Το Ιατρικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Healthcare Digital marketing) αναφέρεται σε στρατηγικές μάρκετινγκ στο διαδίκτυο που εφαρμόζουν οι Γιατροί και άλλοι φορείς παροχής υγειονομικής περίθαλψης (ιατρικά κέντρα – νοσοκομεία, ασφαλιστές, προμηθευτές ιατρικού εξοπλισμού κ.α.} για να προσελκύσουν νέους ασθενείς και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα των υπηρεσιών / προϊόντων τους.
Μέσα απο τα ευρήματα της έρευνας:
Θα αποκτήσεις μια συνολική εικόνα για τον κλάδο της υγείας και τις επιρροές της digital εποχής στην εύρεση και επιλογή γιατρών από τους ασθενείς. Επιπλέον θα βρεις πρακτικές συμβουλές για να κάνεις τη διαφορά από τον ανταγωνισμό.