Google Adwords: Οι 4 σημαντικές αλλαγές που αναμένουμε

Τα Adwords έχουν ήδη κλείσει 15 χρόνια ζωής, κατά τη διάρκεια των οποίων η Google δεν έχει σταματήσει να οδηγεί τις εξελίξεις στο digital marketing.
Στις 24 Μαΐου διεξήχθη το Google Performance Summit 2016. Εκεί, ανακοινώθηκαν σημαντικές αλλαγές που σχετίζονται με τα Google Adwords.
Το αντίστοιχο post στο επίσημο blog των Adwords ξεκινά με ένα μήνυμα που δίνει το περίγραμμα και την κατεύθυνση προς την οποία έγιναν οι συγκεκριμένες αλλαγές…
“Η στροφή προς τα κινητά δεν είναι πλέον μια αλλαγή που πρόκειται να γίνει. Έχει ήδη συμβεί. .”
Συγκεντρώσαμε τις σημαντικότερες από αυτές και σας τις παρουσιάζουμε παρακάτω:
4 αλλαγές στο Google Adwords
Μεγαλύτερα κείμενα διαφημίσεων
Μετά την κατάργηση των διαφημίσεων στη δεξιά πλευρά της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης, η Google μεγαλώνει τα κείμενα των διαφημίσεων. Στον παρακάτω πίνακα μπορεί κανείς να δει τις διαφορές.
Τα αποτελέσματα σε desktop και σε mobile συσκευές
Ο Χρυσός Οδηγός, ως Premier Partner της Google, παίρνει μέρος στο πιλοτικό pre-launch πρόγραμμα για τη συγκεκριμένη μορφή διαφημίσεων στην Ελλάδα, με μεγάλο αριθμό accounts πελατών του.
Υποβολή Προσφορών ανά Συσκευή
Προς το παρόν, κάποιος διαφημιζόμενος ή διαχειριστής διαφημίσεων ορίζει το ποσό που είναι διατεθειμένος να πληρώσει για κάθε κλικ (υποβολή προσφοράς κλικ ή bid) από desktop συσκευές και, κατόπιν, ορίζει την προσαρμογή της προσφοράς για τις κινητές συσκευές σαν ποσοστό (θετικό ή αρνητικό) επί της προσφοράς για τις desktop συσκευές.
Στο εγγύς μέλλον, θα δίνεται η δυνατότητα να οριστούν ξεχωριστές προσφορές για desktop και mobile συσκευές ή να προσαρμοστούν έτσι, ώστε να αλληλεξαρτώνται. Αυτό δίνει στους διαφημιζόμενους μεγαλύτερη ευελιξία και ακολουθεί τη mobile-first γραμμή της Google.
Νέες Διαφημίσεις Τοπικής Αναζήτησης στους Χάρτες της Google
Στο Google Performance Summit 2016, η Google αποκάλυψε αυτό στο οποίο, συχνά, αναφερόταν στο παρελθόν, την «επόμενη γενιά στις διαφημίσεις τοπικής αναζήτησης».
Οι νέες αυτές διαφημίσεις θα εμφανίζονται στους χάρτες της Google, τόσο στη desktop, όσο και στη mobile έκδοση.
Σε αυτή τη νέα μορφή διαφημίσεων θα υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης του logo της επιχείρησης, καθώς και προσφορών, που θα προβάλλονται στην επιφάνεια του χάρτη και όχι δίπλα στο χάρτη, όπως γινόταν μέχρι τώρα.
Νέες Responsive Διαφημίσεις στο Δίκτυο Εμφάνισης (Display Network)
Στο, όχι πολύ μακρινό, μέλλον, θα ξεχάσουμε την επίπονη διαδικασία της δημιουργίας διαφορετικών μεγεθών banners για το Δίκτυο εμφάνισης της Google. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο Google Performance Summit 2016, θα αρκεί ένας τίτλος, μια περιγραφή, μια εικόνα και ένα url και η Google θα δημιουργεί, αυτόματα, responsive διαφημίσεις για το Display Network και θα προβάλλει την καταλληλότερη μορφή, ανάλογα με το πού προβάλλονται οι διαφημίσεις.
Για όλα τα παραπάνω, η Google δεν έχει γνωστοποιήσει σαφές πλάνο roll out και ούτε έχει προσδιορίσει αν οι αλλαγές θα γίνουν, ταυτόχρονα, σε ολόκληρο τον κόσμο ή σταδιακά.
Σε κάθε περίπτωση, παρακολουθήστε το blog του Χρυσού Οδηγού, για να μάθετε, πρώτοι, κάθε εξέλιξη σχετικά με τις παραπάνω αλλαγές.
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.
- June 10, 2016
- , Digital Marketing, Google Ads
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:

4 Tips για ομοιόμορφη και πολλαπλή παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο
4 σημαντικά στοιχεία που πρέπει να προσέξετε για την επιχείρησή σας και την ομοιόμορφη διαδικτυακή της παρουσία. Δείτε ποιά είναι αυτά.

Google Analytics 4: Πώς μετατρέπω το λογαριασμό μου σε GΑ4;
Πως να μετατρέψεις τον λογαριασμό σου σε GA4. Δες όλη την διαδικασία σε 6 βήματα και μάθε τα πλεονεκτήματά του.

H Αποτελεσματική χρήση των QR Codes σε μια επιχείρηση
Η χρήση των QR Codes σε μια επιχείρηση έχει αμέτρητες εφαρμογές. Μαθε ποιά είναι τα οφέλη των κωδικών QR Code και ενσωμάτωσέ τα στην στρατηγική σου.

7+1 Google Business Profile Tips που θα βελτιώσουν την κατάταξή σου
To Google Business Profile είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε επαγγελματία.είναι μια δωρεάν καταχώρηση που σου παρέχει η Google και σου επιτρέπει να εισάγεις πληροφορίες για την επιχείρησή σου.