4+1 Λόγοι που ΠΡΕΠΕΙ να έχεις Social Media για την Επιχείρηση σου
Την τελευταία δεκαετία, τα social media των επιχειρήσεων έχουν την τιμητική τους στην καθημερινή ζωή χιλιάδων ανθρώπων, με τη χρήση τους διαρκώς να αυξάνεται και τους δημιουργούς τους να λανσάρουν νέες δυνατότητες.
Ωστόσο, όσο και αν έχει η αυξηθεί η διείσδυση τους στην καθημερινότητά μας, υπάρχουν πολλοί που «απέχουν» συνειδητά. Το συγκεκριμένο γεγονός είναι απόλυτα λογικό, καθώς η διάθεση δημοσιοποίησης προσωπικών στιγμών και δεδομένων, δεν είναι σε όλους η ίδια.
Υπάρχει όμως η ίδια λογική και για την αποχή των επαγγελματιών και επιχειρήσεων από τα Social Media; Η απάντηση είναι αρνητική, και οι βασικότεροι λόγοι είναι οι παρακάτω:
Γιατί ΠΡΕΠΕΙ να έχεις Social Media για την Επιχείρηση σου
Οι καταναλωτές βρίσκονται στα social media σε καθημερινή βάση περισσότερο από οπουδήποτε αλλού!
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Focus Bari1, το 31,5% των Ελλήνων (13-74 ετών) επισκέπτονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά, ενώ στις νεότερες ηλικίες (13-34 ετών), το ποσοστό φτάνει στο 50%!
Τα Social Media για την επιχείρηση σου αποτελούν ένα ακόμα μέσο να προσελκύσεις νέους πελάτες.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους διαφήμισης παραμένει το WordOfMouth, το οποίο στις μέρες μας μεταφράζεται σε online reviews.
Η διαφήμιση «από στόμα σε στόμα» ή πιο απλά, η σύσταση για κάποιο προϊόν από φίλο ή γνωστό, θα είναι πάντα η Νο1 διαφήμιση από πλευράς αξιοπιστίας και πειθούς. Πλέον, οι προσωπικές απόψεις ακόμα και για τα brands, μοιράζονται στα social media των επιχειρήσεων, με πρόσφατες έρευνες να δείχνουν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών2 (πάνω από 80%) λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του τα online reviews, σαν να ήταν προσωπικές απόψεις γνωστών του.
Το online journey του καταναλωτή μέχρι την τελική αγορά συμπεριλαμβάνει και τα Social Media των επιχειρήσεων.
Είναι πλέον δεδομένο ότι η διαδρομή ενός καταναλωτή από την αρχή της διαδικασίας λήψης απόφασης μέχρι και την τελική αγορά, περνάει από διάφορα στάδια, είτε πρόκειται η αγορά να ολοκληρωθεί online είτε από κάποιο φυσικό κατάστημα.
Αρχικά, ο καταναλωτής ως online χρήστης, θα αναζητήσει πληροφορίες για το προϊόν που τον ενδιαφέρει στη μηχανή αναζήτησης της Google και από τα αποτελέσματα των αναζητήσεων του, θα επιλέξει να επισκεφτεί το site ή τα sites που διαθέτουν το συγκεκριμένο προϊόν.
Πιθανότατα, στη συνέχεια θα δει ένα σχετικό banner σε κάποιο ειδησεογραφικό site και θα επισκεφτεί τις σελίδες αντίστοιχων προϊόντων στα social media των επιχειρήσεων. Κάποιες φορές θα επαναλάβει τις επισκέψεις σε κάποιο από αυτά τα μέσα, προκειμένου να οριστικοποιήσει την απόφαση του πριν την αγορά. Η σειρά με την οποία θα πραγματοποιήσει τις παραπάνω ενέργειες είναι σχετική.
Για αυτό το λόγο άλλωστε, δεν υπάρχει ένας κοινά αποδεκτός τρόπος απόδοσης της συνεισφοράς του κάθε online μέσου στην τελική αγορά, από τις πλατφόρμες μέτρησης στατιστικών. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε αυτό το online ταξίδι του καταναλωτή προς την τελική αγορά, τα social media έχουν σημαντικό ρόλο.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Τα Social Media των επιχειρήσεων είναι ένα ακόμη Marketplace.
Facebook έχει πλέον την δικιά του πλατφόρμα για αγοραπωλησίες προϊόντων, το Facebook Marketplace. Το Marketplace είναι διαθέσιμο παγκοσμίως και δίνει την δυνατότητα να αναρτήσεις σημαντικά χαρακτηριστικά των προϊόντων σου, όπως τη φωτογραφία, την περιγραφή και την τιμή.
Υπάρχουν και άλλα marketplaces όπως αυτό το Instagram και όλα δίνουν την ευκαιρία για άμεσες πωλήσεις μέσω των Social Media της επιχείρησης σου.
Τα Social Media είναι ένα ακόμα άμεσο κανάλι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης.
Αρκετές εταιρείες έχουν μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος του customer service τους στα social media της επιχείρησης τους (κυρίως σε Facebook και Twitter), μειώνοντας με αυτό τον τρόπο τα έξοδα της επιχείρησής τους και αποσυμφορίζοντας το τηλεφωνικό τους κέντρο. Ταυτόχρονα, έχουν τη δυνατότητα να μιλήσουν στους πελάτες τους με έναν πιο άμεσο τρόπο, αυξάνοντας τις πιθανότητες να κερδίσουν καλά ratings και reviews στη σελίδα τους. Βασική προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι να παρέχουν σωστή εξυπηρέτηση.
Όλα τα παραπάνω «συνηγορούν» στο ότι η παρουσία κάθε επιχείρησης στα Social Media είναι απαραίτητη και μπορεί να μεγιστοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αν συνδυαστεί με πληρωμένη διαφήμιση σε αυτά. Μάθε περισσότερα για τις σχετικές υπηρεσίες που προσφέρει ο Χρυσός Οδηγός.
Πηγές:
http://www.focusbari.gr/images/tips/FOCUS-ON-TECH-LIFE_TIPS-162.pdf
https://www.statista.com/statistics/315755/online-custmer-review-trust/
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Facebook Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και να προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
- March 28, 2017
- , Digital Marketing, Facebook Ads, Social Media
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Τί είναι το Google Consent Mode V2
Μάθε για τη νέα έκδοση της λειτουργίας συναίνεσης Google Consent Mode v2 και τι πλεονεκτήματα θα έχεις σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.
Google: Καταργείται η δωρεάν υπηρεσία ιστοσελίδας του Google my Business
Μάθε για την αλλαγή της Google σχετικά με την παροχή δωρεάν ιστοσελίδας μέσω του Google My Business και τί μπορείς να κάνεις
10+2 Συμβουλές SEO για καλύτερη κατάταξη το 2024!
Δείτε νέες SEO Τάσεις για το 2024 που θα υπερεσχίσουν και ποιές είναι καλές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση
10 Digital Marketing Tips για το 2024 που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου
Διάβασε και μάθε 10 νέα Digital Marketing Tips για το 2024 για να καταφέρεις να έχεις καλύτερα αποτελέσματα στην επιχείρηση σου.