Google Marketing Live 2022: Όλες οι Νέες Ανακοινώσεις

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Google Marketing Live 2022-ανακοινωσεις
Πινακας Περιεχομενων

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, το Google Marketing Live 2022 αποτέλεσε την καρδία των εξελίξεων στον κλάδο του digital marketing και επιφύλασσε σημαντικές ανακοινώσεις για τον κόσμο της online διαφήμισης και του e-commerce.

Επομένως, τα βλέμματα όλων των επαγγελματιών του χώρου ήταν στραμμένα προς το event, περιμένοντας τις επόμενες μεγάλες κινήσεις της Google.

Οι πιο “hot” αποκαλύψεις αφορούσαν το πολυσυζητημένο Performance Max, τα Youtube Shorts και τα ολοκαίνουργια Insights Reports.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να δούμε μερικές από τις καινοτομίες που ετοιμάζει η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης.

Performance Max Βελτιώσεις

Η Google αποκάλυψε νέα βοηθητικά εργαλεία, τα οποία θα στοχεύουν στη βελτιστοποίηση και την αύξηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων.

Πώς θα το πετύχει αυτό;

  1. Optimization score και εξειδικευμένες προτάσεις με σκοπό τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των καμπανιών.
  2. Επιπλέον υποστήριξη στη διαχείριση των διαφημίσεων (Search 360) και των Google Ads για κινητές συσκευές.
  3. Αναλυτικότερα στοιχεία στα Insights, ώστε να μπορείς να αναγνωρίσεις τα κανάλια που αποφέρουν μεγαλύτερη απόδοση στις διαφημίσεις που τρέχεις.
  4. Υποστηρικτικά εργαλεία για την επίτευξη στόχων (π.χ. αύξηση των πωλήσεων του καταστήματος, αύξηση της επισκεψιμότητας του καταστήματος) και τη δυνατότητα δημιουργίας μεγάλων campaigns για την επίτευξη πιο βραχυπρόθεσμων στόχων.
  5. Εργαλεία για διενέργεια δοκιμών σχετικά με την αποδοτικότητα,  π.χ. A/B tests για την επιλογή των πιο αποδοτικών συνδυασμών σε κάθε διαφημιστική ενέργεια.

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

YouTube Short Ads

To YouTube Shorts, είναι η απάντηση της Google στο TikTok.

Στόχος του είναι να περιέχει μικρά βίντεο με μέγιστη διάρκεια 60 δευτερόλεπτων, ώστε να κάνει την εμπειρία του χρήστη πιο ευχάριστη.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της, η Google, πειραματίζεται με τις διαφημίσεις στα YouTube Shorts το τελευταίο έτος, και σιγά – σιγά θα κάνει τη συγκεκριμένη πρακτική διαθέσιμη σε όλους τους διαφημιστές.

Εάν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα για τα YouTube ads, διάβασε το σχετικό άρθρο.

Insights

Όπως είναι γνωστό, η σελίδα των Insights στα Google Ads περιέχει πληροφορίες οι οποίες είναι εξαιρετικά σημαντικές για τη βελτίωση και την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σου.

Άλλωστε, τα δεδομένα που συλλέγονται μέσα από τις καμπάνιες μπορούν να σου αποκαλύψουν τάσεις και ευκαιρίες που πιθανόν δεν τις είχες προσέξει.

Σε αυτά έρχονται να προστεθούν 3 νέα reports:

  • AttributionΤο συγκεκριμένο report απαντά στην ερώτηση του πώς οι καταναλωτές σου κατέληξαν σε conversions. Ποιος ήταν δηλαδή ο δρόμος των ενεργειών τους ανάμεσα στις Search, Display και YouTube διαφημίσεις.

  • Budget: Στο συγκεκριμένο report η Google θα σου προτείνει τις κατάλληλες budget optimization μεθόδους ανάλογα με την απόδοση της καμπάνιας σου. Επιπλέον, θα σου παρέχει μεγαλύτερες δυνατότητες ευελιξίας, ώστε να μπορείς να κάνεις ευκολότερα όλες τις απαραίτητες αλλαγές (π.χ. όταν το budget σου λιγοστεύει ή θες να το μεταφέρεις σε κάποια άλλη καμπάνια.)

Βέβαια, μπορείς και μόνος σου με απλά βήματα να αναγνωρίζεις πότε δεν αξιοποιείς σωστά το budget σου.

  • First-party audienceΜέσω της ανάλυσης των first-party δεδομένων σου θα μπορείς να ενημερώνεσαι αναλυτικά για το ποια segments απέδωσαν καλύτερα.

Google Tag

Tα tags πιο απλά από ποτέ.

Τα Global Site Tags αλλάζουν όνομα και χαρακτηριστικά και….μετατρέπονται σε Google Tags.

Πλέον, τα νέα απλοποιημένα tags θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα Google Analytics & Ads, χωρίς την ανάγκη χρήσης επιπλέον κώδικα για τη διαχείριση τους.

Βέβαια, τα Global Tags θα συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά για όσους τα χρησιμοποιούν.

Mobile-first Layouts

Μέχρι το τέλος του 2022 περιμένουμε μία σημαντική αλλαγή στις Responsive διαφημίσεις.

Ποια θα είναι αυτή;

Τα fullscreen layouts ειδικά διαμορφωμένα για κινητά.

Μέσω αυτών, οι διαφημιζόμενοι θα παρουσιάζουν το brand τους σε πλήρη οθόνη, ενώ οι διαφημίσεις θα είναι κυλιόμενες και εξατομικευμένες στα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Είναι σαφές λοιπόν, πως η Google κάνει μια ξεκάθαρη προσπάθεια για την πλήρη αξιοποίηση των κινητών συσκευών και των μικρών οθονών.

Asset Library

Όλα τα δημιουργικά αρχεία των διαφημίσεων σου σε ένα μέρος, αυτό είναι το Asset Library.

Με τα προκατασκευασμένα template, τις εικόνες, τα γραφιστικά και τα κείμενα σε μία βιβλιοθήκη αρχείων, θα μπορείς να δημιουργήσεις το διαφημιστικό περιεχόμενό σου πιο γρήγορα από ποτέ.

Η Google υποστηρίζει ότι θα μπορείς να φτιάχνεις τη διαφήμισή σου με τη χρήση μόνο 5 φωτογραφιών, κειμένου και λογότυπου. Επίσης, θα έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις YouTube Video ads με τη βοήθεια ειδικά διαμορφωμένων templates.


Πάμε να δούμε και κάποιες μικρότερες ανακοινώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Google Marketing Live event


My Ad Center

Με το νέο αυτό χαρακτηριστικό ο χρήστης θα επιλέγει ποια είδη διαφημίσεων θέλει να βλέπει πιο συχνά και ποια λιγότερο. Έτσι, οι διαφημίσεις εξατομικεύονται ακόμα περισσότερο, σύμφωνα, πάντα, με τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Η κίνηση αυτή προσδοκεί στη δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης απέναντι στις διαφημίσεις, ώστε να ανταποκρίνονται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των καταναλωτών.

Google Shopping

Άμεση αγορά

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Google Marketing Live, θα μπορείς να μεταφέρεσαι στο καλάθι αγορών του διαφημιζόμενου απευθείας από την προϊοντική καταχώριση.

Στόχος είναι η διαδικασία των αγορών να γίνει ευκολότερη, μεγιστοποιώντας το conversion rate.

Google shopping ads

Με τις νέες διαφημίσεις θα μπορείς να βλέπεις τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν με έναν πιο ‘’φυσικό τρόπο’’, καθώς θα συνδυάζεται η εικόνα με την περιγραφή.

Ως αποτέλεσμα, η εμπειρία χρήστη αναβαθμίζεται σημαντικά με ένα πιο εμπλουτισμένο περιεχόμενο.

Και αν θες να μάθεις περισσότερα για κάποιο προϊόν;

Τότε με ένα απλό swipe-up θα μπορείς να δεις όλη την περιγραφή.

Τα Google Shopping Ads θα έχουν τις δικιές τους προκαθορισμένες θέσεις, στις οποίες θα τοποθετούνται και θα συνδυάζονται με τα οργανικά αποτελέσματα.

Οι παραπάνω Google Marketing Live ανακοινώσεις αφορούν μέχρι στιγμής μόνο τις Η.Π.Α, δίχως να έχουν δοθεί ακόμα περαιτέρω πληροφορίες για το αν και πότε θα επεκταθούν και σε άλλες χώρες.

3D Προϊόντα

Με την AR λειτουργία (Επαυξημένη Πραγματικότητα) να υπάρχει σχεδόν σε κάθε σύγχρονο κινητό, θα μπορείς να φέρεις το προϊόν στο σπίτι σου, πριν ακόμα το αγοράσεις.

Σύντομα, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προσθέτουν 3D μοντέλα των προϊόντων τους και αυτά θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα της Google.

Lift Test

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα το κοινού σου και από ποιες πηγές προήλθε. Επομένως, θα μπορέσεις να το προσεγγίσεις αποτελεσματικότερα, δημιουργώντας content που ‘’μιλάει τη γλώσσα του’’.

Search Lift Test

Διαχωρισμός του κοινού σε όσους είδαν και όσους δεν είδαν την YouTube διαφήμιση σου.

Έτσι, θα μπορείς να αναγνωρίσεις ποιο κομμάτι των οργανικών επισκέψεων, προήλθε από την YouTube καμπάνια σου.

Conversion Lift Test

Με τη δημιουργία Video Auction ή Discovery καμπάνιας θα πραγματοποιείται διαχωρισμός του κοινού, σε όσους είδαν και όσους τελικά παρακολούθησαν κάποια αντίστοιχη διαφήμιση.

Έπειτα, θα αναγνωρίζει εάν υπήρξε αύξηση στα conversions της σελίδας σου από το κοινό που είδε τη συγκεκριμένη διαφήμιση.

Με την αξιοποίηση όλων των σύγχρονων τεχνικών και μελετώντας τον οδηγό για τα λάθη που πρέπει να  αποφύγεις στα Google Ads, θα είσαι έτοιμος να δημιουργήσεις αποτελεσματικότερες καμπάνιες.

Google Ads σε TV εφαρμογές

Κλείνοντας, σε λίγο καιρό θα είναι διαθέσιμες οι διαφημίσεις στις Smart TV που συνδέονται με εφαρμογές της Google. Αυτή η εξέλιξη θα επιτρέψει στις διαφημίσεις να προσεγγίσουν ακόμα πιο αποδοτικά ένα μεγάλο μέρος τους καταναλωτικού κοινού.

Συνοψίζοντας

Οι ανακοινώσεις του Google Marketing Live 2022 ΄΄τάραξαν’’ τα νερά για μία ακόμη φορά, με τις Performance Max αναβαθμίσεις, τα νέα Youtube Short ads και τα βοηθητικά Insights Reports να κάνουν το μεγαλύτερο ‘’θόρυβο’’.

Όπως κάνει πάντα, η Google, συνεχίζει να πραγματοποιεί αλλαγές με βάση το χρήστη και τη συμπεριφορά του στον ψηφιακό κόσμο.

Παράλληλα, αναπτύσσει τα ανάλογα εργαλεία, δίνοντας την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό τους με τον πιο αποδοτικό τρόπο. Οι δυνατότητες είναι πραγματικά απεριόριστες.

Εάν χρειάζεσαι βοήθεια με τις διαφημίσεις που θες να τρέξεις, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με την ομάδα του Χρυσού Οδηγού.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

eshop
8+1 SEO Συμβουλές για Eshop: Νέος Οδηγός 2022

Οι SEO πρακτικές χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, όμως μπορούν να αυξήσουν σταθερά την επισκεψιμότητα του website σου. Διάβασε τις SEO συμβουλές για κάθε Eshop και δες το site να «σκαρφαλώνει» στα αποτελέσματα της Google.

Μαθε Περισσότερα »
first-party-data-cookies-ti-einai
 Τί είναι τα First Party Data; Η σημαντικότερη Τάση της χρονιάς!

Έχεις ακούσει για τα First Part Data ή αλλιώς Cookies; Έρχεται το τέλος των Third Party Data και αυτό θα φέρει πρωτοφανείς αλλαγές στην συλλογή δεδομένων. Ενημερώσου για το πως λειτουργούν και πως θα προετοιμαστείς για έναν Cookieless κόσμο!

Μαθε Περισσότερα »
Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!