4 +1 τρόποι να αυξήσεις τις θετικές κριτικές σου
Εισαγωγή
Μία από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι η αύξηση των θετικών κριτικών -που γίνονται γι’ αυτές- στα social media, στο Google My Business και στα online directories. Οι κριτικές αυτές είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της online παρουσίας μιας επιχείρησης και για την αύξηση των πελατών της. Στο σημείο αυτό, θα δούμε μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους μπορεί μια επιχείρηση να αυξήσει τις θετικές κριτικές της.
Χρήση Social Media
Τα social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τη δημιουργία θετικών κριτικών για μια επιχείρηση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα social media για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας, να αναρτάτε πληροφορίες και εικόνες σχετικά με τα προϊόντα σας και να απαντάτε σε ερωτήσεις και σχόλια. Έτσι, λοιπόν, δημιουργείτε μια ισχυρή online κοινότητα για την επιχείρησή σας, που μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των θετικών κριτικών που κάνουν οι πελάτες σας.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Χρήση Google My Business
Το Google My Business είναι μια δωρεάν υπηρεσία της Google που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα εταιρικό προφίλ τους (στη Google), που θα εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης για τις αντίστοιχες λέξεις-κλειδιά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για να απαντάτε σε κριτικές και να αναρτάτε φωτογραφίες/πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, ενδυναμώνοντας με αυτόν τον τρόπο την online παρουσία της. Παράλληλα, οι πελάτες σας μπορούν να αξιολογούν την εμπειρία τους από την επιχείρησή σας και τις υπηρεσίες που παρέχετε, γράφοντας σχετικές θετικές κριτικές.
Χρήση Online Directories
Τα online directories είναι ιστοσελίδες που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με επιχειρήσεις σε διάφορα κατηγοριοποιημένα επαγγέλματα. Πάρτε για παράδειγμα το Χρυσό Οδηγό.
Στο xo.gr μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προφίλ για την επιχείρησή σας και να αφήσετε τους πελάτες σας να αξιολογούν την εμπειρία τους από αυτήν. Είναι σημαντικό, βέβαια, οι πληροφορίες που προβάλλονται στα online directories να είναι ενημερωμένες και ακριβείς.
QR Codes
Μια άλλη ενδιαφέρουσα επιλογή για τη δημιουργία κριτικών από τους πελάτες σας είναι η χρήση QR Codes. Μπορείτε, λοιπόν, να δημιουργήσετε έναν κωδικό QR που θα οδηγεί σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας, με την ερώτηση “Πώς ήταν η εμπειρία σας από την επιχείρησή μας”, όπου οι πελάτες σας θα μπορούν να αφήσουν την απάντησή τους! Tα QR Codes, γενικότερα, είναι ένα ισχυρό και σύγχρονο εργαλείο για κάθε επιχείρηση και είναι σημαντική η αποτελεσματική χρήση τους.
Χρήση του email
Μπορείτε να αυξήσετε τις κριτικές σας -τις θετικές, χρησιμοποιώντας και e-mail. Ολοκληρώσατε μια συναλλαγή με έναν πελάτη; Μπορείτε να του στείλετε ένα e-mail με ένα σύνδεσμο στη σελίδα σας, στο Google My Business ή σε κάποιο online directory και να του ζητήσετε μια κριτική. Βεβαιωθείτε, όμως, ότι το e-mail σας είναι ευγενικό και προσωπικό και ότι τονίζεται η σημασία της αξιολόγησης του πελάτη για την επιχείρησή σας!
Σύνοψη
Συνοψίζοντας, η αύξηση των θετικών κριτικών για την επιχείρησή σας στα social media, στο Google My Business και στα online directories μπορεί, αναμφισβήτητα, να βοηθήσει στη βελτίωση της φήμης σας! Χρησιμοποιώντας, επίσης, διάφορα εργαλεία, όπως οι QR κώδικες και το e-mail, μπορείτε να καθιερώσετε μια σταθερή ροή αξιολογήσεων για την επιχείρησή σας.
Στο σύνολο τους, οι θετικές κριτικές μπορεί να συμβάλουν
στην επιτυχία της επιχείρησής σας.
Μην ξεχνάτε να ενημερώνετε τους πελάτες σας για το πώς μπορούν να αφήνουν αξιολογήσεις και ενθαρρύνετέ τους να το κάνουν! Δείξτε στους πελάτες ότι σας ενδιαφέρει η γνώμη τους. Φροντίστε να απαντάτε σε όλες τις κριτικές -θετικές και αρνητικές, αντιμετωπίζοντάς τις με επαγγελματισμό και ευγένεια.
Αν εμφανιστούν αρνητικές κριτικές, δεν πρέπει να τις αγνοήσετε. Αναλάβετε άμεσα δράση, δείχνοντας τη δέσμευσή σας για τη βελτίωση της εμπειρίας κάθε πελάτη σας.
Τέλος, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι κριτικές δεν είναι χρήσιμες μόνο για την αύξηση των πωλήσεων. Είναι, επίσης, ένας τρόπος να δείτε την επιχείρησή σας από την πλευρά του πελάτη και να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας.
Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου
- May 2, 2023
- , Digital Marketing
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Tik Tok
Δες πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Tik Tok και μάθες 6 βασικά tips για να συμπεριλάβεις στη στρατηγική των αναρτήσεών σου.
5+1 Tips για να φτιάξεις Social Media Content Calendar
Δες πως μπορείς να χτισεις την digital στρατηγική σου και να οργανώσεις τα posts σου στα Social Media μέσω ενός Content Calendar
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.