7+1 Digital Marketing Trends για το 2018!

Το πεδίο του digital marketing συνεχώς εξελίσσεται και ανανεώνεται με νέες τεχνολογίες και πλατφόρμες. Ακολούθησε τα Digital Marketing Trends που θα κυριαρχήσουν το 2018 και μην αφήσεις την on line προβολή της επιχείρησής σου πίσω.
Διανύουμε μια συναρπαστική εποχή που προσφέρει αμέτρητες τεχνολογικές δυνατότητες αλλά και νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να έρθουν σε επαφή με brands μέσα από αμέτρητες πλατφόρμες.
Το 2018 είναι εδώ και εσύ σίγουρα αναζητάς νέους τρόπους για να ενισχύσεις την παρουσία της επιχείρησής σου στον ψηφιακό κόσμο.
Εμείς βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα digital marketing trends για το 2018 που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου να εντοπίσει τις καλύτερες ευκαιρίες και να μεγιστοποιήσει το ROI της.
Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)
Πώς θα σου φαινόταν να μπορείς να προβάλεις την επιχείρησή σου με έξυπνες μηχανές που σκέφτονται και αντιδρούν όπως o άνθρωπος;
Αν η ιδέα αυτή σου μοιάζει βγαλμένη από το μέλλον, να σου πούμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι εδώ και έχει φέρει επανάσταση στο digital marketing.
Ποια είναι όμως τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή σου;
Οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να βοηθήσουν στον τεχνολογικό μετασχηματισμό της επιχείρησής σου και να καθιερώσουν την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης.
Stay tuned, γιατί θα χρειαστείς machine learning, το οποίο φαίνεται να αποτελεί ήδη μεγάλο θέμα συζήτησης για τις εταιρείες και τους marketers που μοιάζουν έτοιμοι να αξιοποιήσουν τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης με σκοπό να ικανοποιήσουν στο έπακρο τους πελάτες τους, αλλά κυρίως να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Όπως καταλαβαίνεις τα δεδομένα όπως τα ήξερες μέχρι σήμερα θα αλλάξουν και θα πάρουν μια τελείως διαφορετική διάσταση χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη.
Σκέψου ότι στο μέλλον οι καταναλωτές της επιχείρησής σου, μεταξύ άλλων θα μπορούν να λαμβάνουν άμεση ανατροφοδότηση, να θέτουν πιο εύκολα και γρήγορα τα αιτήματά τους και να επωφελούνται από ειδικές προσφορές σε πραγματικό χρόνο.
Influencer marketing
To influencer marketing είναι ένας όρος που ακούσαμε πολύ μέσα στο 2017, μίας και πολλές επιχειρήσεις επέλεξαν influencers για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Αυτό συνέβη διότι παρατηρήθηκε έντονα ότι το αγοραστικό κοινό έτεινε να εμπιστεύεται πιο εύκολα άλλους ανθρώπους παρά τα ίδια τα brands. Ταυτόχρονα οι ίδιοι καταναλωτές έδειχναν να ενοχλούνται από οποιαδήποτε μορφή παραδοσιακής διαφήμισης.
Το 2018, φαίνεται ότι ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις θα επιλέξουν το influencer marketing για την επικοινωνία με το αγοραστικό τους κοινό, το οποίο τείνει να αγνοεί τις άλλοτε παραδοσιακές στρατηγικές επικοινωνίας.
Την παρουσία του influencer marketing στον ψηφιακό κόσμο θα ενισχύσει ιδιαίτερα ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός Γενικής Προστασίας Δεδομένων (GDPR), που προβλέπεται ότι θα τεθεί σε ισχύ τον Μάιο του 2018.
Ο Κανονισμός επιδιώκει την προστασία και ενίσχυση της ιδιωτικότητας των προσωπικών δεδομένων κάθε Ευρωπαίου πολίτη και όλες οι επιχειρήσεις καλούνται να συμμορφωθούν με αυτόν.
Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι δε θα μπορείς πλέον να διεξάγεις εκστρατείες για τη διαφήμιση της επιχείρησής σου, με τον ίδιο στοχευμένο τρόπο, όπως έκανες μέχρι σήμερα.
Προβλέπεται ότι ο Κανονισμός θα λειτουργήσει θετικά έναντι του influencer marketing και μάλιστα αναμένεται ότι θα αυξήσει τη δημοτικότητά του ακόμη περισσότερο, καθώς η αξιοπιστία των άλλων μορφών διαδικτυακής διαφήμισης είναι πιθανό να μειωθεί.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Video Content for Social Media
Το 2017, το video ως social media content ‘’φορέθηκε’’ πολύ και όπως φαίνεται αυτή τη χρονιά θα χρησιμοποιηθεί ακόμα περισσότερο από τους social media managers.
Σύμφωνα με έρευνες η πλειονότητα των χρηστών προτιμάει να παρακολουθεί ένα video από το να διαβάζει ένα blog post.
Μάλιστα η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook δημοσίευσε δεδομένα που υποστηρίζουν ότι το live video streaming παίρνει 3 φορές περισσότερα views σε σχέση με ένα γραπτό post. Αναμένεται ότι σύντομα θα δούμε περισσότερα video ως content και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Πριν τρέξεις να δημιουργήσεις ένα video για να προβάλεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να σου πούμε ότι ένα απλό video δεν είναι αρκετό.
Θα πρέπει να είναι διαδραστικό, να προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία σε κάθε χρήστη και να αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής marketing που ακολουθείς στην επιχείρησή σου.
Τη χρονιά αυτή αναμένεται να χρησιμοποιηθούν περισσότερο από εταιρείες με αρκετά μεγαλό budget, τα video με projection mapping.
Τα video αυτά δημιουργούνται χρησιμοποιώντας ένα αντικείμενο, πάνω στο οποίο τοποθετείται κάποιο ψηφιακό μοτίβο και στο τέλος το αντικείμενο παίρνει τρισδιάστατη μορφή.
Διάβασε Επίσης: Η Σημασία των Social Media για την On Line Διαφήμισή σου
Personalisation
Μοναδικές εμπειρίες πελατών: Μια από τις σημαντικότερες τάσεις του 2018.
Μια τάση που φαίνεται ότι στο μέλλον θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον και τα brands θα απευθύνονται στη μονάδα.
Αυτό σημαίνει ότι η εποχή που το Marketing θα γίνει τόσο εξατομικευμένο που θα πρέπει να αντιμετωπίζεις το κοινό σου με τον ίδιο τρόπο που θα αντιμετώπιζες ένα μεμονωμένο πελάτη, έρχεται.
Συνεπώς πρέπει να ξεκινήσεις όλες τις απαραίτητες ενέργειες που θα προσαρμόσουν το περιεχόμενο τις ιστοσελίδας σου σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών σου.
Θα πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή, αυτή με την οποία θα μπορεί να παραλείψεις όλες εκείνες τις πληροφορίες που ο πελάτης δε θέλει να βλέπει κατά τη διάρκεια της διαδρομής του από το awareness στο conversion, και να την κάνεις όσο πιο αποτελεσματική και εύκολη γίνεται.
Messaging apps και chatbots
Τα στατιστικά στοιχεία έδειξαν ότι 1,3 δισεκατομμύρια χρήστες είναι πλέον ενεργοί στο Facebook Messenger και ανταλλάσσουν περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια μηνύματα σε μηνιαία βάση με επιχειρήσεις.
Εάν αναζητάς ένα νέο τρόπο να επιτυχείς στον κόσμο του B2B digital marketing, σου έχουμε τον καλύτερο και είναι τα chat-bots.
Τα chat-bots είναι υπολογιστικά προγράμματα που μπορούν να επικοινωνούν με τους χρήστες/πελάτες σου μέσω μηνυμάτων, να τους δίνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο ή ακόμα και να τους στέλνουν τις καλύτερες εκπτώσεις για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.
Τα chat-bots ανήκουν στο αυξανόμενο φαινόμενο AI και αποτελούν ένα αποτελεσματικό τρόπο ανταπόκρισης στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών στον ψηφιακό κόσμο.
Πώς μπορούν όμως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σου;
Μέσα από την αποτελεσματική επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, η οποία θα συμβάλει στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών που αλληλοεπιδρούν με τη σελίδα της επιχείρησής σου στο Facebook.
Διάβασε Επίσης: Γιατί Πρέπει να Έχεις ένα Εταιρικό Facebook Page
Native advertising
Μια από τις τάσεις στο Digital Marketing που θα μας απασχολήσουν ιδιαίτερα το 2018 είναι το Native Advertising.
To Native Advertising είναι μια σημαντική στροφή στο Digital Advertising στην οποία έχουν αρχίσει να ακολουθούν οι marketers και οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Όμως, τι ακριβώς είναι το Native Advertising και γιατί πρέπει να στραφείς σε αυτό;
To Native Advertising είναι μια πτυχή του Content Marketing και συγκεκριμένα μια μορφή πληρωμένου περιεχομένου που σου δίνει τη δυνατότητα να διαφημίσεις με έμμεσο τρόπο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου, χωρίς να χρειάζεται να μεταφέρεις τους πελάτες σου σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Για την ακρίβεια αποτελεί ένα οργανικό μέρος της εμπειρίας του χρήστη που έρχεται σε αντίθεση με τις διαφημίσεις τύπου pop up και banner, που έχουν αρχίσει ήδη να χάνουν έδαφος.
Δίαβασε Επίσης: Γιατί το Website σου Χρειάζεται ένα Blog
Virtual Reality (VR)
Πήγαινε τη διαφήμιση της επιχείρησής σου σε άλλο επίπεδο, δίνοντας στους πελάτες σου την εμπειρία των 360˚ μέσω του Virtual Reality (VR). Το VR μπορεί να δώσει ένα πιο ισχυρό χαρακτήρα στα διαφημιστικά σας μηνύματα.
Παράλληλα, οι χρήστες νιώθουν ότι βρίσκονται στην ίδια διάσταση με αυτή στην οποία εξελίσσεται η διαφήμισή σας, με αποτέλεσμα να κατακλύζονται από έντονα συναισθήματα.
Το κόστος για την παραγωγή μιας διαφήμισης με τη χρήση του Virtual Reality (VR) είναι ιδιαίτερα υψηλό, όμως έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο engagement.
Αναμένεται όμως ότι η τελειοποίηση των VR τεχνολογιών και η διαθεσιμότητά τους από κονσόλες μέχρι και smartphones, θα φέρει αύξηση του VR περιεχομένου, καθώς επίσης και μείωση στις τιμές τους ώστε να είναι προσιτά από το ευρύ κοινό.
Augmented Reality (AR)
Το Augmented Reality (AR) είναι μια τεχνολογία που συνδέει την πραγματικότητα με computer-generated στοιχεία.
Στην ουσία πρόκειται για μια μέθοδο κατά την οποία μπορείς να δώσεις την ευκαιρία στους πελάτες σου να προσθέτουν τα προϊόντα σου στο σημείο που επιθυμούν για να δουν πως θα δείχνει εκεί.
Για παράδειγμα, οι πελάτες σου θα μπορούν μέσω ειδικής εφαρμογής να προσθέτουν τα έπιπλα που εμπορεύεσαι στο χώρο τους για να βλέπουν πως δείχνουν σε αυτόν.
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Facebook Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και να προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
- February 27, 2018
- , Digital Marketing, Facebook Ads
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:

5 βήματα για ένα επιτυχημένο video στα social media
Δες 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να δημιουργήσεις ένα πετυχημένο video για τα social media και να βοηθήσεις τον λογαριασμό σου να ανέβει level.

Rakuten Viber: 4.000 Ευρώ Χρηματικό Έπαθλο για Μικρές Επιχειρήσεις
Δες πως μπορείς να επωφεληθείς απο τον διαγωνισμό Viber Rakuten για μικρές επιχειρήσεις και λάβε τώρα μέρος

SEO Tips 2025: Αυτά είναι τα best practices στο SEO που πρέπει να γνωρίζεις
Δείτε νέες SEO Τάσεις για το 2025 που θα υπερεσχίσουν και ποιές είναι καλές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση

6+1 κομβικές αλλαγές στο Instagram που πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες
Δες 7 σημαντικές αλλαγές που έγιναν στο Instagram και θα επηρεάσουν τον επαγγελματικό σου λογαριασμό.