Τι Είναι το Ad Rank και Πώς να το Βελτιώσεις

Τι Είναι το Ad Rank και Πώς να το Βελτιώσεις

Το Ad Rank στο AdWords είναι ένα βασικό συστατικό το οποίο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση των διαφημίσεών σου στη Google.

Το Ad Rank είναι μια μεθοδολογία που χρησιμοποιεί η Google ώστε να καθορίσει τη θέση -Ad position- στην οποία θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις σου στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google (SERP) και το cost-per-click που θα έχουν.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά.

Το Ad position είναι η θέση στην οποία εμφανίζεται η διαφήμισή σου σε μια σελίδα αποτελεσμάτων της Google.

Για παράδειγμα, ένα Ad position «1» σημαίνει ότι η διαφήμισή σου έχει την υψηλότερη θέση στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google σε σχέση με τις υπόλοιπες διαφημίσεις του ίδιου τύπου.

Όπως καταλαβαίνεις είναι καλό οι διαφημίσεις σου να εμφανίζονται σε όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση σε μια σελίδα αποτελεσμάτων, διότι είναι πολύ πιθανότερο να τη δουν και να κάνουν κλικ οι χρήστες.

Δε συμφωνείς;

Παρακάτω σου έχουμε ετοιμάσει έναν αναλυτικό οδηγό για το Ad Rank και πώς μπορείς να το βελτιώσεις, ώστε να αυξήσεις την απόδοση των διαφημίσεών σου.

Τι είναι το Ad Rank στο AdWords

Το Ad Rank είναι κάτι αντίστοιχο με τον αλγόριθμο της Google, που καθορίζει τη θέση στην οποία θα εμφανιστούν τα website στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Το Ad Rank καθορίζει επίσης τη θέση εμφάνισης των διαφημίσεών σου στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, καθώς και το ποσό που θα πληρώσεις όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.

Το AdWords υπολογίζει το Ad Rank για κάθε διαφήμισή σου, που συμμετέχει στο ad auction.

Το ad auction είναι μια διαδικασία κατά την οποία για κάθε search query που γίνεται από τους χρήστες, αποφασίζεται ποιες διαφημίσεις θα τους προβληθούν καθώς και σε ποια θέση στη σελίδα.

Κάθε φορά που ένα AdWords ad θεωρείται κατάλληλο για να εμφανιστεί σε μια αναζήτηση, περνάει από τη διαδικασία του ad auction.

Μέσω του ad auction καθορίζεται αν θα εμφανιστεί η διαφήμιση και σε ποια θέση στη σελίδα αποτελεσμάτων (ad position).

Το Ad Rank, είναι εκείνο το οποίο θα καθορίσει το Ad position και το αν η διαφήμισή σου είναι κατάλληλη για να εμφανιστεί ή όχι στους χρήστες.

Απλό;

Σε γενικές γραμμές, οι διαφημίσεις με το υψηλότερο Ad Rank εμφανίζονται στην πρώτη θέση και οι διαφημίσεις με το δεύτερο υψηλότερο Ad Rank εμφανίζονται στη δεύτερη θέση και ούτω καθεξής.

Αν δούμε τα πράγματα λίγο πιο γενικά, σκέψου ότι το Ad Rank επηρεάζεται και καθορίζεται από τα κάτωθι (εδώ θα δεις τους βασικούς παράγοντες που καθορίζουν το Ad Rank αλλά και κάποια επιπλέον πράγματα στα οποία δίνει ιδιαίτερη σημασία η Google):

  • Από τα bid σου. Όταν ορίζεις τα bid σου ουσιαστικά ενημερώνεις το AdWords για το μέγιστο ποσό που είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις για ένα κλικ στη διαφήμισή σου. Το ποσό που θα πληρώσεις τελικά είναι συνήθως μικρότερο, αλλά όπως και να έχει μπορείς να αλλάξεις τα bid σου ανά πάσα στιγμή.
  • Από τη ποιότητα των διαφημίσεών σου και των Landing page σου. Το AdWords εξετάζει πόσο συναφής και χρήσιμη είναι για τον χρήστη η διαφήμισή σου, καθώς και το website, στο οποίο θα τον οδηγήσει. Η αξιολόγηση αυτή ακούει στο όνομα Quality score και θα τη δούμε αναλυτικά πιο κάτω.
  • Τα Ad Rank thresholds. Το AdWords για να διασφαλίσει την εμφάνιση υψηλής ποιότητας διαφημίσεων έχει ορίσει κάποια στάνταρ thresholds, δηλαδή παράγοντες τους οποίους πρέπει να πληροί η διαφήμισή σου ώστε να εμφανιστεί σε μια συγκεκριμένη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Τις συνθήκες που έγινε η αναζήτηση από ένα χρήστη. Κατά τον υπολογισμό του Ad Rank της διαφήμισής σου το AdWords εξετάζει διάφορους παράγοντες όπως: το search term που πληκτρολόγησε ο χρήστης, την τοποθεσία του χρήστη κατά τη στιγμή της αναζήτησης, τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιεί (π.χ. mobile ή desktop), το χρόνο αναζήτησης και άλλα.
  • Η αναμενόμενη επίδραση από τα ad extensions και άλλα ad formats. Όταν δημιουργείς τις διαφημίσεις σου έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις κάποιες επιπλέον πληροφορίες σε αυτές, όπως έναν αριθμό τηλεφώνου ή περισσότερους συνδέσμους προς συγκεκριμένες σελίδες στο website σου. Αυτές οι πληροφορίες ονομάζονται ad extensions. Το AdWords εκτιμά τον τρόπο με τον οποίο τα ad extensions και άλλα ad formats που θα χρησιμοποιήσεις θα επηρεάσουν την απόδοση των διαφημίσεών σου.

Ένας γενικός μαθηματικός τύπος με τον οποίο υπολογίζεται το Ad Rank είναι ο κάτωθι, όμως σίγουρα υπάρχουν και άλλα στοιχεία τα οποία επηρεάζουν το Ad Rank των διαφημίσεών σου:

Ad Rank = Quality Score x Max CPC x Ad Format

Μπορεί να φαίνεται πολύπλοκη η διαδικασία αλλά σκέψου ότι όλα τα παραπάνω η Google τα υπολογίζει μέσα σε δευτερόλεπτα και σερβίρει σε χρόνο αστραπή τις διαφημίσεις σου στους χρήστες (υποψήφιους πελάτες σου).

Tips για Digital Marketing στο Email σου
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

Παράγοντες που καθορίζουν το Ad Rank

Το Ad Rank των διαφημίσεών (ads) σου καθορίζεται από τρεις (3) κύριους παράγοντες, το Max bid, το Quality score και το Ad format.

Πάμε να δούμε τι σημαίνει το κάθε ένα από αυτά πιο αναλυτικά.

1. Max bid

Το Max bid είναι το μέγιστο ποσό που ένας διαφημιζόμενος είναι διατεθειμένος να πληρώσει για ένα κλικ που παίρνει ένα συγκεκριμένο keyword.

Ουσιαστικά το Max bid είναι ένα bid το οποίο ορίζεις εσύ, έτσι ώστε να καθορίσεις το μέγιστο ποσό που είσαι διαθέσιμος να πληρώσεις για κάθε κλικ που παίρνει η διαφήμισή σου.

Έτσι εάν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σου, αυτό το κλικ δε θα σου κοστίσει περισσότερα από το maximum cost-per-click bid (max. CPC) που έχεις ορίσει.

Για παράδειγμα, αν ορίσεις ένα maximum cost-per-click 2 €, δε θα πληρώσεις ποτέ περισσότερα από 2 € για κάθε κλικ που παίρνει η διαφήμισή σου.

Το πραγματικό ποσό που πληρώνεις για κάθε κλικ που λαμβάνουν οι διαφημίσεις σου ονομάζεται actual CPC.

Που θα το δεις όμως αυτό;

Το actual CPC εμφανίζεται στη στήλη Avg. CPC του λογαριασμού σου.

Κάτωθι είναι ένα παράδειγμα για το Avg. CPC ενός Keyword στο οποίο στοχεύουμε, ώστε να δεις πως θα σου εμφανιστεί και στο δικό σου λογαριασμό.

Average CPC Google AdWords

Κάνε μια παύση σε αυτό το σημείο και δες το actual CPC των διαφημίσεών σου στο λογαριασμό σου στο AdWords.

2. Quality score

Το Quality score έχει ως στόχο να σου δώσει μια γενική εικόνα της ποιότητας των διαφημίσεών σου.

Το Quality score, αναφέρεται σε κάθε keyword, που έχεις επιλέξει, και είναι μια εκτίμηση της ποιότητας των διαφημίσεών σου, των keyword που έχεις επιλέξει και των landing page σου.

Το AdWords σου δίνει ένα Quality score, από το 1 έως το 10, το οποίο η Google υπολογίζει με βάση την εμπειρία που θα έχει ένας χρήστης με μια διαφήμιση και μια landing page σου για ένα συγκεκριμένο keyword.

Το υψηλότερο Quality score μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερο κόστος ανά κλικ και σε καλύτερη θέση της διαφήμισής σου.

Το Quality score καθορίζεται από τρείς παράγοντες: το Expected clickthrough rate (CTR), το Ad relevance και το Landing page experience.

Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά:

> Expected clickthrough rate (CTR)

Το Expected clickthrough rate (CTR) είναι ένα keyword status που χρησιμοποιεί το AdWords, το οποίο μετράει την πιθανότητα να λάβουν κλικ οι διαφημίσεις σου όταν εμφανίζονται για ένα συγκεκριμένο keyword.

Μπορούν να εμφανιστούν τρία πιθανά status: το above average, το average, ή το below average:

  • Το status average ή above average, σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με το Expected clickthrough rate αυτού του keyword σε σύγκριση με όλα τα άλλα keyword στο AdWords.
  • Το status below average σημαίνει ότι ίσως θα πρέπει να αλλάξεις το text των διαφημίσεών σου, ώστε να καταστεί πιο σχετικό με τα keyword σου.

> Ad relevance

Το Ad relevance είναι ένα keyword status που χρησιμοποιεί το AdWords, το οποίο υπολογίζει πόσο στενά συνδέεται ένα keyword σου με τις διαφημίσεις σου.

Αυτό το status περιγράφει πόσο ταιριάζει το keyword σου με το μήνυμα των διαφημίσεών σου.

Μπορούν να εμφανιστούν τρία πιθανά status: το above average, το average, ή το below average:

  • Το status average ή above average, σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με τη σχετικότητα των keyword σου σε σύγκριση με όλα τα άλλα keyword στο AdWords.
  • Το status below average σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σου ή τα keyword που έχεις επιλέξει μπορεί να μην είναι πολύ σχετικά ή οι διαφημίσεις σου μπορεί να περιλαμβάνουν πολλά θέματα.

> Landing page experience

Το Landing page experience είναι ένα keyword status που χρησιμοποιεί το AdWords, προκειμένου να εκτιμηθεί πόσο σχετική και χρήσιμη θα είναι η Landing page σου στους χρήστες που θα κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου.

Μπορούν να εμφανιστούν τρία πιθανά status: το above average, το average, ή το below average:

  • Το status average ή above average, σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με τη σχετικότητα των keyword σου και των landing page σε σύγκριση με όλα τα άλλα keyword στο AdWords.
  • Το status below average σημαίνει ότι ίσως θα πρέπει να κάνεις κάποιες αλλαγές στις landing page σου έτσι ώστε να τις βελτιώσεις.

Που θα τα δεις όμως όλα όσα αναφέραμε πιο πάνω;

Μπορείς να δεις το Quality score των διαφημίσεών σου (σε κλίμακα από το 1 έως το 10) και τα συστατικά του (αναμενόμενο clickthrough rate, ad relevance και landing page experience) πηγαίνοντας στο Keywords tab στη σελίδα των Campaigns σου και βάζοντας το κέρσορα του ποντικιού σου πάνω από το συννεφάκι στη στήλη Status.

Όσο πιο συναφείς είναι οι διαφημίσεις σου και οι landing page για τους χρήστες, τόσο πιο πιθανό είναι να έχεις και υψηλότερο Quality score.

Κάτωθι είναι ένα παράδειγμα για το Quality score ενός Keyword στο οποίο στοχεύουμε,  ώστε να δεις πως θα σου εμφανιστεί και στο δικό σου λογαριασμό.

Quality Score Google AdWords

Χρησιμοποίησε αυτά τα status για να προσδιορίσεις και να καταλάβεις αν τα keyword που έχεις επιλέξει είναι σχετικά ή όχι με τις διαφημίσεις σου και αν θα σε βοηθήσουν ώστε να έχουν οι διαφημίσεις σου μια καλή απόδοση.

Κάνε μια παύση σε αυτό το σημείο και δες το Quality score των διαφημίσεών σου στο λογαριασμό σου στο AdWords.

3. Ad format

Τα Ad format είναι οι πρόσθετες λειτουργίες ενός ad, όπως είναι τα ad extensions.

Τα text ads τα οποία εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης στη Google είναι μία μόνο από τις μορφές διαφημίσεων που μπορείς να δημιουργήσεις με το AdWords.

Μπορείς να προωθήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου χρησιμοποιώντας video ads, image ads, app or digital content ads και πολλές άλλες μορφές διαφημίσεων.

Κάθε μορφή διαφήμισης έχει τα δικά της πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα.

Τα διαθέσιμα Ad formats σε έναν λογαριασμό AdWords είναι: το Text, το Responsive, το Image, το App promotion ads, το Video, το Product Shopping ads, το Showcase Shopping ads και το Call-only ads.

Ας τα δούμε πιο αναλυτικά:

  • Text: Είναι διαφημίσεις που περιλαμβάνουν μόνο Text δηλαδή κείμενο. Ακολουθεί ένα παράδειγμα από ένα δικό μας Text ad.

adsolutions.xo.gr Text Ad Google AdWords

  • Responsive: Είναι διαφημίσεις οι οποίες προσαρμόζουν το μέγεθος τους, την εμφάνιση τους και το format τους, έτσι ώστε να χωρέσουν σε ένα διαθέσιμο χώρο. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να μεταμορφωθούν σε Text ή Video ads. Κάτωθι είναι ένα παράδειγμα από ένα δικό μας Responsive ad.

adsolutions.xo.gr Responsive Ad Google AdWords

  • Image: Είναι διαφημίσεις στις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις στατικά ή διαδραστικά γραφικά έτσι ώστε να παρουσιάσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου με ένα οπτικό τρόπο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κινούμενες διαφημίσεις (animated ads) σε μορφή .gif και Flash. Κάτωθι είναι ένα παράδειγμα από ένα δικό μας Image ad.

adsolutions.xo.gr Image Ad Google AdWords

  • App promotion ads: Είναι διαφημίσεις οι οποίες έχουν ως στόχο να οδηγήσουν τους χρήστες να κατεβάσουν ένα app (εφαρμογή) και να αυξήσουν το engagement. Ουσιαστικά μέσω αυτών των διαφημίσεων στέλνεις τους χρήστες σε ένα app store ώστε να κατεβάσουν την εφαρμογή σου ή τους οδηγείς μέσω ενός link κατευθείαν σε αυτή.
  • Video: Είναι διαφημίσεις που εμφανίζονται με τη μορφή Video και έχουν ως στόχο να προσφέρουν μια πλούσια και συναρπαστική εμπειρία στους χρήστες.
  • Product Shopping ads: Είναι διαφημίσεις οι οποίες εμφανίζουν στους χρήστες μια φωτογραφία του προϊόντος σου, έναν τίτλο, μια τιμή, το όνομα της επιχείρησής σου και λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν. Αυτός ο τύπος διαφημίσεων έχει ως στόχο να οδηγήσει τους χρήστες κατευθείαν σε ένα συγκεκριμένο προϊόν.
  • Showcase Shopping ads: Είναι διαφημίσεις οι οποίες εμφανίζουν στους χρήστες μια εικόνα και μια περιγραφή που επεκτείνεται όταν κάποιος κάνει κλικ πάνω τους και εμφανίζονται προϊόντα και πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου. Αυτός ο τύπος διαφημίσεων έχει ως στόχο να οδηγήσει τους χρήστες που ερευνούν από πού να αγοράσουν, στο κατάστημά σου. Δυστυχώς όμως, ο συγκεκριμένος τύπος διαφημίσεων δεν είναι εφικτός στην Ελλάδα.
  • Callonly ads: Είναι διαφημίσεις οι οποίες έχουν ως στόχο να οδηγήσουν τους χρήστες στο να σε πάρουν κατευθείαν τηλέφωνο μιας και η διαφήμιση περιλαμβάνει το τηλέφωνό σου. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ σε αυτού του είδους τις διαφημίσεις και στη συνέχεια να καλέσουν απευθείας την επιχείρησή σου. Αυτές οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο σε συσκευές που μπορούν να πραγματοποιήσουν τηλεφωνικές κλήσεις.

Πώς να βελτιώσεις το Ad Rank

Στο AdWords, οι διαφημίσεις με την καλύτερη απόδοση είναι συνήθως και εκείνες που οι χρήστες θεωρούν πιο σχετικές με τις αναζητήσεις τους (search queries).

Εάν ξέρεις τι είναι αυτό που ψάχνουν οι χρήστες, μπορείς να κάνεις τις απαραίτητες βελτιώσεις στα AdWords campaign σου, στα keywords που επιλέγεις, στα ads σου και στο πόσο σχετικές είναι οι landing page σου έτσι ώστε να έχεις περισσότερες πιθανότητες να τραβήξεις τα κλικ των χρηστών στις διαφημίσεις σου.

Παρακάτω είναι ορισμένες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να σκεφτείς πως μπορείς να βελτιώσεις τις διαφημίσεις σου και κατά συνέπεια το Ad Rank τους:

1. Δημιούργησε πολύ συγκεκριμένα ad groups

Κάθε ad groups στα campaigns σου θα πρέπει να εστιάζει σε ένα μόνο προϊόν ή μια υπηρεσία, έτσι ώστε οι διαφημίσεις σου να είναι πιο σχετικές με τις αναζητήσεις των χρηστών. Η συνάφεια συνήθως οδηγεί στη δημιουργία καλύτερης ποιότητας διαφημίσεων που είναι πιο σχετικές με τις αναζητήσεις των χρηστών.

2. Επίλεξε με προσοχή τα keywords σου

Συμπερίλαβε συγκεκριμένα keywords, που έχουν άμεση σχέση με το θέμα του ad group σου και της landing page σου. Πολλές φορές είναι πιο αποτελεσματική η χρήση keywords που αποτελούνται από δύο ή και τρεις λέξεις αντί για εκείνες με μία μόνο λέξη.

3. Συμπεριέλαβε τα keywords σου στο ad text σου

Συμπερίλαβε τα keywords σου στο ad text σου (κυρίως στο headline των διαφημίσεων σου), έτσι ώστε να δείξεις στους χρήστες ότι η διαφήμισή σου είναι πολύ σχετική με αυτό που αναζήτησαν. Όταν οι χρήστες βλέπουν τους search terms τους στο ad text σου καταλαβαίνουν ότι η διαφήμισή σου είναι πολύ σχετική με αυτό που αναζητούν.

4. Δημιούργησε απλές και δελεαστικές διαφημίσεις

Επισήμανε στις διαφημίσεις σου τι είναι αυτό που κάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό σου. Εάν προσφέρεις δωρεάν αποστολή των προϊόντων σου ή έχεις κάποια είδη σε προσφορά φρόντισε να το αναφέρεις.

5. Χρησιμοποίησε ένα δυνατό call-to-action

Το ad text σου θα πρέπει να έχει ένα δυνατό call-to-action, δηλαδή μια ισχυρή παρότρυνση για δράση. Ένα call-to-action ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου όπως επίσης τους διευκολύνει να κατανοήσουν τι πρέπει να κάνουν όταν πάνε στη Landing page σου. Χρησιμοποίησε λέξεις όπως: Αγόρασε, Πούλησε, Παρήγγειλε, Κάνε Εγγραφή, Κάνε Δοκιμή, κ.ά.

6. Δοκίμασε πολλές διαφημίσεις

Πειραματίσου με διαφορετικές διαφημίσεις και call-to-action, έτσι ώστε να διαπιστώσεις τι είναι πιο αποτελεσματικό για τους διαφημιστικούς σου στόχους και τι είναι αυτό που λειτουργεί καλά για την επιχείρησή σου. Το AdWords πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή στις διαφημίσεις σου που ανήκουν στο ίδιο ad group και εμφανίζει πιο συχνά τις διαφημίσεις με την καλύτερη απόδοση.

 7. Έλεγξε τακτικά την απόδοση των campaign σου

Κάνε τακτικά δοκιμές και τροποποιήσεις στα campaign σου έτσι ώστε να πάρεις τα αποτελέσματα που θέλεις. Παρακολούθησε την απόδοση των διαφημίσεών σου και προσπάθησε να βρεις αν κάτι δεν πάει όπως θα ήθελες π.χ. στο clickthrough rate ή στο conversion rate. Εάν, για παράδειγμα, ανακαλύψεις πως οι χρήστες δεν ανταποκρίνονται σε κάποιο συγκεκριμένο call-to-action που έχεις συμπεριλάβει στο ad text σου τότε κατάργησε τη συγκεκριμένη διαφήμιση και δοκίμασε κάτι διαφορετικό.

8. Δώσε προσοχή στο «Big Three» του Quality Score

Δώσε προσοχή στο «Big Three» των συστατικών ποιότητας μιας διαφήμισης (Quality Score): Το Expected clickthrough rate (CTR), το Ad relevance και το Landing page experience. Δημιούργησε ελκυστικά ad texts ώστε να τραβήξεις τα κλικ των χρηστών, επισήμανε ένα μοναδικό πλεονέκτημα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις ως ad text τη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι χρήστες στα search queries τους, στείλε τους χρήστες σε Landing page που σχετίζονται περισσότερο με τα search queries τους.

Συνοψίζοντας

Το Google Adwords και οι δυνατότητες που σου παρέχει, είναι ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος ώστε να αναρριχηθείς στη κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Ακολούθησε τις πιο πάνω συμβουλές, ερεύνησε όλα τα συστατικά που επηρεάζουν το Ad Rank, πειραματίσου με τις διαφημίσεις σου, κάνε τις απαραίτητες βελτιώσεις και δες άμεσα αποτελέσματα στα AdWords campaign σου.

Αν πάλι θέλεις κάποια βοήθεια τότε ο Χρυσός Οδηγός μπορεί να σε βοηθήσει και να υλοποιήσει για χάρη της επιχείρησής σου αποτελεσματικές καμπάνιες Google AdWords, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου να αναπτυχθεί.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Adwords - Ζήτα τώρα μια συνάντηση

Ο Σωσίπατρος είναι Digital Project Coordinator, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Βάσει του ρόλου του είναι υπεύθυνος για τη συνολική πορεία υλοποίησης & διαχείρισης κάθε website project που αναλαμβάνει. Παράλληλα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση του εταιρικού μας website σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές SEO καθώς επίσης είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και τη δημιουργία content για το εταιρικό μας blog.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!