Google Performance Max: Ένας Πλήρης Οδηγός

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
performance-max-καμπανια-βηματα
Πινακας Περιεχομενων

Εάν ασχολείσαι με το marketing για την online επιχείρησή σου, σίγουρα έχεις ακούσει για τις διαφημίσεις στην Google.

Η τελευταία και πιο σημαντική ακούει στο όνομα Google Performance Max! Η νέα αυτή διαφημιστική καμπάνια αποτελεί κάτι εντελώς καινούργιο, καθώς είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI).

Αναρωτιέσαι, όμως, αν μπορεί να βοηθήσει στην προβολή της επιχείρησής σου και να σου φέρει, τελικά, περισσότερα κέρδη;

Συνέχισε να διαβάζεις το άρθρο και θα βρεις απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματά σου! Δημιουργήσαμε έναν μοναδικό οδηγό, που θα σε κατατοπίσει, πλήρως, για τις νέες καμπάνιες.

Τι είναι η Performance Max καμπάνια της Google

Όπως αντιπροσωπεύει και το όνομά της, η νέα αυτή καμπάνια «μαξάρει» τα αποτελέσματά σου, δίνοντας τη δυνατότητα εμφάνισης της διαφήμισής σου σε όλα τα κανάλια προβολής της Google (YouTube, Display, Search, Discover, Gmail και Χάρτες).

Με τη βοήθεια του machine learning, όχι μόνο διαλέγει πού θα εμφανίσει τη διαφήμισή σου, αλλά αποφασίζει και τι μορφή θα έχει. Η επιλογή γίνεται από τον αλγόριθμό της και βασίζεται στο πού βρίσκονται οι περισσότεροι πιθανοί ενδιαφερόμενοι χρήστες.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να καθορίσεις τους στόχους της καμπάνιας σου και να παρέχεις τα δημιουργικά που θες να εμφανίζονται στις διαφημίσεις της Google (τίτλοι, περιγραφές, εικόνες, βίντεο κ.λπ.).

Παρόλο που η συγκεκριμένη καμπάνια ουσιαστικά τρέχει μόνη της, είναι σημαντικό να την παρακολουθείς, αλλά και να γνωρίζεις πώς να επιλέγεις επαγγελματικές εικόνες για καλύτερα αποτελέσματα.

Από τον Απρίλιο του 2022, λοιπόν, έχεις την ευκαιρία να αναβαθμίσεις τις καμπάνιες Local & Smart Shopping σε Performance Max, για να έχεις στη διάθεσή σου περισσότερες δυνατότητες.

Τελικός στόχος, όπως αναφέρει η Google, μέχρι το Σεπτέμβριο του 2022 είναι να μπορείς να μετατρέψεις οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια σου με αυτόν τον τρόπο.❞ 

Ποια τα θετικά της Performance Max καμπάνιας;

Ο νέος αυτός τύπος καμπάνιας θέλει να αυξήσει τους δυνητικούς πελάτες και τις μετατροπές των διαφημίσεών σου, με αυτοματοποιημένες διαδικασίες βελτιστοποίησης των budget και bids.

Η ίδια η Google υπόσχεται ότι δίνει καλύτερα αποτελέσματα σε χαμηλότερο κόστος από μία τυπική search καμπάνια.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Δίνει βάση, κυρίως, στους στόχους που έχεις θέσει, έτσι ώστε και τα αποτελέσματα που φέρνει να βρίσκονται όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτούς.

Οι επιδόσεις της αυξάνονται, καθώς αξιοποιεί πραγματικά δεδομένα των χρηστών, καταφέρνοντας, έτσι, να δείχνει τις διαφημίσεις σου τη σωστή στιγμή στα σωστά άτομα!

Η τεχνητή νοημοσύνη, στην οποία βασίζεται, ψάχνει για το κατάλληλο κοινό σε όλες τις πλατφόρμες -μπορεί, μάλιστα, να βρει ένα νέο είδος κοινού που δεν είχες, καν, σκεφτεί ότι ταιριάζει στην επιχείρησή σου!

Τι να προσέξεις

Ίσως τα οφέλη της Google Performance Max καμπάνιας φαντάζουν ουτοπικά. Ήρθε η ώρα, λοιπόν, να δούμε και τα μειονεκτήματά της. Υπάρχουν κάποια γκρίζα σημεία της, που πρέπει να γνωρίζεις.

Κανιβαλισμός

Ο λεγόμενος κανιβαλισμός είναι το φαινόμενο κατά το οποίο οι διαφημίσεις σου από διαφορετικές καμπάνιες ανταγωνίζονται η μία την άλλη.

Η συγκεκριμένη καμπάνια καλύπτει μεγαλύτερο εύρος στόχευσης από τις υπόλοιπες καμπάνιες και, εάν δεν τη διαφοροποιήσεις ως προς τους στόχους της, είναι πολύ πιθανό να «πατήσει» πάνω στις άλλες διαφημίσεις σου.

Συνεπώς, θα πάρει αυτή τα εύσημα και εσύ δεν θα ξέρεις, τελικά, πόσο πραγματικά αποτελεσματική ήταν, συγκριτικά με τις υπόλοιπες καμπάνιες σου.

Ελλιπή στοιχεία

“Δεν μπορείς να γνωρίζεις σε ποια κανάλια αποδίδει η διαφήμιση σου ξεχωριστά”

Η δυνατότητα που σου προσφέρει, η Performance Max, να έχεις μία καμπάνια για όλα τα κανάλια, μπορεί να δείχνει βολική, όμως δεν μπορείς να ξέρεις τι αποτελέσματα φέρνει το κάθε κανάλι, πώς εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου και ποιο είναι, τελικά, το κοινό σου (νέο ή υπάρχον).

Παρόλο που μπορεί να αποδίδει, ουσιαστικά, κινείσαι στα τυφλά! Είτε ανεβάζεις το budget σου και παίρνεις τα αποτελέσματα που θες, είτε ξαφνικά η καμπάνια σου δεν αποδίδει.

Όποιο και να είναι το αποτέλεσμα, σημασία εδώ έχει ότι δεν γνωρίζεις το γιατί.

“Δεν έχεις πρόσβαση στο Google Ads editor”

Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη καμπάνια δεν εμφανίζεται στο Google Ads editor.

Στην περίπτωση που θες να δημιουργήσεις ένα πολύ συγκεκριμένο εικαστικό (π.χ. με το όνομα μίας συγκεκριμένης περιοχής), απαιτείται αρκετή δουλειά χειροκίνητα.

Γιατί να την επιλέξεις

Μπορεί η νέα και αυτοματοποιημένη Google Performance Max καμπάνια να φαίνεται δελεαστική σε κάποιους και άγνωστη σε κάποιους άλλους, το βασικό ερώτημα, όμως, είναι το εξής:

«Πως θα βοηθήσει στην διαφήμιση της επιχείρησής μου;»

Εάν ανήκεις στις παρακάτω κατηγορίες, τότε μάλλον θα σου λύσει τα χέρια:

Δεν έχεις εμπειρία/χρόνο

Θες να διαφημίσεις τη μικρομεσαία επιχείρησή σου, χωρίς να έχεις κάποια σημαντική εμπειρία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση; Τότε αυτός ο τύπος καμπάνιας, ίσως, είναι η ευκαιρία που έψαχνες.

Δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις, πέραν των βασικών στόχων της επιχείρησής σου (κοινό, τοποθεσία, προϊόν) και του προϋπολογισμού που διαθέτεις.

Δεν ξέρεις ποιο κανάλι θα αποδώσει καλύτερα για εσένα

Είσαι διατεθειμένος να διαφημίσεις την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο, αλλά δεν γνωρίζεις ποιο κανάλι θα λειτουργήσει καλύτερα για σένα και σίγουρα δεν θες να σπαταλήσεις τα χρήματά σου μέχρι να βρεις το καλύτερο κανάλι!

Νέα κοινά στόχευσης

Ψάχνεις για δυνητικούς πελάτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που μπορεί να μην γνώριζες, καν, ότι ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σου και θες να επενδύσεις σ’ αυτούς με προσφορές και άλλα μέσα.

Αποτελεσματικότερες διαφημίσεις

Τρέχεις, ήδη, κάποια διαφήμιση στην Google και θες να συγκρίνεις τα αποτελέσματά της με αυτά της Performance Max, για να δεις ποιες αλλαγές μπορεί να χρειαστείς.

Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται να πειραματιστείς στις υπάρχουσες καμπάνιες και να επηρεάσεις τα αποτελέσματά τους, άρα και τα κέρδη σου.

Πώς λειτουργεί;

Όπως είπαμε και παραπάνω, η εν λόγω καμπάνια κάνει χρήση των machine learning δυνατοτήτων.

Αποτελεί ένα πιο περίπλοκο είδος καμπάνιας, σε σχέση με αυτές που έχουμε συνηθίσει, και αυτός είναι ο λόγος που θα αναφερθούμε σε ένα γενικότερο πλαίσιο των λειτουργιών της.

Τα μόνα στοιχεία που θα σου ζητήσει, όταν επιλέξεις το στόχο σου είναι τα εξής:

  • Budget
  • Κοινό στόχευσης
  • Τοποθεσία
  • Γλώσσα
  • URL (μπορεί να επιλέξει η ίδια URLs από τη σελίδα σου με βάση τις επιδόσεις)
  • Υποβολή χρόνου έναρξης

Σε συνδυασμό με τα δημιουργικά που θα προσθέσεις, ο αλγόριθμος της Google θα αρχίσει να τεστάρει διάφορους συνδυασμούς των στοιχείων αυτών σε όλες τις πλατφόρμες, μέχρι να βρει την πιο αποτελεσματική «συνταγή».

Όλες αυτές οι αποφάσεις λαμβάνουν χώρα σε πραγματικό χρόνο και γίνονται οι κατάλληλες αλλαγές, κάθε φορά που βρίσκεται μία καλύτερη ευκαιρία διαφήμισης από αυτή που τρέχει ήδη.

Σύνοψη

Οι διαφημίσεις των επιχειρήσεων γίνονται όλο και πιο εύκολες, αλλά και φιλικές προς το χρήστη, για να τις διαχειριστεί με πραγματικά αποτελέσματα.

Εάν ο στόχος σου είναι η επιτυχία, τότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να απευθυνθείς στην εξειδικευμένη ομάδα μας.

Ακόμη και οι μικρότερες επιχειρήσεις, πλέον, μπορούν δίχως ιδιαίτερες γνώσεις και υπέρογκα κόστη να δείξουν τα προϊόντα τους online και να αναπτυχθούν στα νέα δεδομένα που έχει φέρει ο κόσμος του διαδικτύου.

Είσαι έτοιμος να κάνεις την αρχή;

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google & Facebook Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

eshop
8+1 SEO Συμβουλές για Eshop: Νέος Οδηγός 2022

Οι SEO πρακτικές χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, όμως μπορούν να αυξήσουν σταθερά την επισκεψιμότητα του website σου. Διάβασε τις SEO συμβουλές για κάθε Eshop και δες το site να «σκαρφαλώνει» στα αποτελέσματα της Google.

Μαθε Περισσότερα »
first-party-data-cookies-ti-einai
 Τί είναι τα First Party Data; Η σημαντικότερη Τάση της χρονιάς!

Έχεις ακούσει για τα First Part Data ή αλλιώς Cookies; Έρχεται το τέλος των Third Party Data και αυτό θα φέρει πρωτοφανείς αλλαγές στην συλλογή δεδομένων. Ενημερώσου για το πως λειτουργούν και πως θα προετοιμαστείς για έναν Cookieless κόσμο!

Μαθε Περισσότερα »
Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!