Γιατί πρέπει να έχεις ένα εταιρικό facebook page

Γιατί Πρέπει να Έχεις ένα Εταιρικό Facebook Page

Το Facebook είναι ο βασιλιάς των social media. Είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης και αριθμεί περίπου 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, ενώ στην Ελλάδα έχει 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους, δεν νομίζεις?

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook όχι μόνο για να επικοινωνούν με τους φίλους τους, αλλά και για να ακολουθούν και να ανακαλύπτουν ενδιαφέροντα brand, προϊόντα και υπηρεσίες, όπως πιθανόν να προσφέρει και η δική σου επιχείρηση.

Μέσω ενός Facebook Page μπορείς να αλληλοεπιδράς με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες σου, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου, αλλά και τις πωλήσεις σου!

Το Facebook είναι ένα κανάλι του διαδικτυακού μάρκετινγκ το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει να επεκτείνεις την εμβέλεια που στοχεύει η επιχείρησή σου. Θα σου επιτρέψει να συνδεθείς και να επικοινωνήσεις με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες σου, να επωφεληθείς από το Wordofmouth, αλλά και να στοχεύσεις στο κατάλληλο κοινό μέσω των Facebook AdsΕσύ, λοιπόν έχεις Facebook Page?

Η δημιουργία ενός Facebook Page θα προσφέρει αρκετά στην επιχείρησή σου. Διάβασε παρακάτω πως θα ωφελήσει την επιχείρησή σου η δημιουργία ενός Facebook Page και κάνε τις σωστές κινήσεις, ώστε να βγεις μπροστά από τους ανταγωνιστές σου.

Facebook Ads Promotion

Πώς θα ωφεληθείς από το Facebook Page σου

# Διαφημίσου με χαμηλό κόστος

Αντί να ξοδεύεις υπέρογκα ποσά για να διαφημίσεις την επιχείρησή σου σε άλλα διαφημιστικά κανάλια, μπορείς να δημιουργήσεις καμπάνιες διαφήμισης στο Facebook έναντι ενός μικρού ποσού που θα καθορίσεις εσύ ο ίδιος, στοχεύοντας το κατάλληλο κοινό. Οι διαφημιστικές σου καμπάνιες θα εμφανίζονται στο feed χιλιάδων χρηστών, ενώ εσύ θα πληρώνεις μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.

# Επέτρεψε στους followers σου να σε γνωρίσουν

Συμπλήρωσε τις βασικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου, όπως την επωνυμία, τη διεύθυνση, τα στοιχεία επικοινωνίας κ.ά. Πρόσθεσε μία εικόνα προφίλ, κατά προτίμηση το λογότυπο της εταιρείας σου και μία header image που να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σου. Κάνε το brand σου φιλικό και προσβάσιμο στους χρήστες του Facebook και προσπάθησε να τους τραβήξεις το ενδιαφέρον.

# Αύξησε το traffic της ιστοσελίδας σου

Το Facebook μπορεί να κατευθύνει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου. Ένας απλός τρόπος είναι να προσθέσεις το σύνδεσμο του ιστότοπού σου στις πληροφορίες της επιχείρησής σου, καθώς επίσης και να κοινοποιείς τακτικά στη σελίδα σου, το πλούσιο περιεχόμενο που δημοσιεύεις στο blog του website σου. Προσπάθησε να μετατρέψεις τους followers σου σε πολύτιμο traffic για την ιστοσελίδα σου.

# Επικοινώνησε με τους followers σου

Προσπάθησε να αλληλοεπιδράς με τους followers σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις απλά, απαντώντας στα σχόλια που κάνουν όταν ποστάρεις μια δημοσίευση ή στα μηνύματα που πιθανόν να σου στέλνουν. Προσπάθησε να είσαι φιλικός και να μην τους αγνοείς. Σημαντικό είναι στις δημοσιεύσεις που κάνεις, να μην προσπαθείς να πουλήσεις ψυχρά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, αλλά να προσφέρεις χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

# Χτίσε το δικό σου Brand Awareness

Κάνε γνωστό το brand σου στο ευρύ κοινό. Προσπάθησε να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου δημοσιεύοντας πλούσιο και πρωτότυπο περιεχόμενο, αποκτώντας έτσι, πιστούς followers. Πες το δικό σου μοναδικό storytelling. Η χρήση ενός Facebook Page είναι ένα καλό μέσο, ώστε να το πετύχεις αυτό. Καθώς αυξάνονται τα likes στην ιστοσελίδα σου, αυξάνεται και η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου.

# Προσπάθησε να μαζέψεις κριτικές και βαθμολογήσεις

Ενθάρρυνε τους followers σου να σου αφήσουν κριτικές και βαθμολογίες για την επιχείρησή σου, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρεις. Οι κριτικές είναι πολύ σημαντικές για τη διαδικτυακή και όχι μόνο παρουσία σου και μπορούν να συνεισφέρουν στη διεύρυνση του πελατολογίου σου. Επιπλέον, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις καλύτερες κριτικές που θα λάβεις, ώστε να τις εμφανίσεις και στο website σου.

# Επέκτεινε το customer support σου

Μπορείς να παρέχεις εύκολα και γρήγορα υποστήριξη στους πελάτες σου, μέσω της εταιρικής σου σελίδας στο Facebook. Βελτίωσε την ικανοποίηση των πελάτων σου απαντώντας στα ερωτήματά τους ή σε πιθανά προβλήματα που τους προκύπτουν. Κάνε το brand σου εύκολα προσβάσιμο προς τους πελάτες σου και ενίσχυσε τους δεσμούς τους με την επιχείρησή σου.

 

Το Facebook και γενικά τα social media χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή, στρατηγική και επιμονή έτσι ώστε, να επιτευχθεί η αναγνωρισιμότητα ενός brand και η αφοσίωση των καταναλωτών σε αυτό. Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού, μπορούν να σε βοηθήσουν σε αυτή σου την προσπάθεια μέσω της δημιουργίας Facebook Ads, που αποσκοπούν στη μέγιστη δυνατή απόδοση της επένδυσής σου και κατ΄ επέκταση  της επιχείρησής σου.

Πρόβαλλε την επιχείρησή σου στο xo.gr

Ο Σωσίπατρος είναι Digital Project Coordinator, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Βάσει του ρόλου του είναι υπεύθυνος για τη συνολική πορεία υλοποίησης & διαχείρισης κάθε website project που αναλαμβάνει.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους

Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου