Πώς να βελτιώσεις την εμπειρία του χρήστη σε ιατρικές ιστοσελίδες

Πώς να Βελτιώσεις την Εμπειρία του Χρήστη σε Ιατρικές Ιστοσελίδες

Παρέχεις ιατρικές υπηρεσίες και θέλεις μία ιστοσελίδα που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του ιατρείου σου; Σε αυτό το άρθρο θα σου δείξουμε τρόπους και θα σου δώσουμε χρήσιμες συμβουλές -με βάση πάντα την εμπειρία μας-, ώστε να έχεις μία ιατρική ιστοσελίδα που θα εξυπηρετεί τους στόχους, αλλά και τις ανάγκες των πελατών-ασθενών.

Έχε κατά νου πως μόνο μία καλή ιστοσελίδα μπορεί να υποστηρίξει αποτελεσματικά το επαγγελματικό προφίλ σου, δίνοντας μία πρώτη εικόνα των ιατρικών υπηρεσιών που παρέχεις και αποβαίνοντας ένα χρήσιμο εργαλείο στη σχέση σου με τους πελάτες-ασθενείς. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά μίας καλής ιστοσελίδας, εν γένει, είναι αυτό που αποκαλούμε εμπειρία του χρήστη (user experience).

Πολλές φορές ο όρος εμπειρία του χρήστη συγχέεται με την έννοια του αισθητικού σχεδιασμού (design), που αποτελεί σίγουρα σημαντικό στοιχείο. Στην πραγματικότητα, όμως, η εμπειρία του χρήστη (user experience) αφορά στη συνολική εμπειρία που έχει ο επισκέπτης μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας κατά την περιήγησή του σε αυτή.

Με τον όρο συνολική εμπειρία εννοούμε, δηλαδή, πόσο εύχρηστη και φιλική είναι μια ιστοσελίδα και πόσο κατανοητές είναι, τελικά, οι πληροφορίες που παρέχει. Κατά συνέπεια, όσο καλύτερη είναι η εμπειρία του χρήστη, τόση μεγαλύτερη θα είναι η ικανοποίησή του, κάτι που θα έχει θετικό αντίκτυπο στην προβολή μιας επιχείρησης.

Tips για Ιατρικές Ιστοσελίδες

Τι βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη;

Όπως κάθε επαγγελματική ιστοσελίδα, έτσι και οι ιατρικές ιστοσελίδες μπορεί να βελτιωθούν σημαντικά, ακολουθώντας μερικές χρήσιμες συμβουλές.

1. Κατασκευή της ιστοσελίδας

  • Ας είμαστε ειλικρινείς, κανείς δεν πρόκειται να περιμένει μία ιστοσελίδα που αργεί να φορτώσει. Για το λόγο αυτό, είναι άκρως σημαντική η ταχύτητα του website σου! Πρέπει να έχεις μία ιστοσελίδα γρήγορη στη φόρτωση. Κάτι τέτοιο εξασφαλίζεται, εάν μεριμνήσεις ώστε η ιστοσελίδα σου να είναι σωστά κατασκευασμένη, σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές.
  • Ιστοσελίδα κατασκευασμένη με τις σωστές προδιαγραφές: Είναι σημαντικό η ιστοσελίδα σου να κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι φιλική στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και ασφαλής κατά την περιήγηση (π.χ. χρήση πρωτοκόλλου SSL, αποδοχή cookies, όροι χρήσης ιστοσελίδας).
  • Προσαρμογή της ιστοσελίδας σου σε συσκευές νέας τεχνολογίας: Αν σκεφθείς ότι σήμερα οι χρήστες των έξυπνων συσκευών (κινητά τηλέφωνα, tablets) έχουν ξεπεράσει τους χρήστες των υπολογιστών, εύκολα θα καταλάβεις τη σημασία που έχει η προσαρμογή της ιστοσελίδας σου στις έξυπνες συσκευές, ως απαραίτητη προϋπόθεση για να είναι το περιεχόμενό της ορατό και ευανάγνωστο.
  • Αισθητικός Σχεδιασμός: Ο αισθητικός σχεδιασμός είναι πολύ σημαντικός, καθώς τα ευανάγνωστα γράμματα, το ξεκούραστο φόντο, η κατάλληλη αισθητική και τα χρώματα βοηθούν το χρήστη να εντοπίσει, γρήγορα, την πληροφορία που ψάχνει και να έχει, γενικότερα, μία ξεκούραστη πλοήγηση.
Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

2. Περιεχόμενο της ιστοσελίδας

  • Είναι πολύ σημαντικό το περιεχόμενο που θα έχει η ιατρική ιστοσελίδα σου να είναι ανανεωμένο και να περιέχει τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για σένα και τις υπηρεσίες σου. Ο χρήστης θα πρέπει να νιώθει ότι αυτό που διαβάζει είναι έγκυρο και επικαιροποιημένο.
  • Ειδικότερα, στην αρχική σελίδα σου ο χρήστης θα πρέπει να βρίσκει γρήγορα και άμεσα τις πληροφορίες που θέλει. Η αρχική σελίδα χρειάζεται, καταρχάς, να περιέχει τις παρεχόμενες ιατρικές υπηρεσίες. Οι υπηρεσίες αυτές μπορεί να περιγραφούν, αναλυτικότερα, με σχετικό σύνδεσμο, ενώ καλό θα ήταν κάθε υπηρεσία να διαθέτει ξεχωριστή σελίδα, με πλήρεις πληροφορίες. Στην αρχική σελίδα, επίσης, καλό θα ήταν να βάλεις μία περίληψη του βιογραφικού σου.
  • Το ωράριο λειτουργίας, τα στοιχεία και οι τρόποι επικοινωνίας πρέπει να βρίσκονται είτε στο πάνω μέρος της αρχικής σελίδας, είτε στο κάτω μέρος της, ενώ η φόρμα επικοινωνίας πρέπει να είναι σε περίοπτη θέση. Ιδανικό θα ήταν σε όλες τις σελίδες να υπάρχει, ως επιλογή, η μετάβαση του χρήστη στη σελίδα επικοινωνίας. Είναι χρήσιμο, επίσης, να υπάρχει χάρτης με το ιατρείο σου και οδηγίες πρόσβασης σε αυτό, μέσω των μέσων μεταφοράς, αλλά και οδικώς. Πολύ χρήσιμη, βέβαια, είναι η και προσθήκη μίας φόρμας, μέσω της οποίας οι πελάτες-ασθενείς σου θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού μαζί σου, εύκολα και άμεσα!
  • Το μενού: Το μενού πρέπει να βρίσκεται στο επάνω μέρος κάθε σελίδας, ενώ σωστή πρακτική είναι να παραμένει ορατό και κατά την πλοήγηση του χρήστη. Ενδεικτικά, το μενού μιας ιατρικής ιστοσελίδας θα μπορούσε να είναι: Αρχική σελίδα/Ιατρείο/Βιογραφικό/Ιατρικές Υπηρεσίες και ανάλυσή τους σε υπομενού/Αρθρογραφία/Φωτογραφίες-Βίντεο/Συχνές Ερωτήσεις/Επικοινωνία.
  • Αρθρογραφία (Blog): Η αρθρογραφία είναι ένας τρόπος να επικοινωνείς την επιστήμη σου με τους χρήστες. Είναι κάτι που, σύμφωνα με έρευνες, θεωρείται ότι ενδιαφέρει τους χρήστες, δείχνει το συνεχές ενδιαφέρον σου για την επιστήμη της ειδικότητάς σου και αυξάνει έμμεσα το κύρος σου.
  • Φωτογραφίες-Βίντεο: Οι φωτογραφίες συμβάλλουν σημαντικά σε ένα καλό αισθητικά αποτέλεσμα και, συχνά, κερδίζουν τις εντυπώσεις. Προτείνεται η χρήση επαγγελματικών φωτογραφιών του ιατρείου σου ή και η χρήση υλικού από βιβλιοθήκες φωτογραφιών. Ακολουθώντας την ίδια λογική, θα μπορούσες να έχεις στην ιστοσελίδα σου βίντεο που να αφορούν σε κάποιο κομμάτι της δουλειάς σου. Μια καλή ιδέα είναι ένα βίντεο εικονικής περιήγησης (virtual tour video), που να δείχνει το χώρο όπου παρέχονται οι ιατρικές υπηρεσίες σου.
  • Σελίδα Συχνών Ερωτήσεων: Η συγκεκριμένη σελίδα έχει ιδιαίτερη χρησιμότητα και θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για βασικά ζητήματα που μπορεί να απασχολούν τους ασθενείς σας.
  • Κοινωνικά Δίκτυα: Τα Κοινωνικά Δίκτυα είναι μία καλή πρακτική για την επικοινωνία ανάμεσα σε εσένα και τον πελάτη. Παράλληλα, είναι ένας τρόπος να μοιράζεσαι την αρθρογραφία σου. Για το σκοπό αυτό, προτείνεται η σύνδεση των κοινωνικών δικτύων με την ιστοσελίδα σου.
  • Σελίδες Προορισμού (Landing Pages): Στην περίπτωση των ιατρικών υπηρεσιών, η ιστοσελίδα θα μπορούσε να περιλαμβάνει ξεχωριστές σελίδες για κάθε πάθηση στην οποία εξειδικεύεσαι. Μάλιστα, έχοντας αυτές τις σελίδες, οι χρήστες οδηγούνται πιο εύκολα και στοχευμένα στην ιστοσελίδα σου.

Και μία τελευταία συμβουλή: Δες την ιστοσελίδα σου σαν να είσαι εσύ ο χρήστης! Να θυμάσαι ότι η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη μπορεί να δώσει ιδιαίτερη ώθηση στο ιατρείο σου, γι’ αυτό μη διστάσεις να απευθυνθείς σε ειδικούς, για να έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Φτιάξε ένα Σύγχρονο Site - Κατασκευη website

Ο Κωνσταντίνος είναι Digital Project Coordinator στα websites του Χρυσού Οδηγού. Είναι υπεύθυνος για την συλλογή του υλικού και την υλοποίηση των WordPress websites. Οι γνώσεις και η εμπειρία του στο development, του δίνουν την δυνατότητα να προτείνει λύσεις και ιδέες στους πελάτες αλλά και να έχει μία αποτελεσματική συνεργασία με το τμήμα του development και των πωλήσεων για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους

Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου