17+1 Google AdWords Terms που Πρέπει να Γνωρίζεις

17+1 Google AdWords Terms που Πρέπει να Γνωρίζεις [Infographic]

Εάν θέλεις να προσεγγίσεις πελάτες διαδικτυακά, τότε το Google AdWords είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Πιθανότατα να έχεις τρέξει στο παρελθόν ή ακόμα και τώρα κάποιες καμπάνιες Google AdWords επομένως θα είσαι πιο εξοικειωμένος με τα βασικά Google AdWords terms.

Ή μήπως όχι; Ας τα δούμε μαζί πιο αναλυτικά.

Τι είναι το Google AdWords;

Όπως λέει και η Google:

Το Google AdWords είναι ένα διαδικτυακό διαφημιστικό εργαλείο. Μέσω του Google AdWords, μπορείς να δημιουργήσεις διαδικτυακές διαφημίσεις ώστε να προσεγγύσεις άτομα ακριβώς τη στιγμή που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις.

Το Google AdWords, όπως και σχεδόν όλο το σύνολο των προϊόντων της Google, παρέχεται εντελώς δωρεάν.

Google AdWords grow your business with google AdWords

Πηγή: Grow your business with AdWords

Οι δυνητικοί πελάτες σου βρίσκονται online.

Σύμφωνα με την Google:

Όπως καταλαβαίνεις οι online αναζητήσεις και οι online αγορές έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των ανθρώπων.

Επειδή όμως αν ανοίξεις το Google AdWords για πρώτη φορά, το πιθανότερο είναι να καταλήξεις να το κοιτάς για ώρες πριν πατήσεις κάποια επιλογή εξαιτίας του πλήθους των λειτουργιών και των δεδομένων που έχει, καλό είναι να γνωρίζεις κάποια βασικά Google AdWords Terms πριν ξεκινήσεις.

Σου έχουμε ετοιμάσει και αναλύσει τα 18 σημαντικότερα Google AdWords terms, τα οποία θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις καλύτερα τις διαφημίσεις σου αλλά και τα δεδομένα που βλέπεις στο Google AdWords.

 

17+1 Google AdWords Terms [Infographic]

Βρες μετά το infographic ένα text version των Google AdWords terms που υπάρχουν στο infographic αλλά και χρήσιμα tips.

Google AdWords terms infographic

1. Ad Rank

Είναι μια τιμή που χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της θέσης της διαφήμισής σου, σε σχέση με άλλες διαφημίσεις, και αν οι διαφημίσεις σου θα εμφανιστούν ή όχι στους χρήστες.

2. Ad extensions

Είναι μια λειτουργία που εμφανίζει επιπλέον πληροφορίες για την επιχείρησή σου μαζί με τη διαφήμιση, όπως διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, reviews ή περισσότερες links για το website σου.

3. Ad group

Είναι ένα group διαφημίσεων το οποίο μπορεί να περιέχει μία ή περισσότερες διαφημίσεις (ads), που στοχεύουν σε ένα κοινό σύνολο λέξεων-κλειδιών (keywords). Χρησιμοποίησε ad groups για να οργανώσεις τις διαφημίσεις σου με ένα κοινό θέμα.

4. Campaign

Είναι ένα σύνολο ad groups που μοιράζονται έναν προϋπολογισμό (budget), γεωγραφική στόχευση (location targeting) και άλλες ρυθμίσεις. Χρησιμοποίησε τα campaign ώστε να οργανώσεις τις κατηγορίες των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρεις.

Tip: Ρύθμισε σωστά τις καμπάνιες σου μετά από τον επανασχεδιασμό του website σου.

Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

 

5. Campaign Type

Αφορά την επιλογή ως προς το που θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου. Η Google προσφέρει 5 επιλογές:

  • Search Network only, που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται μόνο στη SERP.
  • Display Network only, που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται στο δίκτυο συνεργατών της Google όπως είναι: websites, videos, YouTube, Blogger και άλλα
  • Search Network with Display Select, που σημαίνει ότι θα γίνει ένας συνδυασμός των υπόλοιπων δυο.
  • Video, που σημαίνει ότι οι video διαφημίσεις (video ads) σου θα εμφανίζονται στο YouTube και στο Google Display Network.
  • Universal app, που σημαίνει ότι μπορείς να προωθήσεις τα app σου διαφημίζοντας τα μέσω του Google Search, Google Play, YouTube και Google Display Network.

6. Clickthrough rate (CTR)

Είναι η αναλογία που δείχνει πόσο συχνά οι χρήστες που βλέπουν τη διαφήμισή σου, καταλήγουν στο να κάνουν κλικ. Το Clickthrough rate (CTR) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μετρηθεί η απόδοση των λέξεων-κλειδιών (keywords) και των διαφημίσεων (ads) σου.

7. Cost-per-Click (CPC)

Αφορά το ποσό που θα πληρώσεις για κάθε κλικ που λαμβάνουν οι διαφημίσεις σου. Για τις καμπάνιες CPC όρισε ένα Maximum CPC.

8. Conversion

Είναι μια ενέργεια που μετριέται όταν κάποιος αλληλεπιδρά με μια διαφήμιση σου. Για παράδειγμα ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια διαφήμισή σου και στη συνέχεια κάνει μια συγκεκριμένη ενέργεια την οποία έχεις από πριν ορίσει ως ενέργεια-στόχο, όπως μια αγορά ή μια κλήση στην επιχείρησή σου. Αυτές οι ενέργειες θεωρούνται Conversions.

9. Conversion Rate (CVR)

Είναι ο μέσος αριθμός Conversions ανα κλικ που δέχεται μια διαφήμιση σου. Παρουσιάζει δηλαδή την επίτευξη των στόχων που έχεις ορίσει σε συνάρτηση με τα κλικ που έλαβαν οι διαφημίσεις σου, με τη μορφή ποσοστού.

10. Daily budget

Είναι το ποσό που έχεις ορίσει για κάθε διαφημιστική καμπάνια (ad Campaign) με το οποίο καθορίζεις πόσα χρήματα, κατά μέσο όρο, θέλεις να δαπανήσεις κάθε μέρα.

11. Destination URL

Είναι η σελίδα προορισμού στην οποία κατευθύνει η διαφήμισή σου όταν ένας χρήστης κάνει κλικ. Το Destination URL δεν εμφανίζεται στις διαφημίσεις σου.

12. Display URL

Είναι η διεύθυνση της ιστοσελίδας (URL) που εμφανίζεται στη διαφήμισή σου.

13. Impressions

Αφορά το πόσο συχνά εμφανίζεται η διαφήμισή σου. Ένα impression υπολογίζεται κάθε φορά που εμφανίζεται η διαφήμισή σου σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης ή σε ένα ιστότοπο που ανήκει στο Google Network.

14. Keywords

Οι λέξεις-κλειδιά είναι πολύ σημαντικές για τις διαφημίσεις. Ουσιαστικά αφορούν λέξεις ή φράσεις, που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, και τις επιλέγεις για τις διαφημίσεις σου ώστε να βοηθήσεις να προσδιοριστεί που και πότε θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου.

Tip: Δώσε προσοχή στους τύπους αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών στο Google Adwords (Keywords Matching Type Options) οι οποίοι θα σε βοηθούν να ελέγξεις ποιες αναζητήσεις μπορούν να ενεργοποιήσουν τη διαφήμισή σου.

15. Landing page

Είναι η σελίδα του website σου στην οποία θα οδηγηθούν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου.

Tip: Η σημασία του landing page optimization για τις PPC καμπάνιες είναι αδιαμφισβήτητη. Δώσε μεγάλη σημασία στη βελτιστοποίηση των landing page σου.

16. Maximum CPC bid

Μπορείς να ορίσεις μια μέγιστη προσφορά Cost-per-Click (Maximum CPC bid) που ουσιαστικά σημαίνει ότι αυτό το ποσό είναι το μέγιστο που θέλεις να πληρώσεις σε περίπτωση που ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.

17. Negative Keywords

Ένας τύπος keyword (λέξης-κλειδιού) που εμποδίζει την ενεργοποίηση της διαφήμισης από μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση. Πρακτικά οι διαφημίσεις σου δεν εμφανίζονται σε οποιονδήποτε ψάχνει για αυτή τη φράση.

18. Quality Score

Είναι μια εκτίμηση της ποιότητας των διαφημίσεων (ads), των λέξεων-κλειδιών (keywords) και των σελίδων προορισμού σου (landing pages). Οι διαφημίσεις με καλύτερο Quality Score μπορούν να οδηγήσουν σε χαμηλότερο κόστος και καλύτερες θέσεις διαφημίσεων. Η κλίμακα του Quality Score είναι από 1 έως το 10.

 

Μπορείς να μάθεις περισσότερα σχετικά με το Google AdWords (αλλά και άλλα Google AdWords terms) παρακολουθώντας τα μαθήματα στο Google Academy for Ads ή ακόμα και λαμβάνοντας ένα Google AdWords certification δίνοντας online εξετάσεις.

Εάν πάλι δεν έχεις χρόνο για κάτι τέτοιο, μπορείς να το αφήσεις πάνω μας. Ο Χρυσός Οδηγός μπορεί να σε βοηθήσει και να υλοποιήσει για την επιχείρησή σου αποτελεσματικές καμπάνιες Google AdWords.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Adwords - Ζήτα τώρα μια συνάντηση

Ο Σωσίπατρος είναι Digital Project Coordinator, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Βάσει του ρόλου του είναι υπεύθυνος για τη συνολική πορεία υλοποίησης & διαχείρισης κάθε website project που αναλαμβάνει. Παράλληλα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση του εταιρικού μας website σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές SEO καθώς επίσης είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και τη δημιουργία content για το εταιρικό μας blog.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!