Google Ads: Τα 5 λάθη που πρέπει να σταματήσεις να κάνεις άμεσα

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Λάθη google ads καμπάνιες
Πινακας Περιεχομενων

Η διαφήμιση μέσω του Google Ads κρύβει ορισμένες λάθη που αν θέλεις να μην ξοδεύεις άσκοπα τα χρήματά σου, πρέπει να τα αποφύγεις.

Είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσεις να διαφημίζεις την επιχείρησή σου. Έχεις δυνατότητα να επιλέξεις πού θα στοχεύσεις (λέξεις κλειδιά, κοινά, κτλ), να ελέγξεις το ημερήσιο budget σου, αλλά και να δεις πόσα κλικ έχεις λάβει από τη διαφήμισή σου. Αν έχεις κάποιες βασικές γνώσεις html, μπορείς να σετάρεις και το conversion tracking του Google Ads, ώστε να δεις πόσες πωλήσεις έχουν έρθει μέσω της προβολής σου.

Όμως, ταυτόχρονα με την αμεσότητα και την απλότητα που χαρακτηρίζει το Google Ads ως πλατφόρμα, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι για να έχεις ουσιαστικό, μετρήσιμο και αξιόλογο αποτέλεσμα από τις καμπάνιες που θα κάνεις, θα πρέπει να φροντίζεις να μην κάνεις λάθη, που θα σου κοστίσουν χρήματα και πελάτες.

Ας δούμε μαζί μερικά από αυτά τα παιδικά Google Ads λάθη που πρέπει να αποφύγεις στις καμπάνιες σου .

5 λάθη σε Google Ads καμπάνιες

Ο λογαριασμός σου έχει λανθασμένη δομή

Αν έχεις τοποθετήσει σε μία καμπάνια όλες τις διαφημίσεις και τις λέξεις κλειδιά που θέλεις να χρησιμοποιείς, χάνεις την δυνατότητα να αντιστοιχίσεις με αποτελεσματικό τρόπο συγκεκριμένες έννοιες, υπηρεσίες και λέξεις κλειδιά με αντίστοιχες (και σχετικές) διαφημίσεις.

Είναι λάθος, για παράδειγμα, να στοχεύεις ταυτόχρονα σε λέξεις όπως «iphone» και «επισκευές iphone», δείχνοντας την ίδια διαφήμιση και στις δύο περιπτώσεις.

Ο χρήστης που αναζητά για «iphone» λογικά ενδιαφέρεται, είτε να βρει σχετική ειδησεογραφία, είτε να αγοράσει την εν λόγω συσκευή. Θα πρέπει λοιπόν να δει διαφημίσεις σχετικές με την αγορά μίας iphone συσκευής. Αντίστοιχα, αυτός που αναζητά για «επισκευές iphone», ενδιαφέρεται για να επισκευάσει το iphone του. Ως εκ τούτου, θα αναμένει να δει διαφημίσεις σχετικές με επισκευές iphone.

Bonus μειονέκτημα: Αν οι διαφημίσεις σου δεν είναι σχετικές με τις λέξεις κλειδιά που στοχεύεις, τότε μειώνεις το Δείκτη Ποιότητας (Quality Score) του κάθε keyword σου και αναγκάζεσαι να πληρώσεις υψηλότερο κόστος ανά κλικ για κάθε χρήστη που κάνει κλικ στις διαφημίσεις σου.

Δες στο παρακάτω σχήμα ένα παράδειγμα σωστής δομής ενός λογαριασμού, που επιτρέπει τη σωστή αντιστοίχιση λέξεων κλειδιά με σχετικές διαφημίσεις.

δείγμα βέλτιστης δομής καμπάνιας adwords

Στοχεύεις σε keywords που δεν σχετίζονται άμεσα με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου

Θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι η επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών, όσον αφορά στην προβολή στην αναζήτηση της Google, είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια για την αποτελεσματικότητα μιας καμπάνιας.

Σκέψου, για παράδειγμα, η επιχείρησή σου να κάνει επισκευές iphone τηλεφώνων και εσύ να χρησιμοποιείς γενικά keywords, σαν το «iphone». Εκεί, έχεις κάνει το μεγαλύτερο Google Ads λάθος που υπάρχει , δαπανώντας ταυτόχρονα αρκετά χρήματα άσκοπα. Κι αυτό γιατί οι χρήστες που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου, στην πραγματικότητα θέλουν κάτι άλλο από αυτό που πουλάς.

Μπες στο λογαριασμό σου και δες αν όντως όλες οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιείς είναι σχετικές με τις υπηρεσίες σου. Αν κάποιες δεν είναι, αφαίρεσέ τις.

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

Παραλείπεις σχετικές λέξεις κλειδιά στις διαφημίσεις μίας Ομάδας Διαφημίσεων

Μπορείς να το δεις και ως συνέχεια του πρώτου λάθους στα Google ads. Αν στην Ομάδα Διαφημίσεων (Ad Group) «Μοκασίνια» οι διαφημίσεις σου περιέχουν γενικούς όρους, όπως «Ανδρικά Παπούτσια» ή αναφέρουν π.χ το brand name της επιχείρησής σου (π.χ Super Cosy Shoes), χωρίς να αναφέρεται στον τίτλο (ιδανικά) ή στην περιγραφή των διαφημίσεων ο όρος «Μοκασίνια», τότε τα keywords του εν λόγω Ad Group, δεν θα έχουν καλό Δείκτη Ποιότητας.

Μπες σε κάθε Ομάδα Διαφημίσεων του λογαριασμού σου και δες αν όντως όλες οι διαφημίσεις που περιέχονται σε αυτές, είναι σχετικές με τις λέξεις κλειδιά της κάθε Ομάδας. Κάνε όπου χρειάζεται τις απαραίτητες αλλαγές!

Χρησιμοποιείς πολλές λέξεις κλειδιά σε μία Ομάδα Διαφημίσεων

Η Google θα σου προτείνει να τοποθετήσεις από πέντε έως είκοσι λέξεις κλειδιά (το πολύ) σε κάθε Ομάδα Διαφημίσεων. Το σημαντικό είναι οι λέξεις κλειδιά που περιέχονται σε αυτές να έχουν συνάφεια και αν μπορείς να τις σπάσεις σε περισσότερα το ενός ad groups.

Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Ένα ad group που περιέχει σαράντα έως πενήντα λέξεις κλειδιά για Παπούτσια, μπορεί να «σπάσει» σε επιμέρους ad groups, με βάση άλλες συναφείς έννοιες.

Ενδεικτικά:
• παπούτσια προσφορές
• παπούτσια εκπτώσεις
• ανδρικά παπούτσια
• γυναικεία παπούτσια
• flat παπούτσια
• casual παπούτσια

Φρόντισε λοιπόν να διπλό και τριπλό τσεκάρεις τα επιλεγμένα keywords πριν κάνεις το παραπάνω λάθος συνάφειας στα Google ads.

Οδηγείς σε άσχετες με τις διαφημίσεις σου σελίδες

Έχεις φροντίσει να τηρήσεις όσα είπαμε πιο πάνω. Συγχαρητήρια, δείχνεις τις κατάλληλες διαφημίσεις ανάλογα με την έννοια που αναζητεί ένας υποψήφιος πελάτης σου.

Όμως, είσαι σίγουρος ότι στέλνεις το χρήστη στην κατάλληλη σελίδα; Πρόσεξε πολύ αυτό το “γνωστό” λάθος στα Google ads!

Για παράδειγμα, αν ψάχνει για «μοκασίνια» τότε η σελίδα προορισμού της διαφήμισης θα πρέπει να περιέχει μοκασίνια και όχι παπούτσια γενικά ή άλλα άσχετα προϊόντα, π.χ. τσάντες.

Έλεγξε όλες τις σελίδες προορισμού των διαφημίσεων που έχεις δημιουργήσει σε όλες τις ομάδες διαφημίσεων και φρόντισε να είναι όσο το δυνατόν πιο σχετικές με τις λέξεις κλειδιά που αυτές περιέχουν. Αν το site σου δεν έχει τόσο συγκεκριμένες σελίδες, θα πρέπει να μπεις στη διαδικασία να τις δημιουργήσεις.

Τα παραπάνω είναι μερικά από τα πιο συχνά και σημαντικά Google ads λάθη που κάνει ένας διαφημιζόμενος στην καμπάνια του. Προφανώς υπάρχουν δεκάδες άλλες ενέργειες που πρέπει να κάνεις για να ενισχύσεις την απόδοση της καμπάνιας σου. Θα τις δούμε μαζί στα επόμενα blog post μας.

Για όποια απορία έχεις, ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης μπορεί να σε καθοδηγήσει σχετικά με τη βέλτιστη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσεις.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

eshop
8+1 SEO Συμβουλές για Eshop: Νέος Οδηγός 2022

Οι SEO πρακτικές χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, όμως μπορούν να αυξήσουν σταθερά την επισκεψιμότητα του website σου. Διάβασε τις SEO συμβουλές για κάθε Eshop και δες το site να «σκαρφαλώνει» στα αποτελέσματα της Google.

Μαθε Περισσότερα »
first-party-data-cookies-ti-einai
 Τί είναι τα First Party Data; Η σημαντικότερη Τάση της χρονιάς!

Έχεις ακούσει για τα First Part Data ή αλλιώς Cookies; Έρχεται το τέλος των Third Party Data και αυτό θα φέρει πρωτοφανείς αλλαγές στην συλλογή δεδομένων. Ενημερώσου για το πως λειτουργούν και πως θα προετοιμαστείς για έναν Cookieless κόσμο!

Μαθε Περισσότερα »
Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!