Case Study ManpowerGroup
Πώς η ManpowerGroup παρουσίασε τις Υπηρεσίες της στο ευρύ κοινό!
Στόχοι
H εταιρεία ManpowerGroup, με παρουσία σε 75 χώρες θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λύσεων ανθρώπινου δυναμικού. Στόχος μας ήταν η κατασκευή μιας ιστοσελίδας που θα παρουσιάζει αναλυτικά το φάσμα των υπηρεσιών της ManpowerGroup, θα έχει σύγχρονο εταιρικό ύφος και θα μπορεί να λειτουργεί σύμφωνα με τις αρχές του inbound μάρκετινγκ.
Σχεδιασμός (Web Design)
Κατασκευή μιας ιστοσελίδας που θα παρουσιάζει αναλυτικά το φάσμα των υπηρεσιών της ManpowerGroup και θα έχει σύγχρονο εταιρικό ύφος
Τεχνικές Inbound Marketing
Εφαρμογή των βέλτιστων inbound τεχνικών – πρακτικών με στόχο την αύξηση των εγγεγραμμένων χρηστών
Εμπειρία Χρήστη (User Experience)
Έχοντας στο επίκεντρο να προσφέρουμε στο χρήστη απρόσκοπτη ευκολία πλοήγησης από όλες τις συσκευές!
Κανάλια
Ανάλυση
Αναλύοντας τις απαιτήσεις της εταιρείας ManpowerGroup στηρίξαμε την κατασκευή της ιστοσελίδας σε 3 βασικούς άξονες. Σχεδιασμός (Design) , Τεχνικές Inbound Μάρκετινγκ, Εμπειρία Χρήστη.
Σε συνεργασία με τον πελάτη, σχεδιάσαμε την ιστοσελίδα του με σύγχρονο τρόπο, έτσι ώστε να παρέχουμε τις κατάλληλες πληροφορίες στους επισκέπτες της, γρήγορα και εύκολα, τόσο σε κινητές όσο και σε σταθερές συσκευές.
Η ιστοσελίδα έπρεπε να πληροί τις branding προδιαγραφές του Ομίλου ManpowerGroup, οπότε τα χρώματα, το ύφος και η δομή προσαρμόστηκαν, με μια ανανεωμένη ματιά, πάνω στη χαρακτηριστική εταιρική ταυτότητα.
Με στόχο να πετύχουμε την προσέλκυση νέων χρηστών, δημιουργήσαμε 20+ διαφορετικές φόρμες επικοινωνίας, οι οποίες τοποθετήθηκαν σε στοχευμένα σημεία στην ιστοσελίδα, με διαφορετικά απαντητικά μηνύματα προς τους χρήστες. Όλες οι αιτήσεις από τις φόρμες επικοινωνίας, ανάλογα με την κατηγορία που ανήκουν, εντάσσονται αυτόματα στις κατάλληλες e-mail λίστες της ManpowerGroup, δίνοντας στην εταιρεία τη δυνατότητα να αποστέλει e-mails σύμφωνα με το πραγματικό ενδιαφέρον του χρήστη.
Σχεδιάστηκαν πάνω από 35 σελίδες περιεχομένου με τα κατάλληλα meta data και δημιουργήθηκαν περισσότερα από 6000 εσωτερικά links που βοηθούν τους χρήστες να αλλάζουν άμεσα θεματικές ενότητες.
Μέσα σε 1 χρόνο η νέα ιστοσελίδα είχε +45.000 επισκέπτες, το 60% εκ των οποίων κατέληξαν στην ιστοσελίδα από μία απλή αναζήτηση (οργανικά) και +2000 βιογραφικά χρηστών προς αναζήτηση εργασίας μέσα από τη ManpowerGroup.
Στο Χρυσό Οδηγό δημιουργούμε για τους πελάτες μας ιστοσελίδες σύμφωνα με τις ανάγκες τους και τις απαιτήσεις του κλάδου που δραστηριοποιούνται. Στόχος μας, είναι να καταφέρει και η δική σας ιστοσελίδα να ξεχωρίσει και να είναι επιτυχημένη!