Adwords: Ρύθμισε Σωστά τις Καμπάνιές σου μετά από τον Επανασχεδιασμό του Website σου

Έχουμε εξηγήσει σε προηγούμενη αρθρογραφία πόσο σημαντικό είναι να έχεις ένα responsive website, πώς μπορείς να φτάσεις πιο ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης μέσω SEO, πώς να γράφεις κείμενα ελκυστικά για τους χρήστες, αλλά και πώς να προωθήσεις τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες σου μέσω adwords.
Σήμερα, θα σου δώσουμε τις απαραίτητες συμβουλές για να σιγουρευτείς ότι, μετά τον ανασχεδιασμό του website σου, οι διαφημίσεις σου στο adwords θα “παίζουν” σωστά. Ακολούθησε, λοιπόν, τα παρακάτω βήματα και παραμέρισε το άγχος σου.
1. Σέταρε συγκεκριμένη ημερομηνία “Go live”
Το πιο σημαντικό είναι να έχεις σετάρει από την αρχή ποια ημερομηνία το νέο website σου θα είναι έτοιμο για να βγει στον αέρα. Αρκετοί παραβλέπουν αυτό το βήμα, αλλά αντικειμενικά είναι το πιο ουσιαστικό. Έχοντας μια καταληκτική ημερομηνία, οργανώνεις πιο σωστά το χρόνο σου, καθώς και το χρόνο του developer και του υπεύθυνου για τις διαφημιστικές σου καμπάνιες.
2. Κάνε παύση σε όλες τις καμπάνιές σου
Όταν φτάσει η ημέρα να ανέβει το νέο website, φρόντισε, τουλάχιστον λίγες ώρες νωρίτερα, να σταματήσεις τις υπάρχουσες καμπάνιες στο adwords. Ειδικά αν έχεις αλλάξει domain, θα πρέπει να προσέξεις να ενεργοποιήσεις τις καμπάνιές σου αφού έχουν ενημερωθεί οι domain servers (μπορεί να πάρει από κάποιες ώρες μέχρι και λίγες ημέρες).
3. Έλεγξε όλες τις σελίδες του website σου
Αφού ανεβάσεις το site σου, είναι ώρα να κάνεις έναν έλεγχο όλων των σελίδων του, μήπως κάτι έχει ξεχαστεί ή δε λειτουργεί. Επιπλέον, φρόντισε να ελέγξεις όλα τα links που μπορεί να υπάρχουν (συνήθως ξεχνάμε να τεστάρουμε τα links στο footer ή τα links των social media).
4. Άλλαξες domain; Τότε, άλλαξε όλα τα URLs των διαφημίσεων!
Αλλάζοντας domain σημαίνει αυτομάτως ότι πρέπει να αλλάξουν όλα τα links των διαφημίσεών σου. Αυτό είναι χρονοβόρο, καθώς πρέπει να δημιουργηθούν αντίγραφα των ομάδων διαφημίσεων και να συμπληρωθούν τα σωστά URLs. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να γίνει πριν ανέβει το website!
5. Ονόμασε τις καινούριες ομάδες διαφημίσεων διαφορετικά
Αναφορικά με την παραπάνω ενέργεια, τη δημιουργία δηλαδή αντιγράφων των ομάδων διαφημίσεων, καλό είναι να τα ονομάσεις σωστά με κάποια ένδειξη τύπου “new”, για να μπορείς να τα ξεχωρίσεις άμεσα.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
6. Δημιούργησε καινούρια διαφημιστικά κείμενα όπου χρειάζεται
Εάν στο νέο website σου έχεις επιπλέον σελίδες με περιεχόμενο (με καινούργιες υπηρεσίες ή προϊόντα) ή υπάρχει διαφορετική λογική των κειμένων, τότε θα πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο δημιουργίας και διαφορετικών διαφημιστικών κειμένων. Είναι, εξάλλου, ένας από τους στόχους του καινούριου website να αναδείξει καλύτερα αυτά που προσφέρεις και τα πλεονεκτήματα της επιχείρησής σου.
7. Εμπλούτισε με νέα keywords
Αυτό το βήμα είναι αλληλένδετο με τα προηγούμενα, καθώς αν το νέο website σου έχει φτιαχτεί με άλλη λογική και branding, καλό είναι να κάνεις έναν έλεγχο μήπως μπορείς να προσθέσεις επιπλέον keywords στις διαφημίσεις σου. Μην ξεχνάς ότι όσο περισσότερα keywords και περαιτέρω ανάλυση έχεις στις καμπάνιές σου, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να πετύχεις.
8. Τσέκαρε τους tracking κώδικες
Ένα από τα σημεία που συνήθως αφήνουμε για το τέλος είναι να ελέγξουμε ότι οι κώδικες έχουν περαστεί σωστά στο νέο website μας. Είναι σημαντικό, λοιπόν, να τσεκάρουμε τον conversion κώδικα, καθώς και τον κώδικα remarketing. Δεν ξεχνάμε βεβαίως και τα google analytics που θα πρέπει να έχουν περαστεί και σεταριστεί σωστά, για να είμαστε σίγουροι ότι δε θα χάσουμε καμία πληροφορία με την αλλαγή.
9. Έλεγξε για 2η φορά τα πάντα!
Όσο σίγουροι και αν είμαστε κάποιες φορές ότι όλα έγιναν όπως πρέπει, η πραγματικότητα λέει ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά. Δε χρειάζεται άγχος! Μόνο ένας 2ος έλεγχος. Τσεκάρουμε τις σελίδες, τους κώδικες και τις διαφημίσεις μας, πριν και αφού ενεργοποιηθούν οι καμπάνιες.
Ελπίζουμε να σε βοηθήσαμε να κατανοήσεις πόσο σημαντική είναι αυτή η διαδικασία και να είναι αρκετά περιεκτική και απλή η λίστα των παραπάνω βημάτων, ώστε να μπορέσεις να την ακολουθήσεις και μόνος σου, όταν έρθει η ώρα. Ο Χρυσός Οδηγός έχει, βέβαια, εξειδικευμένους συνεργάτες που γνωρίζουν πολύ καλά όλες τις σχετικές λεπτομέρειες. Οπότε, ακόμη και αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις, εμείς είμαστε δίπλα σου για να σε βοηθήσουμε σε όλα τα στάδια στησίματος της διαδικτυακής σου επιχείρησης!
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.
- 18 Ιανουαρίου, 2017
- , Digital Marketing, E-shop development, Google Ads, Δημιουργία Ιστοσελίδων
Πρόσφατα Άρθρα
Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing
Σχετικά Άρθρα:

6 Tips για να Διαχειριστείς τα Αρνητικά Σχόλια στο Facebook Page σου [+ Video]
Διάβασε σε αυτό το άρθρο 6 tips που θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς τα αρνητικά σχόλια στο Facebook Page σου!

Τι Είναι τα Κανάλια Online Πληρωμών + Τα 6 πιο Διαδεδομένα στην Ελλάδα
Μάθε τί είναι τα κανάλια online πληρωμών ή αλλιώς payment gateways και δες τα 6 πιο διαδεδομένα στην Ελλάδα.

iOS 14 Update: Πώς Επηρεάζει τα Αποτελέσματα των Διαφημίσεών μου;
Μάθε τι Αλλαγές θα Επιφέρει στo Digital Marketing η Αναβάθμιση των Apple Συσκευών σε iOS 14 και πώς αυτές θα Επηρεάσουν τα Αποτελέσματα της Διαφήμισής σου.

Διαφήμιση στο YouTube: Πρόβαλε την Επιχείρησή σου με YouTube Ads
Mάθε πώς μπορείς να προβάλεις την επιχείρησή σου στο YouTube, πού και πώς εμφανίζονται οι YouTube διαφημίσεις, αλλά και γιατί θα πρέπει η διαφήμιση στο YouTube να περιλαμβάνεται στην digital στρατηγική σου.