Google Adwords: Οι 4 σημαντικές αλλαγές που αναμένουμε

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Οι νέες αλλαγές στο Google Adwords - 2016
Πινακας Περιεχομενων

Τα Adwords έχουν ήδη κλείσει 15 χρόνια ζωής, κατά τη διάρκεια των οποίων η Google δεν έχει σταματήσει να οδηγεί τις εξελίξεις στο digital marketing.

Στις 24 Μαΐου διεξήχθη το Google Performance Summit 2016. Εκεί, ανακοινώθηκαν σημαντικές αλλαγές που σχετίζονται με τα Google Adwords.

Το αντίστοιχο post στο επίσημο blog των Adwords ξεκινά με ένα μήνυμα που δίνει το περίγραμμα και την κατεύθυνση προς την οποία έγιναν οι συγκεκριμένες αλλαγές…

“Η στροφή προς τα κινητά δεν είναι πλέον μια αλλαγή που πρόκειται να γίνει. Έχει ήδη συμβεί. .”

Συγκεντρώσαμε τις σημαντικότερες από αυτές και σας τις παρουσιάζουμε παρακάτω:

 

4 αλλαγές στο Google Adwords

Μεγαλύτερα κείμενα διαφημίσεων

Μετά την κατάργηση των διαφημίσεων στη δεξιά πλευρά της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης, η Google μεγαλώνει τα κείμενα των διαφημίσεων. Στον παρακάτω πίνακα μπορεί κανείς να δει τις διαφορές.

expanded text ads στο adwords
Τα αποτελέσματα σε desktop και σε mobile συσκευές

Πώς θα φαίνονται τα Expanded Text Ads
Ο Χρυσός Οδηγός, ως Premier Partner της Google, παίρνει μέρος στο πιλοτικό pre-launch πρόγραμμα για τη συγκεκριμένη μορφή διαφημίσεων στην Ελλάδα, με μεγάλο αριθμό accounts πελατών του.

 

Υποβολή Προσφορών ανά Συσκευή

Προς το παρόν, κάποιος διαφημιζόμενος ή διαχειριστής διαφημίσεων ορίζει το ποσό που είναι διατεθειμένος να πληρώσει για κάθε κλικ (υποβολή προσφοράς κλικ ή bid) από desktop συσκευές και, κατόπιν, ορίζει την προσαρμογή της προσφοράς για τις κινητές συσκευές σαν ποσοστό (θετικό ή αρνητικό) επί της προσφοράς για τις desktop συσκευές.

Στο εγγύς μέλλον, θα δίνεται η δυνατότητα να οριστούν ξεχωριστές προσφορές για desktop και mobile συσκευές ή να προσαρμοστούν έτσι, ώστε να αλληλεξαρτώνται. Αυτό δίνει στους διαφημιζόμενους μεγαλύτερη ευελιξία και ακολουθεί τη mobile-first γραμμή της Google.

 

Νέες Διαφημίσεις Τοπικής Αναζήτησης στους Χάρτες της Google

Στο Google Performance Summit 2016, η Google αποκάλυψε αυτό στο οποίο, συχνά, αναφερόταν στο παρελθόν, την «επόμενη γενιά στις διαφημίσεις τοπικής αναζήτησης».

Οι νέες αυτές διαφημίσεις θα εμφανίζονται στους χάρτες της Google, τόσο στη desktop, όσο και στη mobile έκδοση.

Σε αυτή τη νέα μορφή διαφημίσεων θα υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης του logo της επιχείρησης, καθώς και προσφορών, που θα προβάλλονται στην επιφάνεια του χάρτη και όχι δίπλα στο χάρτη, όπως γινόταν μέχρι τώρα.

διαφημίσεις στα google maps

πώς φαίνεται μία διαφήμιση στα google maps

Νέες Responsive Διαφημίσεις στο Δίκτυο Εμφάνισης (Display Network)

Στο, όχι πολύ μακρινό, μέλλον, θα ξεχάσουμε την επίπονη διαδικασία της δημιουργίας διαφορετικών μεγεθών banners για το Δίκτυο εμφάνισης της Google. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο Google Performance Summit 2016, θα αρκεί ένας τίτλος, μια περιγραφή, μια εικόνα και ένα url και η Google θα δημιουργεί, αυτόματα, responsive διαφημίσεις για το Display Network και θα προβάλλει την καταλληλότερη μορφή, ανάλογα με το πού προβάλλονται οι διαφημίσεις.

Responsive ads διαφημίσεις στο Google AdwordsΓια όλα τα παραπάνω, η Google δεν έχει γνωστοποιήσει σαφές πλάνο roll out και ούτε έχει προσδιορίσει αν οι αλλαγές θα γίνουν, ταυτόχρονα, σε ολόκληρο τον κόσμο ή σταδιακά.

Σε κάθε περίπτωση, παρακολουθήστε το blog του Χρυσού Οδηγού, για να μάθετε, πρώτοι, κάθε εξέλιξη σχετικά με τις παραπάνω αλλαγές.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!