Η Σημασία του Landing Page Optimization για τις PPC Καμπάνιες

Η Σημασία του Landing Page Optimization για τις PPC Καμπάνιες

Στην online διαφήμιση και, συγκεκριμένα, στις Pay-Per-Click καμπάνιες παρατηρείται συχνά η μη επαρκής βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού -των landing pages. Δυστυχώς, έχουμε συνηθίσει να βελτιστοποιούμε μια διαφημιστική PPC καμπάνια με βάση τις landing pages, ενώ πρέπει να γίνεται το αντίθετο. Πρέπει, δηλαδή:

Οι landing pages να βελτιστοποιούνται με βάση τη διαφημιστική μας καμπάνια, γιατί μόνο τότε μπορεί να αποδώσουν τα μέγιστα σε σχέση με την online διαφήμισή μας.

Ας δούμε, λοιπόν, ποια είναι τα στοιχεία που θα πρέπει να ελέγξουμε και να βελτιστοποιήσουμε σε μια landing page, πριν ξεκινήσουμε μια διαφημιστική PPC καμπάνια και όχι μετά την έναρξή της.

A Recipe for the Perfect Landing Page

#1 Page speed

Γιατί είναι σημαντικό για το PPC

Εάν η σελίδα στην οποία κατευθύνεται ένας χρήστης, όταν κάνει click στη διαφήμισή σου, δεν φορτώνει γρήγορα, ο χρήστης ενδέχεται να την εγκαταλείψει με αποτέλεσμα, φυσικά, την απώλεια ευκαιριών πώλησης και τη σπατάλη πολύτιμων χρημάτων.

Ας σημειωθεί ότι το landing page experience είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν το γενικό Quality Score, επηρεάζοντας έτσι και την κατάταξη της online διαφήμισής σου.

Πώς να το βελτιστοποιήσεις

Το Google PageSpeed Insights είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για να εξακριβώσεις τις αδυναμίες των σελίδων σου αναφορικά με το page speed.

#2 Περιεχόμενο

Γιατί είναι σημαντικό για το PPC

Ένα από τα στοιχεία που επηρεάζουν το Quality Score της διαφήμισής σου είναι το ad relevance, δηλαδή το πόσο σχετικό είναι το περιεχόμενο της διαφήμισης με το περιεχόμενο της landing page.

Βεβαιώσου, λοιπόν, ότι η σελίδα προορισμού είναι άμεσα συσχετισμένη με το διαφημιστικό κείμενο και τις λέξεις-κλειδιά της online διαφήμισής σου. Επομένως, η αλυσίδα «λέξεις-κλειδιά > κείμενο διαφήμισης > κείμενο landing page» θα πρέπει να είναι αδιάσπαστη όσον αφορά στο περιεχόμενο,  αλλά και το ύφος.

Επιπροσθέτως, εάν οι χρήστες διαπιστώσουν ότι η διαφήμισή σου είναι σχετική με αυτό που έψαξαν (συνάφεια σελίδας προορισμού και διαφήμισης), είναι λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψουν τη landing page, καθώς ικανοποιούνται οι προσδοκίες τους.

Πώς να το βελτιστοποιήσεις

Αν δημιουργήσεις μια landing page για ppc καμπάνια, βεβαιώσου ότι το περιεχόμενό της σχετίζεται, άμεσα, με αυτό που περιγράφεις στη διαφήμισή σου. Έχε, επίσης, κατά νου ότι το υπερβολικό περιεχόμενο μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του χρήστη ή να τον κάνει να βαρεθεί, γι’ αυτό θα πρέπει να είναι συνοπτικό.

Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου μιας landing page συμβάλλει στην ενθάρρυνση των χρηστών να πραγματοποιήσουν μια επιθυμητή ενέργεια (αγορά προϊόντος, εγγραφή σε newsletter κ.λπ.).

Tips για Digital Marketing στο Email σου
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

 

#3 Mobile friendly layout

Γιατί είναι σημαντικό για το PPC

Είναι γνωστό ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες κάνουν online αναζητήσεις μέσω των κινητών συσκευών τους, σχεδόν όλη την ημέρα. Πάνω από το ήμισυ της συνολικής κυκλοφορίας στο διαδίκτυο προέρχεται από κινητές συσκευές.

Εάν, λοιπόν, ένας χρήστης κάνει click σε μια διαφήμιση μέσω του smartphone του και κατευθυνθεί σε μια σελίδα προορισμού που δεν είναι φιλική σε mobile συσκευές, είναι πολύ πιθανό να εγκαταλείψει τη σελίδα.

Ζούμε σε ένα… mobile-κόσμο και όλες οι landing pages θα πρέπει να είναι responsive και mobile friendly, ώστε να διευκολύνουν τους χρήστες κατά την περιήγησή τους!

Πώς να το βελτιστοποιήσεις

  • Χρησιμοποίησε το εργαλείο της Google, Mobile-Friendly Test για να διαπιστώσεις αν η σελίδα σου είναι mobile-friendly ή όχι
  • Ανάλυσε τη σελίδα σου στο εργαλείο PageSpeed Insights και ρίξε μια ματιά στο mobile tab και, συγκεκριμένα, στην ετικέτα “user experience”
  • Διάβασε τις οδηγίες της Google για το πώς να δημιουργήσεις ένα mobile site, καθώς και τα tips & best practices που περιγράφει

 

Τώρα που γνωρίζεις πόσο σημαντική είναι η βελτιστοποίηση όχι μόνο του site σου, αλλά και των σελίδων στις οποίες οδηγούνται οι χρήστες από την πληρωμένη διαφήμισή σου, ήρθε η ώρα να κάνεις τις κατάλληλες ενέργειες.

Στο Χρυσό Οδηγό γνωρίζουμε καλά ποιες είναι οι απαραίτητες προδιαγραφές μια ιστοσελίδας, πριν αυτή προωθηθεί μέσω πληρωμένης διαφήμισης.

Εξειδικευμένο τμήμα Pre-Sales προετοιμάζει μια ειδική αναφορά, που στοχεύει στην ανάδειξη των αδυναμιών της σελίδας σου και παρέχει προτάσεις βελτίωσής της, πριν από την εκκίνηση της PPC καμπάνιας σου!

Έτσι, σου παρέχεται μια ολοκληρωμένη υπηρεσία, με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση της πληρωμένης διαφήμισής σου.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Adwords - Ζήτα τώρα μια συνάντηση

Ο Σταύρος, ως Digital Project Coordinator, είναι υπεύθυνος για τη συλλογή υλικού και την πορεία υλοποίησης των websites του Χρυσού Οδηγού. Τόσο οι γνώσεις του στην Πληροφορική, όσο και στο Digital Marketing, του δίνουν τη δυνατότητα να συνεργάζεται αποτελεσματικά με την ομάδα του Development και των Πωλήσεων, με στόχο να παραχθεί το βέλτιστο δυνατό προϊόν, άμεσα και αποτελεσματικά, για τους πελάτες του ΧΟ.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!