Λονδίνο, Google EMEA Channel Partner Conference 2017: Ήμασταν Εκεί!

Πινακας Περιεχομενων

Είχαμε τη χαρά, για 5η συνεχόμενη χρονιά, να συμμετάσχουμε στο ετήσιο EMEA Channel Partners Conference που οργάνωσε η Google στις 1 & 2 Φεβρουαρίου, στα νέα της γραφεία στο Λονδίνο, αποκλειστικά για τους partners της σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Mobile, Mobile, Mobile

H εμμονή της Google στον καθοριστικό ρόλο που, πλέον, διαδραματίζει ένα mobile friendly website στην εμπειρία και, ως εκ τούτου, στην τελική συμπεριφορά ενός χρήστη δεν είναι κάτι καινούριο. Φέτος, με τα περισσότερα sites που κατασκευάζονται να είναι mobile friendly, η βαρύτητα δόθηκε στην ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων σε κινητές συσκευές και πώς αυτή επηρεάζει τα conversions (π.χ. αγορά προϊόντος).

Το 53% των επισκεπτών από κινητές συσκευές εγκαταλείπουν ένα site, αν δεν έχει φορτώσει μέσα σε 3 δευτερόλεπτα!

H μείωση της ταχύτητας φόρτωσης μιας σελίδας σε κινητές συσκευές αυξάνει σημαντικά το ποσοστό των επισκεπτών που πραγματοποιούν μια μετατροπή (conversion rate). Χαρακτηριστικό το case study της Google για ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα στις ΗΠΑ, το Walmart, που, μειώνοντας την ταχύτητα φόρτωσης από 7,2 sec σε 2.9 sec, παρατηρήθηκε ότι το conversion rate αυξήθηκε κατά 2% για κάθε δευτερόλεπτο που μειωνόταν ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας (σύνολο αύξηση περίπου 8,5%).

E-Commerce: Research Online – Purchase Offline

Η επικρατούσα άποψη ότι η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα επηρέαζε αρνητικά τα φυσικά καταστήματα φαίνεται πως καταρρέει, καθώς -στην πραγματικότητα- μαζί με την αύξηση των online πωλήσεων αυξάνονται και οι offline!

Αυτό οφείλεται στο νέο trend στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, να επισκέπτεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και, αφού επιλέξει το προϊόν που τον ενδιαφέρει, να αγοράζει τελικά, offline (κυρίως σε κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών που χρειάζονται δοκιμή). Θέλοντας να επωφεληθούν αυτής της τάσης, αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν, πλέον, στους επισκέπτες-δυνητικούς πελάτες τους τη δυνατότητα, εκτός από την online αγορά, να κάνουν  ηλεκτρονική κράτηση ενός προϊόντος και να το παραλάβουν, αργότερα από το φυσικό κατάστημα.

Το πρόβλημα που προκύπτει με κάθε αλλαγή στη συμπεριφορά του online καταναλωτή είναι το πώς μπορούν οι digital marketers να καταγράψουν τα δεδομένα και αντίστοιχα να τα επηρεάσουν, ώστε να πετύχουν του στόχους τους (KPIs). Η μέτρηση του ROPO (Research Online/Purchase Offline) είναι ακόμα αρκετά πολύπλοκη διαδικασία και δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια, πόσο μάλλον να αξιοποιηθεί στο έπακρο διαφημιστικά. Ωστόσο, η Google προσπαθεί να συνθέσει τον όγκο των δεδομένων που διαθέτει από όλες τις πλατφόρμες και εφαρμογές της (Maps, My Business κ.λπ.), με σεβασμό πάντα στα προσωπικά δεδομένα, ώστε να προσφέρει μια λύση.

Η Υιοθέτηση του Mobile στην Ελλάδα

Τέλος, όσον αφορά στο cluster Κεντρική Ευρώπη / Ελλάδα, ο ρυθμός υιοθέτησης των mobile websites αυξήθηκε κατά 26,1% σε σχέση με τα περσινά δεδομένα. Ωστόσο, το ποσοστό επί του συνόλου της αγοράς στην υιοθέτηση mobile sites είναι αρκετά μικρότερο από τα υπόλοιπα clusters. Παρόμοια οπτική φανερώνουν και τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης σε mobile optimized διαφημίσεις, όπου η Κεντρική Ευρώπη / Ελλάδα έχει μεγαλύτερη ετήσια αύξηση σε σχέση με τα υπόλοιπα clusters, αλλά αρκετά χαμηλότερο penetration επί του συνόλου. Τα παραπάνω φανερώνουν ότι ο ρυθμός υιοθέτησης των mobile sites και, αντίστοιχα, επένδυσης σε mobile optimized ads στη Ελλάδα αναπτύσσεται ταχύτητα και, λόγω μικρού ποσοστού υιοθέτησης επί του συνόλου της αγοράς, υπάρχουν ευκαιρίες για τους διαφημιζόμενους να ξεχωρίσουν έναντι του ανταγωνισμού.

Φτιάξε ένα Σύγχρονο Website

Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης
και μάθε πώς πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σου,
για να προσελκύει περισσότερους πελάτες!









Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!