Website Optimization for Conversion Rate

Βελτιστοποίησε το Site σου για Μετατροπές (Conversions) - Μέρος 1ο

Δες πώς οι επισκέπτες σου χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το site σου και ανακάλυψε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Δώσε Βάση στη «Μεγάλη Εικόνα»

Φαντάσου ότι παίζεις μια παρτίδα σκάκι. Χρειάζεται να αξιολογήσεις τις θέσεις όλων των κομματιών επάνω στη σκακιέρα, πριν κάνεις την επόμενη σου κίνηση. Το ίδιο συμβαίνει και με το site σου. Δεν μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή ή να «τρέξεις» ένα τεστ, προτού δεις και αξιολογήσεις τη «Μεγάλη Εικόνα».

Ποια είναι όμως εκείνα τα στοιχεία που θα σου αποκαλύψουν αυτή την «Εικόνα»;

1. Drivers – Ανακάλυψε τις προθέσεις των επισκεπτών σου

Ζήτα από τους επισκέπτες σου να χρησιμοποιήσουν τις δικές τους λέξεις για να περιγράψουν τι είναι αυτό που αναζητούν και για ποιο λόγο το θέλουν. Με αυτό τον τρόπο, θα ανακαλύψεις σημαντικά δεδομένα τόσο για τους επισκέπτες σου, όσο και για την ιστοσελίδα σου. Ιδανικότερα, χρησιμοποιώντας ακριβώς τις ίδιες λέξεις με τους επισκέπτες σου, θα τους δώσεις την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν καλύτερα με το περιεχόμενο του site σου και να έχουν καλύτερη εμπειρία ως χρήστες.

Επίσης, κατανοώντας τις προθέσεις των επισκεπτών σου, θα μπορέσεις πιο εύκολα να ιεραρχήσεις τα σωστά σημεία που πρέπει να προβάλεις μέσα από τις σελίδες σου.

Τέλος, ρώτησε τους επισκέπτες σου από πού ακριβώς έμαθαν για εσένα. Αυτός είναι ένας θαυμάσιος και έξυπνος τρόπος για να ανακαλύψεις νέα κανάλια ανάπτυξης.

Παραδείγματα

  • Φάνηκε πως η πλειονότητα των επισκεπτών σε ένα site αξιολογήσεων λογισμικού, ήταν startup εταιρείες, που ποτέ δεν είχαν χρησιμοποιήσει το λογισμικό για το οποίο αναζητούσαν κριτικές. Ο ιδιοκτήτης του site κατάφερε να αυξήσει τα leads του, παρέχοντας οδηγούς χρήσης και στοχεύοντας με ακρίβεια σε startups εταιρείες, που αποτελούσε το κύριο στόχο-κοινό του.
  • Οι επισκέπτες ενός site που πωλούσε ακουστικά ανέφεραν ότι έμαθαν για το προϊόν σε μουσικά forums. Αυτό οδήγησε στην απόφαση να προβληθεί το site σε forums σχετικά με τη μουσική. Η συγκεκριμένη κίνηση αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποδοτική.

Κοινός παρονομαστής και στα 2 παραδείγματα ήταν η στρατηγική κίνηση των ιδιοκτητών των ιστοσελίδων να αφουγκραστούν τις ανάγκες, τις προθέσεις και τις συνήθειες των επισκεπτών τους, με αποτέλεσμα να τα στοχοποιήσουν σωστά αυξάνοντας κατά πολύ το conversion rate.

2. Barriers – Δες πού «σκοντάφτουν» οι επισκέπτες σου

Αν δε γνωρίζεις σε ποιο σημείο και γιατί οι επισκέπτες σου φεύγουν από το site σου, δε θα μπορέσεις να βελτιώσεις πραγματικά την εμπειρία τους ως χρήστες. Σταμάτα να αλλάζεις κουμπιά, χρώματα και μηνύματα και επικεντρώσου στο να ανακαλύψεις και να αναλύσεις τα μεγαλύτερα εμπόδια.

Google: Αρκετοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν σκέφτονται ως καταναλωτές. Αντιμετωπίστε την ιστοσελίδα σας ως ένας απλός επισκέπτης που διερευνά για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εσείς είστε ευχαριστημένοι από τη δική σας ιστοσελίδα;

Παράδειγμα

  • Ένα online ανθοπωλείο ανακάλυψε πως το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών του έφευγε από το site στη σελίδα checkout (ταμείο), λόγω της έλλειψης εμπιστοσύνης στο brand της επιχείρησης. Αποφασίσθηκε λοιπόν, να προβληθεί εντονότερα η εμπιστοσύνη προς την ιστοσελίδα, εμφανίζοντας κριτικές πελατών στο βήμα του checkout.
Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

3. Hooks – Ανάδειξε τα στοιχεία που πείθουν τους πελάτες σου

Κατανοώντας ποιο είναι εκείνο το στοιχείο, που στην πραγματικότητα πείθει τους υπάρχοντες χρήστες–πελάτες να προβούν σε μια αγορά προϊόντος/υπηρεσίας, θα ανακαλύψεις τον πιο γρήγορο τρόπο για να κάνεις περισσότερους από τους επισκέπτες σου πιστούς πελάτες! Επίσης, θα βοηθήσει να καταλάβεις τι είναι εκείνο που τους «κρατά» και τους κάνει να επιστρέφουν.

Παραδείγματα

  • Οι ιδιοκτήτες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που εμπορεύεται εργαλεία συνειδητοποίησαν πως, στην πραγματικότητα, οι πελάτες «αγόραζαν» τη βελτίωση του σπιτιού τους, παρά τα εργαλεία. Έτσι, λοιπόν, εστίασαν στο να παρέχουν πληροφορίες για την εργασία στην οποία κάθε εργαλείο μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, βελτιώνοντας το ποσοστό μετατρεψιμότητας των επισκεπτών σε πελάτες.
  • Οι παίκτες ενός διαδικτυακού καζίνο φάνηκε πως ενδιαφέρονταν περισσότερο για τη διασκέδαση και την κοινωνική αλληλεπίδραση, παρά για τα κέρδη. Οι ιδιοκτήτες του καζίνο ανασχεδίασαν και προσάρμοσαν το περιεχόμενο του site, ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών, αυξάνοντας έτσι, τις νέες εγγραφές.

 

Στο 2ο μέρος θα μάθεις περισσότερα σχετικά με τακτικές και εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για τη βελτιστοποίηση των μετατροπών στο site σου.

Μείνε συντονισμένος στο blog του adsolutions!

Κατασκευη website

Ο Γιώργος είναι Product Strategist για τα PPC προϊόντα του Χρυσού Οδηγού. Σχεδιάζει προϊόντα που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προβληθούν με τον αποδοτικότερο τρόπο στις μηχανές αναζήτησης και στα social media.
Χαίρεται να μοιράζεται τις γνώσεις του για το Search Engine Marketing, το Social Media Marketing και το Search Engine Optimization.
Επιδιώκει να έχει συνεχή επαφή με την αγορά προκειμένου να αφουγκράζεται τις νέες ανάγκες των πελατών.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου