Η Σημασία του Landing Page Optimization για τις PPC Καμπάνιες
Στην online διαφήμιση και, συγκεκριμένα, στις Pay-Per-Click καμπάνιες παρατηρείται συχνά η μη επαρκής βελτιστοποίηση των landing pages -σελίδων προορισμού. Κι αυτό είναι μέγα λάθος, αν αναλογιστούμε τη σημασία του landing page optimizationn για τις PPC διαφημίσεις.
Δυστυχώς, παρατηρείται το εξής: έχουμε συνηθίσει να βελτιστοποιούμε μια διαφημιστική PPC καμπάνια με βάση τις landing pages, ενώ πρέπει να γίνεται το αντίθετο. Πρέπει, δηλαδή:
Οι landing pages να βελτιστοποιούνται με βάση τη διαφημιστική μας καμπάνια, γιατί μόνο τότε μπορεί να αποδώσουν τα μέγιστα σε σχέση με την online διαφήμισή μας.
Ας δούμε, λοιπόν, ποια είναι τα στοιχεία που θα πρέπει να ελέγξουμε και να βελτιστοποιήσουμε σε μια landing page, πριν ξεκινήσουμε μια διαφημιστική PPC καμπάνια και όχι μετά την έναρξή της.
Είναι πολύ σημαντικό οι ενέργειές μας να γίνονται προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς η σημασία του landing page optimization για τις PPC καμπάνιες είναι μεγάλη!
A Recipe for the Perfect Landing Page
#1 Page speed
Γιατί είναι σημαντικό για το PPC
Εάν η σελίδα στην οποία κατευθύνεται ένας χρήστης, όταν κάνει click στη διαφήμισή σου, δεν φορτώνει γρήγορα, ο χρήστης ενδέχεται να την εγκαταλείψει με αποτέλεσμα, φυσικά, την απώλεια ευκαιριών πώλησης και τη σπατάλη πολύτιμων χρημάτων.
Ας σημειωθεί ότι το landing page experience είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν το γενικό Quality Score, επηρεάζοντας έτσι και την κατάταξη της online διαφήμισής σου.
Πώς να το βελτιστοποιήσεις
Το Google PageSpeed Insights είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για να εξακριβώσεις τις αδυναμίες των σελίδων σου αναφορικά με το page speed.
#2 Περιεχόμενο
Γιατί είναι σημαντικό για το PPC
Ένα από τα στοιχεία που επηρεάζουν το Quality Score της διαφήμισής σου είναι το ad relevance, δηλαδή το πόσο σχετικό είναι το περιεχόμενο της διαφήμισης με το περιεχόμενο της landing page.
Βεβαιώσου, λοιπόν, ότι η σελίδα προορισμού είναι άμεσα συσχετισμένη με το διαφημιστικό κείμενο και τις λέξεις-κλειδιά της online διαφήμισής σου. Επομένως, η αλυσίδα «λέξεις-κλειδιά > κείμενο διαφήμισης > κείμενο landing page» θα πρέπει να είναι αδιάσπαστη όσον αφορά στο περιεχόμενο, αλλά και το ύφος.
Επιπροσθέτως, εάν οι χρήστες διαπιστώσουν ότι η διαφήμισή σου είναι σχετική με αυτό που έψαξαν (συνάφεια σελίδας προορισμού και διαφήμισης), είναι λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψουν τη landing page, καθώς ικανοποιούνται οι προσδοκίες τους.
Πώς να το βελτιστοποιήσεις
Αν δημιουργήσεις μια landing page για PPC καμπάνια, βεβαιώσου ότι το περιεχόμενό της σχετίζεται, άμεσα, με αυτό που περιγράφεις στη διαφήμισή σου. Έχε, επίσης, κατά νου ότι το υπερβολικό περιεχόμενο μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του χρήστη ή να τον κάνει να βαρεθεί, γι’ αυτό θα πρέπει να είναι συνοπτικό.
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου μιας landing page συμβάλλει στην ενθάρρυνση των χρηστών να πραγματοποιήσουν μια επιθυμητή ενέργεια (αγορά προϊόντος, εγγραφή σε newsletter κ.λπ.).
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
#3 Mobile friendly layout
Γιατί είναι σημαντικό για το PPC
Είναι γνωστό ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες κάνουν online αναζητήσεις μέσω των κινητών συσκευών τους, σχεδόν όλη την ημέρα. Πάνω από το ήμισυ της συνολικής κυκλοφορίας στο διαδίκτυο προέρχεται από κινητές συσκευές.
Εάν, λοιπόν, ένας χρήστης κάνει click σε μια διαφήμιση μέσω του smartphone του και κατευθυνθεί σε μια σελίδα προορισμού που δεν είναι φιλική σε mobile συσκευές, είναι πολύ πιθανό να εγκαταλείψει τη σελίδα.
Ζούμε σε ένα… mobile-κόσμο και όλες οι landing pages θα πρέπει να είναι responsive και mobile friendly, ώστε να διευκολύνουν τους χρήστες κατά την περιήγησή τους!
Πώς να το βελτιστοποιήσεις
- Χρησιμοποίησε το εργαλείο της Google, Mobile-Friendly Test για να διαπιστώσεις αν η σελίδα σου είναι mobile-friendly ή όχι
- Ανάλυσε τη σελίδα σου στο εργαλείο PageSpeed Insights και ρίξε μια ματιά στο mobile tab και, συγκεκριμένα, στην ετικέτα “user experience”
- Διάβασε τις οδηγίες της Google για το πώς να δημιουργήσεις ένα mobile site, καθώς και τα tips & best practices που περιγράφει
Τώρα που γνωρίζεις πόσο σημαντικό είναι το landing page οptimization για τις PPC καμπάνιες -πόσο σημαντική είναι δηλαδή είναι η βελτιστοποίηση όχι μόνο του site σου, αλλά και των σελίδων στις οποίες οδηγούνται οι χρήστες από την πληρωμένη διαφήμισή σου- ήρθε η ώρα να κάνεις τις κατάλληλες ενέργειες.
Στο Χρυσό Οδηγό γνωρίζουμε καλά ποιες είναι οι απαραίτητες προδιαγραφές μιας ιστοσελίδας, πριν αυτή προωθηθεί μέσω μιας PPC διαφήμισης.
Εξειδικευμένο τμήμα Pre-Sales προετοιμάζει μια ειδική αναφορά, που στοχεύει στην ανάδειξη των αδυναμιών της σελίδας σου και παρέχει προτάσεις βελτίωσής της, πριν από την εκκίνηση της PPC καμπάνιας σου!
Έτσι, σου παρέχεται μια ολοκληρωμένη υπηρεσία, με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση της πληρωμένης -PPC- διαφήμισής σου.
Φτιάξε ένα Σύγχρονο Website
Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης
και μάθε πώς πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σου,
για να προσελκύει περισσότερους πελάτες!
- December 13, 2017
- , Digital Marketing, Facebook Ads, Google Ads
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!
Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Μάθε όλες τις αλλαγές, προσθήκες και αναβαθμίσεις, για τις Performance Max καμπάνιες του 2024 και μεγιστοποίησε τις μετατροπές και τις πωλήσεις σου.