PPC_BANNER_1

Facebook Ads

Η διαφήμισή σου σε μια από τις μεγαλύτερες βάσεις χρηστών

Με τα Facebook Ads «χτίζεις» την εικόνα της επιχείρησής σου και διαφημίζεις τις υπηρεσίες σου σε περισσότερους από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα. Οι διαφημίσεις σου προβάλλονται στο newsfeed, σε κινητές και desktop συσκευές, ή στο δεξί μέρος της οθόνης.

Με τον τρόπο αυτό προσεγγίζεις τους υπάρχοντες και δυνητικούς σου πελάτες, βάσει μιας πληθώρας εξειδικευμένων χαρακτηριστικών, όπως: χώρα, πόλη, περιοχή, φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα και πολλά άλλα.

Άπειρες δυνατότητες στόχευσηςΤα κριτήρια στόχευσης εξειδικεύονται απόλυτα με βάση το προφίλ του κοινού που σε ενδιαφέρει (περιοχή, ηλικία, σπουδές, ενδιαφέροντα κ.ά.)

Χαμηλό κόστος-υψηλή κάλυψηΗ καμπάνια σου εμφανίζεται σε εκατομμύρια χρήστες, ενώ εσύ πληρώνεις μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτήν

Remarketing Η διαφήμιση επαναπροβάλλεται διαφοροποιημένη σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφθεί το website σου, δίνοντάς σου μια δεύτερη ευκαιρία να τους κερδίσεις

Ενίσχυση της σχέσης με το κοινόΤα Likes και τα Post στη σελίδα σου αυξάνονται θεαματικά, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση με τους χρήστες και χτίζοντας μια βάση «πιστών» πελατών

Γιατί Προβολή μέσω Facebook Ads με τον Χρυσό Οδηγό
  • Έχουμε δημιουργήσει πάνω από 70 επιτυχημένες καμπάνιες Facebook Ads
  • Διαθέτουμε εξειδικευμένους Account Managers, οι οποίοι παρακολουθούν όλες τις νέες εξελίξεις και επανεκπαιδεύονται διαρκώς
  • Χρησιμοποιούμε ειδικά εργαλεία για τη συνεχή βελτιστοποίηση των καμπανιών, επιτυγχάνοντας τη μέγιστη απόδοσή τους
Συχνες Ερωτησεις

Πόσο στοχευμένη μπορεί να είναι μια διαφήμιση στο Facebook;

Το μεγάλο πλεονέκτημα του Facebook είναι η δυνατότητα που δίνει στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν χρήστες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τόσο δημογραφικά, όσο και από άποψη ενδιαφερόντων. Έτσι μπορείς να στοχεύεις χρήστες με βάση την περιοχή, την ηλικία, το φύλλο αλλά και με βάση ενδιαφέροντα όπως μόδα, μουσική, lifestyle κλπ.

Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό που μπορώ να επενδύσω στα Facebook Ads;

Το Facebook ορίζει ως ελάχιστο ημερήσιο προϋπολογισμό για μια καμπάνια που έχει στόχο να φέρει επισκέπτες στο website σου, τα 5€.

Πριν δημιουργήσουμε μια καμπάνια στο Facebook, εξετάζουμε κάθε περίπτωση ξεχωριστά και προτείνουμε το βέλτιστο ποσό επένδυσης προκειμένου να εξασφαλίσουμε την καλύτερη απόδοση.

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους Πελάτες μέσω Internet

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου