Google Ranking Factors

20 On Page Google Ranking Factors για το 2018

Δεν αποτελεί κάποιο μυστικό ότι η Google, η οποία είναι η Νο1 μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως με μερίδιο αγοράς 86,83%, χρησιμοποιεί πάνω από 200 ranking factors στον αλγόριθμό της προκειμένου να κατατάξει ένα website.

Σίγουρα το νούμερο είναι αρκετά μεγάλο (και ίσως να είναι και αρκετά μεγαλύτερο) αλλά δεν έχει καμία σημασία. Οι παράγοντες κατάταξης, οι οποίοι είναι γνωστοί και ως ranking factors είναι γεγονός.

Κάποιοι από αυτούς επηρεάζουν περισσότερο και κάποιοι λιγότερο την κατάταξη ενός website. Είναι όμως πολύ σημαντικό να γνωρίζεις όσους περισσότερους μπορείς.

Όπως έχουμε πει το On-Page SEO περιλαμβάνει ενέργειες για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου, αλλά και του κώδικα σε ένα website.

Στο συγκεκριμένο άρθρο σου φτιάξαμε μια λίστα με 20 “πιθανά” On Page Google Ranking Factors.

Bookmark this one!

20 On Page Google Ranking Factors

1. Keyword στο Title Tag

Η χρήση keyword στο Title Tag είναι μια έξυπνη κίνηση ώστε να ενισχύσεις την κατάταξη του website σου.

Η Google συνήθως εμφανίζει τους πρώτους 50 με 60 χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένων και των κενών, από ένα title tag, επομένως προσπάθησε να κινείσαι μέσα σε αυτά τα όρια.

2. Keyword στα H1, H2 και H3 Tags

Τα H1 tags είναι τα δεύτερα title tag της Google και ενσωματώνοντας τα σωστά keywords στα H1 tags των σελίδων σου, μπορείς να δώσεις στο website σου μια ώθηση στα αποτελέσματα κατάταξης.

Είναι ίσως το πιο σημαντικό title tag και σου προτείνω να δώσεις ιδιαίτερη βάσει σε αυτό.

Επίσης η τοποθέτηση των σωστών keyword στα H2 και H3 Tags της ιστοσελίδας σου, είναι ακόμα ένας παράγοντας που επηρεάζει τη κατάταξή της. Βοήθησε τους crawler της Google να καταλάβουν τη δομή και το περιεχόμενο του website σου.

3. Keywords στο description

Η χρήση keyword στο description μπορεί να κάνει τη διαφορά, αλλά πλέον δεν είναι υψίστης σημασίας όσο παλιότερα.

Παρόλα αυτά σου προτείνω να εκμεταλλευτείς το description των σελίδων σου και να βάλεις τα κατάλληλα keyword και εκεί.

Ένα καλά δομημένο description μπορεί να τραβήξει τα κλικ των χρηστών.

4. Η χρήση & η πυκνότητα των keyword στο περιεχόμενο

Η συχνή χρήση keyword στο περιεχόμενο μπορεί να δώσει στο website σου μια ώθηση στα αποτελέσματα κατάταξης. Ωστόσο δε θα πρέπει να κάνεις υπερβολική χρήση σε keyword, διότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά.

Το keyword stuffing δε θα σε βοηθήσει πουθενά.

5. Το μέγεθος του περιεχομένου

Τα κείμενα που έχουν περισσότερες λέξεις λειτουργούν καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google σε σχέση με αυτά που έχουν λιγότερες και μάλιστα το μέγεθος τους μπορεί να συμβάλει στην κατάταξη ενός website.

Μη ξεχνάς ότι η Google λατρεύει το πλούσιο περιεχόμενο, γι’ αυτό φρόντισε τα κείμενα που θα περιέχονται στο website σου να είναι άνω των 800 – 1000 λέξεων.

Extra tip: το website σου χρειάζεται ένα blog άμεσα.

Tips για Digital Marketing στο Email σου
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

6. LSI Keywords στο τίτλο, στο meta description & στο περιεχόμενο

Η χρήση LSI (Latent Semantic Indexing) keyword, δηλαδή λέξεων συνώνυμων με τα keyword, στο τίτλο, το meta description και το περιεχόμενο, μπορούν να βοηθήσουν τους crawler της Google να καταλάβουν καλύτερα το περιεχόμενο ενός website μέσω των συνώνυμων λέξεων.

7. Η θέση των keywords

Η τοποθέτηση των keyword στις πρώτες 100 λέξεις μιας σελίδας είναι μια καλή κίνηση που θα βοηθήσει τη Google να καταλάβει καλύτερα το περιεχόμενο του website σου.

Η ενέργεια αυτή θα της δώσει ένα extra boost.

8. Η χρήση keyword στα URLs και το μέγεθος αυτών

Η χρήση keyword στα URLs μπορεί να φανεί χρήσιμη και είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Ωστόσο πρόσεξε σε αυτό το σημείο, να μη κάνεις χρήση υπερβολικά μεγάλων σε μήκος URLs, διότι μπορεί να βλάψεις το search visibility.

9. Duplicate content

Η χρήση διπλότυπου περιεχομένου, ακόμα και ελαφρώς τροποποιημένου, μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στα αποτελέσματα κατάταξης του website σου.

10. Πρωτότυπο περιεχόμενο

Το πρωτότυπο και μοναδικό περιεχόμενο είναι υψίστης σημασίας.

Η αναπαραγωγή περιεχομένου δε θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά τη κατάταξη.

11. Συχνή ενημέρωση του περιεχομένου

Η συχνή ανανέωση του περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για το website σου. Η Google άλλωστε εμφανίζει στην SERP την ημερομηνία της τελευταίας ενημέρωσης μια σελίδας.

Να θυμάσαι ότι η Google λατρεύει το φρέσκο περιεχόμενο. Επίσης η συχνότητα ενημέρωση του website σου μπορεί να σε βοηθήσει ώστε να βελτιώσεις την κατάταξή σου.

12. Bulleted pointers

Τα bulletes και η αρίθμηση κάνουν ένα κείμενο εύκολο στην ανάγνωση για τους χρήστες και η Google τα προτιμάει. Οπότε, όπου το θεωρείς λογικό και χρήσιμο να τα χρησιμοποιείς.

13. HTML errors

Η ελλιπής κωδικοποίηση και τα σφάλματα στο HTML είναι σημάδια που δείχνουν ένα κακής ποιότητας website.

Συνδέσου στο Search Console της Google και πήγαινε στην επιλογή HTML improvements ώστε να δεις αν έχουν εντοπιστεί σοβαρά θέματα στο συγκεκριμένο κομμάτι και να τα βελτιώσεις.

14. Page loading με HTML

Ο κώδικας της σελίδας και το μέγεθος των αρχείων επηρεάζουν την ταχύτητα της φόρτωσής της. Η Google λαμβάνει υπόψη την ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων και μάλιστα είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη.

Εάν η σελίδα σου χρειάζεται αρκετό χρόνο για να φορτώσει μην περιμένεις να είναι και η πρώτη επιλογή της Google. Ξεκίνησε άμεσα να βελτιώνεις την ταχύτητα του website σου.

15. Canonical = Rel

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το συγκεκριμένο tag όταν έχεις δυο σελίδες με πανομοιότυπο περιεχόμενο στο website σου, έτσι ώστε να δηλώσεις στην Google σε ποια σελίδα θέλεις να οδηγεί τους χρήστες.

16. Optimization των εικόνων

Οι εικόνες πάνω στη σελίδα σου μπορούν να στείλουν ένα δυνατό σήμα στη Google όταν έχουν το σωστό τίτλο, ALT text, περιγραφή και caption.

Οι μηχανές αναζήτησης δε μπορούν να κατανοήσουν το περιεχόμενο των εικόνων σου παρά μόνο το κείμενο.

Επίσης αρκετά σημαντικό είναι να έχουν και το σωστό μέγεθος αλλά και την κατάλληλη μορφή αρχείων, όπως JPEG ή PNG.

17. Η ποιότητα και ο αριθμός των outbound link

Αρκετοί πιστεύουν ότι η χρήση outbound link που οδηγούν σε άλλες αξιόπιστες σελίδες βελτιώνουν τα αποτελέσματα κατάταξης.

Ωστόσο η υπερβολική χρήση των do-follow outbound links (εξωτερικών συνδέσμων) μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικά αποτελέσματα και να επηρεάσει την κατάταξη.

18. Η ποιότητα και ο αριθμός των internal links

Ο αριθμός των internal links (εσωτερικών συνδέσμων) στις σελίδες του website σου αναφέρει τη σχέση που έχουν με άλλες σελίδες του website σου. Αυτό μπορεί να σε βοηθησει στα αποτελέσματα κατάταξης.

Ωστόσο η απόκτηση internal links από άλλες αξιόπιστες σελίδες έχει μεγαλύτερη σημασία και επηρεάζει περισσότερο τα αποτελέσματα κατάταξης.

19. Broken links

Το να υπάρχουν αρκετά broken links στο website σου μπορεί να δώσει ένα σήμα εγκατάλειψης στη Google. Δώσε μια ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό.

Αν οι crawlers της Google ανακαλύψουν και καταγράψουν αρκετούς κατεστραμμένους συνδέσμους τότε μειώνεται και η κατάταξη του website σου.

20. Readability score & User friendly layouts

Το περιεχόμενο ενός website θα πρέπει να είναι φιλικό προς στο χρήστη.

Οι χρήστες προτιμούν να διαβάζουν απλό και κατανοητό περιεχόμενο παραμένοντας έτσι πιο πιστοί στο website σου. Η Google ενισχύει τις ιστοσελίδες με το μεγαλύτερο engagement από τους χρήστες.

Επίσης η δομή μιας υψηλής ποιότητας σελίδας κάνει το κύριο περιεχόμενο να ξεχωρίζει. Αυτό βοηθάει τους επισκέπτες του website σου να μένουν για περισσότερη ώρα σε αυτήν, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την κατάταξη της σελίδας σου.

Συνοψίζοντας

Οι παράγοντες κατάταξης ενός  website (ranking factors) είναι πολύ παραπάνω από αυτούς που αναφέραμε πιο πάνω και κανένας δε μπορεί να πει με σιγουριά ότι τους γνωρίζει όλους. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να μελετήσεις από διάφορες αξιόπιστες πηγές και να ακολουθήσεις ή να βελτιώσεις όσους περισσότερους παράγοντες μπορείς.

Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού, μπορούν να σε βοηθήσουν σε αυτή σου την προσπάθεια μέσω των SEO ενεργειών που περιλαμβάνονται εξ ορισμού στα πακέτα ανάπτυξης νέων ιστοσελίδων.

Φτιάξε ένα σύγχρονο site - Κατασκευη ιστοσελιδας

Ο Σωσίπατρος είναι Online Marketing Specialist, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Ο ρόλος του είναι να σχεδιάζει και να υλοποιεί τόσο τις καμπάνιες SEO, όσο και τις pay-per-clicκ (PPC) καμπάνιες του Χρυσού Οδηγού. Παράλληλα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση του εταιρικού μας website σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές SEO!

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!