6 Λόγοι για τους Οποίους Χρειάζεσαι το E-mail Marketing

6 Λόγοι για τους Οποίους Χρειάζεσαι το E-mail Marketing

Αναρωτιέσαι αν σε όλες τις digital τεχνικές που έχουν βγει στο προσκήνιο και μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να προωθήσεις το brand σου, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας, χωράει και το e-mail marketing;

Κάποιοι λένε ότι το e-mail marketing «έχει πεθάνει».

Μύθος ή πραγματικότητα;

Υπάρχει άραγε λόγος για τις μικρές επιχειρήσεις να επενδύσουν σ’ αυτό;

Η απάντηση είναι: Αδιαμφισβήτητα ναι, το e-mail marketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού σου!

Γιατί να επενδύσεις σε μια στρατηγική e-mail marketing;

Παρακάτω, θα συζητήσουμε τους κορυφαίους λόγους για τους οποίους η κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, χρειάζεται να αναπτύξει μια στρατηγική e-mail marketing και να ξεκινήσει την υλοποίηση καμπανιών στο εγγύς μέλλον.

Η σημασία του e-mail marketing για την επιχείρησή σου

Η ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων αγγίζει ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας ως επαγγελματίες, ιδιώτες και, ναι, ακόμη και καταναλωτές.

Σκέψου, πόσους ανθρώπους γνωρίζεις χωρίς προσωπικό e-mail;

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπορείς να τους μετρήσεις στα δάκτυλα του ενός χεριού σου.

Σύμφωνα με τη Statista, περισσότερα από 3,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι, παγκοσμίως, χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Ο αριθμός αυτός θα φτάσει τα 4,1 δισεκατομμύρια μέχρι το 2021. Καταλαβαίνεις ότι μιλάμε, σχεδόν, για το 54% του παγκόσμιου πληθυσμού!

Αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να ενεργοποιήσουν το κοινό που ήδη τους γνωρίζει, αλλά και να αγγίξουν το κοινό που τους αφορά και έχουν ως στόχο να κυνηγήσουν.

Tips για Digital Marketing στο Email σου
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

Οι επιχειρήσεις έχουν στη φαρέτρα τους ένα παραπάνω όπλο για να προσεγγίσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει να στοχεύσουν, αλλά και να βελτιώσουν την προβολή τους σε αυτό, με απώτερο σκοπό φυσικά τη μετατροπή του εν δυνάμει σε τακτικό πελάτη.

Παράλληλα, προσφέρει οφέλη που άλλες digital marketing πρακτικές δεν μπορούν να παρέχουν.

Τα newsletters μπορούν να είναι σε μεγάλο βαθμό προσωποποιημένα βάσει των πληροφοριών που μπορεί ήδη ο χρήστης να έχει καταχωρήσει στην ιστοσελίδα σου, όπως το όνομά του, προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, το φύλο του, αλλά και των ενεργειών που έχει κάνει.

Έτσι, μπορείς να διασφαλίσεις ότι οι κατάλληλοι χρήστες λαμβάνουν πληροφορίες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα τους για προϊόντα και υπηρεσίες για τα οποία ήδη έχουν δείξει ενδιαφέρον.

Ακόμα, δεν σε έχουμε πείσει;

Συγκεντρώσαμε, λοιπόν, μια λίστα με τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους ένα brand χρειάζεται να χρησιμοποιήσει το e-mail marketing, για να προσεγγίσει πελάτες και να διαδράσει μαζί τους.

6 λόγοι για τους οποίους χρειάζεσαι το e-mail marketing

1. Το e-mail marketing είναι οικονομικά αποδοτικό!

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε με νούμερα. Δεν έχει σημασία ποιες νέες τακτικές ή στρατηγικές θα εφαρμοστούν τα επόμενα χρόνια στον κόσμο του digital marketing.

Ένα πράγμα θα παραμείνει, πάντοτε, σταθερό: Οι εταιρείες πρέπει να εφαρμόζουν ενέργειες που θα τους επιτρέπουν να μεγιστοποιούν τα έσοδά τους, ενώ παράλληλα θα καταφέρνουν να επιτυγχάνουν τους στόχους τους.

Σε σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, όπως το ραδιόφωνο, την τηλεόραση ή τα έντυπα, το e-mail marketing είναι εξαιρετικά οικονομικά αποδοτικό.

Σε συνδυασμό με το σχετικά χαμηλό κόστος του, προσφέρει και υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI).

Σύμφωνα με την Campaign Monitor, κάθε $1 που δαπανάται για το e-mail marketing, συνήθως, δημιουργεί περίπου $38 σε ROI.

Λαμβάνοντας υπόψιν ότι είναι σχετικά εύκολο να συντηρηθεί μια λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τότε το e-mail marketing είναι η καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις που έχουν περιορισμένο budget.

2. Eίναι mobile-friendly & mobile-oriented!

Σκέψου, πόσες φορές την ημέρα ελέγχεις το τηλέφωνό σου για e-mails ή άλλα μηνύματα;

Ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές, σε καθημερινή βάση, συνεχίζει να ανεβαίνει.

Στην πραγματικότητα, η Statista προβλέπει ότι ο αριθμός των χρηστών κινητών τηλεφώνων, παγκοσμίως, αναμένεται να ξεπεράσει τα 5 δισεκατομμύρια μέχρι το έτος 2019.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, οι επιχειρήσεις ψάχνουν να βρουν έναν τρόπο καλύτερης αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας, εάν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές στην digital αγορά.

Αυτό σημαίνει πως κάθε φορά που ένας καταναλωτής ελέγχει το τηλέφωνό του, μια ευκαιρία παρουσιάζεται σε κάθε brand να προσεγγίσει το χρήστη και να διαδράσει μαζί του.

Ενώ ορισμένες ενέργειες δεν είναι προσαρμοσμένες για να εμφανίζονται σε κινητές συσκευές, το e-mail marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις πολλές ευκαιρίες να εμφανίζουν το μήνυμά τους στους χρήστες κινητών τηλεφώνων.

Με τα 2/3 των ηλεκτρονικών μηνυμάτων να διαβάζονται από συσκευές smartphone ή tablet, το e-mail marketing αποδεικνύεται αποτελεσματική τεχνική για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν εκείνους τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν την κινητή συσκευή τους.


Διάβασε Επίσης: 5 E-mail Marketing Tips για την Επιχείρησή σου


3. Βάση του η αυτοματοποίηση, το κλειδί της επιτυχίας!

Πολλές digital marketing τακτικές δεν μπορούν να αυτοματοποιηθούν, αλλά το e-mail marketing είναι, σχεδόν, βασισμένο στην αυτοματοποίηση.

Στην πραγματικότητα, η αυτοματοποίηση βοηθά στη βελτίωση της συνάφειας και της σχετικότητας των καμπανιών σου.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις triggers & workflows για την αυτόματη αποστολή μηνυμάτων στους καταναλωτές, αφού κάνουν συγκεκριμένη ενέργεια.

Για παράδειγμα, αν κάποιος αγοράζει στον ιστότοπό σου, αλλά δεν ολοκληρώνει τη συναλλαγή του, μπορεί να δημιουργηθεί αυτόματα ένα e-mail που θα του υπενθυμίζει να ολοκληρώσει τη διαδικασία αγοράς!

Εκτός από τα παραπάνω, η αυτοματοποίηση του e-mail marketing μπορεί να σε βοηθήσει να εξοικονομήσεις χρόνο και χρήμα στη διαδικασία αποστολής.

Με την αυτοματοποίηση, δεν χρειάζεται να ανησυχείς για την αναμονή και την κατάλληλη στιγμή για να στείλεις ένα μήνυμα, καθώς φροντίζει αυτό για σένα.

4. Χαρακτηριστικό του πλεονέκτημα η εξατομίκευση περιεχομένου, με στόχο τα καλύτερα ποσοστά αλληλεπίδρασης!

Όσο προχωράμε στην ψηφιακή εποχή, τόσο περισσότερο η εξατομίκευση της προσέγγισης έχει καταστεί πολύ σημαντική για τους καταναλωτές.

Οι digital καταναλωτές θέλουν η διαφήμιση να είναι πιο προσωπική και προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Στην πραγματικότητα, κάτι τόσο απλό όσο το όνομα του καταναλωτή μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά, κατά την επικοινωνία σου με τους πελάτες.

Σύμφωνα με μια αναφορά του HubSpot, τα newsletters που περιλαμβάνουν το όνομα του παραλήπτη στο θέμα του μηνύματος έχουν υψηλότερο ποσοστό κλικ/εμφανίσεων (22,2%) από εκείνα που δεν ακολουθούν τη συγκεκριμένη λογική.

Η ομαδοποίηση, επιπλέον, είναι μια αποτελεσματική τακτική που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, έτσι ώστε η συνολική λίστα να χωριστεί σε μικρότερες, βάσει κοινών χαρακτηριστικών.

Για παράδειγμα, μπορείς να διακρίνεις τους άντρες από τις γυναίκες ή να διαχωρίσεις τις λίστες σου με βάση τα ενδιαφέροντα των εγγεγραμμένων ή την ηλικία τους.

Με την ομαδοποίηση, οι εγγεγραμμένοι στη λίστα λαμβάνουν περιεχόμενο και προσφορές που τους ταιριάζουν περισσότερο. Αυτό αυξάνει τη συνάφεια, γεγονός που μπορεί να μειώσει τα ποσοστά διαγραφής και να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής σε πελάτες!

5. Τα Newsletters είναι διαδραστικά, άρα ενδιαφέροντα!

Το e-mail marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να παρέχουν διαδραστικό περιεχόμενο, απευθείας, στα εισερχόμενα μηνύματα των εγγεγραμμένων χρηστών τους, με πολύ χαμηλότερο κόστος από κάποιες άλλες marketing τακτικές.

Mπορείς να παράσχεις διάφορους τύπους διαδραστικού περιεχομένου μέσα στο σώμα του newsletter: από το ενσωματωμένο video μέχρι κινούμενα γραφικά, αντί να μεταφέρεις αμέσως τον εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα σου.

Το διαδραστικό περιεχόμενο διατηρεί το ενδιαφέρον του χρήστη και είναι ικανό να τραβήξει περισσότερο την προσοχή του κοινού που ενδιαφέρει την επιχείρησή σου, πριν επισκεφτεί τη σελίδα σου.

6. Όλα Είναι μετρήσιμα!

Ο μόνος τρόπος για να γνωρίζεις αν μια ενέργεια e-mail marketing λειτουργεί για την επιχείρησή σου είναι να μετρήσεις τα αποτελέσματα.

Με αυτόν τον τρόπο, δεν υπάρχει εικασία ή ερώτηση σχετικά με το εάν οι τακτικές που χρησιμοποιείς λειτουργούν ή όχι.

Με τα στατιστικά που παρέχονται, μπορείς να δεις ποιοι χρήστες άνοιξαν τα newsletters, αν έκαναν κλικ σε οποιονδήποτε σύνδεσμο ή ακόμα και αν μετατράπηκαν σε πελάτες.

Επίσης, μπορείς να δεις πόσοι εγγεγραμμένοι έχουν ζητήσει να καταργηθούν από τη λίστα σου μετά το άνοιγμα του newsletter και, αντίστοιχα, πόσοι νέοι έχουν εγγραφεί.

Αυτές οι πληροφορίες καθίστανται πολύτιμες, καθώς σχεδιάζεις τη στρατηγική digital marketing και κάνεις προσαρμογές για βελτίωσή της.

Με το σωστό λογισμικό, μπορείς να εκτελέσεις ΑΒ testings, που σου δίνουν τη δυνατότητα να δεις ποια συγκεκριμένα στοιχεία των μηνυμάτων σου παρέχουν τα καλύτερα αποτελέσματα!

Αν δεν σε έπεισαν όλα τα παραπάνω, ίσως ένας από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους το e-mail marketing είναι τόσο σημαντικό είναι ότι οι ανταγωνιστές σου, ήδη, το χρησιμοποιούν!

Στην πραγματικότητα, το Marketing Land αναφέρει ότι από τα 1,45 εκατομμύρια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται ανά μήνα, τα 1,38 εκατομμύρια από αυτά αποστέλλονται από εταιρείες των Η.Π.Α.

Αυτό σημαίνει ότι, εάν θέλεις να παραμείνεις ανταγωνιστικός την digital αγορά, η εταιρεία σου θα χρειαστεί να αρχίσει να χρησιμοποιεί το εργαλείο του e-mail marketing για να μείνει μέσα στο παιχνίδι!

Πρόβαλλε την επιχείρησή σου στο xo.gr

Η Ιωάννα Τ. είναι Product Strategist του xo.gr, online & έντυπο. Αφουγκραζόμενη προσεκτικά τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και του σύγχρονου επαγγελματία, στοχεύει στη δημιουργία προβολών υψηλής απόδοσης, στην πλατφόρμα του xo.gr. Το συνεχώς αναπτυσσόμενο περιβάλλον του Digital Marketing την γοητεύει μιας και κάθε μέρα ανακαλύπτει νέους γρύφους που πρέπει να λύσει. Στον ελεύθερο χρόνο της, ακονίζει την αισθητική της παρακολουθώντας το fashion industry που λατρεύει.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!