Google Ads: 7+1 Tips για να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας
Εισαγωγή
Όλοι οι επαγγελματίες σήμερα, είτε κατέχετε μεγάλες είτε μικρομεσαίες επιχειρήσεις (SMBs), αναγνωρίζετε πόσο ισχυρή σύμμαχος μπορεί να γίνει η διαφήμιση μέσω των Google Ads για την προώθηση της επιχείρησής σας, την αύξηση της προβολής σας και, κατ’ επέκταση, των πωλήσεών σας στο διαδίκτυο.
Ωστόσο, για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να έχετε την κατάλληλη γνώση και να ακολουθείτε τις βέλτιστες πρακτικές που οι ειδικοί του χώρου γνωρίζουν και προτείνουν.
Σε αυτό το άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε 8 συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών σας και να οδηγηθείτε στην επίτευξη των διαφημιστικών σας στόχων!
#1 Δώστε σημασία στην Ποιότητα της Ιστοσελίδας σας
Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι γρήγορη, εύχρηστη και παρέχει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, το οποίο σχετίζεται με τις διαφημίσεις σας. Σύμφωνα με τον τρόπο λειτουργίας του αλγόριθμου των Google Ads, οι ποιοτικά καλές διαφημίσεις ανταμείβονται με καλύτερες θέσεις στην αναζήτηση των χρηστών, ανεξαρτήτως του κόστους που έχετε πληρώσει για τη διαφήμιση.
Για περισσότερες πληροφορίες διάβασε εδώ
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
#2 Παρακολουθείτε τους Ποιοτικούς Δείκτες (Quality Score) της καμπάνιας σας
Το Quality Score αποτελεί τη συνολική βαθμολογία απόδοσης της διαφήμισης. Οι παράγοντες που επηρεάζουν το Quality Score είναι τρεις και θα τους εξηγήσουμε πιο αναλυτικά παρακάτω:
-
Click–Through Rate (CTR)
To CTR αντιπροσωπεύει το ποσοστό των χρηστών που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας σε σχέση με το συνολικό αριθμό των εμφανίσεών της. Ένα υψηλό CTR έχει θετική επίδραση στο Quality Score, με αποτέλεσμα η Google να κατατάσσει υψηλά τη διαφήμισή σας.
Τρόποι για τη βελτίωση των CTR αποτελούν η διαφοροποίηση του περιεχομένου της διαφήμισής σας από τον ανταγωνισμό, η εκτενής χρησιμοποίηση αριθμών στο λεκτικό ώστε να τραβούν το ενδιαφέρον του χρήστη, καθώς και η έντονη και άμεση ανάγκη απόκρισης-αντίδρασης του ενδιαφερόμενου (CTA-Call To Action) στην πληροφορία.
Επίσης, μην ξεχνάτε τη σπουδαιότητα των Ad Extensions, δηλαδή όλης της επιπλέον πληροφόρησης που μπορεί να πάρει ο χρήστης σχετικά με την τοποθεσία -διεύθυνση της επιχείρησής σας, τα στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.λπ.) και τα links που μπορούν να καταλήγουν σε άλλους συναφείς συνδέσμους ή σελίδες ενδιαφέροντός του.
-
Σύνδεση μεταξύ λέξεων-κλειδιών & Αd Relevance
Και τι σημαίνει αυτό; Σιγουρευτείτε ότι οι διαφημίσεις σας είναι σχετικές με τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε. Πρέπει να υπάρχει συνοχή στο κείμενό σας και να χρησιμοποιείτε λέξεις -κλειδιά τόσο στον τίτλο, όσο και στην περιγραφή του κειμένου σας. Η Google μάλιστα δίνει bold effect (έντονη γραμματοσειρά) στο κείμενο περιγραφής, για να τραβάει πιο έντονα την προσοχή του χρήστη!
Φυσικά, είναι σημαντικό να τροποποιείτε τις διαφημίσεις σύμφωνα με την εποχικότητα και να δημιουργείτε νέες σελίδες ανά περιόδους, ώστε να καλύπτουν τις νέες συνθήκες (π.χ. Πρωτοχρονιά ή περιόδους εορτών).
-
Εμπειρία χρήστη στην ιστοσελίδα
Τέλος, δώστε μεγάλη προσοχή στην εμπειρία του χρήστη όταν καταλήγει μέσω της διαφήμισης στην ιστοσελίδα σας. Άλλωστε, μην ξεχνάτε ότι και εσείς οι ίδιοι έχετε βρεθεί σε παρόμοια θέση, ως επισκέπτες-δυνητικοί πελάτες, οπότε είναι σημαντικό να δώσετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους χρήστες που αναζητούν την επιχείρησή σας.
Αυτό μπορείτε εύκολα να το επιτύχετε δημιουργώντας διαφορετικές σελίδες για τις προσφορές σας και δείχνοντας ξεκάθαρα την ενέργεια που πρέπει να πραγματοποιήσει ο ενδιαφερόμενος, αλλά και το όφελος που θα εισπράξει μέσα από σχετικές επεξηγηματικές εικόνες και κείμενα.
Επιπλέον, ένας ουσιαστικός παράγοντας που επηρεάζει την εμπειρία του χρήστη είναι η γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στην ιστοσελίδα, καθώς επίσης και η προσαρμοστικότητά της σε διαφορετικές συσκευές, όπως κινητό, laptop ή tablet.
Για περισσότερες πληροφορίες διάβασε εδώ
#3 Στοχεύστε στο Σωστό Κοινό
Καθορίστε με προσοχή το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε με τις καμπάνιες σας. Χρησιμοποιήστε τις δυνατότητες στόχευσης του Google Ads για να φτάσετε στους σωστούς ανθρώπους, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων.
Στοχεύστε το κοινό σας βάσει γεωγραφικών κριτηρίων, ώστε να προσελκύσετε τους τοπικούς δυνητικούς πελάτες, ή βάσει δημογραφικών στοιχείων (π.χ. ηλικία, φύλο, μορφωτικό επίπεδο κ.τ.λ.), ενδιαφερόντων, συμπεριφορών-συνηθειών, ή συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω.
#4 Επιλέξτε Bidding Strategy με προσοχή
Το Bidding Strategy αποτελεί τη στρατηγική «πονταρίσματος» που θα ακολουθήσετε ώστε η Google να χρησιμοποιήσει το κεφάλαιο που διαθέτετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για να επιτύχει τον τελικό σκοπό της διαφήμισής σας, όπως π.χ. αγορά στο καλάθι, κλήση τηλεφώνου ή συμπλήρωση φόρμας κ.τ.λ. Και πάλι χρειάζεται επαγρύπνηση και προσαρμογές, ώστε να καταλήξετε στα επιθυμητά αποτελέσματα.
Για περισσότερες πληροφορίες διάβασε εδώ
#5 Αναλύστε τον Ανταγωνισμό σας
Τσεκάρετε τι πρακτικές χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές και προσαρμόστε τις καμπάνιες σας ανάλογα. Δείτε με ποιο τρόπο προβάλουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους, τι προσφορές προωθούν και ακολουθήστε αντίστοιχες πρακτικές, ώστε να οδηγήσετε τους χρήστες στην ενέργεια που επιθυμείτε. Επικεντρωθείτε στα μοναδικά σας πλεονεκτήματα και στα στοιχεία που σας διαφοροποιούν περισσότερο, ώστε να προσελκύσετε το κοινό σας.
# 6 Δοκιμάζετε & Βελτιώνετε συνεχώς τις καμπάνιες σας
Η βελτίωση κάθε καμπάνιας σας πρέπει να είναι συνεχής και επαναλαμβανόμενη. Πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων, κείμενα και λέξεις-κλειδιά για να βρείτε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας.
Δοκιμάστε, επιπλέον, διαφορετικές προσεγγίσεις για τον ίδιο σκοπό. Για παράδειγμα, αλλάξτε εικόνες και κείμενο για την προβολή της ίδιας διαφήμισης και διαπιστώστε ποια version λειτουργεί καλύτερα και φέρνει τα πιο επιθυμητά αποτελέσματα.
#7 Παρακολουθείτε τις Αναλύσεις
Παρακολουθείτε συχνά τις μετρήσεις και τις αναλύσεις των καμπανιών σας, καθώς η παρακολούθηση αυτή είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους.
Αξιοποιήστε τα δεδομένα, όπως CTR, κόστος ανά κλικ (CPC), ποσοστό επίτευξης προκαθορισμένου στόχου της καμπάνιας (Conversion Rate) κ.ά., για να αντιληφθείτε την απόδοση των διαφημίσεών σας και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές ή βελτιώσεις.
Είναι σημαντικό ανά πάσα στιγμή να γνωρίζετε τι λειτουργεί και τι όχι, ώστε να προβείτε άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις/αλλαγές.
#8 Συνεργαστείτε με Επαγγελματίες
Αν δεν έχετε τον απαραίτητο χρόνο ή τις γνώσεις για να διαχειριστείτε μια καμπάνια στα Google Ads, σκεφτείτε τη συνεργασία με έναν επαγγελματία.
Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού, με τεχνογνωσία και εμπειρία, θα σας καθοδηγήσουν και θα σας συμβουλέψουν ώστε να επιτύχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Επισκεφθείτε το παρακάτω link adsolutions.xo.gr/diafimisi-sti-google για περαιτέρω πληροφορίες και μη διστάσετε στιγμή να επικοινωνήσετε μαζί μας για κάθε απορία σας!
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google & Facebook Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.
- June 29, 2023
- , Digital Marketing, Google Ads
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Tik Tok
Δες πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Tik Tok και μάθες 6 βασικά tips για να συμπεριλάβεις στη στρατηγική των αναρτήσεών σου.
5+1 Tips για να φτιάξεις Social Media Content Calendar
Δες πως μπορείς να χτισεις την digital στρατηγική σου και να οργανώσεις τα posts σου στα Social Media μέσω ενός Content Calendar
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.