Πως να Προωθήσεις την Επιχείρησή σου με μια Online Καταχώριση

Πως να Προωθήσεις την Επιχείρησή σου με μια Online Καταχώριση

Όταν ακούς τον όρο «online παρουσία», το πιο πιθανό είναι να σκεφθείς τα social media ή το website σου, αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχει και κάτι άλλο, εξίσου σημαντικό με αυτά. Η Online Καταχώριση σου σε επαγγελματικούς οδηγούς.

Υπάρχουν πολλά οφέλη που μπορείς να αποκομίσεις από μια online καταχώριση σε έναν επαγγελματικό οδηγό, όπως είναι ο Χρυσός Οδηγός ή το Google my Business.

Αλλά.

Μια online καταχώριση της επιχείρησής σου σε έναν επαγγελματικό οδηγό απαιτεί από εσένα πλάνο, προσεκτική σκέψη και συνεπή διατήρησή της, ώστε να κερδίσει η επιχείρησή σου τα μέγιστα.

Οι online καταχωρίσεις είναι μια συνοπτική παρουσίαση της επιχείρησής σου που περιέχει πληροφορίες, όπως όνομα / διεύθυνση / αριθμό τηλεφώνου /ώρες λειτουργίας και άλλα χρήσιμα στοιχεία.

Και αν αναρωτιέσαι, ακόμα, αν η επιχείρησή σου πρέπει να έχει online καταχώριση, η απάντηση είναι απλή:

Ναι, όλες οι επιχειρήσεις χρειάζονται μια online καταχώριση και θα ανακαλύψεις παρακάτω το γιατί.

Διάβασε όσα ακολουθούν και μάθε πόσο σημαντικό είναι να έχεις μια online καταχώριση σε έναν επαγγελματικό κατάλογο, πώς μπορείς να βελτιστοποιήσεις την ήδη υπάρχουσα και γιατί.

Τι είναι οι Online Καταχωρίσεις (Business Listings)

Πιθανότατα θα ξέρεις τι είναι οι online καταχωρίσεις, αλλά ας το δούμε πάλι, πριν προχωρήσουμε παρακάτω.

Οι online καταχωρίσεις (business listings ή business citations) είναι αναφορές της επιχείρησής σου οπουδήποτε στο διαδίκτυο, πέραν του website σου.

Οι πληροφορίες που εμφανίζονται στο website σου δεν θεωρούνται καταχώριση.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης βασίζονται σε εξωτερικές πηγές για να επαληθεύσουν ότι οι πληροφορίες που εμφανίζονται στο website σου είναι σωστές και ότι είσαι, όντως, μια υπαρκτή επιχείρηση.

Οι online καταχωρίσεις αποτελούνται από τις βασικές πληροφορίες της επιχείρησής σου, όπως είναι το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου σου, τα οποία είναι γνωστά και ως NAP.

Ο όρος NAP προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Name, Address και Phone Number.

Το NAP είναι πολύ σημαντικό για την επιχείρησή σου, αν επιθυμείς να αποκτήσεις καλή κατάταξη στα τοπικά οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (local organic search results).

Αυτό συμβαίνει διότι οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, λαμβάνουν τα συγκεκριμένα δεδομένα σοβαρά υπόψη, κατά τον προσδιορισμό των εταιρειών που θα εμφανίζονται στις αναζητήσεις που γίνονται σε τοπικό επίπεδο (geo-targeted searches) από τους χρήστες.

Παρακάτω είναι ένα παράδειγμα από την επαγγελματική καταχώριση του Χρυσού Οδηγού στο www.xo.gr.

Επαγγελματική καταχώριση του Χρυσού Οδηγού στο www.xo.gr

Όπως βλέπεις, οι πρώτες και πιο βασικές πληροφορίες που εμφανίζονται είναι το NAP (και όχι τυχαία).


Εάν θέλεις να έχει και η δική σου επιχείρηση μια online καταχώριση με τις βασικές, αλλά απαραίτητες πληροφορίες, τότε μπορείς απλά να συμπληρώσεις μια φόρμα, και να αποκτήσεις Δωρεάν μια Online Καταχώριση.


Σε αυτό το σημείο να θυμάσαι ότι το NAP σου πρέπει να είναι το ίδιο όπου και να εμφανίζεται στο διαδίκτυο, τόσο στο website σου, όσο και σε άλλα websites, όπως είναι οι επαγγελματικοί οδηγοί (business directories).

Οι περισσότεροι χρήστες κάνουν αναζήτηση σε επαγγελματικούς οδηγούς, όταν ψάχνουν πληροφορίες για μια επιχείρηση.

Οι επαγγελματικοί οδηγοί διευκολύνουν τους χρήστες να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα επιχειρήσεις, καθώς και να βρίσκουν επιπλέον πληροφορίες, όπως εικόνες, ωράρια λειτουργίας, τοποθεσία κ.ά.

Να θυμάσαι ότι οι επιχειρήσεις που διαθέτουν πλούσιες πληροφορίες και φωτογραφίες σε μια online καταχώριση έχουν, συχνά, καλύτερα αποτελέσματα από άποψη SEO, αλλά θεωρούνται και πιο αξιόπιστες.

Με μια σωστά δομημένη online καταχώριση, μπορείς να αυξήσεις το traffic προς το website σου ή προς το φυσικό σου κατάστημα, καθώς επίσης να βελτιώσεις την κατάταξη του brand σου στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όπως είναι η Google.

Επιπλέον, πολλοί επαγγελματικοί οδηγοί μοιράζονται πληροφορίες μεταξύ τους, οπότε αν οι πληροφορίες της επιχείρησής σου είναι εσφαλμένες, μπορεί να μεταφερθούν εσφαλμένα και σε άλλους επαγγελματικούς οδηγούς.

Κάτι τέτοιο δεν θα το ήθελες, φαντάζομαι.

Αυτός είναι ένας απλός λόγος, για τον οποίο είναι σημαντικό να ενημερώνεις, τακτικά, τις καταχωρίσεις της επιχείρησής σου στους επαγγελματικούς οδηγούς.

Tips για Digital Marketing στο Email σου
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

Τα συστατικά μιας πλήρους Online Καταχώρισης

Κάθε online καταχώριση της επιχείρησής σου θα πρέπει να έχει κάποιες βασικές πληροφορίες.

Οι περισσότεροι επαγγελματικοί οδηγοί, όπως είναι το www.xo.gr, σου δίνουν τις παρακάτω επιλογές:

  • Όνομα Επιχείρησης / Τίτλος
  • Διεύθυνση
  • Τηλέφωνα
  • Ωράριο Λειτουργίας
  • Website
  • Κατηγορία
  • Περιγραφή
  • Tagline
  • Social media
  • Εικόνες
  • Πιστοποιήσεις
  • Τρόποι πληρωμής

Ας τα δούμε πιο αναλυτικά.

1. Όνομα Επιχείρησης / Τίτλος

Χρησιμοποίησε το πραγματικό όνομα της επιχείρησής σου.

Φρόντισε το όνομα που θα χρησιμοποιήσεις να είναι ίδιο με αυτό που εμφανίζεται στην πινακίδα της επιχείρησής σου, στο λογότυπό σου, στη σφραγίδα σου κ.λπ.

Η Google έχει την ικανότητα και τα μέσα να εξακριβώσει αν η επωνυμία που παρουσιάζεις συνάδει με την πραγματική επωνυμία της επιχείρησής σου.

Απόφυγε να χρησιμοποιείς πρόσθετες λέξεις-κλειδιά (keywords), γεωγραφικούς όρους ή οτιδήποτε άλλο θα αλλοιώσει το όνομα της επιχείρησής σου.

Εάν είσαι μια επιχείρηση με πολλαπλές τοποθεσίες (όπως αλυσίδες ή franchises), απόφυγε να προσθέτεις ονόματα πόλεων ή οτιδήποτε άλλο δίπλα στην επωνυμία σου.

Τα επιπλέον στοιχεία που θέλεις να εμφανίσεις θα τα προσθέσεις σε άλλα πεδία, που θα δούμε παρακάτω.

Η επωνυμία της επιχείρησής σου θα πρέπει να είναι «αναλλοίωτη».

2. Διεύθυνση

Χρησιμοποίησε την πραγματική διεύθυνση της επιχείρησής σου, χωρίς προσθήκες ή τροποποιήσεις (όπως π.χ. 3ος όροφος).

Εάν θέλεις να προσθέσεις παραπάνω πληροφορίες σχετικά με όροφο ή αριθμό γραμματοκιβωτίου κ.λπ., πρόσθεσέ τα στις επιπλέον πληροφορίες της επιχείρησής σου.

Εάν είσαι μια επιχείρηση που δεν έχει φυσικό κατάστημα, όπως για παράδειγμα ένας υδραυλικός ή ηλεκτρολόγος που εξυπηρετεί τους πελάτες κατ’ οίκον, τότε μπορείς να προσθέσεις τη φορολογική διεύθυνση που έχεις δηλώσει (π.χ. του σπιτιού σου).

Επίσης, μην συμπεριλάβεις στη διεύθυνσή σου επιπλέον πληροφορίες που δεν σχετίζονται με τη φυσική τοποθεσία της επιχείρησής σου (π.χ. διευθύνσεις URL ή λέξεις-κλειδιά).

3. Τηλέφωνα

Σε αυτό το πεδίο θα πρέπει να βάλεις το πραγματικό τηλέφωνο της επιχείρησής σου, το οποίο χρησιμοποιείς και σε άλλα σημεία στο διαδίκτυο, όπως στο website σου.

Αν για κάποιο λόγο χρησιμοποιείς ένα toll-free τηλεφωνικό νούμερο (που δεν έχει χρέωση για αυτόν που καλεί, αλλά μόνο για την επιχείρησή σου), τότε βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς το ίδιο νούμερο και σε όλες τις υπόλοιπες αναφορές της επιχείρησής σου στο διαδίκτυο.

Ο αριθμός που θα χρησιμοποιήσεις προσπάθησε να συνδέεται με την επιχείρησή σου όσο πιο άμεσα γίνεται.

Δηλαδή.

Χρησιμοποιήσε έναν τηλεφωνικό αριθμό αντί για έναν αριθμό τηλεφωνικού κέντρου, εάν είναι εφικτό.

Η σύνδεση του τηλεφωνικού αριθμού με την επιχείρησή σου θα πρέπει να είναι όσο πιο άμεση γίνεται.

Μην χρησιμοποιείς αριθμούς τηλεφώνου που ανακατευθύνουν ή παραπέμπουν τους χρήστες σε αριθμούς διαφορετικούς από εκείνους της επιχείρησής σου.

Πολλοί επαγγελματικοί οδηγοί, όπως ο Χρυσός Οδηγός, σου επιτρέπουν να προσθέσεις και επιπλέον τηλεφωνικούς αριθμούς, όπως κινητό/fax, toll-free νούμερα κ.ά.

Εκμεταλλεύσου όλα τα δυνατά πεδία και πρόσθεσε όλα τα τηλέφωνα της επιχείρησής σου.

4. Ωράριο λειτουργίας

Θα πρέπει να παρέχεις στους χρήστες τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησής σου.

Αν έχεις, για παράδειγμα, κάποιο κατάστημα λιανικής, καταλαβαίνεις πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν οι ώρες λειτουργίας.

Σε περίπτωση που δεν έχεις συγκεκριμένο ωράριο ή λειτουργείς 24/7, τότε και πάλι θα πρέπει να το αναφέρεις.

Έτσι, αν έχεις π.χ. ένα περίπτερο, μπορείς να αναφέρεις ότι εξυπηρετείς 24/7, ενώ αν είσαι γιατρός, μπορείς να αναφέρεις ότι δέχεσαι κατόπιν ραντεβού ή ότι το ιατρείο σου λειτουργεί συγκεκριμένες ημέρες την εβδομάδα (και ποιες είναι αυτές).

Είναι πολύ σημαντικό, ανεξάρτητα από τη δραστηριότητά σου, να ενημερώσεις τους χρήστες και υποψήφιους πελάτες σου για το ποιες ώρες και ημέρες της εβδομάδας μπορούν να σε βρουν.

5. Website

Η διεύθυνση URL του website που θα προσθέσεις θα πρέπει να οδηγεί τους χρήστες σε μια σελίδα που ανήκει πλήρως στην επιχείρησή σου, και όχι σε τρίτους, όπως είναι τα προφίλ σου στα social media (π.χ. facebook, linkedin κ.ά.).

Εάν έχεις μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε πολλαπλές τοποθεσίες (όπως αλυσίδες ή franchises), τότε θα χρειαστεί να κάνεις κάτι άλλο.

Αν για κάθε υποκατάστημα/τοποθεσία έχεις ξεχωριστό website ή ξεχωριστή σελίδα στο website σου, καλό θα ήταν να βάλεις:

  • στην online καταχώριση του κεντρικού σου καταστήματος το URL του website σου.
  • στις καταχωρίσεις των υπολοίπων καταστημάτων/τοποθεσιών τα URLs των websites που τους έχεις φτιάξει ή links προς τις σελίδες του website σου που αναφέρονται στα άλλα καταστήματα/τοποθεσίες.

Απλό;

Τώρα, βέβαια, τίθεται το ερώτημα αν έχεις website ή όχι.

Η κατασκευή ενός website δεν θέλει κόπο.

Κατασκεύασε το website σου σε 4 απλά βήματα και ενίσχυσε την online παρουσία της επιχείρησής σου.

6. Κατηγορία

Οι περισσότεροι επαγγελματικοί οδηγοί σού προσφέρουν τη δυνατότητα να επιλέξεις την επαγγελματική κατηγορία στην οποία ανήκεις.

Η κατηγορία που θα επιλέξεις θα πρέπει να χαρακτηρίζει, πλήρως, την επιχείρησή σου.

Για παράδειγμα, αν είσαι οδοντίατρος η σωστή κατηγορία που θα πρέπει να επιλέξεις στο www.xo.gr είναι «ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ».

Απλό;

Είναι πολύ σημαντικό τόσο σε επίπεδο διευκόλυνσης των χρηστών, όσο και για τις μηχανές αναζήτησης, να επιλέξεις την πιο σχετική κατηγορία με το επάγγελμά σου.

Υπάρχει και η περίπτωση, βέβαια, να ανήκεις σε ένα πολύ εξειδικευμένο επάγγελμα για το οποίο να μην υπάρχει κάποια συγκεκριμένη κατηγορία.

Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;

Πολύ απλά, θα επιλέξεις την πλησιέστερη κατηγορία -την πιο σχετική με τη δραστηριότητά σου- και στη συνέχεια θα βασιστείς σε άλλα στοιχεία, όπως η περιγραφή της επιχείρησής σου, για να διευκρινίσεις με ακρίβεια τη φύση των προϊόντων/υπηρεσιών της εταιρείας σου.

7. Περιγραφή

Αυτό είναι το σημείο που θα πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη προσοχή.

Εδώ θα πρέπει να αναδείξεις τι είναι αυτό που κάνει την επιχείρησή σου μοναδική.

Ανάδειξε τα πλεονεκτήματα της επιχείρησής σου.

Συνήθως, οι περισσότεροι επαγγελματικοί οδηγοί σού δίνουν τη δυνατότητα να προσθέσεις μια περιγραφή με αρκετές λέξεις, επομένως προσπάθησε να εκμεταλλευτείς όλες τις διαθέσιμες λέξεις που έχεις στη διάθεσή σου.

Ξεκίνησε με μια περιγραφή του ποια είναι η επιχείρησή σου, σε ποιον τομέα δραστηριοποιείται, πότε ιδρύθηκε, ποιες υπηρεσίες προσφέρει, ποια προϊόντα εμπορεύεται, ποια είναι τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα κ.ά.

Συμπεριέλαβε στην περιγραφή της επιχείρησής σου πιθανά βραβεία, πιστοποιήσεις, ορόσημα κ.ά.

Δημιούργησε μια μοναδική περιγραφή για την επιχείρησή σου που θα απαντά, συνοπτικά, σε όλα τα πιθανά ερωτήματα των χρηστών.

Να θυμάσαι ότι πρέπει να είσαι ειλικρινής σχετικά με τις πληροφορίες που θα δώσεις και να εστιάσεις σε πράγματα που θα είναι χρήσιμα στους χρήστες, ώστε να κατανοήσουν πιο εύκολα την επιχείρησή σου.

8. Tagline

Πολλοί επαγγελματικοί οδηγοί σού προσφέρουν τη δυνατότητα να προσθέσεις tagline ή slogan.

Ίσως η επιχείρησή σου να έχει κάποιο ιδιαίτερο slogan με το οποίο να είναι γνωστή στο ευρύ κοινό.

Σαν slogan θα μπορούσες να βάλεις για παράδειγμα:

  • Την εξειδίκευσή σου (εμπλουτισμένη).
  • Το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα (έναντι των υπόλοιπων επαγγελματιών).
  • Ή ο,τιδήποτε άλλο σε ξεχωρίζει (ή θεωρείς σημαντικό για το κοινό σου).

Η δική σου επιχείρηση έχει slogan;

Αν δεν έχεις, αλλά θέλεις να αποκτήσεις, σκέψου κάτι έξυπνο και μοναδικό.

Ποτέ μην αντιγράφεις τον ανταγωνισμό σου.

Δώσε στην επιχείρησή σου προσωπικότητα.

9. Social Media

Πολλοί επαγγελματικοί οδηγοί σού προσφέρουν, επίσης, τη δυνατότητα να προσθέσεις τα social media της επιχείρησής σου, όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Pinterest, το Google+ και πολλά άλλα.

Δώσε τη δυνατότητα στους χρήστες να σε βρουν σε όλα τα σημεία επαφής της online παρουσίας σου.

Αν πάλι δεν έχεις ασχοληθεί πολύ με τα social media και δεν έχεις επαγγελματική σελίδα σε κανένα από αυτά, ίσως θα πρέπει να το σκεφθείς λίγο καλύτερα.

Η σημασία των social media για την online διαφήμισή σου είναι μεγάλη και θα πρέπει να την εκμεταλλευτείς προς όφελος της επιχείρησής σου.

10. Εικόνες

Πρόσθεσε φωτογραφίες της επιχείρησής σου, ώστε να προβάλεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου σε χρήστες που αναζητούν αυτό που προσφέρεις.

Υπάρχουν διάφοροι τύποι φωτογραφιών που μπορείς να προσθέσεις στην online καταχώρισή σου, τις οποίες υποστηρίζουν οι περισσότεροι επαγγελματικοί οδηγοί, όπως:

  • Φωτογραφία προφίλ: Εδώ πρόσθεσε την πιο χαρακτηριστική εικόνα για την επιχείρησή σου, η οποία δεν είναι άλλη από το λογότυπό της.
  • Φωτογραφία εξωφύλλου: Εδώ μπορείς να προσθέσεις άλλη μια χαρακτηριστική εικόνα της επιχείρησής σου, όπως για παράδειγμα το κατάστημά σου ή σε περίπτωση που είσαι γιατρός την εικόνα προφίλ σου.
  • Επιπλέον φωτογραφίες: Εδώ μπορείς να προσθέσεις διάφορες φωτογραφίες από την επιχείρησή σου, από το γραφείο ή το ιατρείο σου κ.λπ., που θα δώσουν μια καλύτερη εικόνα στους χρήστες για την επιχείρησή σου.

Χρησιμοποίησε πραγματικές εικόνες και όχι έτοιμες, τις οποίες μπορεί να έχεις αγοράσει από κάποιο online website.

Δώσε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό, καθώς οι χρήστες επιθυμούν να δουν πραγματικές εικόνες από την επιχείρησή σου και όχι εικόνες γενικού περιεχομένου που ίσως σχετίζονται με τις δραστηριότητές σου.

11. Πιστοποιήσεις

Εάν η φύση του επαγγέλματός σου στηρίζεται σε άδειες και πιστοποιήσεις, τότε σιγουρέψου ότι τις έχεις προσθέσει στην online καταχώρισή σου.

Σκέψου, για παράδειγμα, ότι ένας χρήστης ψάχνει να βρει έναν ενεργειακό επιθεωρητή.

Τι πιθανότητες έχει να επιλέξει ένας χρήστης κάποιον που δεν έχει σε εμφανές σημείο την άδεια ασκήσεως του συγκεκριμένου επαγγέλματος;

Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.

Εκμεταλλεύσου ό,τι μπορεί να προσφέρουν οι επαγγελματικοί οδηγοί προς όφελος της δικής σου επιχείρησης.

12. Τρόποι πληρωμής

Πολλοί επαγγελματικοί οδηγοί σού επιτρέπουν να προσθέσεις τους τρόπους πληρωμής που δέχεσαι π.χ. μετρητά, κάρτα κ.ά.

Αν η επιχείρησή σου υποστηρίζει τις πιο σύγχρονες μεθόδους πληρωμών, γιατί να μην το αναφέρεις;

Χρησιμοποίησε προς όφελός σου το συγκεκριμένο πεδίο, ώστε να προσφέρεις στους χρήστες τη μέγιστη δυνατή πληροφορία που θα σε βοηθήσει να τους πείσεις να σε επιλέξουν.

Τα οφέλη μιας Online Καταχώρισης

Αν θεωρείς ότι οι επαγγελματικοί οδηγοί είναι τεράστιες βάσεις δεδομένων στις οποίες θα χαθεί η online καταχώρισή σου, να ξέρεις ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Η αλήθεια είναι ότι οι επαγγελματικοί οδηγοί μπορούν να προσφέρουν σημαντικά οφέλη στις επιχειρήσεις (ιδιαίτερα τις μικρομεσαίες).

Διάβασε παρακάτω τα οφέλη μιας online καταχώρισης:

1. Μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Με το website σου είναι εφικτό να βρεθείς στην αρχική σελίδα της Google -αν εφαρμόσεις τις βέλτιστες πρακτικές SEO-, αλλά μπορεί να χρειαστούν μερικοί μήνες μέχρι να αρχίσεις να βλέπεις θετικά αποτελέσματα.

Η επιχείρησή σου, ωστόσο, μπορεί να βρεθεί πιο ψηλά από τον ανταγωνισμό στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αν έχει πιο πολλές παραπομπές, όπως είναι οι online καταχωρίσεις.

Αλλά επειδή τίποτα δεν είναι δεδομένο με το SEO, θα πρέπει να δώσεις προσοχή στην ποιότητα των websites στα οποία έχεις online καταχωρίσεις.

Είναι καλύτερο να έχεις αναφορές σε αξιόπιστους και ποιοτικούς επαγγελματικούς οδηγούς, αφού έχουν μεγαλύτερη αξία ως προς το SEO.

Κάνοντας, λοιπόν, μια online καταχώριση, έχεις την ευκαιρία να επωφεληθείς από το καλά εδραιωμένο SEO των επαγγελματικών οδηγών -όπως είναι ο Χρυσός Οδηγός- και να εμφανιστείς στην πρώτη σελίδα της Google.

2. Μπορεί να βοηθήσει, ώστε να σε ανακαλύψουν περισσότεροι χρήστες.

Όσο περισσότερες πληροφορίες έχεις στο διαδίκτυο, τόσο πιο εύκολο είναι για τους χρήστες να σε βρουν.

Έτσι, ακόμη και αν ένας χρήστης δεν βρει το website σου, ενώ ψάχνει για μια συγκεκριμένη υπηρεσία, μπορεί να βρει την online καταχώρισή σου και να μάθει για την επιχείρησή σου.

Οι επαγγελματικοί κατάλογοι επιτρέπουν στους χρήστες να αναζητούν με συγκεκριμένα κριτήρια, όπως υπηρεσία/τοποθεσία/κατηγορία.

Ακόμα, λοιπόν, και χωρίς την πληκτρολόγηση της επωνυμίας σου από τους χρήστες, οι επαγγελματικοί κατάλογοι θα σε εμφανίσουν μπροστά τους.

Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό, αφού οι χρήστες πολλές φορές ξεχνούν το όνομα κάποιας επιχείρησης και αναζητούν αυτό που χρειάζονται με βάση άλλα κριτήρια.

3. Είναι η εξέλιξη του έντυπου τηλεφωνικού καταλόγου.

Ακόμη και αν δεν έχεις κάποιο website (γιατί δεν έχεις ακόμα;), μέσω των επαγγελματικών καταλόγων αποκτάς online παρουσία, από την οποία οι χρήστες μπορούν να αποκομίσουν τις πληροφορίες που ψάχνουν.

Σκέψου, μόνο, πόσο συχνά ψάχνεις σε έναν έντυπο τηλεφωνικό κατάλογο και όχι στο διαδίκτυο για ένα τηλεφωνικό αριθμό ή μια επιχείρηση.

Όλοι γνωρίζουμε την απάντηση. 😉

4. Μπορεί να αυξήσει το Brand Awareness της επιχείρησής σου.

Όταν ένας χρήστης ψάχνει για μια υπηρεσία σε έναν επαγγελματικό κατάλογο, πραγματοποιεί μια αναζήτηση για την οποία θα του εμφανιστούν ορισμένα αποτελέσματα.

Τα αποτελέσματα αυτά είναι μια σύντομη καρτέλα όλων των διαθέσιμων επιχειρήσεων, τις οποίες ο χρήστης μπορεί να ελέγξει, πιο αναλυτικά, κάνοντας κλικ πάνω τους.

Ακόμα και αν δεν επιλέξει την επιχείρησή σου, θα έχει δει την επωνυμία της και αυτό είναι κάτι το οποίο θα σε ωφελήσει μακροπρόθεσμα.

Γιατί;

Διότι όσο πιο συχνά εμφανίζεται το όνομα της επιχείρησής σου στους χρήστες, τόσο πιο πολύ θα εξοικειώνονται με την επιχείρησή σου.

Online Καταχώριση & Χρυσός Οδηγός

Όλα όσα αναφέραμε πιο πάνω είναι τα απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να έχει μια σύγχρονη online καταχώριση, αλλά και τα οφέλη που μπορεί να σου προσφέρει.

Aν και υπάρχουν αρκετοί επαγγελματικοί κατάλογοι που μπορείς να επιλέξεις για να καταχωρίσεις την επιχείρησή σου, ο Χρυσός Οδηγός είναι ένας από τους πιο “μεγάλους” και γνωστούς με πάνω από 3,8 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες να ψάχνουν μέσα από αυτόν κάθε μήνα.

Αν πάλι συνδυάσεις αυτό το νούμερο με το γεγονός ότι ο Χρυσός Οδηγός είναι η μόνη πλατφόρμα που προσφέρει τη δυνατότητα εγγυημένης γεωγραφικής στόχευσης, τότε καταλαβαίνεις ότι αποτελεί ένα κομβικό σημείο του ελληνικού διαδικτύου και των τοπικών αναζητήσεων.

Έτσι, εάν θέλεις να επωφεληθείς από τη δύναμη του Χρυσού Οδηγού και να κάνεις ευκολότερο σε περισσότερους πελάτες να σε βρίσκουν, κάνε σήμερα μια Δωρεάν καταχώριση στο Χρυσό Οδηγό.

Πρόβαλλε την επιχείρησή σου στο xo.gr

Ο Σωσίπατρος είναι Digital Project Coordinator, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Βάσει του ρόλου του είναι υπεύθυνος για τη συνολική πορεία υλοποίησης & διαχείρισης κάθε website project που αναλαμβάνει. Παράλληλα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση του εταιρικού μας website σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές SEO καθώς επίσης είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και τη δημιουργία content για το εταιρικό μας blog.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!