Black Friday 2022: 10+1 Tips για να προετοιμάσεις το eshop

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Πινακας Περιεχομενων

Η πιο ωραία Παρασκευή του χρόνου σχεδόν έφτασε!

Η γιορτή των εκπτώσεων, η χαρά του καταναλωτή, η μέρα που τα μάτια όλων μας είναι καρφωμένα στις οθόνες των υπολογιστών μας, αναμένεται στις 25 Νοεμβρίου του 2022. Το καταναλωτικό αυτό «πάρτι» πρόκειται να κρατήσει για περίπου μία εβδομάδα και μην περιμένεις να ακούσεις τον κρότο του αφέτη…Ξεκίνα να προετοιμάζεσαι από τώρα!

Καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν διαδικτυακά πλέον τις αγορές τους μιας και ο κορωνοϊός μας «γαλούχησε» σε νέες συνήθειες, πρέπει να εκμεταλλευτείς στο έπακρο αυτή την ευκαιρία. Είτε η επιχείρηση σου είναι μεγάλη και ξακουστή, είτε μια πιο μικρή και τοπική, αυτή είναι η καταλληλότερη περίοδος να κάνεις το δυνατότερο κλείσιμο της χρονιάς και να αυξήσεις την επισκεψιμότητα και τα κέρδη σου.

Και για να μη νιώσεις αβοήθητος, σου έχω 10+1 συμβουλές για να ενισχύσεις το e-shop σου ενόψει της Black Friday.

#1 Η νίκη αγαπά την προετοιμασία!

Αποφάσισες να συμμετέχεις κι εσύ στη Black Friday; Μην περιμένεις όλα να γίνουν από τα μέσα του μήνα και μετά. Ξεκίνα από νωρίς να σχεδιάζεις αυτή τη μέρα ή μάλλον αυτές τις μέρες και πραγματικά το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει. Σκέψου ποιο θα είναι το budget που μπορείς να διαθέσεις για να κάνεις την οργάνωσή σου, αλλά και να μπορέσεις να πραγματοποιήσεις τυχόν αλλαγές ή την πρόσληψη προσωπικού, ώστε να διαχειριστεί τυχόν μεγάλο όγκο πελατών.

#2 Φτιάξε μία «Μαύρη Βιτρίνα»

Δημιούργησε μια ειδική σελίδα ειδικά γι’ αυτή τη μέρα. Βάλε εικόνες, χρώματα και κομφετί! Αυτά θα κάνουν τους πελάτες σου όχι μόνο να μιλούν για μία όμορφη και οργανωμένη σελίδα, αλλά θα τους βοηθήσεις να μην ξεφεύγουν από το κύριο θέμα. Επίσης, προσελκύοντας περισσότερους χρήστες για ειδικές περιστάσεις όπως αυτή, θα επιτύχεις να σε «αγαπήσει» η Google και να σε βγάζει στα πιο ψηλά οργανικά αποτελέσματα. Είναι μια μέρα που επιτάσσει μια σχετική υπερβολή, συνεπώς εκμεταλλεύσου τη!

Χρήσιμο Tip: Μια ιδέα είναι να προετοιμάσεις μια σελίδα (Landing Page) στο website σου πριν τη Black Friday, όπου να συλλέξεις δεδομένα από χρήστες, δίνοντάς τους κάτι πίσω π.χ. αποκλειστική πρόσβαση στις προσφορές τις πρώτες ώρες του Black Friday!

#3 «Ανακαίνισε» το e-shop σου

Είναι απαραίτητο να κάνεις και το δικό σου e-shop πιο σύγχρονο, πιο δια δραστικό και πιο…φιλικό. Τι εννοώ; Μιας και αποφάσισες να ασχοληθείς με το e-commerce πρέπει να βαδίζεις σε μία πεπατημένη. Το μέγεθος των εικόνων που θα βάλεις, τα γραφικά που θα χρησιμοποιήσεις, η δομή του καταστήματός σου, οι γραμματοσειρές, τα κινούμενα και μη banners που θα βάλεις. Όλα θα πρέπει να είναι σύγχρονα, όμορφα και να κάνουν τη διαφορά. Επιπλέον, μιας και στην εποχή μας όλα γίνονται μέσω του κινητού μας, φρόντισε το e-shop να είναι mobile responsive, να μπορεί δηλαδή να λειτουργεί εξίσου σωστά τόσο σε σταθερό υπολογιστή, όσο και σε κινητές συσκευές.

#4 Γέμισε τα ηλεκτρονικά σου «ράφια»

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχεις ένα σχετικό απόθεμα για να μην βρεθείς εκτεθειμένος. Λόγω της σίγουρα μεγαλύτερης ζήτησης που θα υπάρξει, πρέπει να έχεις προετοιμαστεί κατάλληλα από νωρίς για ένα μεγάλο όγκο παραγγελιών. Μπορείς ακόμη και να προ παραγγείλεις κάποια προϊόντα που έχουν μεγάλη ζήτηση για να ικανοποιήσεις το αγοραστικό κοινό σου. Είναι γνωστό πως και λόγω της παγκόσμιας έλλειψης σε βασικά εξαρτήματα, π.χ. τσιπάκια, η διαθεσιμότητα κάποιων προϊόντων είναι περιορισμένη, γι’ αυτό κάνε από νωρίς τα «κουμάντα» σου και μόνο κερδισμένος θα βγεις.

#5 Social media μας αγαπημένα!

Σχεδίασε την προώθηση της μέρας αυτής μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θα έχεις κερδίσει τη μισή μάχη. Οι εν δυνάμει αγοραστές σου πρέπει να γνωρίζουν πως θα συμμετέχεις στην εκπτωτική αυτή γιορτή και ειλικρινά ένας από τους πλέον ξακουστούς και εύκολους τρόπους να το κάνεις είναι τα social media που έχεις. Κάνε τις αναρτήσεις σου ή τις καμπάνιες σου τις ώρες που πιστεύεις ότι το κοινό θα τις δει και φρόντισε όλα να κάνουν landing στο e-shop σου.

#6 Καμπάνια e-mail

Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης πρέπει να κάνει ένα σχεδιασμό όπως είπαμε και παραπάνω. Μία ακόμη στρατηγική είναι το e-mail marketing. Έτσι, προγραμμάτισε κι εσύ τα e-mail που θα στείλεις στο αγοραστικό κοινό ένεκα της ημέρας αυτής. Δημιούργησε ένα κλίμα ενθουσιασμού για τη μέρα και τις επερχόμενες εκπτώσεις που θα κάνεις στο ηλεκτρονικό κατάστημά σου. Είτε πρόκειται για κάποιο αποκλειστικό προϊόν, είτε για δωρεάν έξοδα αποστολής, είτε για κάποια μοναδική προσφορά, ξεκίνα από νωρίς την ενημέρωση και κάνε τη μέρα να γίνει πιο αναμενόμενη από ποτέ.


Διάβασε Επίσης: Black Friday Infographic. Ποιά είναι τα 7 Σημαντικότερα Trends σε Ελλάδα και Εξωτερικό


#7 Μια οικογένεια είμαστε…

Η καλύτερη εικόνα που μπορείς να δημιουργήσεις για την επιχείρηση σου είναι το ευχαριστώ που θα πεις στους πελάτες σου. Όταν όλα αυτά τελειώσουν, φρόντισε να στείλεις ένα ευχαριστήριο e-mail σε όλους όσοι προτίμησαν το δικό σου κατάστημα. Κράτησε μια ζεστή επαφή μαζί τους για να σε επισκέπτονται και χωρίς να είναι κάποια ειδική μέρα όπως το Black Friday. Μπορείς επίσης να τους επιβραβεύσεις και με μια έκπτωση για μελλοντικές αγορές. Ακόμη, μπορείς να στείλεις ένα e-mail υπενθύμισης σε όσους εγκατέλειψαν τα καλάθια τους χωρίς τελικά να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά.

#8 Ευκολία πάνω απ’ όλα

Βελτιστοποίησε τις διαδικασίες παραγγελίας και αποστολής. Κάνε το μενού σου εύκολο και βοήθησε τον πελάτη σου να κάνει τις αγορές του γρήγορα μιας και όσοι κάνουν online αγορές επιθυμούν μια σχετική ταχύτητα. Προσπάθησε να έχεις απλά βήματα για την επιστροφή στη σελίδα αγορών, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν οι πελάτες σου τις αγορές τους. Ακόμα, φρόντισε να έχεις λίγα και απλά βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας και του check- out και δώσε περισσότερους τρόπους πληρωμής στο αγοραστικό κοινό για να ικανοποιήσεις κάθε επιθυμία. Επίσης, προσπάθησε να είσαι γρήγορος στο επιβεβαιωτικό μήνυμα της παραγγελίας και ενσωμάτωσε ένα link παρακολούθησης της παραγγελίας.

Τέλος, ακόμα και η διαδικασία ενδεχόμενων επιστροφών πρέπει να περιέχει μια πολιτική εύκολη και να δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης.

#9 Κάνε τη διαφορά

Καλό θα ήταν ενώ ετοιμάζεσαι για το αγοραστικό αυτό πάρτι να ρίξεις και μια ματιά στον ανταγωνισμό. Αφορμίσου από τους υπόλοιπους και κάνε κάτι που εκείνοι ίσως ξέχασαν. Παρακολουθώντας τις δραστηριότητες marketing των ανταγωνιστών σου, μπορείς να δημιουργήσεις ιδέες για το δικό σου marketing. Ένας απλός τρόπος να τους «κατασκοπεύσεις» είναι να γραφτείς στο newsletter τους, να τους ακολουθήσεις στα social και να δεις τη δική τους στρατηγική. Έτσι, θα πάρεις κι εσύ μια ιδέα για να κάνεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό. Μπορείς επίσης να ενσωματώσεις μια υπέρ-προσφορά που κανένας άλλος δεν έχει σκεφτεί. Κάνε την ερευνά σου και ετοιμάσου για την πρώτη θέση!

#10 Στατιστικά και πάρε τον έλεγχο!

Η διαδικασία των Google analytics θα σε βοηθήσει να μην αφήσεις τίποτα να πάρει λάθος δρόμο. Με αυτή την υπηρεσία θα μπορέσεις να είσαι πάντα στο τιμόνι της επιχείρησής σου και να έχεις εικόνα των στατιστικών που μετρούνται κάθε στιγμή. Έτσι, θα έχεις πλήρη εικόνα των αλληλεπιδράσεων των πελατών σου και θα ξέρεις αν τα χρήματα που επένδυσες «έπιασαν» τόπο. Ακόμη, το ιδανικό είναι να συνδυάσεις την υπηρεσία αυτή με Google ads, στοχεύοντας σε ομάδες καταναλωτών, ανάλογα με π.χ. την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα ή και την τοποθεσία, ώστε να βάλεις φρένο στα τυχαία γεγονότα και να πάρεις τον έλεγχο στα χέρια σου.

#11 Ζωντανή συνομιλία

Ένα είναι το σίγουρο. Δεν θέλεις να χάσεις καμία πώληση. Ένας τρόπος λοιπόν είναι να μπορεί ο χρήστης όταν έχει κάποια απορία ή όταν θέλει να μάθει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που επιθυμεί να αγοράσει, να ξέρει πως είσαι εκεί για να του απαντήσεις. Ένα τέτοιο παράθυρο συνομιλίας θα μπορεί να εμφανίζεται στους πελάτες τις ώρες που λειτουργούν καλύτερα για σένα, να τους απαντά και να τους κατευθύνει. Μία πολύ καλή λύση είναι το messenger button του Facebook. Οι πιθανότητες να γίνει η αγορά έπειτα από μια συνομιλία είναι μεγαλύτερες. Μην περιμένεις λοιπόν!

Συνοψίζοντας

Αν όλα αυτά σου φαίνονται βουνό και νιώθεις πως δεν θα τα καταφέρεις μόνος, σου έχω την καλύτερη λύση. Η καταξιωμένη ομάδα μας είναι εδώ, δίπλα σε σένα και στον κάθε επαγγελματία για να προσφέρει την άμεση βοήθειά της. Έχοντας εμπειρία στο χώρο της διαφήμισης για πάνω από 50 χρόνια, με τους κατάλληλους ανθρώπους και την καλύτερη τεχνογνωσία, σίγουρα μπορούμε να σε βοηθήσουμε και να κάνουμε το κατάστημα των ονείρων σου πραγματικότητα.

Μη διστάζεις λοιπόν. Μπες στη σελίδα του Digital Marketing του Χρυσού Οδηγού https://adsolutions.xo.gr/ και αφέσου στα χέρια των ειδικών. Απογείωσε το e-shop σου για τη Black Friday και όχι μόνο.

Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

eshop
8+1 SEO Συμβουλές για Eshop: Νέος Οδηγός 2022

Οι SEO πρακτικές χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, όμως μπορούν να αυξήσουν σταθερά την επισκεψιμότητα του website σου. Διάβασε τις SEO συμβουλές για κάθε Eshop και δες το site να «σκαρφαλώνει» στα αποτελέσματα της Google.

Μαθε Περισσότερα »
first-party-data-cookies-ti-einai
 Τί είναι τα First Party Data; Η σημαντικότερη Τάση της χρονιάς!

Έχεις ακούσει για τα First Part Data ή αλλιώς Cookies; Έρχεται το τέλος των Third Party Data και αυτό θα φέρει πρωτοφανείς αλλαγές στην συλλογή δεδομένων. Ενημερώσου για το πως λειτουργούν και πως θα προετοιμαστείς για έναν Cookieless κόσμο!

Μαθε Περισσότερα »
Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!