4 Νέα Ad Position Metrics από το Google Ads

4 Νέα Ad Position Metrics από το Google Ads

Εάν τρέχεις διαφημιστικές καμπάνιες στο Google Ads, είναι σημαντικό να καταλάβεις πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Σε αντίθεση με την κοινή γνώμη, η μέση θέση στη Google δεν αποτελεί πραγματικό δείκτη του πού εμφανίζεται μια διαφήμιση στη σελίδα της Google.

Από τεχνικής άποψης, μια διαφήμιση στην 1η θέση σημαίνει ότι η διαφήμισή σου θα εμφανιστεί πριν από όλες τις άλλες διαφημίσεις.

Κάτι τέτοιο, όμως, δεν σημαίνει ότι η διαφήμισή σου θα βρίσκεται στην απόλυτα κορυφαία θέση (absolute top location) στη SERP. Ένα απλό παράδειγμα είναι η περίπτωση η πρώτη διαφήμιση στη σελίδα της Google να είναι στο κάτω μέρος, κάτω από όλα τα οργανικά αποτελέσματα.

Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι η πρώτη θέση μοιάζει στην πραγματικότητα για την τελευταία θέση στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google.

Προς διευκόλυνση αυτής της ελλιπούς κατανόησης, η Google λάνσαρε τέσσερις νέες μετρήσεις – search ad position metrics, για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε, καλύτερα, τη θέση των διαφημίσεών μας σε μια σελίδα οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.

4 Νέα Ad Position Metrics

Συνοπτικά, τα τέσσερα νέα ad potision metrics που λάνσαρε το Google Ads αφορούν σε: δύο μετρήσεις για το absolute top position στη σελίδα και δύο για το ad impressions και την εμφάνιση των διαφημίσεων πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα.

Πιο αναλυτικά:

  • Impression (Absolute Top)% – Σου δείχνει το ποσοστό εμφάνισης της διαφήμισής σου (ad impressions) ως πρώτη-πρώτη διαφήμιση πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Impression (Top)% – Σου δείχνει το ποσοστό εμφάνισης της διαφήμισής σου (ad impressions) οπουδήποτε πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης
  • Search (Absolute Top) IS – Σου δείχνει τον αριθμό εμφάνισης της διαφήμισής σου (ad impressions) στην κορυφαία θέση (η πρώτη-πρώτη διαφήμιση πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης), διαιρούμενο με τον εκτιμώμενο αριθμό εμφάνισης που επρόκειτο να είχε στην κορυφαία θέση.
  • Search (Top) IS – Σου δείχνει τον αριθμό εμφάνισης της διαφήμισής σου (ad impressions) οπουδήποτε πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης σε σύγκριση με τον εκτιμώμενο αριθμό εμφάνισης που επρόκειτο να είχε στην κορυφαία θέση.

Πηγή Εικόνας

Πώς θα τα αξιοποιήσεις, όμως, όλα αυτά;

  • Χρησιμοποίησε τα Impression (Absolute Top)% και Impression (Top)% για να δεις πότε και πού οι διαφημίσεις σου εμφανίζονται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα.
  • Χρησιμοποίησε τα Search (Absolute Top) IS και Search (Top) IS για να δεις το ποσοστό των impressions των διαφημίσεων σου, που έλαβαν στην κορυφαία θέση της σελίδας πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα.

Συνοψίζοντας

Θα σου προτείναμε να μπεις στο λογαριασμό σου στο Google Ads και να «παίξεις» λίγο με τα νέα ad potision metrics, ώστε να καταλάβεις στην πράξη πώς θα σε βοηθήσουν.

Αν, πάλι, θέλεις βοήθεια ως προς τις διαφημίσεις σου στη Google, ο Χρυσός Οδηγός μπορεί να σε βοηθήσει και να υλοποιήσει για χάρη της επιχείρησής σου στοχευμένες καμπάνιες Google Ads, για να προσελκύσεις νέους πελάτες και να προωθήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google Adwords - Ζήτα τώρα μια συνάντηση

Ο Σωσίπατρος είναι Online Marketing Specialist, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Ο ρόλος του είναι να σχεδιάζει και να υλοποιεί τόσο τις καμπάνιες SEO, όσο και τις pay-per-clicκ (PPC) καμπάνιες του Χρυσού Οδηγού. Παράλληλα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση του εταιρικού μας website σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές SEO!

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!