Google Adwords διαφημίσεις

Τα Expanded Text Ads είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους!

Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο μας, η Google έχει δρομολογήσει μια σειρά αλλαγών στις διαφημίσεις των Adwords με σκοπό την αξιοποίηση της δυναμικής των κινητών συσκευών, τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τους επαγγελματίες του marketing.

Από εχθές, αυτές οι αλλαγές είναι διαθέσιμες σε όλους τους διαφημιζόμενους σε όλο τον κόσμο. Δείτε την αντίστοιχη ανάρτηση στο επίσημο blog της Google Ελλάδας.

Μια από τις σημαντικότερες, αν όχι η σημαντικότερη αλλαγή, είναι για το λανσάρισμα στο ευρύ κοινό των Διευρυμένων Διαφημίσεων με Κείμενο (Expanded Text Ads)

Θυμηθείτε τι αλλάζει με το Expanded Text Ads με την παρακάτω εικόνα

Expanded Text Ads

Σύμφωνα με τη Google:

“Οι διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο είναι βελτιστοποιημένες για τα μεγέθη οθόνης των πιο δημοφιλών smartphone. Επίσης, διαθέτουν δύο επικεφαλίδες, καθεμιά από τις οποίες έχει περιθώριο 30 χαρακτήρων και μια μεγάλη γραμμή περιγραφής με περιθώριο 80 χαρακτήρων. Πρόκειται σχεδόν για 50% περισσότερο δημιουργικό με το οποίο μπορείτε να αναδείξετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας”

Μετά τις 26 Οκτωβρίου 2016  τέλος οι τυπικές διαφημίσεις κειμένου

Σύμφωνα με τη Google, «Από τις 26 Οκτωβρίου 2016, το AdWords δεν θα υποστηρίζει πλέον τη δημιουργία ή επεξεργασία των τυπικών διαφημίσεων με κείμενο. Οι νέες διαφημίσεις με κείμενο που θα δημιουργούνται μετά από αυτήν την ημερομηνία θα χρησιμοποιούν τη μορφή της διευρυμένης διαφήμισης με κείμενο. Οι υπάρχουσες τυπικές διαφημίσεις με κείμενο θα συνεχίσουν να προβάλλονται και μετά τις 26 Οκτωβρίου 2016.»

Ο Χρυσός Οδηγός σαν Premier Partner της Google είχε λάβει μέρος στο πιλοτικό πρόγραμμα αξιολόγησης των νέων διαφημίσεων, έχοντας τη δυνατότητα να εφαρμόσει τις Διευρυμένες Διαφημίσεις Κειμένου (Expanded Text Ads) στις διαφημίσεις των πελατών του, πριν η συγκεκριμένη λειτουργία είναι διαθέσιμη σε όλους τους διαφημιζόμενους.

Τελικά, έχουν καλύτερη απόδοση τα Expanded Text Ads;

Από τη συμμετοχή μας στο πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αντλήσαμε δεδομένα που μας επιτρέπουν να αξιολογήσουμε τη νέα μορφή διαφημίσεων.

Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση Διευρυμένων Διαφημίσεων Κειμένου (Expanded Text Ads), υπήρξε μια αύξηση στην αναλογία κλικς / εμφανίσεις (CTR), καθώς και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών (Conversion Rates), σε σχέση με την προηγούμενη μορφή διαφημίσεων.

Μείνετε συντονισμένοι στο blog του Χρυσού Οδηγού για να ενημερώνεστε πρώτοι σχετικά κάθε νέα εξέλιξη στο Digital Marketing

διαφήμιση Google Adwords

Ο Γιώργος είναι Product Strategist για τα PPC προϊόντα του Χρυσού Οδηγού. Σχεδιάζει προϊόντα που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προβληθούν με τον αποδοτικότερο τρόπο στις μηχανές αναζήτησης και στα social media.
Χαίρεται να μοιράζεται τις γνώσεις του για το Search Engine Marketing, το Social Media Marketing και το Search Engine Optimization.
Επιδιώκει να έχει συνεχή επαφή με την αγορά προκειμένου να αφουγκράζεται τις νέες ανάγκες των πελατών.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους

Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου