Τύποι Αντιστοίχισης Λέξεων-Κλειδιών στο Google Adwords

Οι τύποι αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών στο Google Adwords (Keywords Matching Type Options) σε βοηθούν να ελέγξεις ποιες αναζητήσεις μπορούν να ενεργοποιήσουν τη διαφήμισή σου. Για παράδειγμα, θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την ευρεία αντιστοίχιση, για να εμφανιστεί η διαφήμισή σου σε ένα ευρύ κοινό ή την ακριβή αντιστοίχιση, για να εστιάσεις σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών.
Σχετικά με τις επιλογές αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών
Πώς λειτουργούν
Σε γενικές γραμμές, όσο ευρύτερη είναι η επιλογή αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών, τόσο μεγαλύτερη είναι η δυνητική επισκεψιμότητα που σχετίζεται με αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Αντιστρόφως, όσο πιο περιορισμένη είναι η επιλογή αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών, τόσο πιο συναφείς θα είναι οι συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά με την αναζήτηση κάποιου χρήστη.
Η κατανόηση αυτών των διαφορών μπορεί να σε βοηθήσει να ορίσεις τις κατάλληλες επιλογές και να βελτιώσεις την απόδοση της επένδυσής σου.
Κατά την επιλογή του κατάλληλου τύπου αντιστοίχισης για μια λέξη-κλειδί, συνήθως προτείνουμε να ξεκινήσεις με την ευρεία αντιστοίχιση, για να μεγιστοποιήσεις την πιθανότητα εμφάνισης των διαφημίσεών σου σε συναφείς αναζητήσεις. Επίσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την αναφορά όρων αναζήτησης, για να παρακολουθείς ποιες παραλλαγές λέξεων-κλειδιών ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σου.
Διαφορετικοί τύποι αντιστοίχισης
Κάθε διαφορετικός τύπος αντιστοίχισης ενεργοποιεί την προβολή της διαφήμισής σου, κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει αναζήτηση με διαφορετικούς τρόπους.
Έχε υπόψη τα εξής:
Οι λέξεις-κλειδιά δεν κάνουν διάκριση πεζών/κεφαλαίων, δηλαδή αντιστοιχίζονται ανεξαρτήτως κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων. Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να καταχωρίσεις “γυναικεία καπέλα” και “Γυναικεία Καπέλα” ως λέξεις-κλειδιά. Η καταχώριση του όρου “γυναικεία καπέλα” καλύπτει και τους δύο τρόπους γραφής.
Όπως θα μάθεις στις επόμενες ενότητες, τα σύμβολα έχουν ειδικές σημασίες στο AdWords, επομένως, γενικά, θα πρέπει να αποφεύγεις τη χρήση τους. Επίσης, οι λέξεις-κλειδιά δεν μπορούν να περιέχουν μη τυπικούς χαρακτήρες, όπως: ! @ % , *
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τύπους αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών σε καμπάνιες που προβάλλουν διαφημίσεις στο δίκτυο αναζήτησης. Στο δίκτυο εμφάνισης οι λέξεις-κλειδιά θεωρούνται ευρείας αντιστοίχισης.
Τύποι Αντιστοίχισης στο Google Adwords
Ευρεία αντιστοίχιση (παράδειγμα)
Η ευρεία αντιστοίχιση είναι ο προεπιλεγμένος τύπος αντιστοίχισης που ισχύει για όλες τις λέξεις-κλειδιά σας. Οι διαφημίσεις ενδέχεται να εμφανίζονται σε αναζητήσεις που περιλαμβάνουν ορθογραφικά λάθη, συνώνυμα, συναφείς αναζητήσεις και άλλες σχετικές παραλλαγές.
- Παράδειγμα λέξης-κλειδιού: γυναικεία καπέλα
- Παράδειγμα αναζήτησης: αγορά γυναικείων καπέλων
Μάθε περισσότερα σχετικά με την ευρεία αντιστοίχιση.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Τροποποιητής ευρείας αντιστοίχισης (παράδειγμα)
Οι διαφημίσεις μπορεί να εμφανίζονται σε αναζητήσεις που περιέχουν τον τροποποιημένο όρο (ή κοντινές παραλλαγές του, αλλά όχι συνώνυμα), με οποιαδήποτε σειρά.
- Σύμβολο: +λέξη-κλειδί
- Παράδειγμα λέξης-κλειδιού: +γυναικεία +καπέλα
- Παράδειγμα αναζήτησης: καπέλα γυναικεία
Μάθε περισσότερα σχετικά με τον τροποποιητή ευρείας αντιστοίχισης.
Αντιστοίχιση φράσης (παράδειγμα)
Οι διαφημίσεις μπορεί να εμφανίζονται σε αναζητήσεις που αποτελούν φράση και κοντινές παραλλαγές αυτής της φράσης.
- Σύμβολο: “λέξη-κλειδί“
- Παράδειγμα λέξης-κλειδιού: “γυναικεία καπέλα“
- Παράδειγμα αναζήτησης: αγορά γυναικείων καπέλων
Μάθε περισσότερα σχετικά με την αντιστοίχιση φράσης.
Ακριβής αντιστοίχιση (παράδειγμα)
Οι διαφημίσεις μπορεί να εμφανίζονται σε αναζητήσεις που αποτελούν ακριβή όρο και κοντινές παραλλαγές αυτού του ακριβούς όρου.
- Σύμβολο: [λέξη-κλειδί]
- Παράδειγμα λέξης-κλειδιού: [γυναικεία καπέλα]
- Παράδειγμα αναζήτησης: γυναικεία καπέλα
Μάθε περισσότερα σχετικά με την ακριβή αντιστοίχιση.
Αρνητική αντιστοίχιση (παράδειγμα)
Οι διαφημίσεις μπορεί να εμφανίζονται σε αναζητήσεις χωρίς τον όρο.
- Σύμβολο: –λέξη-κλειδί
- Παράδειγμα λέξης-κλειδιού: –γυναίκα
- Παράδειγμα αναζήτησης: καπέλα μπέιζμπολ
Μάθε περισσότερα σχετικά με την αρνητική αντιστοίχιση.
Κοντινές παραλλαγές λέξεων-κλειδιών
Προκειμένου να μη χάσεις δυνητικούς πελάτες, οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται για κοντινές παραλλαγές των λέξεων-κλειδιών αντιστοίχισης φράσης και ακριβούς αντιστοίχισης, ώστε να μεγιστοποιηθούν οι πιθανότητες προβολής των διαφημίσεών σου σε συναφείς αναζητήσεις.
Στις κοντινές παραλλαγές περιλαμβάνονται τα ορθογραφικά λάθη, οι μορφές ενικού και πληθυντικού, τα ακρώνυμα, οι παραλλαγές θέματος (όπως, δάπεδο και επιδαπέδιο), οι συντομογραφίες και οι τονισμοί των λέξεων. Συνεπώς, δεν χρειάζεται να προσθέτετε, ξεχωριστά, κοντινές παραλλαγές ως λέξεις-κλειδιά.
Για παράδειγμα, αν η λέξη-κλειδί αντιστοίχισης φράσης είναι “παιδικό σκούτερ”, θέλεις η διαφήμισή σου να εμφανίζεται όταν κάποιος αναζητά “παιδικά σκούτερ” ή “σκούτερ για παιδιά”.
Έχε υπόψη ότι, παρόλο που προβάλλουμε κοντινές παραλλαγές των λέξεων-κλειδιών αντιστοίχισης φράσης και ακριβούς αντιστοίχισης, αυτοί οι τύποι αντιστοίχισης εξακολουθούν να σου δίνουν περισσότερο έλεγχο, σε σχέση με την ευρεία αντιστοίχιση.
Αυτό συμβαίνει επειδή οι λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης εμφανίζονται και για συναφείς αναζητήσεις και συνώνυμά τους που δεν θεωρούνται κοντινές παραλλαγές.
Για τις καμπάνιες εγκατάστασης εφαρμογών, ενδέχεται να επεκτείνουμε το εύρος ορισμένων τύπων αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών με τρόπους που να αφορούν συγκεκριμένα τις εφαρμογές. Δες πώς λειτουργεί αυτό:
- Για λέξεις-κλειδιά ακριβούς αντιστοίχισης και αντιστοίχισης φράσης, ενδέχεται να πραγματοποιούμε μικρές αλλαγές σε όρους αναζήτησης (π.χ. η προσθήκη ή η κατάργηση της λέξης “εφαρμογή”), προκειμένου να υπάρχει καλύτερη αντιστοίχιση με τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά.
- Για λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης, ενδέχεται να χρησιμοποιούμε πληροφορίες κατηγορίας εφαρμογών για βελτίωση της προσέγγισης χρηστών και της ακρίβειας στόχευσης.
Προσέλκυσε πελάτες μέσω του Google Adwords! Ο Χρυσός Οδηγός μπορεί να σε βοηθήσει και να υλοποιήσει για χάρη της επιχείρησής σου αποτελεσματικές καμπάνιες Google Adwords, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου να αναπτυχθεί.
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.
- January 2, 2018
- , Digital Marketing, Google Ads
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:

Η σημασία της βελτιστοποίησης του Checkout Funnel και ο αντίκτυπος στις πωλήσεις ενός eshop
Μάθε τα πάντα για το Checkout Funnel και τρόπους βελτιστοποίησης που μπορούν να καθορίσουν την επιτυχία του eshop σου!

Black Friday 2023: 11+1 Tips για να βελτιώσεις την Digital Παρουσία σου
Διάβασε και μάθε 12 βασικά tips για την επιχείρηση σου την περίοδο Black Friday, για να καταφέρεις να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα

Επαγγελματικός λογαριασμός Viber και νέες δυνατότητες. Γιατί τον χρειάζεται η επιχείρησή σου.
Δες πως μπορείς να επωφεληθείς απο έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Viber και μάθε όλες τις νέες δυνατότητες της εφαρμογής.

Η σημασία των backlinks για την κατάταξη του website μας στα SERPs
Δείτε εδώ και μάθετε πώς με την σωστή χρήση των backlinks μπορείτε να βελτιώσετε την κατάταξη του website σας στις μηχανές αναζήτησης.