6+1 κομβικές αλλαγές στο Instagram που πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες

instagram allages
Πινακας Περιεχομενων

Εισαγωγή

Οι πρόσφατες αλλαγές στο Instagram έχουν τραβήξει την προσοχή όλων, αλλά ποιες από αυτές είναι πραγματικά σημαντικές και πώς επηρεάζουν τους επαγγελματικούς λογαριασμούς;

Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε τις 6+1 πιο κομβικές αλλαγές που, αν είστε επαγγελματίας, τότε πρέπει να γνωρίζετε.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι αλλαγές στο Instagram δεν έχουν ολοκληρωθεί, καθώς αναμένονται ακόμη περισσότερες το προσεχές διάστημα. Η αρχή των αλλαγών έγινε λόγω της φημολογούμενης απαγόρευσης του TikTok στις ΗΠΑ, κάτι που, προς το παρόν, δεν έχει συμβεί.

Αν έχετε επαγγελματικό λογαριασμό, τότε οι αλλαγές στο Instagram σάς επηρεάζουν άμεσα, αφού έχουν ήδη αρχίσει να ισχύουν και αναμένεται να ισχύσουν παγκοσμίως, και όχι μόνο στις ΗΠΑ. Έτσι, αν είστε επαγγελματίας το παρόν άρθρο σάς αφορά, αφού θα ανακαλύψουμε μαζί όλες τις σημαντικές αλλαγές που αναμένεται να δούμε ή έχουμε αρχίσει ήδη να βλέπουμε στην πλατφόρμα.

Με τις αλλαγές αυτές, το Instagram στοχεύει:

  • Να φέρει πίσω τους χρήστες που έχασε λόγω της δημοτικότητας του TikTok παγκοσμίως.
  • Να δημιουργήσει μια πλατφόρμα, η οποία θα βασίζεται σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό στα videos.

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

Γιατί είναι καλό να γνωρίζετε όλες τις αλλαγές στο Instagram;

  • Για να προετοιμαστείτε καταλλήλως με σωστό περιεχόμενο που να προωθεί η πλατφόρμα.
  • Για να καταλάβετε ακριβώς τι μπορεί να ζητά η πλατφόρμα και το κοινό από το brand σας.
  • Για να αντιληφθείτε πλήρως τι θα προωθεί ο αλγόριθμος και τι όχι.

Άλλωστε, οι αλλαγές θα λάβουν χώρα σε παγκόσμια κλίμακα και θα επηρεάσουν την εικόνα και των επαγγελματικών λογαριασμών και των απλών profiles.

Τα Reels στο επίκεντρο των αλλαγών του Instagram

Αν κάτι μπορούμε να πούμε ότι κυριαρχεί στις αλλαγές του Instagram, σίγουρα είναι οι αλλαγές γύρω από τα Reels.

Τι είναι τα Reels;

Τα Reels είναι βίντεο σε κάθετη μορφή, τα οποία έχουν λάβει ξεχωριστή θέση στο Instagram, καθώς εμφανίζονται και μέσα στη ροή των δημοσιεύσεων, αλλά και μόνα τους στη ροή, που είναι εξειδικευμένη για αυτά και προωθούνται ιδιαίτερα από τον αλγόριθμο.

Η ιδέα για τα Reels προέκυψε από την ανάγκη της πλατφόρμας να ανταγωνιστεί το TikTok, με αποτέλεσμα τα Reels και τα TikTok videos να μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά.

Οι αλλαγές στο Instagram γύρω από τα Reels:

1.Αλλαγή στη διάρκεια των Reels

    Αν σκέφτεστε να αρχίσετε να δημοσιεύετε video-Reels στο Instagram (videos, δηλαδή, σε κάθετη μορφή) τότε πρέπει να γνωρίζετε πώς μέσα στις αλλαγές του Instagram είναι ότι σας επιτρέπει πλέον να δημοσιεύετε Reels διάρκειας 3 λεπτών!

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Πλέον θα έχετε περισσότερο χρόνο να μεταφέρετε το μήνυμά σας στους χρήστες και το περιεχόμενο μπορεί να γίνει πολύ πιο αποδοτικό προς αυτούς.

    Πριν την αλλαγή, μπαίνατε στο προφίλ σας (είτε στο επαγγελματικό, είτε στο προσωπικό) και όλες οι δημοσιεύσεις σας (φωτογραφίες ή βίντεο) ήταν τετράγωνες. Πλέον, οι φωτογραφίες και τα Reels παρουσιάζονται στο προφίλ σας ως ορθογώνια. Αυτό είναι κάτι που τονίζει για ακόμη μια φορά πόσο προωθεί ο αλγόριθμος τα Reels, καθώς πλέον ακόμα και οι φωτογραφίες θα θυμίζουν αυτά.

    Αυτή η σχεδιαστική αλλαγή ήταν αναπόφευκτη, δεδομένης της δημοτικότητας των Reels και της ορθογώνιας μορφής τους, ενώ το νέο πλέγμα στο προφίλ θυμίζει πολύ το προφίλ του χρήστη στο TikTok.

    2.Αλλαγή στο πλέγμα του προφίλ

    Ακόμα, πλέον, παρέχεται σε όλους η δυνατότητα να κάνουν αλλαγές στο πλέγμα του προφίλ τους. Μπορούν, δηλαδή, να αλλάζουν τη σειρά των δημοσιεύσεών τους και να τις τοποθετούν με διαφορετικό τρόπο, για παράδειγμα θεματικά ή αισθητικά. Στο ίδιο μοτίβο, οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν το εξώφυλλο του video τους.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Καλό είναι τόσο οι φωτογραφίες, όσο και τα Reels σας να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα και τις ανάγκες του αλγορίθμου, ώστε το προφίλ σας να είναι όσο πιο όμορφο και λειτουργικό γίνεται.

    3.Για πρώτη φορά δυνατότητα δοκιμής των Reels

    Έχετε αγωνία για το αν θα πετύχει το Reel σας; Αν θα προσεγγίσετε τα σωστά άτομα; Για το αν θα αρέσει στο κοινό σας;

    Γενικότερα, ό,τι κι αν σας προβληματίζει πλέον μπορείτε να τρέξετε το Reel σας σε δοκιμαστική λειτουργία, ώστε να το δει κοινό διαφορετικό από τους followers σας (με κοντινά, όμως, χαρακτηριστικά).

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Αυτό θα σας βοηθήσει, καθώς, αν παρατηρήσετε ότι μετά από μία ή δύο ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας δεν αποδίδει καλά, θα μπορείτε να το βελτιστοποιήσετε και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές πριν το δημοσιεύσετε στο προφίλ σας.

    4.Νέα Ροή μόνο με Reels που σχολιάζουν οι followers

    Πέρα από την κανονική ροή με τις δημοσιεύσεις και τη ροή με τα Reels, πλέον θα υπάρχει και μια νέα ροή στην οποία θα εμφανίζονται τα Reels που έχουν σχολιάσει ή έχουν πατήσει like οι «φίλοι» μας. Κάτι παρόμοιο υπήρχε και στο παρελθόν στο Instagram, όπου μπορούσαμε να δούμε τα σχόλια και τους νέους ακολούθους των χρηστών. Πλέον, η νέα αυτή ροή εστιάζει αποκλειστικά στην αλληλεπίδραση μέσω σχολίων, likes ή σημειώσεων των «φίλων» μας με τα Reels.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Είναι καλό στα Reels σας να καλείτε τους χρήστες να σας αφήνουν σχόλιο ή να προβαίνουν σε οποιαδήποτε μορφή αλληλεπίδρασης, καθώς υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστείτε σε ακόμα περισσότερους χρήστες.

    5.Αλλαγή στα Highlights των Stories

    Πλέον, τα Highlights των ιστοριών σας θα εμφανίζονται σε δική τους καρτέλα εντός του προφίλ σας. Προηγουμένως εμφανίζονταν ως κυκλικά εικονίδια στο προφίλ, ενώ τώρα, τα Highlights θα βρίσκονται πλέον σε μια ξεχωριστή ενότητα με ένα εικονίδιο σε σχήμα καρδιάς.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Καλό είναι να έχετε όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένα και οργανωμένα τα Highlights σας, καθώς οι χρήστες μπορούν να περιηγούνται όλο περισσότερο σε αυτά.

    6.Η αλλαγή στα Hashtags

    Η αλήθεια είναι πως σχεδόν οδεύουμε στην κατάργηση των Hashtags, έστω με τη μορφή που τα χρησιμοποιούσαμε τα προηγούμενα χρόνια. Καθώς, τώρα είναι πιο ορατό από ποτέ πως τα Hashtags θα λειτουργούν κυρίως ως Keywords (λέξεις-κλειδιά) στις αναρτήσεις σας.

    Σιγά σιγά:

    1. Οι αναρτήσεις από τα Hashtags που ακολουθείτε θα σταματήσουν να εμφανίζονται στη ροή σας.
    2. Η επιλογή να ακολουθήσετε νέα Hashtags θα απενεργοποιηθεί.

    Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί πως η πλατφόρμα πλέον βασίζεται όλο και περισσότερο σε προηγμένους αλγορίθμους για την εξατομίκευση του περιεχομένου σε κάθε χρήστη. Με απλά λόγια, χρησιμοποιούνται αλγόριθμοι για να καταλάβει το Instagram τι αρέσει στον καθένα και να μας το προβάλλει.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς: Μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε 3-5 Hashtags στα posts σας, αλλά πρέπει να βασίζεστε κυρίως στο περιεχόμενό σας και όχι στην ύπαρξη αυτών. Ένα καλά μελετημένο, έξυπνο και στοχευμένο περιεχόμενο είναι το κλειδί για να ξεχωρίσετε και να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας. Πλέον, τα Hashtags δεν χρησιμοποιούνται τόσο για την ανακάλυψή σας, αλλά περισσότερο ως μέσο επικύρωσης της θεματολογίας σας.

    7.Community Notes: Οι χρήστες πλέον θα ελέγχουν το περιεχόμενο

    Η παρούσα αλλαγή δεν σας αφορά άμεσα ως επαγγελματίες με επαγγελματικά profiles, αλλά αφορά έμμεσα όλους τους χρήστες του Instagram. Οι χρήστες θα μπορούν να προσθέτουν επιπλέον πληροφορίες σε αναρτήσεις που ίσως εξαπατούν ή λένε ψέματα. Αυτό σημαίνει πως οι χρήστες είναι αυτοί που πλέον έχουν την ευθύνη να αξιολογούν το περιεχόμενο και αν είναι ψευδές να προσθέτουν τις σωστές πληροφορίες.

    Έτσι, αν ένας χρήστης ψεύδεται στην ανάρτησή του, κάποιος άλλος χρήστης μπορεί να συμπληρώσει τις σωστές πληροφορίες.

    Γιατί είναι σημαντικό να συμβαδίζει το προφίλ της επιχείρησής σας με όλες τις αλλαγές στο Instagram;

    1. Ο αλγόριθμος μπορεί να προσελκύει όλο και περισσότερους νέους χρήστες.
    2. Ο αλγόριθμος θα σας εμφανίζει στη ροή των ακολούθων σας.
    3. Το προφίλ σας θα είναι άρτιο, και αισθητικά και θεματικά.
    4. Ο λογαριασμός σας θα προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, με αποτέλεσμα να μην θεωρείται παρωχημένος.

    Οι αλλαγές στο Instagram δεν σταματούν εδώ!

    Ο αλγόριθμος συνεχίζει να αλλάζει και να εξελίσσεται καθημερινά.

    Αν όλες αυτές οι αλλαγές στο Instagram σάς φαίνονται πολλές και δύσκολες, ή επιθυμείτε κάποιος επαγγελματίας να αναλάβει το προφίλ και την εικόνα σας, λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω, αλλά και πολλά ακόμα…

    Tότε δεν έχετε παρά να αφήσετε την εξειδικευμένη Social Media Management ομάδα του Χρυσού Οδηγού να δημιουργήσει το ιδανικό περιεχόμενο, για εσάς, στα Social Media.

    Αναβάθμισε την Παρουσία σου στα Social Media!

    Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
    θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
    για την Επιχείρησή σου.

    Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου

    Σχετικά Άρθρα:

    Scroll to Top

    Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
    Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

    6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
    Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!