Κάνεις τα «πάντα» για το Οnline Φαρμακείο σου;

Κάνεις τα πάντα για το Οnline Φαρμακείο σου;

Καθημερινά εμφανίζονται στην Online αγορά φαρμακεία, τα οποία προσπαθούν να βρουν τη θέση τους στην αγορά του διαδικτύου. Έχεις και εσύ ένα από αυτά; Πριν απελπιστείς αποφασίζοντας ότι η διαδικτυακή σου προσπάθεια δεν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα που επένδυσες, καλό θα ήταν να δεις αν ακολουθείς όλα τα σωστά βήματα για την προβολή του online φαρμακείου σου.

Οnline Φαρμακεία – Ας μιλήσουμε με νούμερα

Σύμφωνα με στατιστικές μελέτες το 62% του κοινού αναζητεί Online. Όμως, μόλις το 26% αυτού του κοινού τελικά πραγματοποιεί τις αγορές του OnLine, ενώ το 36% καταλήγει να αγοράσει Offline. Οπότε εάν η διαδικτυακή σου παρουσία είναι σωστή, μπορεί να πυροδοτήσει τις πωλήσεις και στο φυσικό σου κατάστημα.

Ιστοσελίδα – Website: Η ναυαρχίδα της στρατηγικής σου

Το πρώτο πράγμα με το οποίο θα πρέπει να ασχοληθείς είναι η σωστή κατασκευή της ιστοσελίδας σου. Η ιστοσελίδα σου πρέπει να είναι:

  • γρήγορη
  • φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO – friendly)
  • φιλική στη χρήση από κινητές συσκευές (mobile friendly)
  • να περιέχει αρκετά φίλτρα
  • και να είναι εύχρηστη για τον τελικό χρήστη

Ο τελικός χρήστης / πελάτης πρέπει να είναι πάντα στο μυαλό σου κατά τη διάρκεια της κατασκευής της σελίδας σου.

Σύμφωνα με το consumer barometer της google το 50% των χρηστών αντιμετωπίζουν προβλήματα όταν επισκέπτονται websites από το smartphone τους. Έτσι το 23% εξ αυτών καταλήγει σε ένα άλλο website που λειτουργεί καλύτερα σε smartphones.

Χρησιμοποίησε το mobile-friendly test της google για να δεις πόσο «φιλικό» είναι το online  φαρμακείο σου στις κινητές συσκευές.

SEO (Search Engine Optimization) – Βρες τη θέση σου στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης

Αρχικά διάλεξε τις βασικές κατηγορίες στις οποίες θα ήθελες το φαρμακείο σου να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων των μηχανών αναζήτησης.

Μετά δημιούργησε το απαραίτητο περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης και για τους χρήστες σου. Μη παραλείψεις να γράψεις τα meta description και τα meta keywords για κάθε προϊόν και κατηγορία που σε ενδιαφέρει ξεχωριστά.

Βάλε κριτικές στα προϊόντα που θέλεις να προωθήσεις και δώσε ένα κίνητρο στους πελάτες σου ώστε να γράψουν κριτική για τα προϊόντα που αγόρασαν από το φαρμακείο σου. Με αυτό τον τρόπο θα βοηθήσεις το Online φαρμακείο σου να «ανέβει» τα σκαλιά του SEO.

Ενίσχυσε την επισκεψιμότητα της σελίδας σου φτιάχνοντας ένα blog και παράγοντας περιεχόμενο για τις λέξεις κλειδιά που σε ενδιαφέρουν.

Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

PPC (Pay Per Click): Το trick για να είσαι πάντα στην κορυφή των αναζητήσεων

Είναι πλέον γνωστό ότι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να φέρεις επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου είναι η χρήση διαφημίσεων. Είτε διαθέτεις ένα μεγάλο budget για online διαφήμιση είτε ένα μικρότερο, υπάρχει η σωστή στρατηγική για εσένα.

Εξέτασε τις κατηγορίες προϊόντων που θες να διαφημίσεις και δες αν διαθέτεις το απαραίτητο budget για τη στρατηγική που έχεις στο μυαλό σου. Εάν το budget σου δεν επαρκεί, ίσως να μην είναι έξυπνη ιδέα να διαφημιστείς σε hot κατηγορίες. Τα φαρμακεία είναι μία από τις ανταγωνιστικότερες κατηγορίες στον τομέα της online διαφήμισης.

GO LOCAL:

Αν το budget σου είναι περιορισμένο χρησιμοποίησε την τοπική στόχευση.

—το 46% των αναζητήσεων στη google είναι τοπικές

Χτίσε κατάλληλα την καμπάνια σου στοχεύοντας κυρίως την «τοπική» αγορά.

4 στους 5 χρήστες … θέλουν διαφημίσεις προσαρμοσμένες στην πόλη τους και τις γύρω γειτονιές.

Γίνε γνωστός (Branding): Χρησιμοποίησε το δίκτυο Google Display Network (GDN)

Εμφάνισε τα banners του Online φαρμακείου σου στα κατάλληλα σημεία.

  • Διάλεξε τα websites που θεωρείς ότι θα επισκέπτονταν οι χρήστες / αγοραστές των προϊόντων σου και πρόβαλε «το μήνυμά» σου.
  • Διάλεξε το κοινό και τα ενδιαφέροντα των χρηστών που πιστεύεις ότι θα αγοράσουν τα προϊόντα σου και πρόβαλε την επιχείρησή σου.

Αν διαθέτεις ένα μεγάλο budget για την online διαφήμιση του φαρμακείου σου, θα πρέπει να εξοικειωθείς άμεσα με τις έννοιες:

  • του Conversion tracking (Παρακολούθηση μετατροπών)
  • του ROI (Return on Investment)
  • και των στατιστικών google analytics της ιστοσελίδας σου

Οι συγκεκριμένοι δείκτες θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις τις μετατροπές (αγορές) που έκαναν οι χρήστες που ακολούθησαν μια διαφήμιση, καθώς επίσης και το κέρδος που αποκόμισες από τη συγκεκριμένη αγορά. Τέλος, διαβάζοντας και αναλύοντας τα στατιστικά google analytics μπορείς να δεις τη συμπεριφορά των χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου.

Social Media Marketing: Γίνε ο φίλος σου στα Social

Άρχισε με τα βασικά. «Φτιάξε μια εταιρική ιστοσελίδα στα social Media».

Ξεκίνησε την προώθηση της ιστοσελίδας σου και των σελίδων σου στα social media δημιουργώντας διαγωνισμούς.

Δημιούργησε στοχευμένες διαφημίσεις που θα εμφανίζουν τα προϊόντα που θέλεις να προωθήσεις. Πέρασε το μήνυμα που θέλεις στο κοινό που αναζήτησε ή ενδιαφέρθηκε για προϊόντα παρόμοια με τα δικά σου.

– Δεν είναι μόνο θέμα τιμής –

Μπορείς να είσαι λίγο ακριβότερος από τον ανταγωνισμό σου, αλλά θα έχεις περισσότερες αγορές γιατί στοχεύεις καλύτερα το κοινό που σε ενδιαφέρει.

E-mail Marketing: Προώθησε τα προϊόντα που εσύ θέλεις

Χρησιμοποίησε κάποια πλατφόρμα e-mail marketing και ενημέρωσε τους πελάτες του φαρμακείου σου για τα νέα προϊόντα και τις νέες προσφορές σου.

Δημιούργησε δικές σου εκπτωτικές περιόδους. Ενημέρωσέ τους πελάτες σου εγκαίρως για τυχόν εκπτώσεις σε hot προϊόντα για να μην «κοιτάξουν» αλλού. Βάλε την ιδέα στο μυαλό τους.

Παράδειγμα: η προώθηση αντηλιακών σε δελεαστική τιμή το Πάσχα, ίσως σου φέρει περισσότερες και καλύτερες πωλήσεις από μία διαφήμιση για τα συγκεκριμένα προϊόντα τον Ιούνιο.

After Sales Marketing: Ο πελάτης και τα μάτια σου

Μπορεί να σου ακουστεί περίεργο αλλά έχεις κάνει τόσο κόπο για να φέρεις πελάτες στο Online φαρμακείο σου και είναι πραγματικά κρίμα να τους χάνεις γιατί δε νιώθουν «ξεχωριστοί και ικανοποιημένοι».

Το να συμπεριλάβεις μερικά δείγματα στο κουτί αποστολής της παραγγελίας που θα αποστείλεις στον πελάτη σου, μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις στα μάτια του.

Στείλε ευχαριστήριο e-mail στον πελάτη σου για την αγορά του και προέτρεψε τον να γράψει κριτική είτε για τις υπηρεσίες σου είτε για τα προϊόντα που αγόρασε.

Αν η αγορά που πραγματοποίησε κάποιος πελάτης σου είναι πάνω από ένα ποσό δώστου κίνητρο να πραγματοποιήσει και την επόμενη αγορά από το Online φαρμακείο σου με τη χρήση κάποιου εκπτωτικού κουπονιού.

«Έχοντας διαβάσει όλα τα παραπάνω … είσαι σίγουρος ότι κάνεις τα «πάντα» για το ηλεκτρονικό σου φαρμακείο?»

Πρόβαλλε την επιχείρησή σου στο xo.gr

Η Βασιλεία Ι. είναι η Product Strategist των Websites για την εταιρεία Χρυσός Οδηγός. Με σπουδές στην Πληροφορική και ενεργή ενασχόληση στον τομέα του SEO και του Digital Marketing, αναζητά νέους τρόπους και καινοτόμες τεχνικές που θα οδηγήσουν τα websites στην κορυφή των προτιμήσεων των επισκεπτών τους. Στον ελεύθερο της χρόνο είναι φανατική gamer και λατρεύει να κάνει UI UX test σε strategy games.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους

Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου