Case Study nespo.gr
Ανακάλυψε πως η εταιρεία Nespo Α.Ε αύξησε τις online πωλήσεις σε δύο eShop της!
Στόχοι
Η εταιρεία Nespo Α.Ε. δραστηριοποιείται στον κλάδο της Επώνυμης Αθλητικής Ένδυσης & Υπόδησης από το 2000 και έχει αναπτύξει ένα δίκτυο 6 Καταστημάτων στο Πολεοδομικό Συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. Αναλάβαμε τη διαχείριση των Google Ads & Facebook Ads το 2017, θέτοντας ως στόχο την αύξηση των Online πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω των δύο E-shop της εταιρείας (nespo.gr & hoodofsneakers.gr), καθώς και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Brand της εταιρείας, σε έναν κλάδο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό με ταχεία εξέλιξη, που καθοδηγείται από τα μεγάλα Brands Αθλητικών Ειδών.
Brand Awereness
Βελτίωση της αναγωρισιμότητας του Brand πανελλαδικά και ανάδειξή του σε ένα από τα σημαντικότερα ηλεκτρονικά καταστήματα αθλητικών ειδών της χώρας.
Επισκεψιμότητα
Αύξηση του ποιοτικού traffic του E-shop και αξιοποίηση των remarketing λιστών.
Απόδοση
Αύξηση των Conversions των δύο E-shop και βελτίωση του loyalty των πελατών.
Κανάλια
Ανάλυση
Για την επίτευξη των στόχων του πελάτη, αναπτύξαμε σταδιακά τις Καμπάνιες σε Google Ads & Facebook Ads, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες και τις λειτουργίες που προσφέρουν οι συγκεκριμένες διαφημιστικές πλατφόρμες.
Επενδύσαμε ιδιαίτερα στo Search δίκτυο της Google προκειμένου να αξιοποιήσουμε το αυξημένο ενδιαφέρον των χρηστών της Google, τόσο για εξειδικευμένα μοντέλα επώνυμων αθλητικών παπουτσιών, όσο και για γενικότερες αναζητήσεις Αθλητικών Ειδών. Τον τελευταίο ένα χρόνο, αναπτύξαμε ισχυρή παρουσία του Nespo και στο Google Shopping δίκτυο, την οποία βελτιώνουμε συνεχώς.
Παράλληλα, αξιοποιήσαμε όλες τις δυνατότητες προώθησης του Brand μέσω, τόσο του Display δικτύου της Google, όσο και των δικτύων Facebook/Instagram. Οι στρατηγικές επαναστόχευσης των χρηστών, στα διαφορετικά στάδια της διαδικασίας αγοράς, έχει συντελέσει καθοριστικά στην επίτευξη του στόχου για αύξηση των Online Πωλήσεων.
Τέλος, συμβάλλουμε καθοριστικά στην ανάπτυξη των στρατηγικών συνεργασιών της εταιρείας με τους Προμηθευτές της. Ενδεικτικά, αναφέρεται η συνεργασία με την εταιρεία adidas, για την ανάπτυξη Καμπανιών Google & Facebook Ads, προκειμένου να προωθηθούν στην ελληνική αγορά παπούτσια από διάφορες συλλογές.
Εμείς στο Χρυσό Οδηγό είμαστε περήφανοι για τη στρατηγική μας συνεργασία με την Nespo Α.Ε. και θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο την προσπάθειά μας για την αύξηση των online πωλήσεων και της αναγνωρισιμότητας του brand! Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις σε όλους τους πελάτες μας και να βοηθήσουμε στην ταχεία ανάπτυξή τους.