Τα Expanded Text Ads είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους!

Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο μας, η Google δρομολόγησε μια σειρά αλλαγών στις διαφημίσεις των Ads, με σκοπό την αξιοποίηση της δυναμικής των κινητών συσκευών τόσο από τους καταναλωτές, όσο και από τους επαγγελματίες του marketing.
Αυτές οι αλλαγές, από τον Οκτώβριο του 2016, ήταν διαθέσιμες σε όλους τους διαφημιζόμενους σε όλο τον κόσμο. Δείτε την αντίστοιχη ανάρτηση στο επίσημο blog της Google Ελλάδας, όταν υλοποιήθηκαν οι εν λόγω αλλαγές.
Μια από τις σημαντικότερες, αν όχι η σημαντικότερη αλλαγή, ήταν το λανσάρισμα στο ευρύ κοινό των Expanded Text Ads, δηλαδή των Διευρυμένων Διαφημίσεων με Κείμενο.
Expanded Text Ads
Θυμηθείτε τι άλλαξε με το Expanded Text Ads, με την παρακάτω εικόνα
Σύμφωνα με την Google:
“Οι διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο είναι βελτιστοποιημένες για τα μεγέθη οθόνης των πιο δημοφιλών smartphone. Επίσης, διαθέτουν δύο επικεφαλίδες, καθεμιά από τις οποίες έχει περιθώριο 30 χαρακτήρων και μια μεγάλη γραμμή περιγραφής με περιθώριο 80 χαρακτήρων. Πρόκειται σχεδόν για 50% περισσότερο δημιουργικό, με το οποίο μπορείτε να αναδείξετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας”
26 Οκτωβρίου 2016: όταν τελείωσαν οι τυπικές διαφημίσεις κειμένου
Σύμφωνα με την Google, όταν εισήγαγε τις αλλαγές στα Ads, “Από τις 26 Οκτωβρίου 2016, το AdWords δεν θα υποστηρίζει πλέον τη δημιουργία ή επεξεργασία των τυπικών διαφημίσεων με κείμενο. Οι νέες διαφημίσεις με κείμενο που θα δημιουργούνται μετά από αυτήν την ημερομηνία θα χρησιμοποιούν τη μορφή της διευρυμένης διαφήμισης με κείμενο. Οι υπάρχουσες τυπικές διαφημίσεις με κείμενο θα συνεχίσουν να προβάλλονται και μετά τις 26 Οκτωβρίου 2016.”
Ο Χρυσός Οδηγός, ως Premier Partner της Google, είχε λάβει μέρος στο πιλοτικό πρόγραμμα αξιολόγησης των Expanded Text Ads, έχοντας τη δυνατότητα να τις εφαρμόσει στις διαφημίσεις των πελατών του (πριν η συγκεκριμένη λειτουργία γίνει διαθέσιμη σε όλους τους διαφημιζόμενους).
Τελικά, έχουν καλύτερη απόδοση τα Expanded Text Ads;
Από τη συμμετοχή μας στο πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αντλήσαμε δεδομένα που μας επέτρεψαν να αξιολογήσουμε τη νέα μορφή διαφημίσεων.
Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση Διευρυμένων Διαφημίσεων Κειμένου -Expanded Text Ads, υπήρξε μια αύξηση στην αναλογία κλικς/εμφανίσεις (CTR), καθώς και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών (Conversion Rates), σε σχέση με την προηγούμενη μορφή διαφημίσεων.
Μείνετε συντονισμένοι στο blog του Χρυσού Οδηγού, για να ενημερώνεστε πρώτοι σχετικά με τις εξελίξεις στο Digital Marketing!
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.
- July 28, 2016
- , Digital Marketing, Google Ads
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:

Rakuten Viber: 4.000 Ευρώ Χρηματικό Έπαθλο για Μικρές Επιχειρήσεις
Δες πως μπορείς να επωφεληθείς απο τον διαγωνισμό Viber Rakuten για μικρές επιχειρήσεις και λάβε τώρα μέρος

SEO Tips 2025: Αυτά είναι τα best practices στο SEO που πρέπει να γνωρίζεις
Δείτε νέες SEO Τάσεις για το 2025 που θα υπερεσχίσουν και ποιές είναι καλές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση

6+1 κομβικές αλλαγές στο Instagram που πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες
Δες 7 σημαντικές αλλαγές που έγιναν στο Instagram και θα επηρεάσουν τον επαγγελματικό σου λογαριασμό.

Google Αξιολογήσεις: Πώς να αυξήσω τις Κριτικές στην επιχείρησή μου;
Πλέον οι αξιολογήσεις στον online κόσμο αποτελούν ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση. Μάθε σε αυτό το άρθρο πώς να τις διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά.