17 + 1 SEO Όροι που Πρέπει να Γνωρίζεις [Infographic]
Εάν έχεις μια ιστοσελίδα και ασχολείσαι ενεργά μαζί της, τότε θα έχεις ακούσει σίγουρα φράσεις/ορολογίες όπως “Search Engine Optimization”, “Ranking Factor”, “Backlinks” κ.΄ά. Τι είναι όμως όλοι αυτοί οι SEO όροι;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Στον κόσμο του SEO χρησιμοποιούμε ένα σορό όρους, επομένως αν δεν έχεις καθημερινή τριβή μαζί τους είναι λογικό να μην τους θυμάσαι όλους. Γι’ αυτό σου έχουμε ετοιμάσει ένα SEO glossary, με τους 18 σημαντικότερους SEO όρους και τη σημασία τους.
Βάλε το συγκεκριμένο άρθρο ως Bookmark στον browser σου, ώστε να έχεις εύκολη πρόσβαση σε αυτό και να βρίσκεις γρήγορα κάθε ορολογία SEO που ψάχνεις.
Οι 18 σημαντικότεροι SEO όροι [Infographic]
301 Redirect
Ένας τρόπος για να κάνεις μια ιστοσελίδα να ανακατευθύνει τον επισκέπτη σε μια άλλη σελίδα. Κάθε φορά που αλλάζεις ή διαγράφεις τη διεύθυνση μιας σελίδας που βρίσκεται στον ιστότοπό σου, εφάρμοσε την ανακατεύθυνση 301 redirect για να κάνεις το παλιό url να οδηγεί στο νέο.
ALT Text
Είναι μια περιγραφή μιας εικόνας στο HTML κώδικα του ιστότοπού σου. Οι μηχανές αναζήτησης δε διαβάζουν εικόνες παρά μόνο το ALT Text των εικόνων. Πρόσθεσε πάντα ένα ALT Text στις εικόνες σου.
Anchor Text
Είναι το πραγματικό κείμενο πίσω από ένα σύνδεσμο σε μια ιστοσελίδα. Το Anchor text βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τι περιέχει η σελίδα προορισμού. Περιγράφει δηλαδή τι θα δει ο χρήστης αν κάνει κλικ στο σύνδεσμο.
Canonical URL
Σε μερικές περιπτώσεις ο χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση μέσα από περισσότερες από μία διευθύνσεις (url) σε σελίδες που περιέχουν το ίδιο περιεχόμενο. Ο καθορισμός ενός Canonical URL (HTML tag, rel=canonical) βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν σε ποια διεύθυνση να οδηγήσουν τους χρήστες και επίσης να μην δημιουργηθούν προβλήματα διπλότυπου περιεχομένου.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
HTML
HTML είναι το τμήμα κώδικα μιας ιστοσελίδας, το οποίο οι μηχανές αναζήτησης μπορούν και διαβάζουν. Κράτησε τον HTML κώδικα όσο το δυνατόν πιο ‘’καθαρό’’ ώστε οι μηχανές αναζήτησης να διαβάζουν ευκολότερα και συχνότερα την ιστοσελίδα σου.
Robots.txt
Robots.txt ή αλλιώς Robots Exclusion Protocol είναι ένα αρχείο το οποίο χρησιμοποιείται για να περιορίσει και να ελέγξει τη συμπεριφορά των bot των μηχανών αναζήτησης όπως η Google. Είναι ένα τρόπος επικοινωνίας μεταξύ ενός ιστότοπου και των μηχανών αναζήτησης.
Indexed Pages
Είναι οι σελίδες ενός ιστότοπου που έχουν αποθηκευτεί (indexed) από τις μηχανές αναζήτησης. Μέσω αυτής της διαδικασίας καθορίζεται και η ποιότητα ενός ιστότοπου.
Ranking Factor
Ranking Factor είναι ένα από τα στοιχεία με τα οποία οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα ταξινομήσουν μια συγκεκριμένη σελίδα.
Keyword
Είναι η λέξη ή φράση που ένας χρήστης εισάγει σε μια μηχανή αναζήτησης. Η ιστοσελίδα σου θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί με στόχο να τραβήξει επισκέπτες που έχουν ψάξει συγκεκριμένα Keywords (Λέξεις – Κλειδιά).
Long Tail Keyword
Είναι μεγαλύτερα, σε λέξεις, queries δηλαδή ερωτήματα αναζήτησης, τα οποία θέτουν οι χρήστες. Περιέχουν πιο συγκεκριμένα και συχνά λιγότερο ανταγωνιστικά keywords κάνοντας έτσι ευκολότερη την κατάταξη, σε καλύτερη θέση στη SERP.
Headings
Τα Headings αποτελούν κείμενο στον ιστότοπό σου το οποίο τοποθετείται μέσα σε heading tags, όπως το H1, H2 ή H3. Αυτό το κείμενο παρουσιάζεται συχνά με πιο έντονη γραμματοσειρά από ό,τι το υπόλοιπο κείμενο και βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν καλύτερα το περιεχόμενο μιας σελίδας.
Page Title
Είναι το όνομα μιας ιστοσελίδας, το οποίο εμφανίζεται στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Τα Page Title σου πρέπει να περιέχουν λέξεις – κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σου και να μην ξεπερνούν τους 50 – 60 χαρακτήρες.
Meta Description
Το Meta Description είναι μια μικρή περίληψη του περιεχομένου μιας σελίδας – έως 320 χαρακτήρες. Το Meta Description εμφανίζεται στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης κάτω από τον τίτλο της σελίδας.
Latent Semantic Indexing
Οι λέξεις – κλειδιά LSI είναι λέξεις που είναι παρόμοιες με τις κύριες – λέξεις κλειδιά και σχετίζονται σημασιολογικά. Οι μηχανές αναζήτησης αναλύουν το περιεχόμενο μιας σελίδας και αναζητούν λέξεις – κλειδιά LSI που υποστηρίζουν την κύρια λέξη – κλειδί καταλαβαίνοντας έτσι καλύτερα το περιεχόμενο μιας σελίδας.
Internal Link
Είναι ένας σύνδεσμος που οδηγεί από μια σελίδα σε μια άλλη στον ίδιο ιστότοπο. Για παράδειγμα ένας σύνδεσμος που οδηγεί τους χρήστες από την homepage της ιστοσελίδας σου σε μια σελίδα προϊόντων ή υπηρεσιών.
Backlinks
Είναι ένας σύνδεσμος που περιέχεται σε μια ιστοσελίδα και οδηγεί σε κάποια άλλη. Τα Backlinks ή αλλιώς Inbound links είναι σύνδεσμοι οι οποίοι βελτιώσουν το SEO της ιστοσελίδας σου και κατά συνέπεια την κατάταξή σου στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Link Building
Είναι η διαδικασία για την απόκτηση Inbound links. Η ποσότητα και η ποιότητα των Inbound links, θα βελτιώσει την κατάταξη της ιστοσελίδας σου στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης όπως είναι η Google.
No-follow
Τo no-follow χρησιμοποιείται ώστε να δείξει στις μηχανές αναζήτησης να μην ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο link και κατά συνέπεια να μην ενισχύσουν το SEO της ιστοσελίδας που οδηγεί ο σύνδεσμος. Τα no-follow μπαίνουν με τη μορφή ενός rel=”nofollow” attribute στο <a> tag των hyperlink.
Συνοψίζοντας
Αυτοί ήταν οι 18 σημαντικότεροι SEO όροι που θα ακούσεις να αναφέρονται σε συζητήσεις ανθρώπων του Digital Marketing. Φυσικά, αν θες να πας την επιχείρησή σου ένα βήμα παρακάτω, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού, μπορούν να σε βοηθήσουν να κατασκευάσεις μια σύγχρονη και φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης ιστοσελίδα μέσω των SEO ενεργειών που περιλαμβάνονται εξ ορισμού στα πακέτα ανάπτυξης νέων ιστοσελίδων.
Φτιάξε ένα Σύγχρονο Website
Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης
και μάθε πώς πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σου,
για να προσελκύει περισσότερους πελάτες!
- February 20, 2018
- , Digital Marketing, Infographics, SEO
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!
Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Μάθε όλες τις αλλαγές, προσθήκες και αναβαθμίσεις, για τις Performance Max καμπάνιες του 2024 και μεγιστοποίησε τις μετατροπές και τις πωλήσεις σου.
Αποκάλυψη Μυστικών του Αλγόριθμου Αναζήτησης της Google
Διάβασε και μάθε για όλα τα μυστικά της Google που διέρευσαν για τον αλγόριθμο που κατατάσει τα website στα αποτελέσματά της.