Τι είναι τα Reels στο Instagram 2023 και γιατί τα χρειάζεσαι
Εισαγωγή
Οι Social Media Πλατφόρμες διαρκώς εξελίσσονται και βελτιώνονται, προσθέτοντας νέα χαρακτηριστικά και εργαλεία για την κοινοποίηση ή τη δημιουργία περιεχομένου. Μία από τις τελευταίες μεγάλες αλλαγές στο τοπίο των social media αφορά στα Instagram Reels, που αποτελούν, ουσιαστικά, μια προσπάθεια του Instagram να ανταγωνιστεί το TikTok σε Short Video περιεχόμενο.
Τι είναι, όμως, τα Instagram Reels και πώς μπορούν να τα αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις, για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Τι είναι τα Reels;
Τα Instagram Reels είναι full-screen κάθετα βίντεο που μπορούν να διαρκέσουν έως και 90 δευτερόλεπτα -αν τα καταγράψετε μέσω της εφαρμογής, ή έως 15 λεπτά αν ανεβάσετε ένα γυρισμένο βίντεο. Παράλληλα, η εφαρμογή προσφέρει στους χρήστες μια τεράστια γκάμα από εργαλεία επεξεργασίας (π.χ. φίλτρα, backgrounds, αυτοκόλλητα κ.ά.), αλλά και μια μεγάλη μουσική βιβλιοθήκη για να… ‘’ντύσετε’’ τα βίντεό σας!
Πώς κάνω Reels στο Instagram;
Βήμα 1: Επιλογή της Λειτουργίας Reels
Για να έχετε πρόσβαση στα Reels, ανοίξτε την εφαρμογή Instagram και μεταβείτε στη σελίδα του προφίλ σας. Κάντε κλικ στο εικονίδιο του “+” στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης και επιλέξτε την επιλογή “Reel”.
Μπορείτε, επίσης, να έχετε πρόσβαση στα Reels σέρνοντας αριστερά στην κάμερα του Instagram και επιλέγοντας την επιλογή “Reel” από τις κάτω επιλογές.
Βήμα 2: Καταγράψτε ή ανεβάστε το βίντεό σας
Τα Instagram Reels σάς προσφέρουν δύο επιλογές για τη δημιουργία ενός Reel:
- Πατήστε και κρατήστε πατημένο το κουμπί εγγραφής, για να καταγράψετε το υλικό σας.
- Ανεβάστε ένα βίντεο από το φάκελο της κάμεράς σας.
Τα Reels μπορούν να καταγραφούν σε μια σειρά από κλιπ (ένα κάθε φορά) ή όλα μαζί.
Κατά την καταγραφή τους, πατήστε το κουμπί εγγραφής για να τερματίσετε ένα κλιπ και μετά πατήστε το, ξανά, για να ξεκινήσετε ένα νέο κλιπ.
Στη συνέχεια θα εμφανιστεί το κουμπί “Align”, που σας επιτρέπει να ευθυγραμμίσετε αντικείμενα από το προηγούμενο κλιπ, πριν καταγράψετε το επόμενο. Έτσι, μπορείτε να δημιουργήσετε ομαλές μεταβάσεις ανάμεσα στις σκηνές π.χ. αλλαγή ρούχων, προσθήκη νέας μουσικής κ.λπ.
Βήμα 3: Προσθέστε Μουσική, Κείμενο και Εφέ
Μετά την καταγραφή του υλικού σας, έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε μουσική από τη βιβλιοθήκη του Instagram, να προσθέσετε κείμενο, αλλά και να εφαρμόσετε εφέ, για να δώσετε στο Reel σας προσωπικότητα και στυλ!
Βήμα 4: Προσθέστε Ετικέτες και Κείμενο
Μπορείτε να προσθέσετε ετικέτες (hashtags) και κείμενο που να περιγράφει το περιεχόμενο του Reel σας. Αυτό θα βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν το περιεχόμενό σας, μέσω των αναζητήσεων και της οργανικής προώθησης που προσφέρει το Instagram.
Βήμα 5: Δημοσίευση και Κοινοποίηση
Όταν είστε έτοιμοι, πατήστε το κουμπί “Δημοσίευση” για να ανεβάσετε το Reel στο λογαριασμό σας. Μπορείτε, επίσης, να επιλέξετε να το κοινοποιήσετε στη σελίδα εξερεύνησης του Instagram, για να φτάσετε σε ένα ακόμα ευρύτερο κοινό.
Βέλτιστες πρακτικές
Τα Instagram Reels έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν μοναδικά αποτελέσματα σε κάθε επιχείρηση, αρκεί να γνωρίζουμε τις βέλτιστες πρακτικές που μπορούμε να εφαρμόσουμε.
Ας δούμε, λοιπόν, μερικά από τα best practices που είναι απαραίτητα για την επιτυχημένη παρουσία της επιχείρησής σας.
#1 Κεντρικό Μήνυμα και Στόχος
Προτού ξεκινήσετε τη δημιουργία ενός Reel, καθορίστε ένα κεντρικό μήνυμα ή στόχο. Τι θέλετε να μεταφέρετε στο κοινό σας μέσω αυτού του βίντεο; Είναι ψυχαγωγικό, ενημερωτικό ή κάτι άλλο; Αυτό θα πρέπει να είναι το πρώτο βήμα, πριν τη δημιουργία του Reel.
#2 Κατανοήστε το Κοινό σας
Ενδεχομένως, διαφορετικά Reels προσελκύουν διαφορετικά κοινά. Προσπαθήστε να κατανοήσετε τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και τις ανησυχίες του κοινού που σας ενδιαφέρει, ώστε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να το αφορά.
#3 Διάρκεια και Ενδιαφέρον
Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως τα Reels είναι βίντεο μικρής διάρκειας. Γι’ αυτό το λόγο, θα πρέπει το περιεχόμενό σας να είναι σύντομο και ενδιαφέρον. Τραβήξτε την προσοχή από τα πρώτα δευτερόλεπτα και κρατήστε αμείωτο το ενδιαφέρον του χρήστη, καθ’ όλη τη διάρκεια του Reel σας, με γρήγορα μοντάζ.
#4 Πειραματιστείτε με Τάσεις και Προκλήσεις
Τα Reels είναι εξαιρετικά δημοφιλή, με αποτέλεσμα ανά διαστήματα να δημιουργούντα viral τάσεις με διάφορα ηχητικά ή challenges. Δοκιμάστε να συμμετάσχετε σε αυτές τις τάσεις ή ακόμα και να δημιουργήσετε τις δικές σας, για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας.
#5 Συνέπεια
Προσπαθήστε να είστε συνεπείς στη δημοσίευση νέων Reels και διατηρήστε μια συνεχή ροή δημοσιεύσεων, αλλά χωρίς να υπερβάλλετε. Να θυμάστε πως ο αλγόριθμος επιβραβεύει τους λογαριασμούς που δημοσιεύουν, διαρκώς, νέο υλικό.
#6 CTA
Μην ξεχνάτε να κλείνετε τα βίντεό σας, πάντα, προτρέποντας τους χρήστες να προβούν σε κάποια ενέργεια, π.χ. να κάνουν like/να σχολιάσουν/να μοιραστούν το Reel ή να ακολουθήσουν το λογαριασμό σας.
#7 Επικοινωνήστε με τους Ακόλουθούς σας
Σχολιάστε, απαντήστε και, γενικότερα, ανταποκριθείτε στα σχόλια που λαμβάνετε στα Reels σας. Αυτή η πρακτική βοηθά στην αύξηση του engagement, ενώ παράλληλα βοηθά τον αλγόριθμο να προωθήσει ακόμα περισσότερο τα βίντεό σας.
Ιδέες για Reels που θα φτιάξετε
Όπως αναλύσαμε και παραπάνω, είναι εξαιρετικά σημαντικό να συνδεθείτε με τους ακόλουθούς σας και να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα ξεχωρίσει. Αν ψάχνετε για έμπνευση, δοκιμάστε μερικές από τις παρακάτω ιδέες για Reels, που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε εντυπωσιακά βίντεο.
#1 Vlogs
Καταγράψτε την καθημερινή σας ρουτίνα. Δώστε την ευκαιρία στο κοινό να συνδεθεί μαζί σας ή να γνωρίσει τις διαδικασίες της επιχείρησής σας.
#2 Συμμετοχή σε Trends
Αναζητήστε challenges και trends στο Instagram και συμμετέχετε σε αυτά. Με προσοχή, φυσικά, και με την προϋπόθεση ότι ταιριάζουν με το brand της επιχείρησής σας.
#3 Εκπαιδευτικά Reels
Μοιραστείτε τις γνώσεις σας σε ένα συγκεκριμένο θέμα ή αντικείμενο. Αν διαθέτετε κάποια εξειδίκευση, εκπαιδεύστε τους ακόλουθούς σας και λύστε τους τις απορίες με έναν ενδιαφέροντα τρόπο.
#4 Behind the Scenes
Αφήστε το κοινό σας να ρίξει μια ματιά στο πώς είναι η καθημερινότητα στο χώρο εργασίας σας. Αυτή η ειλικρίνεια μπορεί να ενισχύσει τη σχέση σας με τους followers σας και, έτσι, τη σχέση τους με το brand σας.
#5 Αλληλεπιδράστε με τους Ακόλουθούς σας
Κάντε συχνά ερωτήσεις στο κοινό σας, ζητήστε τις απόψεις τους και απαντήστε στα σχόλιά τους. Αυτός ο τύπος βίντεο μπορεί να αυξήσει το engagement, ενώ ταυτόχρονα θα σας δώσει σημαντικό feedback για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας.
Συμπέρασμα
Η συνεχής εξέλιξη του ψηφιακού τοπίου έχει δημιουργήσει νέες δυνατότητες και προκλήσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στις digital πλατφόρμες.
Τα Instagram Reels είναι ένα από τα πιο επίκαιρα και ισχυρά εργαλεία που προσφέρει το Instagram και έχουν αλλάξει τον τρόπο που οι επιχειρήσεις δημιουργούν, κοινοποιούν και προωθούν το περιεχόμενό τους.
Ειδικότερα, σε έναν κόσμο που η ψηφιακή παρουσία είναι καθοριστική για την επιτυχία μιας επιχείρησης και οι εξελίξεις στο χώρο τον social media είναι καταιγιστικές, η αποτελεσματική εκμετάλλευση των ευκαιριών που υπάρχουν είναι πολύ σημαντική.
Γι’ αυτό το λόγο, στο Χρυσό Οδηγό έχουμε εξειδικευμένους επαγγελματίες, που μπορούν να σε βοηθήσουν και να λύσουν οποιαδήποτε απορία σου σχετικά με την Digital Παρουσία της επιχείρησής σου.
Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου
- September 28, 2023
- , Digital Marketing, Instagram
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!
Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Μάθε όλες τις αλλαγές, προσθήκες και αναβαθμίσεις, για τις Performance Max καμπάνιες του 2024 και μεγιστοποίησε τις μετατροπές και τις πωλήσεις σου.