Τα Expanded Text Ads είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
expanded text ads - google ads διαφημισεις
Πινακας Περιεχομενων

Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο μας, η Google δρομολόγησε μια σειρά αλλαγών στις διαφημίσεις των Adsμε σκοπό την αξιοποίηση της δυναμικής των κινητών συσκευών τόσο από τους καταναλωτές, όσο και από τους επαγγελματίες του marketing.

Αυτές οι αλλαγές, από τον Οκτώβριο του 2016, ήταν διαθέσιμες σε όλους τους διαφημιζόμενους σε όλο τον κόσμο. Δείτε την αντίστοιχη ανάρτηση στο επίσημο blog της Google Ελλάδας, όταν υλοποιήθηκαν οι εν λόγω αλλαγές. 

Μια από τις σημαντικότερες, αν όχι η σημαντικότερη αλλαγή, ήταν το λανσάρισμα στο ευρύ κοινό των Expanded Text Ads, δηλαδή των Διευρυμένων Διαφημίσεων με Κείμενο. 

Expanded Text Ads

Θυμηθείτε τι άλλαξε με το Expanded Text Ads, με την παρακάτω εικόνα

Expanded Text Ads

Σύμφωνα με την Google:

“Οι διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο είναι βελτιστοποιημένες για τα μεγέθη οθόνης των πιο δημοφιλών smartphone. Επίσης, διαθέτουν δύο επικεφαλίδες, καθεμιά από τις οποίες έχει περιθώριο 30 χαρακτήρων και μια μεγάλη γραμμή περιγραφής με περιθώριο 80 χαρακτήρων. Πρόκειται σχεδόν για 50% περισσότερο δημιουργικό, με το οποίο μπορείτε να αναδείξετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας”


26 Οκτωβρίου 2016: όταν τελείωσαν οι τυπικές διαφημίσεις κειμένου

Σύμφωνα με την Google, όταν εισήγαγε τις αλλαγές στα Ads, “Από τις 26 Οκτωβρίου 2016, το AdWords δεν θα υποστηρίζει πλέον τη δημιουργία ή επεξεργασία των τυπικών διαφημίσεων με κείμενο. Οι νέες διαφημίσεις με κείμενο που θα δημιουργούνται μετά από αυτήν την ημερομηνία θα χρησιμοποιούν τη μορφή της διευρυμένης διαφήμισης με κείμενο. Οι υπάρχουσες τυπικές διαφημίσεις με κείμενο θα συνεχίσουν να προβάλλονται και μετά τις 26 Οκτωβρίου 2016.”


Ο Χρυσός Οδηγός, ως Premier Partner της Google, είχε λάβει μέρος στο πιλοτικό πρόγραμμα αξιολόγησης των Expanded Text Ads, έχοντας τη δυνατότητα να τις εφαρμόσει στις διαφημίσεις των πελατών του (πριν η συγκεκριμένη λειτουργία γίνει διαθέσιμη σε όλους τους διαφημιζόμενους). 

Τελικά, έχουν καλύτερη απόδοση τα Expanded Text Ads;

Από τη συμμετοχή μας στο πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αντλήσαμε δεδομένα που μας επέτρεψαν να αξιολογήσουμε τη νέα μορφή διαφημίσεων.

Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση Διευρυμένων Διαφημίσεων Κειμένου -Expanded Text Ads, υπήρξε μια αύξηση στην αναλογία κλικς/εμφανίσεις (CTR), καθώς και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών (Conversion Rates), σε σχέση με την προηγούμενη μορφή διαφημίσεων.

Μείνετε συντονισμένοι στο blog του Χρυσού Οδηγούγια να ενημερώνεστε πρώτοι σχετικά με τις εξελίξεις στο Digital Marketing! 

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

eshop
8+1 SEO Συμβουλές για Eshop: Νέος Οδηγός 2022

Οι SEO πρακτικές χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, όμως μπορούν να αυξήσουν σταθερά την επισκεψιμότητα του website σου. Διάβασε τις SEO συμβουλές για κάθε Eshop και δες το site να «σκαρφαλώνει» στα αποτελέσματα της Google.

Μαθε Περισσότερα »
first-party-data-cookies-ti-einai
 Τί είναι τα First Party Data; Η σημαντικότερη Τάση της χρονιάς!

Έχεις ακούσει για τα First Part Data ή αλλιώς Cookies; Έρχεται το τέλος των Third Party Data και αυτό θα φέρει πρωτοφανείς αλλαγές στην συλλογή δεδομένων. Ενημερώσου για το πως λειτουργούν και πως θα προετοιμαστείς για έναν Cookieless κόσμο!

Μαθε Περισσότερα »
Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!