8 Λόγοι για να Κάνεις το Website σου Mobile Friendly
Διευκόλυνε τους πελάτες σου κάνοντας την ιστοσελίδα σου Mobile Friendly! Τα πράγματα είναι απλά. Η εποχή που διανύουμε δικαίως ορίζεται ως μια digital εποχή μιας και τα Social media, το E–mail marketing, τα Websites και άλλα πολλά διαδικτυακά εργαλεία είναι στο προσκήνιο και πρέπει να τα εκμεταλλευτείς χρησιμοποιώντας τα προς όφελος της επιχείρησής σου.
Τα smartphones, καθώς και άλλες κινητές συσκευές, είναι πιο δημοφιλείς από ποτέ, και καθημερινά γίνονται ολοένα και περισσότερο το μέσο με το οποίο οι χρήστες του διαδικτύου επικοινωνούν, ενημερώνονται αλλά και πραγματοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές τους. Μη ξεχνάς ότι με τα Smartphones έχει αυξηθεί η διαθεσιμότητα, η συχνότητα και η ταχύτητα στις επικοινωνίες.
Σε πολλές χώρες, όχι μόνο ο αριθμός των smartphones έχει ξεπεράσει τον αριθμό των desktop αλλά και οι αναζητήσεις μέσω κινητών έχουν ξεπεράσει τις αναζητήσεις που γίνονται από desktop. Επομένως, το να έχεις ένα mobile friendly website δε θα πρέπει να το θεωρείς δευτερεύουσας σημασίας.
Ένα mobile friendly website έχει καταστεί κρίσιμο μέρος της online παρουσίας σου.
Σύμφωνα με το Consumer Barometer της Google το 58% στην Ελλάδα χρησιμοποιεί smartphone και αν λάβεις υπόψιν σου ότι το 2015 το ποσοστό ήταν 53% ενώ το 2014 42% τότε καταλαβαίνεις ότι η χρήση των smartphone θα είναι καθολική σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Όπως λέει και η αγαπητή Google, εάν δεν έχεις φτιάξει ένα mobile friendly website, θα έπρεπε να το έχεις ήδη κάνει. Η δική σου ιστοσελίδα είναι Mobile Friendly; Εάν δε ξέρεις τότε κάνε το mobile friendly test της Google, εδώ και μάθε εάν η ιστοσελίδα σου πληροί τις προδιαγραφές για mobile.
Responsive Design ή Mobile Version;
Τα παραπάνω είναι δυο εντελώς διαφορετικές πρακτικές για τη δημιουργία μιας mobile ιστοσελίδας. Με το να είναι Responsive η ιστοσελίδα σου, ουσιαστικά προσαρμόζεται δυναμικά σε κάθε διάσταση και προσανατολισμό μιας οθόνης. Αντίθετα, με τη δημιουργία Mobile Version της ιστοσελίδας σου δημιουργείς ένα δεύτερο website το οποίο είναι συμβατό με κινητές συσκευές. Κάνε λοιπόν την ιδανική επιλογή και αυτή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις δυνατότητές σου.
Διευκόλυνε τους πελάτες σου και προσάρμοσε την ιστοσελίδα σου σε mobile συσκευές διότι τα οφέλη είναι πολλά!
Γιατί να Κάνεις το Website σου Mobile Friendly.
Η Google δίνει προτεραιότητα σε mobile friendly ιστότοπους σε σχέση με εκείνους που δεν είναι φιλικοί προς κινητά στα αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά. Εάν έχεις μια mobile friendly ιστοσελίδα τότε έχεις αποκτήσει ένα προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σου, μιας και η ιστοσελίδα σου θα έχει καλύτερο ranking στα οργανικά αποτελέσματα.
Οι χρήστες του διαδικτύου, δηλαδή οι δυνητικοί και υφιστάμενοι πελάτες σου, χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για να ψάξουν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Αν δεν έχεις βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα σου για κινητά τότε δε μπορείς να τους προσφέρεις την εμπειρία που αναμένουν.
Μπορείς να προσεγγίσεις περισσότερους πελάτες, πιο γρήγορα. Κάνοντας την ιστοσελίδα σου φιλική προς τα κινητά, ανοίγεις ένα παράθυρο από το οποίο θα έρχονται πελάτες που εκτελούν αναζητήσεις από κινητά τηλέφωνα.
Θα κερδίσεις νέους πελάτες. Εάν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου έχουν εύκολη πρόσβαση στην ιστοσελίδα σου μέσα από κινητές συσκευές θα είναι ευτυχισμένοι διότι πολύ απλά θα έχουν βρει αυτό που ψάχνουν εύκολα και γρήγορα. Οι ευτυχείς πελάτες θα επιστρέψουν στον ιστότοπό σου ενώ οι δυστυχισμένοι πελάτες θα κάνουν το αντίθετο.
Η Google θέλει να το κάνεις και προφανώς έχει τους λόγους της. Ο νούμερο ένα λόγος που το θέλει αυτό είναι διότι όλοι έχουν smartphones τα οποία χρησιμοποιούν ασταμάτητα για να κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Σκέψου ότι τo 50% των αναζητήσεων παγκοσμίως γίνεται από mobile συσκευές.
Ενισχύεις τη φήμη της επιχείρησής σου. Οι χρήστες του διαδικτύου θα λάβουν σοβαρά υπόψη τους έναν ιστότοπο με τον οποίο έχουν μια καλή εμπειρία πλοήγησης από κινητά και πολύ πιθανό να συστήσουν τον ιστότοπό σου και σε άλλους. Μια mobile friendly ιστοσελίδα έχει 50% μεγαλύτερο engagement από τους καταναλωτές.
Μειώνεις τις απώλειες δυνητικών πελάτων. Μπορεί να προσφέρεις τα πιο πρωτοποριακά προϊόντα ή τις πιο καινοτόμες υπηρεσίες αλλά αν ο ιστότοπός σου, ο οποίος είναι η πλατφόρμα που εκφράζει το ίδιο σου το brand, δεν είναι συμβατός με κινητές συσκευές τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι χάνεις πελάτες και αυτό είναι κάτι που σίγουρα δε θα ήθελες να συμβεί.
Πυροδοτείς Offline οφέλη για την επιχείρησή σου. Δίνοντας πρόσβαση στους χρήστες του διαδικτύου στη mobile ιστοσελίδα σου μπορείς να εκμεταλλευτείς τη δυνατότητα των click–to–call και την πλοήγηση στους χάρτες. Δίνεις στους χρήστες δηλαδή, εκτός από μια μοναδική εμπειρία πλοήγησης και την ευκαιρία να σε καλέσουν άμεσα αλλά και να επισκεφτούν το φυσικό σου κατάστημα κάνοντας απλά μια αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Κατέβασε δωρεάν τον αναλυτικό οδηγό μας για mobile friendly ιστοσελίδες, εδώ, και μάθε πως μπορείς να ανταπεξέλθεις στη νέα ψηφιακή αγορά!
Φτιάξε ένα Σύγχρονο Website
Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης
και μάθε πώς πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σου,
για να προσελκύει περισσότερους πελάτες!
- August 22, 2017
- , Digital Marketing, E-shop, E-shop development, SEO, Δημιουργία Ιστοσελίδων
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!
Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Μάθε όλες τις αλλαγές, προσθήκες και αναβαθμίσεις, για τις Performance Max καμπάνιες του 2024 και μεγιστοποίησε τις μετατροπές και τις πωλήσεις σου.
Αποκάλυψη Μυστικών του Αλγόριθμου Αναζήτησης της Google
Διάβασε και μάθε για όλα τα μυστικά της Google που διέρευσαν για τον αλγόριθμο που κατατάσει τα website στα αποτελέσματά της.