8+1 SEO Συμβουλές για Eshop: Νέος Οδηγός 2022

eshop
Πινακας Περιεχομενων

Συχνά τα e-shops βασίζονται σε διάφορες γνωστές μεθόδους – PPC διαφημίσεις, εκπτωτικά κουπόνια κ.λπ.- για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, παραβλέποντας ένα σημαντικό βήμα, αυτό του SEO!

Πρόκειται για μία πολύ βασική τεχνική που θα πρέπει να ακολουθήσεις, εάν επιθυμείς τα προϊόντα σου να βγαίνουν στα πρώτα αποτελέσματα της Google.

Πράγματι, οι κατάλληλες SEΟ πρακτικές μπορεί να φέρουν (πιο αργά, συγκρινόμενες με τις διαφημίσεις), αλλά σταθερά και μακροχρόνια αποτελέσματα σε ό,τι αφορά στην αύξηση της επισκεψιμότητας του website σου.

Αυτές οι τεχνικές αλλάζουν συχνά, ενώ άλλες καθιερώνονται. Εμείς, λοιπόν, συγκεντρώσαμε παρακάτω τις πιο σημαντικές SEO συμβουλές για το eshop σου.

SEO e-shop tips

Διάλεξε τα κατάλληλα Keywords

Τα keywords είναι οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες, όταν ψάχνουν σε μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google) το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει.

Για παράδειγμα, η φράση «κόκκινα παπούτσια» είναι ένα keyword που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα e-shop για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες.

Μην προσπεράσεις, λοιπόν, αυτό το tip, καθώς οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για το website σου. Ωστόσο, μην βιαστείς να τα επιλέξεις!

Πώς θα διαλέξεις, όμως, τα κατάλληλα keywords για τις ανάγκες σου;

Δες τα οργανικά αποτελέσματα της Google

Μπορείς να δεις, εύκολα και γρήγορα, με ποιες λέξεις οι χρήστες ψάχνουν αυτό που τους ενδιαφέρει. Γράφοντας π.χ. τη λέξη «ανδρικά παπούτσια» στη Google, μπορείς να δεις τις αυτόματες προτάσεις.

οργανικα αποτελεσματα google για eshopΓια περισσότερες ιδέες, μπορείς να συμβουλευτείς και τα related searches στο κάτω μέρος της σελίδας.

eshop περισσοτερα αποτελεσματα της google

Στόχευσε στα longtail Keywords

Οι φράσεις μέχρι 2 λέξεις (π.χ. ανδρικά παπούτσια) έχουν συνήθως μεγαλύτερο ανταγωνισμό από ό,τι οι φράσεις με 3 ή περισσότερες λέξεις, δηλαδή τα longtail keywords (π.χ. κόκκινα ανδρικά παπούτσια).

Επειδή απαντούν σε πιο συγκεκριμένες αναζητήσεις, στοχεύουν καλύτερα στο αγοραστικό κοινό και καταλήγουν σε αποδοτικότερες πωλήσεις.

Παρατήρησε του Ανταγωνιστές σου

Ήρθε η στιγμή να επαληθεύσεις ότι τα keywords που επέλεξες είναι κατάλληλα για τα προϊόντα σου.

Δες, λοιπόν, αν αυτές οι λέξεις που επέλεξες εμφανίζονται και σε άλλα e-shops. Εάν ναι, τότε βρίσκεσαι σε καλό δρόμο.

Προσοχή όμως!

Στην περίπτωση που τα αποτελέσματα της 1ης σελίδας της Google είναι μόνο καταστήματα-κολοσσοί, τότε αυτό σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ μεγάλος και πολύ μικρές οι πιθανότητες να βρεθείς και εσύ στα αποτελέσματα αυτά.

Σε αυτή την περίπτωση, προτίμησε τα long-tail keywords που αναφέραμε παραπάνω.

Χρησιμοποίησε το Free Εργαλείο της Google, το Keyword Planner 

Αρχικά, το Keyword Planner θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις keywords που δεν είχες σκεφτεί ότι σου ταιριάζουν και να αποκτήσεις πληροφορίες για τους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι δυνητικοί σου πελάτες.

Παράλληλα, σου παρέχει πληροφορίες σχετικά με το όγκο αναζητήσεων για συγκεκριμένες λέξεις (Search Volume) και πώς αυτές οι αναζητήσεις έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.

Αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να περιορίσεις τη λίστα των keywords σε αυτά που πραγματικά χρειάζεσαι και έχουν αρκετό όγκο αναζήτησης

Χρησιμοποίησε Πρωτότυπο Περιεχόμενο

Υπάρχουν e-shops που δεν δίνουν σημασία στο περιεχόμενο της εκάστοτε σελίδας τους ή το παίρνουν έτοιμο από άλλες πηγές. Εδώ δημιουργείται μία μεγάλη ευκαιρία για σένα, ώστε να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό!

Γιατί η Google «λατρεύει» το πρωτότυπο περιεχόμενο και το επιβραβεύει με υψηλότερο ranking!

Πώς, όμως, θα το πετύχεις;

Βάλε H1 & H2 σε κάθε κατηγορία και υποκατηγορία στο site σου.

Φρόντισε το κείμενο που θα προσθέσεις σε κάθε προϊόν ή κατηγορία να απαντά πραγματικά στις πιθανές ερωτήσεις που θα είχε ένας εν δυνάμει πελάτης σου και να είναι πλούσιο σε πληροφορία για εκείνον.

Για παράδειγμα, στα «κόκκινα ανδρικά παπούτσια» μπορείς να προσθέσεις την ποιότητα, τα υλικά κατασκευής, τον κατασκευαστή κ.λπ.

Στα παραπάνω μην ξεχάσεις να προσθέσεις τα keywords, ναι αυτά που αναλύσαμε πριν, χωρίς όμως να κάνεις stuffing.

Stuffing= όταν χρησιμοποιούμε σκοπίμως ένα keyword πολλές φορές σε ένα κείμενο, με την πεποίθηση ότι αυτό θα μας βοηθήσει στο ranking.

Χρειάζεσαι και άλλα tips για το περιεχόμενο; Διάβασε εδώ το blog μας και μάθε πώς μπορείς να δημιουργείς τις κατάλληλες περιγραφές προϊόντων.

Δημιούργησε σωστά Title tags & Meta descriptions

Αυτή είναι η βιτρίνα σου στη Google.

τι ειναι meta title description

Κάθε σελίδα του website σου πρέπει να έχει μοναδικό Τίτλο (60 χαρακτήρες) & μοναδική Περιγραφή (160 χαρακτήρες).

Αυτά είναι ένας σύντομός τρόπος για να προσελκύσεις πιθανούς πελάτες στο ηλεκτρονικό κατάστημά σου.

Φρόντισε, λοιπόν, να προσθέσεις σε αυτά τα κατάλληλα keywords και τα σημαντικότερα στοιχεία για τα προϊόντα σου, ώστε να πείσεις το χρήστη να σε επιλέξει έναντι του ανταγωνισμού!

Προσάρμοσε το περιεχόμενο για Voice Search

Προετοιμάσου για το μέλλον!

Η ευκολία της χρήσης των Φωνητικών Εντολών θα τις καταστήσει… τη νέα αγαπημένη τεχνολογία των χρηστών στα επόμενα χρόνια!

Πρόλαβε τον ανταγωνισμό και προετοίμασε το website σου για τη Φωνητική Αναζήτηση, με τα εξής βήματα:

  • ανανεωμένο περιεχόμενο
  • ερωτήσεις που ξεκινούν με (Πού, Ποιος, Γιατί)
  • δημιουργία Q & A (Ερωτήσεις και Απαντήσεις)

Τα εκ Πρώτου Μέρους Δεδομένα προκύπτουν από τα δικά μας cookies, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από το δικό μας ιστότοπο και συλλέγουν ακριβώς τα δεδομένα που θεωρούμε εμείς πιο χρήσιμα σε σχέση με τους επισκέπτες μας.

Τα εκ Πρώτου Μέρους Δεδομένα προκύπτουν από τα δικά μας cookies, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από το δικό μας ιστότοπο και συλλέγουν ακριβώς τα δεδομένα που θεωρούμε εμείς πιο χρήσιμα σε σχέση με τους επισκέπτες μας.


Διάβασε επίσης: Τι Είναι η Φωνητική Αναζήτηση και Πως Λειτουργεί;


Εκμεταλλεύσου τις Φωτογραφίες των Προϊόντων

Όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι κατακλεισμένα από φωτογραφίες, όμως αυτό δεν είναι αρκετό.

Μία από τις σημαντικότερες SEO συμβουλές για κάθε e-shop είναι η χρήση των κατάλληλων φωτογραφιών.

Μίκρυνε το μέγεθος των εικόνων (να μην ξεπερνούν τα 300KB), ώστε να αποφύγεις την αργή φόρτωση της σελίδας σου.

Το μικρότερο μέγεθος δεν θα επηρεάσει την ποιότητα των φωτογραφιών, ενώ αντιθέτως η γρήγορη φόρτωση του website σου εξασφαλίζει την ευχαρίστηση στην πλοήγηση των εν δυνάμει πελατών σου!

Επίσης, φρόντισε να προσθέσεις σύντομη περιγραφή στα ALT Tags των εικόνων του e-shop σου, η οποία μάλιστα θα εμφανίζεται στη θέση τους όταν δεν φορτώνουν!

Τι ξέρεις για τις Αξιολογήσεις Πελατών;

Οι αξιολογήσεις είναι το παν!

Τα σχόλια των πελατών σου μπορεί, πλέον, να λειτουργήσουν ως καταλυτικός παράγοντας για την αύξηση των πωλήσεων.

Αν ένας πιθανός πελάτης βρει το προϊόν σου και αυτό συνοδεύεται από θετικά σχόλια άλλων χρηστών, είναι πιο πιθανό να το προτιμήσει και να το αγοράσει!

«Το 94% των χρηστών δηλώνει ότι οι θετικές αξιολογήσεις κάνουν πιο πιθανή τη συνεργασία τους με μία επιχείρηση»

Οι αξιολογήσεις, επίσης, εμπλουτίζουν το περιεχόμενό σου και αυτό μπορεί να αποδειχθεί ένα πολύ δυνατό SEO εργαλείο στη φαρέτρα σου.

Μάθε, εδώ, πώς να διαχειριστείς τις Αξιολογήσεις των Πελατών! 

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

Έλεγξες την Ταχύτητα της Ιστοσελίδας σου;

Η υπομονή δεν είναι στοιχείο των χρηστών, όταν βρίσκονται στο internet.

Το 53% των χρηστών θα αποχωρήσει από μια ιστοσελίδα, εάν κάνει παραπάνω από 3 δευτερόλεπτα να φορτώσει!

Το SEO Tip, λοιπόν, εδώ είναι να αυξήσεις την ταχύτητα του site σου μέσω των διαφόρων τεχνικών που υπάρχουν.

Θα αποφύγεις τα εγκαταλελειμμένα καλάθια και θα αυξήσεις τις πιθανότητες για καλύτερο ranking.

Μέτρησε τα Αποτελέσματα

Ίσως να σε «τρομάζει» λίγο, αλλά είναι απαραίτητο να κάνεις tracking και να ελέγχεις  την αποδοτικότητα του e-shop σου.

Μπορεί οι SEO συμβουλές που προτείνουμε να είναι αποδοτικές, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ελεγχθούν και να βελτιστοποιηθούν.

Τα δεδομένα μέσω εργαλείων όπως το Google Analytics θα σε βοηθήσουν να βρεις τυχόν προβλήματα κι αυτά, με τη σειρά τους, θα σε οδηγήσουν σε κατάλληλες λύσεις.

(Bonus Tip): Τεχνικές SEO «για εξειδικευμένους αναγνώστες»

Για εσένα που έχεις ψαχτεί λίγο παραπάνω ή για εσένα που θες να μάθεις περισσότερα, υπάρχουν και μερικά technical SEO Tips που θα σε βοηθήσουν.

Μπορεί να μην φαίνονται στο χρήστη της σελίδας, η Google όμως τα θεωρεί πολύ σημαντικά!

Schema markup

Τι είναι το Schema Markup; Μία γλώσσα σε μορφή HTML, την οποία διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης για να κατανοήσουν το περιεχόμενο ενός site.

Φρόντισε να συμπληρώσεις όλα αυτά τα στοιχεία που θα βοηθήσουν την Google να κατατάξει τα προϊόντα σου στα κατάλληλα αποτελέσματά της.

Τα πιο σημαντικά αυτών:

  1. Όνομα
  2. Περιγραφή
  3. Τιμή
  4. Απόθεμα
  5. Αξιολογήσεις

SSL Πιστοποιητικό 

Με αυτή τη διαδικασία εξασφαλίζεις ότι το website σου είναι ασφαλές και πιστοποιημένο.

Sitemap

Αυτός είναι ο λεγόμενος «χάρτης» της ιστοσελίδας σου.

Βοηθάει, δηλαδή, στο να κατανοήσεις τη δομή της σελίδας σου και να κάνεις ευκολότερη την πλοήγησή σου σε αυτήν ως χρήστης.

Επίσης, από πλευράς SEO, βελτιστοποιεί την καταγραφή του website σου από την Google.

Συνοψίζοντας

Ακολούθησε τα παραπάνω βήματα και φρόντισε να κάνεις καλή έρευνα. Μην βιαστείς να συμπληρώσεις το περιεχόμενο των προϊόντων σου, προτίμησε την ποιότητα από την ποσότητα.

Το SEO, που αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο, είναι προσβάσιμο στα χέρια όλων, λίγοι όμως το αξιοποιούν σωστά.

Θες να βγαίνει το eshop σου υψηλότερα στα αποτελέσματα της Google;

Θυμήσου ότι θα χρειαστεί λίγο παραπάνω χρόνο από άλλες τακτικές, όπως οι διαφημίσεις, τελικά όμως θα αποδώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Φτιάξε ένα Σύγχρονο Website

Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης
και μάθε πώς πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σου,
για να προσελκύει περισσότερους πελάτες!









 

Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!