Local SEO Checklist για το Δικό σου Website

Local SEO Checklist για το Δικό σου Website

Οι άνθρωποι καθημερινά κάνουν χρήση του διαδικτύου για να αναζητήσουν ένα προϊόν, μια υπηρεσία, μια επιχείρηση κοντά τους. Αν οι χρήστες του διαδικτύου δεν σε εντοπίσουν εύκολα και γρήγορα, είναι πολύ πιθανό να χάσεις πολύτιμους πελάτες και να επωφεληθούν οι ανταγωνιστές σου από αυτό. Σίγουρα δεν θέλεις να συμβεί κάτι τέτοιο. Έτσι δεν είναι?

Εάν λοιπόν θέλεις να προσελκύσεις περισσότερους τοπικούς πελάτες που αναζητούν κάτι κοντά τους, τότε αυτό που χρειάζεσαι είναι το Local SEO, ώστε να ενισχύσεις την κατάταξή σου στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Τι εννοούμε όμως όταν λέμε Local SEO:

Local SEO είναι η διαδικασία μέσω της οποίας βελτιστοποιείς το Website σου, έτσι ώστε να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, για αναζητήσεις που σχετίζονται με την περιοχή σου, την πόλη σου ή τη χώρα σου.

Το Local SEO με απλά λόγια είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, για την επιχείρησή σου, που θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις περισσότερους πελάτες, που ψάχνουν για αυτό που προσφέρεις κοντά στην περιοχή δραστηριοποίησής σου.

Σύμφωνα με τη Google το 87% των τοπικών αναζητήσεων γίνεται μέσω των μηχανών αναζήτησης. Όπως καταλαβαίνεις, η παρουσία της ιστοσελίδας σου στις υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι υψηλής σημασίας.

Διάβασε παρακάτω ορισμένες από τις Local SEO πρακτικές που πρέπει να εφαρμόσεις, ώστε να ενισχύσεις την παρουσία της επιχείρησής σου στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Local SEO Checklist

# Βελτιστοποίησε τα page titles και τα descriptions

Ο τίτλος των σελίδων σου του website σου, εκτός του ότι πρέπει να περιγράφει τι αφορά η κάθε σελίδα, θα πρέπει να περιλαμβάνει και τις λέξεις κλειδιά στις οποίες στοχεύεις. Αντίστοιχα και οι περιγραφές των σελίδων σου, δηλαδή τα meta descriptions θα πρέπει να περιλαμβάνουν τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά. Τα σωστά δομημένα page titles και descriptions θα σε βοηθήσουν στην τοπική στόχευση, ενισχύοντας το SEO του website σου.

# Πρόσθεσε τα στοιχεία επικοινωνίας σου

Τα στοιχεία επικοινωνίας σου, όπως είναι η πλήρης διεύθυνση, το τηλέφωνο και το email σου, θα πρέπει να υπάρχουν σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα σου. Κατά την κατασκευή του website σου ή και μετά, με τη βοήθεια ενός developer, προσπάθησε να τα εντάξεις σωστά και να είναι πλήρη, για παράδειγμα στο header, στο footer και στη σελίδα επικοινωνία που πιθανόν να έχεις στο website σου. Έτσι, θα βοηθήσεις τους τοπικούς χρήστες να σε βρουν εύκολα και να επισκεφτούν το φυσικό σου κατάστημα.

# Πρόσθεσε ένα χάρτη της Google

Μπορείς εύκολα να προσθέσεις έναν Google map στην ιστοσελίδα σου, ο οποίος θα δείχνει την τοποθεσία σου. Έτσι, και θα σε βρίσκουν πιο εύκολα οι χρήστες του διαδικτύου, και θα ενημερώνεις τις μηχανές αναζήτησης για την τοποθεσία σου.

Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

# Καταχωρήσου σε επαγγελματικούς οδηγούς

Η καταχώρηση της επιχείρησής σου σε επαγγελματικούς καταλόγους όπως είναι ο Χρυσός Οδηγός, αλλά και σε σελίδες όπως το Google My Business, θα σε βοηθήσει να κερδίσεις traffic στο website σου, καθώς και στο φυσικό κατάστημα της επιχείρησής σου. H Google διαθέτει λίστα των online επαγγελματικών καταλόγων και αναγνωρίζει τη σημασία τους και την εγκυρότητά τους που αποτελούν παράγοντες που λαμβάνει υπόψη της.

# Κάνε το website σου mobile friendly

Όλο και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν να κάνουν τις αναζητήσεις τους από κινητές συσκευές παρά από desktop. Το να έχεις μια mobile friendly ιστοσελίδα δεν είναι πολυτέλεια, είναι επιτακτική ανάγκη. Η χρηστικότητα του website σου είναι μέρος του SEO, επομένως χρησιμοποίησε ένα responsive design, το οποίο σου εγγυάται τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία χρήσης από όλες τις συσκευές.

# Φτιάξε ένα εταιρικό blog

Η Google λατρεύει το φρέσκο περιεχόμενο σε ένα website. Ένα εταιρικό blog θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τη κατάταξή σου στη SERP, μέσω της παραγωγής φρέσκου περιεχομένου, και κατά συνέπεια να σε εντοπίσουν οι χρήστες του διαδικτύου που ψάχνουν κάποιον κοντά τους, με τις δικές σου γνώσεις και εξειδίκευση. Επικεντρώσου πέρα από τα νέα του κλάδου και της επιχείρησής σου και σε θέματα που αφορούν στην τοπική κοινότητα που δραστηριοποιείσαι.

# Χτίσε το δικό σου Link building

Η δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σου ή στα social media μπορεί να σε βοηθήσει να κερδίσεις backlinks. Άλλα τοπικά και έμπιστα website θα πρέπει να είναι ο πρώτος σου στόχος. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης είναι ο αριθμός των συνδέσμων, ή αλλιώς backlinks, που οδηγούν πίσω στο website σου. Με το link building θα δημιουργήσεις συνδέσμους σε άλλους ιστότοπους, οι οποίοι θα οδηγούν πίσω στην ιστοσελίδα σου.

 

Εάν επιθυμείς και εσύ να εφαρμόσεις μια Local SEO στρατηγική για το website σου, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού μπορούν να σε καθοδηγήσουν σωστά, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία της εταιρικής ιστοσελίδας σου, για να αποκτήσεις ένα καλαίσθητο, λειτουργικό και αποδοτικό website που θα βοηθήσει σημαντικά την επιχείρησή σου να αναπτυχθεί.

Ο Σωσίπατρος είναι Digital Project Coordinator, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Βάσει του ρόλου του είναι υπεύθυνος για τη συνολική πορεία υλοποίησης & διαχείρισης κάθε website project που αναλαμβάνει.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου