Google discovery ads

Google Discovery ads: Τι είναι και πώς κάνουν την διαφορά!

Τα Google Discovery Ads ήρθαν να αλλάξουν το… μέλλον του τρόπου με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στους καταναλωτές. Ο συνδυασμός των έξυπνων αλγορίθμων (και του machine learning) με το ελκυστικό design αυτών των διαφημίσεων είναι ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η Google για τα Google Ads!

Μιας και αυτός ο τύπος διαφημίσεων είναι σχετικά νέος, προκύπτει εύλογα το ερώτημα “τι είναι τα Google Discovery Ads και πώς κάνουν τη διαφορά έναντι των υπολοίπων διαφημίσεων”. Αυτό το άρθρο έρχεται να δώσει απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα, αλλά και στο πώς μπορούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τα Discovery Ads.

Πριν προχωρήσουμε, όμως, στο τι είναι τα Discovery Ads, ας κάνουμε μια εισαγωγή στο Google Discover, το όνομα δηλαδή που έχει δώσει η Google στο feed της (αντίστοιχο του Facebook feed, όπου ο χρήστης μπορεί να κάνει scroll, διαβάζοντας ειδήσεις και νέα από όλο τον κόσμο).

 

Τι είναι το Google Discover

 

Ξεπερνώντας τους 800 εκατομμύρια χρήστες, το Google Discover βοηθάει τους χρήστες με iOS και Android συσκευές -που έχουν εγκατεστημένο το Google app- να εξατομικεύουν το news feed τους, ακολουθώντας συγκεκριμένες κατηγορίες με ειδήσεις/νέα/αθλητικά/ψυχαγωγία και άλλα.

Σε αντίθεση με το Google Search, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να απαντάει σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, το Google Discover στοχεύει στην παροχή απαντήσεων πριν καν ο χρήστης ρωτήσει κάτι! Αυτό το πετυχαίνει με machine learning και χρήση αναπτυγμένων αλγορίθμων, κάτι που θεωρείται ως… το μέλλον στην online διαφήμιση.

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

 

Τι είναι τα Google Discovery Ads και πού εμφανίζονται

 

Τα Discovery Ads είναι ένας τύπος διαφήμισης που έχει ως στόχο να εμφανίσει προϊόντα και υπηρεσίες σε καταναλωτές που ενδιαφέρονται για κάτι, πριν προλάβουν να το ζητήσουν. Αυτό σημαίνει, ότι τα Discovery Ads έρχονται να δημιουργήσουν καταναλωτική ζήτηση και όχι να απαντήσουν σε ερωτήματα αναζήτησης, όπως κάνουν τα γνωστά search ads. Οι χρήστες, δηλαδή, βλέπουν κάτι που χρειάζονται, χωρίς να έχουν εκδηλώσει ότι το χρειάζονται.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Google: “Η Google τοποθετεί τα Discovery Ads ως εναλλακτική λύση για τα Facebook και Instagram. Το Discovery είναι ένα μέρος με δυνατότητα αναζήτησης βασισμένο στη ροή, η οποία δίνει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να επεκτείνουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα σε εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες της Google, παγκοσμίως, με μία μόνο καμπάνια. Παράλληλα, αξιοποιώντας έξυπνους αλγορίθμους, σηματοδοτεί την ικανοποίηση των χρηστών, όταν είναι πρόθυμοι να μάθουν περισσότερα για προϊόντα και υπηρεσίες και είναι έτοιμοι να αναλάβουν δράση”.

Παρά το όνομά τους, τα Discovery Ads δεν εμφανίζονται μόνο στην εφαρμογή της Google. Εμφανίζονται επίσης στο Gmail -το οποίο χρησιμοποιούν περισσότεροι από 1.5 δις χρήστες το μήνα- και στο YouTube, τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.

 

Τι μορφή έχουν τα Google Discovery Ads

 

Τα Google Discovery Ads είναι παρόμοια με τα γνωστά Display Ads και είναι σχεδιασμένα με μια ελκυστική οπτική, για να προάγουν την αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Μπορεί να εμφανίζονται, επίσης, με τη μορφή διαφημίσεων καρουζέλ, επιτρέποντας στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν πολλαπλές εικόνες, ούτως ώστε να ενθαρρύνουν τους χρήστες να αλληλεπιδρούν μαζί τους.

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν 2 τρόποι για να εμφανιστεί μια discovery ad διαφήμιση:

1.Standard Discovery Ad και 2.Carousel Discovery Ad. Όπως συμβαίνει και με τις υπόλοιπες διαφημίσεις που προβάλλονται στο δίκτυο του Google Display, έτσι και εδώ, ο διαφημιζόμενος παρέχει στην Google έναν μεγάλο αριθμό από δημιουργικά και η Google, μέσω τεστ, δοκιμάζει όλες τις πιθανές παραλλαγές, κρατώντας -στο τέλος- αυτή με την καλύτερη απόδοση.

Standard Discovery Ads: Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου μέσω ενός link που τοποθετείς στη διαφήμιση. Ιδανικά, ο προορισμός όπου θα οδηγηθεί ο χρήστης θα πρέπει να είναι σχετικός με το αντικείμενο και το design της διαφήμισης. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στις εικόνες που θα χρησιμοποιηθούν, καθώς πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να προβάλλουν, με ελκυστικό τρόπο, το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθούν.

TIP: Μόνο στα Standard Discovery Ads μπορείς να χρησιμοποιήσεις φόρμες για lead generation, αντί για κάποιο link. Φόρμες, δηλαδή, τις οποίες ο χρήστης συμπληρώνει εντός της διαφήμισης, χωρίς να διακόψει την περιήγησή του.

Discovery Carousel Ads: Αυτός ο τύπος διαφήμισης μοιάζει αρκετά με τον Standard Discovery. Η διαφορά τους είναι ότι, στα Carousel Ads, οι χρήστες μπορούν να κάνουν scroll ανάμεσα σε όλες τις εικόνες που έχουν χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες της διαφήμισης (πολλές εικόνες vs μίας), θυμίζοντας λίγο Facebook και Instagram.

 

Τι επιλογές στόχευσης κοινού διαθέτουν τα Google Discovery Ads

 

Οι περισσότεροι από τους κανόνες στόχευσης του Google Display Network ισχύουν και για το Google Discover, όπου στοχεύεις, επίσης, άτομα με βάση τα ενδιαφέροντά τους ή τις τελευταίες αναζητήσεις τους. Για παράδειγμα, όταν διαθέτεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με είδη τροφών για κατοικίδια, έχεις τη δυνατότητα να στοχεύεις -με εξατομικευμένες διαφημίσεις- ανθρώπους που έχουν κατοικίδια και αναζητούν, ενεργά, τροφές για τα ζωάκια τους.

Πιο συγκεκριμένα, οι επιλογές στόχευσης είναι οι εξής:

Inmarket κοινά – Όπως και το Google Display Network, έτσι και το Google Discover σού επιτρέπει να στοχεύεις προσαρμοσμένα είδη κοινού εντός της αγοράς, δηλαδή πελάτες που πραγματοποιούν έρευνα για προϊόντα και εξετάζουν, ενεργά, το ενδεχόμενο να αγοράσουν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν όπως αυτά που προσφέρεις. Τα είδη κοινού εντός της αγοράς μπορεί να συμβάλουν στη βελτίωση της απόδοσης του remarketing και στην προσέλκυση καταναλωτών που βρίσκονται κοντά στην ολοκλήρωση μιας αγοράς.

Remarketing κοινά – Με το Google Discover μπορείς, επίσης, να στοχεύεις ανθρώπους που έχουν αλληλεπιδράσει με την ιστοσελίδα σου νωρίτερα. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μιλήσεις ξανά στους επισκέπτες του site σου, μέσω της χρήσης ενός άλλου μέσου.

Demographics Μπορείς να στοχεύσεις κοινά με βάση δημογραφικά στοιχεία, όπως ηλικία, φύλο, περιοχή κ.ά.

Affinity κοινά – Με αυτά τα είδη κοινού μπορείς να προσεγγίσεις χρήστες βάσει μιας συνολικής εικόνας του τρόπου ζωής και των συνηθειών τους, αλλά και των πραγμάτων που τους ενθουσιάζουν. Έτσι, έχεις τη δυνατότητα να προσεγγίσεις τους χρήστες που ενδείκνυνται, περισσότερο, για τα προϊόντα ή τις προσφορές σου.

Life Events Τα Life Events, ή αλλιώς Εκδηλώσεις ζωής, σου επιτρέπουν να στοχεύσεις άτομα που πρόκειται να έχουν ένα σημαντικό ορόσημο στη ζωή τους, όπως η έναρξη μιας επιχείρησης, η αλλαγή εργασίας, η αποφοίτηση, ο γάμος, η αγορά σπιτιού.

 

Πώς χρεώνει η Google για τα Discovery Ads με βάση το budget

 

Οι καμπάνιες του Google Discovery είναι κατασκευασμένες με έξυπνους αλγορίθμους, που βασίζονται στο Google Smart Bidding σύστημα. Προς το παρόν, οι διαφημίσεις αυτές υποστηρίζουν μόνο δύο στρατηγικές υποβολής προσφορών:

Target CPA H Google θα προσπαθήσει να αυξήσει τις μετατροπές με συγκεκριμένο κόστος ανά μετατροπή. Συνιστάται να χρησιμοποιείται αυτή η στρατηγική, εάν έχεις προϋπολογισμό που είναι τουλάχιστον 10 φορές ο στόχος CPA.

Maximize conversions Η Google θα προσπαθήσει να φέρει, όσο το δυνατόν, περισσότερες μετατροπές με το μικρότερο CPA. Αυτή η στρατηγική είναι καλύτερη για διαφημιζόμενους που έχουν μικρότερους προϋπολογισμούς ή που δεν περιμένουν να δουν περισσότερες από 10 μετατροπές την ημέρα.

Όταν δημιουργείται μια νέα καμπάνια Discovery, η Google συμβουλεύει το διαφημιζόμενο να περιμένει δύο ή τρεις εβδομάδες μέχρι να αλλάξει τη στρατηγική του ή να δοκιμάσει νέες διαφημίσεις, ώστε να έχει χρόνο ο αλγόριθμος να μάθει πώς αντιδρούν οι χρήστες και, έτσι, να προσαρμοστεί στις αλλαγές και να βελτιώσει την απόδοσή του σε πραγματικό χρόνο.

 

Γιατί πρέπει να εντάξεις τα Discovery Ads στη διαφήμισή σου

 

Τα Google Discovery Ads -που αποτελούν ένα νέο βήμα στην ψηφιακή διαφήμιση- σου επιτρέπουν να επεκτείνεις την προβολή της επιχείρησής σου, δείχνοντας διαφημίσεις σε ανθρώπους πριν ακόμα εκείνοι εκδηλώσουν ότι θέλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου!  

Τι θα πετύχεις με τα Discovery Ads και γιατί πρέπει να τα εντάξεις στην pay-per-click στρατηγική σου:

-Σύγχρονο και ελκυστικό design

Το παν σε μια διαφήμιση είναι το πώς εμφανίζεται και ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνεί το μήνυμά της. Αυτό το πετυχαίνουν άριστα τα Discovery Ads, καθώς έχουν δημιουργηθεί για να αυξάνουν την αλληλεπίδραση με το χρήστη, να επικοινωνούν το μήνυμά τους καταλαμβάνοντας μεγαλύτερο διαφημιστικό χώρο σε σύγκριση με τα απλά στατικά banners, αλλά και να επικοινωνούν πολλαπλά μηνύματα, με διαφορετικά λεκτικά. Επίσης, μην ξεχνάς ότι στα Discovery Ads, αντί για φωτογραφίες, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και videos. Η αύξηση στο clickthroughrate, η επισκεψιμότητα και το engagement είναι τα άμεσα αποτελέσματα που θα λάβεις με τη χρήση των Discovery Ads.

-Τεράστια ποικιλία σε κοινά και κριτήρια για στόχευση

YouTube, Google Maps, Gmail, Google Search και άλλες πλατφόρμες της Google χρησιμοποιούνται, καθημερινά, από εκατομμύρια χρήστες. Τα Discovery Ads, όχι μόνο εμφανίζονται σε όλες αυτές τις πλατφόρμες, αλλά και μέσω των αυξημένων δυνατοτήτων για στόχευση -που παρέχουν οι διαφημίσεις αυτές- μπορείς να εντοπίσεις το στόχο-κοινό σου τη στιγμή που θες και να του επικοινωνήσεις το κατάλληλο μήνυμα. Για παράδειγμα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με είδη μαγειρικής μπορεί να εμφανίσει τις διαφημίσεις του σε χρήστες που παρακολουθούν στην Google συνταγές για ελληνικά φαγητά! Τρομερό;

-Χτίσιμο του brand της επιχείρησής σου

Το λογότυπο, το website της επιχείρησης, αλλά και η επωνυμία της μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή των Discovery Ads. Οι καταναλωτές δεν βλέπουν μια απλή διαφήμιση, αλλά αποτυπώνουν και τη μάρκα που η Google έχει φροντίσει να επικοινωνεί, σημαντικά, στο σχεδιασμό των Discovery Ads. Με αυτόν τον τρόπο, θα πετύχεις αύξηση της επισκεψιμότητας και των εσόδων σου όχι μόνο μέσω διαφήμισης, αλλά και από χρήστες που, πλέον, γνωρίζουν το brand σου και επιλέγουν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σου, κατευθείαν, μέσα από τον browser τους.

Όλα τα παραπάνω αποτελέσματα είναι άμεσα και στόχο έχουν να οδηγήσουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας, της αναγνωρισιμότητας του brand σου και, τελικά, στην αύξηση των πωλήσεων και του ενδιαφέροντος για την επιχείρησή σου. Τα Discovery Ads είναι κάτι που πρέπει να ξεκινήσεις σήμερα!

 

Τι χρειάζεται για να ξεκινήσεις τα Google Discovery Ads

 

Θα χρειαστείς:

  • Headlines: Τουλάχιστον μια επικεφαλίδα 90 χαρακτήρων, η οποία εμφανίζεται ως πρώτη σειρά της διαφήμισής σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι και 5 επικεφαλίδες.
  • Descriptions: Τουλάχιστον μια περιγραφή 90 χαρακτήρων. Οι περιγραφές εμφανίζονται κάτω από τις επικεφαλίδες, ενώ πρέπει να περιέχουν ένα ελκυστικό και περιγραφικό μήνυμα για τους χρήστες. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι και 5 περιγραφές.
  • Business name: Την επωνυμία της επιχείρησης.
  • Ένα URL στο οποίο θα κατευθύνει η διαφήμιση.
  • Ένα Call to Action.
  • Κάθετες εικόνες σε διάσταση 1.91:1 με προτεινόμενο μέγεθος το 1200×628.
  • Τετράγωνες εικόνες σε διάσταση 1:1 με προτεινόμενος μέγεθος το 300×300.

Μπορείς να βρεις αναλυτικές πληροφορίες, για το τι θα χρειαστείς, στο επίσημο site της Google, εδώ.

Η τάση στις διαφημιστικές λύσεις της Google, αργά-αργά, φεύγει από τις απλές διαφημίσεις του search και επικεντρώνεται στη στόχευση κοινών. Έτσι, τα Google Discovery Ads παρέχουν μια συναρπαστική ευκαιρία για να το πετύχεις αυτό, καθώς οι εταιρείες που τα αξιοποιούν έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με συγκεκριμένα κοινά, μέσω ενός εξαιρετικά αναπτυσσόμενου μέσου.

 

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Μέλημά μας… η αποτελεσματική online διαφήμιση των πελατών μας!

Μάθε πως να αναπτύξεις αποτελεσματικά την επιχείρησή σου!











Θέλω να Μάθω για:

 


Μάθετε περισσότερα για τη πολιτική απορρήτου εδώ

 



ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!