Google AdWords Ad Extensions: Ένας Πλήρης Οδηγός

Google AdWords Ad Extensions: Ένας Πλήρης Οδηγός

Εάν ψάχνεις να βρεις τρόπο ώστε να βελτιώσεις τις διαφημίσεις σου στη Google, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα AdWords Ad Extensions.

Διάβασε παρακάτω, στον αναλυτικό οδηγό που σου έχουμε ετοιμάσει, τι είναι τα AdWords Ad Extensions, πόσοι τύποι υπάρχουν, και πώς μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις προς όφελος της επιχείρησής σου.

Τι είναι τα Ad Extensions

Τα Ad Extensions είναι επιπλέον πληροφορίες που μπορούν να προστεθούν στα text ads στο AdWords.

Αυτές οι πληροφορίες μπορεί να περιλαμβάνουν την τοποθεσία της επιχείρησής σου, τον αριθμό του τηλεφώνου σου, επιπλέον πληροφορίες κειμένου και άλλα πολλά στοιχεία.

Τα Ad Extensions παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση και την επιτυχία των διαφημίσεών σου.

Υπάρχουν δύο κατηγορίες Ad Extensions: τα Automatic και τα Manual Ad Extensions.

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε, όμως, ότι τα Ad Extensions οποιασδήποτε μορφής δεν εμφανίζονται πάντα μαζί με τις διαφημίσεις σου, οπότε καλό θα ήταν να διατηρήσεις τις πιο σημαντικές πληροφορίες στο κείμενο της διαφήμισής σου!

Τα Ad Extensions εμφανίζονται όταν το Ad Rank της διαφήμισής σου είναι αρκετά υψηλό και μπορούν να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την απόδοσή της.

Τα Ad Extensions επεκτείνουν τη διαφήμισή σου με επιπλέον πληροφορίες, δίνοντας στους χρήστες περισσότερους λόγους για να την κλικάρουν.

Να θυμάσαι, λοιπόν, ότι τα Ad Extensions αυξάνουν το click-through-rate μιας διαφήμισης.

Tips για Digital Marketing στο Email σου
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

Πώς λειτουργούν τα Ad Extensions

Για να μεγιστοποιήσει την απόδοση των text ads σου, η Google επιλέγει τα Ad Extensions που θα εμφανίζονται σε κάθε αναζήτηση που γίνεται.

Με την προσθήκη περισσότερου περιεχομένου στη διαφήμισή σου, τα Ad Extensions τής δίνουν μεγαλύτερη προβολή και χώρο στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Όπως καταλαβαίνεις, κάτι τέτοιο δίνει παραπάνω αξία στη διαφήμισή σου.

Όπως είπαμε, παραπάνω, υπάρχουν δύο κατηγορίες στα Ad Extensions:

  • Τα Automatic Ad Extensions, τα οποία χρειάζονται ένα σετάρισμα από μεριάς σου για να τα φτιάξεις (το οποίο θα δουμε παρακάτω).
  • Τα Manual Ad Extensions, τα οποία προστίθενται αυτόματα από το Google Ads, όταν κρίνεται ότι αυτό θα βελτιώσει την απόδοση των διαφημίσεών σου.

Σύμφωνα με τη Google, κάθε τύπος Ad Extension ωφελεί τους χρήστες, γεγονός που μεταφράζεται σε υψηλότερο CTR για τους διαφημιζόμενους.

Κατά μέσο όρο, υπάρχει αύξηση 10% στο CTR μιας διαφήμισης από την εφαρμογή ενός νέου Ad Extension.

10 Ad Extensions και πώς λειτουργούν

1. AdWords Sitelink Extensions

Τα Sitelink Extensions είναι σύνδεσμοι που μπορείς να προσθέσεις σε μια διαφήμισή σου για να μεταφέρουν τους χρήστες σε συγκεκριμένες σελίδες ενός website.

Τα Sitelink Extensions εμφανίζονται με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τη συσκευή, τη θέση και άλλους παράγοντες.

Σε υπολογιστή μπορεί να εμφανίζονται 2 έως 6 σύνδεσμοι, στην ίδια γραμμή ή να καταλαμβάνουν έως και δύο γραμμές της διαφήμισής σου.

Σε tablet ή κινητή συσκευή μπορεί να εμφανίζονται έως και 8 σύνδεσμοι, δίπλα-δίπλα σε μία γραμμή, σε μορφή καρουσέλ.

Οι χρήστες μπορούν να σπρώξουν προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στο καρουσέλ, για να περιηγηθούν στους διάφορους συνδέσμους που έχεις ορίσει.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Sitelink Extensions.

2. AdWords Location Extensions

Τα Location Extensions εμφανίζουν τη διεύθυνση της επιχείρησής σου και τις ώρες λειτουργίας της.

Μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν την τοποθεσία της επιχείρησής σου προβάλλοντας στη διαφήμισή σου τη διεύθυνση ή ένα χάρτη με την τοποθεσία σου ή την απόσταση από την επιχείρησή σου.

Τα Location Extensions ενδέχεται, επίσης, να περιλαμβάνουν τον αριθμό τηλεφώνου σου ή ένα κουμπί για κλήση, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να καλούν εύκολα την επιχείρησή σου.

Εάν θέλεις, λοιπόν, να φέρεις περισσότερο κόσμο στο μαγαζί σου, αυτός ο τύπος Extension είναι ιδανικός.

Για να ρυθμίσεις τα Location Extensions, πρέπει να συνδέσεις ένα λογαριασμό Google My Business στο AdWords.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Location Extensions.

3. AdWords Affiliate Location Extensions

Εάν πουλάς τα προϊόντα σου μέσω αλυσίδων λιανικής πώλησης, τα Affiliate Location Extensions μπορούν να σε βοηθήσουν να προσεγγίσεις τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν τι και πού θα αγοράσουν.

Με λίγα λόγια, τα Affiliate Location Extensions βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν τα κοντινά καταστήματα πώλησης των προϊόντων σου.

Είναι πιο χρήσιμα εάν πουλάς τα προϊόντα σου σε εθνικό επίπεδο.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Affiliate Location Extensions.

4. AdWords Structured Snippet Extensions

Τα Structured Snippet Extensions θα σε βοηθήσουν να τονίσεις συγκεκριμένες πτυχές των προϊόντων και υπηρεσιών σου.

Τα Structured Snippet Extensions εμφανίζονται κάτω από τη διαφήμισή σου με τη μορφή κεφαλίδας (π.χ. «Παπούτσια Ανδρικά») και λίστας (π.χ. «Παπούτσια Ανδρικά, Δερμάτινα, Μοκασίνια»).

Τα Structured Snippet Extensions σού παρέχουν τρεις επιπλέον γραμμές κειμένου στη διαφήμισή σου όταν εμφανίζονται σε υπολογιστές, και μια γραμμή κειμένου όταν εμφανίζονται σε κινητά και tablets. Επομένως, καλό θα ήταν να τις εκμεταλλευτείς.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Structured Snippet Extensions.

5. AdWords Call Extensions

Τα Call extensions σού επιτρέπουν να προσθέσεις αριθμούς τηλεφώνου στις διαφημίσεις σου.

Μια τέτοια κίνηση μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα κλικ που δέχονται οι διαφημίσεις σου.

Όταν εμφανίζονται τα Call extensions, οι χρήστες μπορούν να πατήσουν σε αυτά και να καλέσουν απευθείας την επιχείρησή σου.

Να θυμάσαι ότι τα Call extensions είναι ο ευκολότερος τρόπος για να προσθέσεις τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησής σου σε διαφημίσεις.

Σε περίπτωση που προσπαθήσεις να βάλεις έναν αριθμό τηλεφώνου σε κάποιο άλλο σημείο της διαφήμισής σου, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απόρριψή της.

Επομένως, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις τα Call extensions για τη χρήση αριθμών τηλεφώνου στις διαφημίσεις σου.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Call extensions.

6. AdWords Message Extensions

Τα Message extensions επιτρέπουν στους χρήστες που βλέπουν τη διαφήμισή σου να επικοινωνήσουν, απευθείας, μαζί σου μέσω μηνύματος κειμένου, κάνοντας κλικ σε ένα εικονίδιο.

Εάν, λοιπόν, θέλεις οι χρήστες με το πάτημα ενός κουμπιού να μπορούν να επικοινωνούν μαζί σου για να κλείσουν ραντεβού, να λάβουν μια προσφορά, να ζητήσουν πληροφορίες κ.λπ., τότε τα Message extensions είναι αυτό που χρειάζεσαι.

Τα Message extensions δίνουν στους χρήστες έναν επιπλέον τρόπο επικοινωνίας μαζί σου. Να θυμάσαι, όμως, ότι προβάλλονται μόνο στους χρήστες που χρησιμοποιούν συσκευές τηλεφώνου με δυνατότητα αποστολής και λήψης μηνυμάτων κειμένου.

Επίσης, από τη μεριά της επιχείρησής σου, πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα λήψης, επεξεργασίας και αποστολής μηνυμάτων.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Message extensions.

7. AdWords App Extensions

Τα App extensions σού επιτρέπουν να συνδέσεις την εφαρμογή (App) σου για κινητά ή tablets με τις διαφημίσεις σου.

Τα App extensions εμφανίζονται κάτω από τη διαφήμισή σου με τη μορφή ενός συνδέσμου.

Οι χρήστες που κάνουν κλικ στην επικεφαλίδα της διαφήμισής θα μεταβούν στο σύνδεσμο που έχεις ορίσει στη διαφήμισή σου.

Κλικάροντας όμως στο App extension, οι χρήστες θα οδηγηθούν στη σελίδα του App είτε στο Google Play, είτε στο Apple App Store, ανάλογα με το λογισμικό που χρησιμοποιούν.

Τα App extensions είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δίνεις πρόσβαση στο website και στο App σου από μια και μόνο διαφήμιση.

Διάβασε, περισσότερα, για τα App extensions.

8. AdWords Callout Extensions

Τα Callout extensions είναι παρόμοια με τα Structured Snippet Extensions, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης συνδέσμων που θα οδηγούν σε διαφορετικές σελίδες του website σου.

Τα Callout extensions σού επιτρέπουν να παρέχεις περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες στους χρήστες, δίνοντας παράλληλα μια παρότρυνση για δράση.

Με τα Callout extensions μπορείς να προωθήσεις ιδιαίτερες πληροφορίες, όπως «δωρεάν αποστολή προϊόντων» ή «24ωρη εξυπηρέτηση πελατών».

Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες θα λαμβάνουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.

Όταν τα Callout extensions εμφανίζονται μαζί με τη διαφήμισή σου σε έναν υπολογιστή ή σε μια κινητή συσκευή, εκτός από το κείμενο της διαφήμισής σου εμφανίζονται και 2 έως 6 callout.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Callout extensions.

9. AdWords Price Extensions

Με τα Price extensions μπορείς να προβάλλεις τα προϊόντα/υπηρεσίες σου μαζί με τις τιμές τους.

Τα Price extensions εμφανίζονται κάτω από τη διαφήμισή σου, τόσο σε υπολογιστή, όσο και σε κινητή συσκευή.

Δείχνουν ως σύνολο έως και 8 κάρτες, στις οποίες οι χρήστες μπορούν να δουν διαφορετικές επιλογές και τιμές.

Από το μενού τιμών, οι χρήστες μπορούν να οδηγηθούν απευθείας στο website σου και να δουν αυτό που τους ενδιαφέρει.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Price extensions.

10. AdWords Promotion Extensions

Με τα Promotion extensions μπορείς να διαφημίσεις κουπόνια και προσφορές.

Τα Promotion extensions μπορούν να προσθέσουν αξία στις διαφημίσεις σου, τονίζοντας τις εκπτώσεις και τις προσφορές σου σε άτομα που αναζητούν τις καλύτερες προσφορές της επιχείρησής σου.

Τα Promotion extensions εμφανίζονται κάτω από τις διαφημίσεις και είναι εύκολο να τραβήξουν τα βλέμματα των χρηστών.

Ο συγκεκριμένος τύπος extensions μπορεί να εμφανίσει έως και 2 γραμμές κειμένου, που περιλαμβάνουν λεπτομέρειες σχετικά με μία προσφορά σου. Με ένα κλικ πάνω της, ο χρήστης πηγαίνει απευθείας στο website σου σε αυτήν την προσφορά.

Διάβασε, περισσότερα, για τα Promotion extensions.

Πώς να φτιάξεις Ad Extensions

Ας δούμε, τώρα, πώς μπορείς να προσθέσεις Ad Extensions στις διαφημίσεις σου, εύκολα και γρήγορα.

1. Άνοιξε το Google AdWords.

2. Επίλεξε το campaign ή το ad group σου.

3. Επίλεξε την επιλογή “Ads & Extensions” η οποία βρίσκεται στο αριστερό μέρος.

4. Από το πάνω μενού επίλεξε την επιλογή “Extensions”.

AdWords Ads and Extensions

5. Κάνε κλικ στο στρογγυλό κουμπί, για να δημιουργήσεις ένα Extension.

AdWords Extensions Types

6. Επίλεξε τον τύπο extension που θέλεις να φτιάξεις. Κρατώντας το ποντίκι πάνω σε κάθε extension, θα σου εμφανιστεί μια περιγραφή για τον κάθε τύπο.

AdWords Sitelink Extensions

7. Συμπλήρωσε όλα τα απαραίτητα πεδία στο αριστερό μέρος και δεξιά θα σου εμφανιστεί ένα preview του extension που δημιούργησες.

Αυτό ήταν! Με αυτή τη διαδικασία δημιουργείται κάθε τύπος extension.

Επίλεξε Ad Extensions με βάση τους στόχους σου

Θέλεις να φέρεις πελάτες στην επιχείρησή σου;

Εάν ο στόχος σου είναι να φέρεις τους χρήστες στη φυσική τοποθεσία της επιχείρησής σου, τότε χρησιμοποίησε τα κάτωθι Extensions:

  • Location extensions: Ενθάρρυνε τους χρήστες να έρθουν στην επιχείρησή σου, δείχνοντάς τους την τοποθεσία σου.
  • Affiliate location extensions: Βοήθησε τους χρήστες να βρουν καταστήματα που πουλούν τα προϊόντα σου.
  • Callout extensions: Πρόσθεσε επιπλέον κείμενο στις διαφημίσεις σου, όπως «δωρεάν παράδοση», «υποστήριξη πελατών 24 ώρες το 24ωρο» κ.ά.

Θέλεις οι χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί σου;

Εάν ο στόχος σου είναι να κάνεις τους χρήστες να σε καλέσουν στο τηλέφωνο ή να σου στείλουν κάποιο μήνυμα, τότε χρησιμοποίησε τα κάτωθι Extensions:

  • Call extensions: Πρόσθεσε αριθμό τηλεφώνου στη διαφήμισή σου και ενθάρρυνε τους χρήστες να σε καλέσουν.
  • Message extensions: με αυτό τον τύπο Extensions ενθαρρύνεις τους χρήστες να σου στείλουν μηνύματα κειμένου.

Θέλεις οι χρήστες να κάνουν κάποια ενέργεια στο website σου;

Εάν ο στόχος σου είναι να κατευθύνεις τους χρήστες στο website σου για να κάνουν κάποια ενέργεια, τότε χρησιμοποίησε τα κάτωθι Extensions:

  • Sitelink extensions: Οδήγησε τους χρήστες σε συγκεκριμένες σελίδες του website σου.
  • Callout extensions: Πρόσθεσε επιπλέον κείμενο στις διαφημίσεις σου, όπως «δωρεάν παράδοση», «υποστήριξη πελατών 24 ώρες το 24ωρο» κ.ά.
  • Structured snippet extensions: Δείξε στους χρήστες πληροφορίες σημαντικές, απευθείας από τις διαφημίσεις σου.
  • Price extensions: Παρουσίασε, στις διαφημίσεις σου, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου μαζί με τις τιμές τους.

Θέλεις οι χρήστες να κατεβάσουν το app σου;

Εάν ο στόχος σου είναι να κάνεις τους χρήστες να κατεβάσουν την εφαρμογή σου, τότε χρησιμοποίησε τα App extensions.

Συνοψίζοντας

Οι διαφημίσεις στη Google θέλουν ξεκάθαρο στόχο ως προς το τι θέλεις να πετύχεις και σε τι ενέργειες θέλεις να προβούν οι χρήστες.

Ακολούθησε τις πιο πάνω συμβουλές και εκτόξευσε την απόδοση των διαφημίσεών σου στη Google.

Αν θέλεις βοήθεια ως προς τα παραπάνω, ο Χρυσός Οδηγός μπορεί να στην παράσχει και να υλοποιήσει, για χάρη της επιχείρησής σου, αποτελεσματικές καμπάνιες Google Ads , με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου να αναπτυχθεί.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Adwords - Ζήτα τώρα μια συνάντηση

Ο Σωσίπατρος είναι Online Marketing Specialist, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Ο ρόλος του είναι να σχεδιάζει και να υλοποιεί τόσο τις καμπάνιες SEO, όσο και τις pay-per-clicκ (PPC) καμπάνιες του Χρυσού Οδηγού. Παράλληλα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση του εταιρικού μας website σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές SEO καθώς επίσης είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και τη δημιουργία content για το εταιρικό μας blog.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!