό να έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρηση πρόσφατα.
- Νέα εργαλεία διαχείρισης των Performance Max καμπανιών:
Μία πολυαναμενόμενη προσθήκη είναι αυτή των “Performance Max Experiments”, ενός εργαλείου που επιτρέπει το A/B testing διαφορετικών ρυθμίσεων για τις Performance Max καμπάνιες, ενώ δίνει και τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να συγκρίνουν με βάση την απόδοση και να επιλέγουν την καλύτερη καμπάνια. Επίσης, το νέο εργαλείο για “Landing Page Testing” επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να τεστάρουν διαφορετικές landing pages σε μια Performance Max καμπάνια, ώστε να εντοπίζουν ποια από αυτές οδηγεί σε περισσότερες μετατροπές.
Άλλες αξιοσημείωτες προσθήκες και αναβαθμίσεις
- H Google δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα audience signals:
Προκειμένου να λάβει αποφάσεις ως προς τη στόχευση των διαφημίσεων και το bidding, η Google βασίζεται όλο και περισσότερο στα audience signals, που περιλαμβάνουν ενδεικτικά τις προτιμήσεις του χρήστη, την αγοραστική του συμπεριφορά και τα δημογραφικά του στοιχεία.
- Συνεχής βελτίωση του αλγορίθμου:
Η Google συνεχώς αναβαθμίζει και εμπλουτίζει τον αλγόριθμο πίσω από τις Performance Max καμπάνιες, οδηγώντας σε καλύτερη απόδοση χρόνο με το χρόνο.
Συχνές ερωτήσεις για τις Performance Max καμπάνιες
#1 Πόσο χρόνο χρειάζονται οι Performance Max για να ξεκινήσουν να αποδίδουν;
Όπως αναφέραμε, οι Performance Max καμπάνιες χρησιμοποιούν δεδομένα από audience signals και μοντέλα τεχνητής εκμάθησης, με κύριο στόχο να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους. Η διαδικασία αυτή ενδέχεται να διαρκέσει από 1 έως και 3 εβδομάδες.
#2 Αξίζει μια επιχείρηση να επενδύσει στις Performance Max καμπάνιες;
Για επιχειρήσεις που προσπαθούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών τους, οι Performance Max καμπάνιες μπορούν να φανούν ένα χρήσιμο εργαλείο.
Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και τους στόχους της επιχείρησης, καθώς και τον όγκο των δεδομένων που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση των μοντέλων.
Πριν κάνεις μια επιλογή, συνιστάται πάντα να δοκιμάζεις, να αξιολογείς και να συγκρίνεις τα αποτελέσματα των καμπανιών σου με εκείνα άλλων πλατφορμών.
#3 Είναι οι Performance Max καμπάνιες καλύτερες από τις Smart Shopping;
Κατά τη μετάβαση από τις Smart Shopping καμπάνιες στις Performance Max, οι retailers φέρεται να παρατήρησαν μια μέση αύξηση 12% στην αξία εσόδου, διατηρώντας παράλληλα την ίδια ή μεγαλύτερη απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS).
Οι καμπάνιες Google Performance Max μπορούν να συνδυάσουν διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων, κατάλληλες για μεγαλύτερο κοινό, με λίγη έως καθόλου προσπάθεια.
#4 Η ύπαρξη Performance Max καμπανιών συνεπάγεται και την παύση του Search;
Όχι αυτή τη στιγμή. Δεν πρέπει να σταματήσεις να προβάλλεις τις τρέχουσες καμπάνιες στο Google Search, επειδή οι Performance Max καμπάνιες βρίσκονται ακόμη σε σχετικά αρχικό στάδιο. Έχουν όμως πολλές δυνατότητες. Επομένως, μπορείς να επενδύσεις στις Search καμπάνιες ταυτόχρονα, ενώ τις προσαρμόζεις και τις ενημερώνεις καθώς παρατηρείς τα αποτελέσματα των Performance Max καμπανιών.
Μια καμπάνια Performance Max έχει προτεραιότητα έναντι οποιασδήποτε άλλης διαφήμισης που προβάλλεις, συμπεριλαμβανομένων όλων των καμπανιών Shopping, σύμφωνα με μια ιδιαιτερότητα του αλγορίθμου. Ωστόσο, σύμφωνα με τους experts, οι Performance Max είναι το μέλλον.
Σύνοψη
Πολλές ενημερώσεις και προσθήκες φέτος επικεντρώθηκαν στη λιγότερη προσπάθεια για έναν καταναλωτή να κάνει κλικ στον ιστότοπο. Θα είναι λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε τι θα συνεπάγεται αυτό για την επισκεψιμότητα που λαμβάνουν τόσο οι διαφημιζόμενοι, όσο και οι ιστότοποι με οργανική παρουσία.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν αρκετές λειτουργίες που έχουν εισαχθεί, οι οποίες αναμένονταν από καιρό (όπως οι νέες δυνατότητες reporting) και επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επιδείξουν καλύτερα τη δημιουργικότητά τους και μέσω των Performance Max καμπανιών.
Στο Χρυσό Οδηγό ήμασταν από τους πρώτους που διαχειριστήκαμε Performance Max καμπάνιες σε περισσότερους από 300 λογαριασμούς, για πάνω από 350 διαφορετικούς κλάδους, σε Google Ads.
Με συνεχή βελτιστοποίηση έχουμε καταφέρει να γνωρίζουμε σε βάθος τα πλεονεκτήματα των Performance Max καμπανιών, επιτυγχάνοντας εγγυημένα αποτελέσματα.
Και σε περίπτωση που ήδη τρέχεις Google διαφημίσεις, μια Δωρεάν Αξιολόγησή τους από τους experts του Χρυσού Οδηγού μπορεί να σε πείσει για την επιλογή σου!
Κατανοώντας αυτές τις αλλαγές και εφαρμόζοντας τις προτεινόμενες στρατηγικές, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες των Performance Max καμπανιών το 2024 και να επιτύχουν τους στόχους που έχουν θέσει.
Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου
- July 23, 2024
- , Digital Marketing, Google Ads
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
5+1 Tips για να φτιάξεις Social Media Content Calendar
Δες πως μπορείς να χτισεις την digital στρατηγική σου και να οργανώσεις τα posts σου στα Social Media μέσω ενός Content Calendar
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!