Τα Μυστικά Επιτυχίας ενός Website Υπηρεσιών Ομορφιάς

Τα Μυστικά Επιτυχίας ενός Website Υπηρεσιών Ομορφιάς

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες ομορφιάς όπως είναι τα κομμωτήρια, τα κέντρα μανικιούρ – πεντικιούρ και τα κέντρα αισθητικής, δεν διαθέτουν website και αρκούνται στην παρουσία τους στα social media.

Η παρουσία στα social media είναι αναγκαία για κάθε επιχείρηση, καθώς η σωστή χρήση και διαρκής βελτιστοποίηση μπορεί να της προσφέρει πολλά οφέλη. Όμως αν θέλεις να παρουσιάσεις κατάλληλα την επιχείρησή σου στο κόσμο του διαδικτύου, ένα σωστά δομημένο και λειτουργικό website είναι αυτό που χρειάζεσαι!

Ένα website θα σου δώσει την ευκαιρία να προβάλεις το χώρο που δημιουργείς, την ομάδα σου, τις δουλειές σου, τις υπηρεσίες που προσφέρεις και τα προϊόντα που χρησιμοποιείς στην επιχείρησή σου, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι θα σου δώσει τη δυνατότητα να συστήσεις καλύτερα την επιχείρησή σου στο κοινό.

Στον οδηγό αυτόν θα βρεις χρήσιμες συμβουλές τόσο ως προς τη δομή που πρέπει να έχει η ιστοσελίδα σου όσο και προς το περιεχόμενο που πρέπει να προβάλεις σε αυτή, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις ένα εύχρηστο και λειτουργικό website.

Επίλεξε το κατάλληλο site map

Το site map είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μια ιστοσελίδα, μιας και είναι ο καλύτερος τρόπος για να βλέπουν οι μηχανές αναζήτησης όλες τις σελίδες της, αλλά και για να καταχωρούν αμέσως όλες τις νέες σελίδες που προστίθενται σε αυτή.

Έρευνες δείχνουν πως τα XML sitemap βελτιώνουν μέχρι και 90% την ταχύτητα που οι μηχανές αναζήτησης θα βρουν τις νέες σελίδες ενός website και θα τις εμφανίσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Παρακάτω θα δεις ένα προτεινόμενο site map για τη δική σου επιχείρηση.

1. Αρχική σελίδα

Η αρχική σελίδα είναι η πρώτη εικόνα που θα δώσεις στο χρήστη που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου, για την επιχείρησή σου. Επειδή και σε αυτή την περίπτωση η πρώτη εντύπωση είναι που μετράει, πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη έμφαση στη σελίδα αυτή.

Γράψε για την ιστορία της επιχείρησής σου, για την ομάδα σου και τις γνώσεις της σχετικά με τις υπηρεσίες ομορφιάς, για τα προϊόντα που χρησιμοποιείς, και παράλληλα χρησιμοποίησε φωτογραφίες από το χώρο της επιχείρησής σου, αλλά και από τις δημιουργίες σου.

Είναι πολύ σημαντικό να προβάλλεις δικές σου δουλειές και να μη χρησιμοποιείς έτοιμο υλικό που μπορεί να βρει κάποιος στις μηχανές αναζήτησης.

Σίγουρα ένας χρηστής θα επιλέξει την επιχείρησή σου, αν δει τη δουλειά σου και του αρέσει.

2. Υπηρεσίες – Προϊόντα

Σε συνέχεια της αρχικής σελίδας, στην οποία έχεις αναφέρει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου, εδώ θα πρέπει να τα παρουσιάζεις με αναλυτικό τρόπο.

Για παράδειγμα, αν η αποτρίχωση με κλωστή ανήκει στις υπηρεσίες σου, μπορείς να αναφέρεις τα πλεονεκτήματα της και τα σημεία στα οποία εφαρμόζεται.

Παράλληλα με το κείμενο περιγραφής των παραπάνω, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και σχετικές εικόνες ή video, που θα βοηθήσουν το χρήστη να σχηματίσει μια πιο εμπεριστατωμένη γνώμη για την επιχείρησή σου.

Μη ξεχνάς ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σου έχουν σχέση με την ομορφιά, οπότε κάθετι που σχετίζεται με την προβολή της επιχείρησής σου θα πρέπει να είναι όμορφο και να κάνει το χρήστη να επιλέξει την επιχείρησή σου για να απολαύσει υπηρεσίες ομορφιάς.

Tips για Digital Marketing στο Email σου
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

3. Tιμοκατάλογος

Η σελίδα αυτή είναι προαιρετική, αλλά συχνά απαραίτητη, καθώς προβάλλοντας αναλυτικά τις τιμές των υπηρεσιών και των προϊόντων σου, δίνεις την ευκαιρία στο χρήστη να δει το κόστος των υπηρεσιών ομορφιάς που προσφέρεις, και να επιλέξει την επιχείρησή σου αν το κόστος αυτό ανταποκρίνεται στο οικονομικό του προφίλ.

Τιμοκατάλογος σε Website για Υπηρεσίες Ομορφιάς

4. Blog

Νέα, μυστικά και συμβουλές ομορφιάς είναι μερικά μόνο από τα θέματα που μπορείς να προβάλλεις στη σελίδα αυτή.

Μια σελίδα blog έχει κυρίως ενημερωτικό χαρακτήρα και μπορεί να φέρει στην επιχείρησή σου πολλούς πελάτες, αρκεί να τη χρησιμοποιείς καταλλήλως.

Κάθε φορά λοιπόν που παρουσιάζεται μια νέα τάση για τα μαλλιά, τα νύχια, τη φροντίδα του σώματος και της επιδερμίδας κ.α., εσύ δε θα πρέπει να χάνεις την ευκαιρία να γράψεις ένα blog post που θα σχετίζεται με την τάση αυτή και να το ανεβάζεις στη σελίδα blog της ιστοσελίδας σου.

Μην ξεχνάς ότι ένας αναγνώστης του blog είναι ένας εν δυνάμει πελάτης σου.

Επιπλέον, το blog θα δώσει ιδιαίτερη ώθηση στην κατάταξή σου στα αποτελέσματα της Google.

Blog Υπηρεσίες Ομορφιάς

5. FAQ- Συχνές Ερωτήσεις

Συγκέντρωσε όλες εκείνες τις ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα  ομορφιάς που προσφέρεις, τις οποίες σου κάνουν συχνά οι πελάτες σου αλλά και οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου, και δημιούργησε περιεχόμενο για τη σελίδα αυτή.

Σκοπός της δημιουργίας μιας σελίδας με συχνές ερωτήσεις στην ιστοσελίδα σου, είναι να βοηθήσεις τους χρήστες να κατανοήσουν τις υπηρεσίες σου, να γνωρίσουν καλύτερα την επιχείρησή σου και να λύσουν βασικές απορίες, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν μαζί σου.

Για να γίνει πιο φιλική προς το χρήστη, συνιστάτε οι ερωτήσεις – απαντήσεις να απεικονίζονται με μορφή accordion.

Αυτό σημαίνει ότι στη σελίδα θα παρουσιάζονται μόνο οι ερωτήσεις και όταν ο χρήστης επιλέξει μια από αυτές θα εμφανίζεται και η αντίστοιχη απάντηση.

6. Στοιχεία Επικοινωνίας

Στη συγκεκριμένη σελίδα θα πρέπει να προβάλλεις τα στοιχεία και μία φόρμα επικοινωνίας της επιχείρησής σου, όπως και έναν χάρτη που θα βοηθάει το χρήστη να εντοπίζει άμεσα και γρήγορα που βρίσκεται η επιχείρησή σου.

Αν έχεις πολλά καταστήματα χρησιμοποίησε μία λειτουργία με Google maps και βοήθησε το χρήστη να εντοπίσει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί, χρησιμοποιώντας geo locator.

Φόρμα Επικοινωνίας σε Website για Υπηρεσίες Ομορφιάς

Πρόσθεσε χρήσιμες λειτουργίες

Οι προσφορές, τα testimonials, η φόρμα για online ραντεβού είναι μερικές μόνο από τις χρήσιμες πληροφορίες που πρέπει να συμπεριλάβεις στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σου, ώστε να κάνεις την πλοήγηση στην ιστοσελίδα όσο πιο εύκολη γίνεται για τους χρήστες.

Slider σε Website για Υπηρεσίες Ομορφιάς

1. Photo gallery

Στη συγκεκριμένη ενότητα μπορείς να προβάλλεις φωτογραφίες με τις υπηρεσίες και με τα προϊόντα ομορφιάς που προσφέρεις, με το χώρο που στεγάζεται η επιχείρησή σου, και με οτιδήποτε άλλο θέλεις να δείξεις στους χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου και σχετίζεται με την επιχείρησή σου.

Υπηρεσίες Ομορφιάς

2. Προσφορές

Τυχόν προσφορές είναι καλό να έχουν περίοπτη θέση στην ιστοσελίδα σου είτε στο slider, είτε σε κάποια άλλη ενότητα της ιστοσελίδας που να συνδυάζει εικόνα και κείμενο.

Σημαντικό είναι, επίσης, να υπάρχουν σύνδεσμοι που να οδηγούν το χρήστη να έρθει σε επαφή με την επιχείρησή σου και να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για αυτήν (σελίδα επικοινωνία, call to action buttons).

Section με Προσφορές σε Website για Υπηρεσίες Ομορφιάς

3. Φόρμα για online ραντεβού

Η φόρμα για online ραντεβού είναι ένας εναλλακτικός τρόπος να δηλώνουν την επιθυμία τους για ραντεβού οι χρήστες, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, συμπληρώνοντας στη σχετική φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος πεδία όπως ονοματεπώνυμο και email.

Έτσι, συλλέγοντας τις απαραίτητες πληροφορίες από τη φόρμα θα μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα με τον εκάστοτε πελάτη σου και να κλείσεις το ραντεβού.

Φόρμα Επικοινωνίας σε Website

4. Testimonials

Σε αυτήν την ενότητα προβάλλονται οι γνώμες συνεργατών-πελατών για την επιχείρησή σου, οι οποίες μπορούν να συμβάλουν δυναμικά στην ενίσχυση της εικόνας της.

5. Videos

Δημιούργησε video που να παρουσιάζει τις υπηρεσίες ομορφιάς που προσφέρεις στην επιχείρησή σου ή δώσε την ευκαιρία στο χρήστη να περιηγηθεί ζωντανά στο κατάστημα-χώρο σου, δημιουργώντας ένα video που να τον παρουσιάζει.

6. Newsletter

Η διασύνδεση του website σου με ένα σύστημα φόρμας newsletter θα σε βοηθήσει να συλλέξεις email, τα οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσεις, ώστε να ενημερώνεις το κοινό σου για τα νέα, τις εκδηλώσεις και τις προσφορές της επιχείρησής σου.

Φόρμα Εγγραφής στο Newsletter σε Website

7. Footer

Ένα σωστά δομημένο footer θα πρέπει να περιέχει τα εξής:

  • Εικονίδια που οδηγούν άμεσα το χρήστη στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης της επιχείρησής σου
  • Εφαρμογές μέσω των οποίων μπορείς να προβάλλεις τις τελευταίες αναρτήσεις που έκανες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησής σου, στην αρχική σελίδα
  • Κύρια στοιχεία επικοινωνίας και σύνδεσμο που να οδηγεί στην σελίδα επικοινωνία
  • Το κύριο menu του site
  • Χάρτη με την τοποθεσία της επιχείρησης
  • Πληροφορίες με τους τρόπους πληρωμής

Συνοψίζοντας

Συμπερασματικά η παρουσία σου στο διαδίκτυο είναι επιβεβλημένη. Όσο σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή λειτουργία των υπηρεσιών σου, εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και η σωστή λειτουργία του website σου, που αποτελεί τη βιτρίνα του διαδικτυακού σου προφίλ.

Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού μπορούν να σε βοηθήσουν σε αυτή σου την προσπάθεια, ώστε να δημιουργήσεις ένα καλαίσθητο, λειτουργικό και ενημερωτικό website υπηρεσιών ομορφιάς.

Φτιάξε ένα σύγχρονο site - Κατασκευη ιστοσελιδας

Ο Κωνσταντίνος είναι Digital Project Coordinator στα websites του Χρυσού Οδηγού. Είναι υπεύθυνος για την συλλογή του υλικού και την υλοποίηση των WordPress websites. Οι γνώσεις και η εμπειρία του στο development, του δίνουν την δυνατότητα να προτείνει λύσεις και ιδέες στους πελάτες αλλά και να έχει μία αποτελεσματική συνεργασία με το τμήμα του development και των πωλήσεων για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!